Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 29.03.2025 in Postări

  1. Salutare dragilor, 2025 marchează 10 ani de când am cumpărat acest Superb, prima mașină luată din banii personali, nu și ultima, dar restul au venit, s-au dus și tot așa. O sa pun o lista(cu linkuri la ce se poate), ca un reminder cu tot ce s-a făcut la ea și ce are în prezent pe ea. În 2015, avea 255k km, in prezent 336k km. Dotări de fabrică: - Faruri Bi-xenon cu autolevel și spalatoare - Incazire scaune fata + spate - Scaune piele, electrice cu memorie + memorie în cheie - Oglinzi electrice cu memorie, incalzite si rabatabile + puddle lights - Lumini ambientale plafoniera + manere usi - Lumini în usi fata - spate + lumini picioare fata - spate ce se deschid invidividual în funcție de usa deschisa. -Comenzi volan + tempomat -Oglinda retrovizoare cu efect antiorbire -Senzor ploaie -Maxidot -Mirror down Modificări / Retrofit-uri: Motor: Setup vechi: 1.9 TDI AWX 327 cp 620 nm - Turbo Garrett GTB2260VK MFS - Injectoare AL cu duze Firad 120% - Axa SDI - Prezoane chiulasă 12.9 - FMIC cu traseu pe 60mm - Downpipe 76mm - Evacuare 63mm - Ambreiaj SMF, ceramic, 6 pukuri - Senzor MAP 4 bar Setup nou: swap la 3.2 VR6 N/A 243 cp 310nm, complet functional (Swap journey here) - evacuare cu downpipe, intermediara, finala - a implicat achiziționarea unui motor de Touareg 3.2 vr6, un Passat b5.5 2.3vr5 functional și multe alte piese - Motor refacut complet (segmenti, cuzineți, pistoane, Injectoare, etc.) - Stage 1 + hardcut Exterior: - Jante BBS RS-GT 923 (forjate, modulare) - Frane fata Brembo Z18, 6 pistonase, 350mm - Frane spate Brembo, 4 pistonase, 310mm cu etrier frana de mana separat de VW Phaeton - Airride independent (kit Airlift 3p) - Kit Amortizoare TA-Technix cu perne integrate de fabrica - Revopsita integral in 2018 - facuta facelift complet (grila capota, grila bara, oglinzi, ornamente aripi, stopuri) - Faruri restaurate, cu lupe Hella EVO X-R 2.0, ornamente interior vopsite Interior: - Insonorizat complet usi, stalpi, podea, portbagaj, cu 2 straturi (CTK Standard PRO + CTK Caimat) - Alcantara Plafon, stalpi, podea, plastice scaune + plastice suport volan - Scaune + cotiere + bancheta retapitate in piele (crem + negru) + inlocuire bureți scaune - Linie audio de la eXcursion (tweetere, medii) amplificate de o statie Vibe Powerbox 65.4 - Computer bord Color MFD (in locul ecranului clasic) - Coloana volan Audi 8 d2 electrica cu memorie - Controller de la Airlift incorporat in locul a doi suporti de pahare - Conversie la facelift (manere usi, grile ventilatie, ceasuri bord, trimuri, volan) - footrest OEM de Superb 1 (suportii de picioare din spate) - Comutator cu senzor lumina integrat + maner cu insertii crom + butoane geamuri cu insertii crom - Covorase Lounge Edition 100 - Kenwood 2din DDX4025BT - Oglinda B5.5 cu lumini ambientale - Lumini ambientale picioare controlabile prin Bluetooth Portbagaj (Trunk setup): - Stand airride (ECU, butelie, compresor) - subwoofer eXcursion SHX-12S4 + statie Vibe powerbox 400.1 DYI here Pe langa astea, s-au facut multe lucrari de mentenanta, restaurare/inlocuire a elementelor uzate, lucruri care nu sunt menționate nici aici în jurnal deși am încercat sa îl țin cat mai up-to-date 2015 și prima poza de pe forum, chiar când am cumparat-o: 2025: Concluzie: Ce sa zic, masina asta m-a învățat multe, de la 0 barat pe mecanica și cunostiinte de mecanica, la un know-how "way above average". Cercurile actuale de prieteni pasionati auto, fie de motorsport sau looks s-au format datorita ei. Desi o am de 10 ani, ma uit la ea de multe ori ca și cum as fi luat-o ieri. Îmi place mult cum arata, îmi place mult cum se conduce, cum se aude, este o experienta interesanta și înțeleasă de foarte putina lume (nu ca ar conta). Nu o sa zic celebra fraza "nu o vand niciodata" sau "la mine moare" dar planuiesc sa o țin cat mai mult în continuare, sa ma bucur NU doar din an în Paște de ea, ci aproape zilnic. Desi urmează un upgrade și la celalt daily Iar atata timp cât încă se găsesc piese și legislația ne permite sa umblam cu ele NU am planuri de a o vinde / dezmembra. Sper ca peste 10 ani sa scriu o alta postare similara aici. Drumuri bune!
    8 points
  2. Bilete pentru SUPERCARFEST 2025, CHECK ✔️ Am primit notificare pe mail, 50 DAYS TO GO! ❤️ Atasez niste poze random din anii precedenti, nevastamea s-a cam plictisit, eu m-am distrat de minune! Eu ii explicam despre brand, model, istoric, specificatii si ea era "gen" "aia rosie? Da imi place culoarea! Frumoasa si cea galbena!" Abia astept sa vad ce masini noi o sa apara, in fiecare an, evenimentul a crescut exponential si se inscriu tot mai multi participanti din UK! ❤️ Ultima data au fost prezente in jur de 50 de Hypercars si 500 de Supercars? Eh...detalii..😄 Majoritatea "cotetze cu volan pe dreapta" dar si pe stanga: 🥰 . Cea mai scumpa masina de la show, brand britanic, Mclaren F1 detinuta tot de un britanic, mai exact de Mr BEAN (Rowan Atkinson) vanduta unui seic din DUBAI, estimata undeva la 20 000 000 $! Cat? 20 de MILIOANE de DOLARI! In prezent MR BEAN are o colectie de masini estimata la 52 000 000 $! (52 milioane$) 😄
    3 points
  3. Astazi am fost la test drive cu buburuza asta galbena Este prima masina electrica moderna pe care o conduc, cred ca am mai mers cu e-Golful in urma cu niste ani buni, dar nu imi mai amintesc nimic altceva in afara de faptul ca nu m-a impresionat cu (mai) nimic.. Pe scurt: mi-a placut ! E frumoasa foc, chiar ok la interior (cu mici neajunsuri, materiale decente, scaunele foarte tari, puterea (varianta de 150 CP) e suficienta pentru aceasta masina, e fun, sta super bine pe drum, suspensia este foarte ok (desi are jante pe 18"), directia super ok, portbagaj decent pentru dimensiunea ei. Este o jucarie foarte misto ! Nu mi-a placut cateva lucruri la interior (niste colturi la care trebuie sa ai grija, dar nimic grav), in spate asteptam sa fie o idee mai mult loc (si nu prea ai unde sa bagi nici picioarele sub scaunul din fata, bancheta nu e nici ea foarte adanca, dar ..e ok in gama ei). Masina avea sub 100 Km, era nou-nouta, consumul era de 27.4 kW , nah..toata lumea a mers cum a mers. Franele - ciudate, e prima electrica, nah..par tari, clar diferita de o frana de masina normala, dar nimic peste care nu poti trece sau cu care nu te poti obisnui. Off topic: am vazut si Dacia Bigster - pentru o Dacia.. mie unul mi s-a parut super ok, mi-as lua-o oricand inaintea Dusterului, este peste el la calitate/materiale/spatiu/senzatie/optiuni. Urmatoarele masini electrice pe care vreau sa le vad/testez sunt Kia EV3 si EV4 (acestea cand vor ajunge pe la noi).
    1 point
  4. Very nice...enjoy it!
    1 point
  5. Acu sincer, nu prea is adept de tunnnig la cutii, si o tin pe sport non stop, schimba cum as schimba eu, pe la 2k ture (numa bine pt diesel). Nici nu locuiesc in B sa am 10 firme de tuning de DSG cunoscute si nu are rost sa fac un drum sa rezolv o problema pe care o rezolv tragand de maneta pana in capat cand ma sui in masina.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!