Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 07.04.2025 in Postări
-
3 points
-
Dezactivarea o faci in longcodding-headlight washer installed sau scoti siguranta aferenta acestora.1 point
-
Bun Sunny, l-as lua sa nu stea masina pe jante, cand timp sunt plecat prin Europa cu motocicleta1 point
-
Hmm , trebuia sa iti iei Kodiaq daca mergi la Busteni , sa se asorteze cu fauna1 point
-
De obicei "scrisul" vine pe un sticker intreg, nu litera cu litera. In fabrica exista un sablon, care poate il au cei din reprezentanta. Dar poti sa faci tu un sablon cu hartie de mascat, apoi lipesti literele noi in acelasi loc.1 point
-
Multumesc, @dragos32! Apreciez! 🤗 In weekend-ul care tocmai a trecut, am dat o fuga la parinti, acasa, la Busteni si am profitat Sambata de vremea frumoasa si lipsa turistilor, urcat pe munte la o plimbare spre Babele. O poza si langa Tesla fratelui meu. Eleronul de pe hayon este deja vopsit, astept o zi cu temperaturi mai omenesti sa il pot lipi. Urmeaza inscrisurile de pe hayon, cele cromate cu Skoda Superb iV, sa fie date jos si puse cele negre in loc. Are cineva idee, inscriptiile noi, vin intr-un fel de sablon, ceva ? Sa fie mai usor de aplicat si uniform ? Ori vine fiecare litera separata si te chinui tu sa le aliniezi ? 😐1 point
-
KM se adună, golful merge și i-am făcut și un mic upgrade Am montat admisia racingline R600 care parcă face copilul din mine să fie fericit de fiecare dată cand o accelerez mai tare I-aș fi luat și inlet-ul și elbow pipe-ul de la racingline dar surpriza...iar pierde antigel pe undeva :)). Am urcat mașina pe elevator si am observat că e o garnitură problematică între termostat și pompa de apă (sau cel puțin asa mi s-a zis). Așa ghinionist să fiu? Pompa de apă are 30.000 de km... Infine, vă mai las aici câteva poze cu el1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Văd că nu mai zici nimic, ori ai treabă multă la serviciu ori ai descoperit alte pasiuni!1 point
-
53000 km. E splendida la drum lung, foarte odihnitoare, cutia in sport raspunde foarte bine, farurile cu faza lunga automata sunt mult mai fain implementate ca la Passat ( decupeaza intr-un con de umbra traficul din contrasens, nu flashuiesc). Cam pe la 8.9-9 stau cu consumul pe DN mers alert cu multe depasiri ( echivalentul unui 7 pe Passat la acelasi stil de mers), consider ca e ok. In oras mai am o vibratie mica de rezolvat pe decelerare intre 30 si 10 km/h, posibil ceva tampon cutie sau suport esapament ( Daca aveti experienta si ati rezolvat ceva similar, dati si mie un mesaj cum, e doar cand e cutia intr-a 2a pe decelerare, cu frana de picior sau fara si se. simte ca o frana de motor mai accentuata, cu o usoara vibratie in caroserie/tunelul de transmisie). Puncte suplimentare pt insonorizare, e la nivel premium, se vede și cat burete e in carenaje, dar se si simte la drum, comparand cu Passatul pe care l-am insonorizat destul de mult fata de nivelul de fabrica si tot nu se apropie de Touareg. Am rezolvat scurgerea de apa de la roata de rezerva! Initial, am suspectat scurgerile de la panoramic, dar am bagat endoscopul pe la plafon/stalpi, totul era uscat, furtunele la locul lor si prinse. Am bagat apoi fir de nylon de motocoasa pe ele si am iesit la capat cu mizerie minima. Totusi, dupa spalare, iar aparea o pata mica de apa langa rezerva. Am scos si stopurile, stateam si ma uitam pe unde ar putea intra. Bagand peste tot endoscopul, am gasit ca baltea in spatele carenajului de la roata dreapta spate, dar nu gaseam neam pe unde intra apa. Luni era deja programata la service sa dea totul jos ( bara, capitonaj) si sa vedem pe unde intra. Prinzand vreme frumoasa azi, zic hai sa ma bag sub ea la tara la iarba verde si-o patura. Primul lucru facut, am scos pe dedesubt un dop tehnologic din zona unde vazusem cu endoscopul ca baltea apa. O injuratura mai tarziu ( imi calculasem gresit pozitia si toata apa mi s-a scurs in ochi ) scosesem apa adunata. Pasul urmator a implicat ajutorul sotiei, care, primind un recipient, a fost rugata sa ia o pauza de la gradinarit si sa inceapa sa toarne apa pe la bara, stopuri, plafon, panoramic si sa vedem daca vreun strop curge prin gaura proaspăt destupata. Nimic. Eupizasem deja orice idee si, mai ud si mai nervos decat incepusem, vroiam sa ma dau batut, cand am avut ideea salvatoare:Ia incearca si pe la usita de la rezervor! zic. Cu usita inchisa, a turnat si, surpriza, apa ca la robinet fix prin gaura pe care o destupasem. Cred ca am rugat-o de vreo 3 ori sa toarne, o data si cu usita deschisa ( injuratura 2, iar apa in ochi), ca nu-mi venea sa cred ca gasisem vinovatul. Furtunul de dren de sub busonul de alimentare se desprinsese de caroserie si prin fanta de 2 mm curgea apa linistit dupa carenajul de la roata, in caroserie, unde baltea, iar la curbe se mai imprastia cate putin in portbagaj. Buun, problema acum era cum sa repar fara sa desfac jumatate de masina ca sa lipesc furtunul la loc? Nu imi suradea nici sa-l infund de tot ca sa-mi stea apa acolo. Pana la urma, am avut o idee si am bagat fir de nylon pe furtun pana am iesit sub masina. Tragand de ambele capete ale firului, am putut sa repozitionez furtunul a.i. sa il apropii de caroserie, apoi am bagat etansant flexibil (ft101) cat incape si am lăsat asa pana s-a uscat cateva ore. Apoi am tras firul de nylon si a ramas o gaurica in etansant care da fix in furtun. Dintr-o dulie veche de bec, am reusit apoi sa confectionez si un fel de scurgere ( incercuita cu verde in poze) cu o mica gaurica ascunsa sub bara spate. Apoi am lipit-o cu etansant in locul vechiului dop tehnologic ( in caz ca se mai aduna apa sa se poata scurge, dar sa nu ramana totusi gaura chioara) si gata, mai curat, mai uscat. Stiu ca am dedicat mult prea mult spatiu scris acestei descriptio aquaticae , dar inca ma bucur ca am rezolvat fara sa duc masina la service sa mi-o desfaca toata ) .1 point
-
Update, intre timp masina a mai primit urmatoarele: - inlocuire volant (225.000km) - suspensie reglabila pe inaltime MTS Stance (impreuna cu flanse noi, rulment sarcina, bielete) - retrofit footwell lights (fata si spate) - kit lumini interior led complet de la Leditup - urmeaza saptamana viitoare si tampon antibalans1 point
-
Asa este, cu o incarcare full acasa, fac in jur de 50-55km in Bucuresti, suficienti pentru a merge 2 zile la servici. Masa reala conform CIV: 1784 kg Consum extra-urban, atasez foto: Am prins si un consum de 9% pe un drum lung si tinuta numai in kick-down de fiecare data cand se elibera drumul in fata mea... Dar per total, merg sportiv si scot 5-6%, ceea ce pentru o masina de gabaritul ei, este foarte ok. Una peste alta, alaltaieri, pe 01.04.2025 am montat lip-ul de pe Superskoda si eleronul de pe luneta. Urmeaza astazi sa pun si rotile de vara, sa vedem daca a fost inspirata alegerea jantelor, au ba. 😁😁1 point
-
Scopul lor e sa iasa masina din garantie. Dupaia, orice semnalezi, ia sa-i vezi ce rapizi vor fi in a inlocui contra plata.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00