Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2025 in Postări

  1. 53000 km. E splendida la drum lung, foarte odihnitoare, cutia in sport raspunde foarte bine, farurile cu faza lunga automata sunt mult mai fain implementate ca la Passat ( decupeaza intr-un con de umbra traficul din contrasens, nu flashuiesc). Cam pe la 8.9-9 stau cu consumul pe DN mers alert cu multe depasiri ( echivalentul unui 7 pe Passat la acelasi stil de mers), consider ca e ok. In oras mai am o vibratie mica de rezolvat pe decelerare intre 30 si 10 km/h, posibil ceva tampon cutie sau suport esapament ( Daca aveti experienta si ati rezolvat ceva similar, dati si mie un mesaj cum, e doar cand e cutia intr-a 2a pe decelerare, cu frana de picior sau fara si se. simte ca o frana de motor mai accentuata, cu o usoara vibratie in caroserie/tunelul de transmisie). Puncte suplimentare pt insonorizare, e la nivel premium, se vede și cat burete e in carenaje, dar se si simte la drum, comparand cu Passatul pe care l-am insonorizat destul de mult fata de nivelul de fabrica si tot nu se apropie de Touareg. Am rezolvat scurgerea de apa de la roata de rezerva! Initial, am suspectat scurgerile de la panoramic, dar am bagat endoscopul pe la plafon/stalpi, totul era uscat, furtunele la locul lor si prinse. Am bagat apoi fir de nylon de motocoasa pe ele si am iesit la capat cu mizerie minima. Totusi, dupa spalare, iar aparea o pata mica de apa langa rezerva. Am scos si stopurile, stateam si ma uitam pe unde ar putea intra. Bagand peste tot endoscopul, am gasit ca baltea in spatele carenajului de la roata dreapta spate, dar nu gaseam neam pe unde intra apa. Luni era deja programata la service sa dea totul jos ( bara, capitonaj) si sa vedem pe unde intra. Prinzand vreme frumoasa azi, zic hai sa ma bag sub ea la tara la iarba verde si-o patura. Primul lucru facut, am scos pe dedesubt un dop tehnologic din zona unde vazusem cu endoscopul ca baltea apa. O injuratura mai tarziu ( imi calculasem gresit pozitia si toata apa mi s-a scurs in ochi ) scosesem apa adunata. Pasul urmator a implicat ajutorul sotiei, care, primind un recipient, a fost rugata sa ia o pauza de la gradinarit si sa inceapa sa toarne apa pe la bara, stopuri, plafon, panoramic si sa vedem daca vreun strop curge prin gaura proaspăt destupata. Nimic. Eupizasem deja orice idee si, mai ud si mai nervos decat incepusem, vroiam sa ma dau batut, cand am avut ideea salvatoare:Ia incearca si pe la usita de la rezervor! zic. Cu usita inchisa, a turnat si, surpriza, apa ca la robinet fix prin gaura pe care o destupasem. Cred ca am rugat-o de vreo 3 ori sa toarne, o data si cu usita deschisa ( injuratura 2, iar apa in ochi), ca nu-mi venea sa cred ca gasisem vinovatul. Furtunul de dren de sub busonul de alimentare se desprinsese de caroserie si prin fanta de 2 mm curgea apa linistit dupa carenajul de la roata, in caroserie, unde baltea, iar la curbe se mai imprastia cate putin in portbagaj. Buun, problema acum era cum sa repar fara sa desfac jumatate de masina ca sa lipesc furtunul la loc? Nu imi suradea nici sa-l infund de tot ca sa-mi stea apa acolo. Pana la urma, am avut o idee si am bagat fir de nylon pe furtun pana am iesit sub masina. Tragand de ambele capete ale firului, am putut sa repozitionez furtunul a.i. sa il apropii de caroserie, apoi am bagat etansant flexibil (ft101) cat incape si am lăsat asa pana s-a uscat cateva ore. Apoi am tras firul de nylon si a ramas o gaurica in etansant care da fix in furtun. Dintr-o dulie veche de bec, am reusit apoi sa confectionez si un fel de scurgere ( incercuita cu verde in poze) cu o mica gaurica ascunsa sub bara spate. Apoi am lipit-o cu etansant in locul vechiului dop tehnologic ( in caz ca se mai aduna apa sa se poata scurge, dar sa nu ramana totusi gaura chioara) si gata, mai curat, mai uscat. Stiu ca am dedicat mult prea mult spatiu scris acestei descriptio aquaticae , dar inca ma bucur ca am rezolvat fara sa duc masina la service sa mi-o desfaca toata ) .
    4 points
  2. Incet incet le rezolvi pe toate si apoi bucura-te de masina , la km astia 100k nu trebuie sa ai nicio treaba in afara de revizii Si a mea are tot 353.000 km
    2 points
  3. 1 point
  4. PAi erorile se sterg dupa ce rezolvi defectiunile.
    1 point
  5. Totul sa rezolvat Am reușit sa rezolv problema și am dat o scanare la masina și am dat stergere totala la ce erori am avut dar din bord nu s au șters unde trebuie sa dau?
    1 point
  6. Bilete pentru SUPERCARFEST 2025, CHECK ✔️ Am primit notificare pe mail, 50 DAYS TO GO! ❤️ Atasez niste poze random din anii precedenti, nevastamea s-a cam plictisit, eu m-am distrat de minune! Eu ii explicam despre brand, model, istoric, specificatii si ea era "gen" "aia rosie? Da imi place culoarea! Frumoasa si cea galbena!" Abia astept sa vad ce masini noi o sa apara, in fiecare an, evenimentul a crescut exponential si se inscriu tot mai multi participanti din UK! ❤️ Ultima data au fost prezente in jur de 50 de Hypercars si 500 de Supercars? Eh...detalii..😄 Majoritatea "cotetze cu volan pe dreapta" dar si pe stanga: 🥰 . Cea mai scumpa masina de la show, brand britanic, Mclaren F1 detinuta tot de un britanic, mai exact de Mr BEAN (Rowan Atkinson) vanduta unui seic din DUBAI, estimata undeva la 20 000 000 $! Cat? 20 de MILIOANE de DOLARI! In prezent MR BEAN are o colectie de masini estimata la 52 000 000 $! (52 milioane$) 😄
    1 point
  7. Am pus rotile de vara plus kw v3 😂
    1 point
  8. Consum pentru un drum pana la Hanna's Hidden Haven Accomodation cu niste bara la bara pe centura Ploiesti. Drumul inapoi, cu un mic ocol pana la partie (Harghita-Bai) si inapoi la cazare in ziua intoarcerii acasa. Odata cu temperaturile din 2 cifre din Bucuresti, am ajuns la un range de 84 de km full electric prin oras.
    1 point
  9. Absolut Un soft ceva? Ca oricum consuma mult, macar sa consume cu rost.
    1 point
  10. Cu toate ca o sa-mi iau zece minusuri, trebuie sa o zic: Producatorii de masini fac niste masini de consum, de duzina, ieftine, la limita rezistentei. Tin cat tin, unele au probleme din primii ani de functionare, problemele fiind remediate pe garantie (dupa mentalitatea mea inapoiata, imi e foarte greu sa accept asa ceva). Adica e ca si cum cineva mi-ar da o teapa, mi-ar face o casa, as cumpara-o dar s-a strica diverse la ea, semn ca e facuta in graba, sau in bataie de joc. Sistemul start-stop este evident, pentru reducerea emisiilor, este o masura luata de producatori, la fel cum este DPF/GDF pe masini. De ce nu sunt de acord cu folosirea start-stopului: -daca o sa cititi manualul masinii, procedura de verificare ulei este urmatoarea (preluata din manual audi 2018) - se opreste motorul pe o suprafata perfect plana, cu uleiul cald (~90grade) se lasa intre 2 si 4 minute iar apoi in fucntie de dotarile masinii se verifica pe joja sau cu ajutorul computerului de bord. Din fraza de mai sus, rezulta ca in 2 minute, uleiul din motor se scurge aproximativ tot in baia de ulei, pe componentele motorului ramanand o pelicula foarte fina de ulei, care cica protejeaza si lubrifiaza pornirea. Daca tu stai la semafor 1 minut, o sa pornesti motorul cu ulei lipsa, iar cea mai mare uzura la un motor este la pornire. DA sunt constient ca masinile cu SS au bateria agm (300% mai rezistenta ca una normala) electromotor/sau alternator diferit, interne motor pregatite pt SS, banuiesc ca la unele cilindrii se opresc intr-o anumita pozitie pt a facilita pornirea. Cum e sa alerg masina prin oras, cand ajung la semafor, frana brusca si opresc motorul? Turbina ajunge la 300-500grade C, este unsa si racita cu ulei de motor, daca eu opresc motorul cum mai racesc/protejez aceasta turbina? Facem totul pentru mediu, insa in felul asta in loc sa progresam, regresam, facem masini tot mai slabe, cu tot felul de device-uri in plus (adblue, dpf, gdf, senzori) care cedeaza si forteaz si mai mult motorul. Solutia e probabil masinile electrice, dar din moment ce nu am nici obligativitate sa folosesc SS nu o sa-l folosesc. Respect legea si nu ma eschivez de la ea, nu imi place sa las gunoaie in urma mea, uneori mai strang si dupa altii ca merg des la munte/padure. Primele sisteme SS au fost montate pe Fiat in 1980, insa s-au renuntat la ele. Au incercat mai tarziu cei de la VW sa le puna pe golf 3, ca prin 2007 sa fie dotari standard pe BMW. Start-stop este o chestie daunatoare pentru orice masina, fie ca vorbim de VAG sau de alti producatori. Uzeaza motorul, turbina, bateria, electromotorul si bujiile.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!