Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.03.2025 in Postări

  1. Salutare dragilor, 2025 marchează 10 ani de când am cumpărat acest Superb, prima mașină luată din banii personali, nu și ultima, dar restul au venit, s-au dus și tot așa. O sa pun o lista(cu linkuri la ce se poate), ca un reminder cu tot ce s-a făcut la ea și ce are în prezent pe ea. În 2015, avea 255k km, in prezent 336k km. Dotări de fabrică: - Faruri Bi-xenon cu autolevel și spalatoare - Incazire scaune fata + spate - Scaune piele, electrice cu memorie + memorie în cheie - Oglinzi electrice cu memorie, incalzite si rabatabile + puddle lights - Lumini ambientale plafoniera + manere usi - Lumini în usi fata - spate + lumini picioare fata - spate ce se deschid invidividual în funcție de usa deschisa. -Comenzi volan + tempomat -Oglinda retrovizoare cu efect antiorbire -Senzor ploaie -Maxidot -Mirror down Modificări / Retrofit-uri: Motor: Setup vechi: 1.9 TDI AWX 327 cp 620 nm - Turbo Garrett GTB2260VK MFS - Injectoare AL cu duze Firad 120% - Axa SDI - Prezoane chiulasă 12.9 - FMIC cu traseu pe 60mm - Downpipe 76mm - Evacuare 63mm - Ambreiaj SMF, ceramic, 6 pukuri - Senzor MAP 4 bar Setup nou: swap la 3.2 VR6 N/A 243 cp 310nm, complet functional (Swap journey here) - evacuare cu downpipe, intermediara, finala - a implicat achiziționarea unui motor de Touareg 3.2 vr6, un Passat b5.5 2.3vr5 functional și multe alte piese - Motor refacut complet (segmenti, cuzineți, pistoane, Injectoare, etc.) - Stage 1 + hardcut Exterior: - Jante BBS RS-GT 923 (forjate, modulare) - Frane fata Brembo Z18, 6 pistonase, 350mm - Frane spate Brembo, 4 pistonase, 310mm cu etrier frana de mana separat de VW Phaeton - Airride independent (kit Airlift 3p) - Kit Amortizoare TA-Technix cu perne integrate de fabrica - Revopsita integral in 2018 - facuta facelift complet (grila capota, grila bara, oglinzi, ornamente aripi, stopuri) - Faruri restaurate, cu lupe Hella EVO X-R 2.0, ornamente interior vopsite Interior: - Insonorizat complet usi, stalpi, podea, portbagaj, cu 2 straturi (CTK Standard PRO + CTK Caimat) - Alcantara Plafon, stalpi, podea, plastice scaune + plastice suport volan - Scaune + cotiere + bancheta retapitate in piele (crem + negru) + inlocuire bureți scaune - Linie audio de la eXcursion (tweetere, medii) amplificate de o statie Vibe Powerbox 65.4 - Computer bord Color MFD (in locul ecranului clasic) - Coloana volan Audi 8 d2 electrica cu memorie - Controller de la Airlift incorporat in locul a doi suporti de pahare - Conversie la facelift (manere usi, grile ventilatie, ceasuri bord, trimuri, volan) - footrest OEM de Superb 1 (suportii de picioare din spate) - Comutator cu senzor lumina integrat + maner cu insertii crom + butoane geamuri cu insertii crom - Covorase Lounge Edition 100 - Kenwood 2din DDX4025BT - Oglinda B5.5 cu lumini ambientale - Lumini ambientale picioare controlabile prin Bluetooth Portbagaj (Trunk setup): - Stand airride (ECU, butelie, compresor) - subwoofer eXcursion SHX-12S4 + statie Vibe powerbox 400.1 DYI here Pe langa astea, s-au facut multe lucrari de mentenanta, restaurare/inlocuire a elementelor uzate, lucruri care nu sunt menționate nici aici în jurnal deși am încercat sa îl țin cat mai up-to-date 2015 și prima poza de pe forum, chiar când am cumparat-o: 2025: Concluzie: Ce sa zic, masina asta m-a învățat multe, de la 0 barat pe mecanica și cunostiinte de mecanica, la un know-how "way above average". Cercurile actuale de prieteni pasionati auto, fie de motorsport sau looks s-au format datorita ei. Desi o am de 10 ani, ma uit la ea de multe ori ca și cum as fi luat-o ieri. Îmi place mult cum arata, îmi place mult cum se conduce, cum se aude, este o experienta interesanta și înțeleasă de foarte putina lume (nu ca ar conta). Nu o sa zic celebra fraza "nu o vand niciodata" sau "la mine moare" dar planuiesc sa o țin cat mai mult în continuare, sa ma bucur NU doar din an în Paște de ea, ci aproape zilnic. Desi urmează un upgrade și la celalt daily Iar atata timp cât încă se găsesc piese și legislația ne permite sa umblam cu ele NU am planuri de a o vinde / dezmembra. Sper ca peste 10 ani sa scriu o alta postare similara aici. Drumuri bune!
    3 points
  2. Ultima e asta: https://vw-maps-cdn.lighthouselabs.eu/vw-maps/P390_N60S5MIBH3_EU.7z
    1 point
  3. Nu am platit, am posibilitatea sa le descarc gratuit din aplicatia VW. Eu am abonamente Vw Connect și Vw Connect Plus active, presupun ca acesta e motivul pentru care se pot descarca gratuit.
    1 point
  4. varianta finala carplay pt MH2p
    1 point
  5. Pai in afara de autonomie, pentru restul nu stiu cum inclina balanta. Uite, am configurat chiar acum un Golf 8.5 2.0 TDI manuala, i-am pus niste optiuni de bun simt si cu tot pachetul de reduceri Exclusive bla bla bla, am iesit la minim 31k EUR. Si poate ar mai fi util si o suspensie adaptiva si un Head-Up display, care ar duce pretul la aprox 32.5k EUR. Este drept, poti sa o iei si cheala la 26.5k EUR , dar electrica vine destul de dotata (si este si automata by design..). De aia spun, doar autonomia este o problema. Un tdi dsg pleaca de la 30k EUR...
    1 point
  6. Si la o masina conventionala oare cat costa o cutie DSG sau un motor nou la un dealer VW ? O zici de parca masinile ICE de la VAG sunt bullet proof si nu se strica niciodata in primii 10-15 ani. Intradevar, azi, e mai ieftin de reparat si mai facil o masina ICE pentru ca s-a creat cu timpul un adevarat ecosistem in jurul lor in ceea ce priveste piesele si service-urile. Acelasi lucru se va intampla si cu electricele cand vor deveni mult mai comune.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!