Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2025 in Postări

  1. Nu te lua de motorul meu😁 E cel mai bun pe care l-am avut vrodata....si vreau sa am grija de el😋
    3 points
  2. Dpmdv o greseala costisitoare a top-managementului VAG, au crezut ca piata va creste la nesfarsit si ca lumea se invarte in jurul VAG. Aveau deja 2 marci de lux in portofoliu, Porsche si Audi, mai bine investeau banii astia in motorizari mai bune, mai eficiente, si in general, in lucruri utile pentru common Volk.
    2 points
  3. Am testat amortizoarele si franele, sunt super multumit, sunt mai rigide un pic dar pana se lasa mai dureaza, masina e mai stabila si se simte faptul ca sta pe sosea altfel, nu stiu cum sa ma exprim dar a meritat investitia. Daca tot a fost cald zilele trecute am terminat si cu antifonarea portbagajului, a mai ramas pe interior oala dreapta spate. In poza atasata am gresit eu la STP la burete, este alta marca ce am pus fata de ce am scris. Deci folia rosie cu bitum este STP AEROCELL QP GENIO, 4MM, 500X320MM si e cumparata de pe SoundHouse la pretul de 52 lei, eu am cumparat 4 folii si am pus si pe capota sub insonorizantul de fabrica si peste ea am pus atat pe oala dreapta dar si pe capota Noise Protection AUTOSHIM BLACK FLEX 6 MM 500x750mm (buretele), 39 lei pe eMag. La motor nu am sesizat mare diferenta dar oricum este putin pus, doar in decupajele de fabrica, care sa zic ca acopera cam 30-40% din suprafata totala a capotei, nu am pus prea mult sa nu uzez amortizorul. Pe oala dreapta am pus si burete, dar sta un pic capitonajul umflat, pe oala stanga nu am pus in aceeasi zona si sta bine. Oricum nu e necesar sa acoper toata suprafata, ea fiind deja intarita si avand si antifon din fabrica .... Dar se simte diferenta, cand trec peste gropi, poate ca e si din cauza amortizoarelor noi, dar nu se mai aude nimic Cel putin la viteza de oras, pe A7 la acele dilatatii la poduri se aude cum trec peste ele dar nu ca inainte. Urmeaza sa fac si contra aripile fata, o sa lipesc pe plastic si pun si burete peste, dar doar pe partea de rulare ca zic asa, pe partea dinspre motor nu voi pune nimic pentru ca nu se mai prinde contra aripa bine in suruburi. Si pe la final de vara cred ca o sa cumpar si 4 penuri Dunlop Sport BlueResponse pentru ca m-am cam saturat de Hankook si Dunlop au 68 db pe cand Ventus Prime 4 69 db plus ca se rod cam repede, cele facute in Ungaria, cele din Coreea cica ar fi mai calitative. Plus ca la Dunlop am vazut pe situri ca vin cu burete la interior si sunt curios cum sunt. Eu am mai avut si am fost super multumit, fata de Hankook sunt mult mai confortabile, cam ca Michellin ... In rest la masina ar trebui sa ii schimb discul de ambreiaj, m-am gandit la Luk sa cumpar, tot kit-ul, discuri si placute fata, amortizoare si flanse fata si cam atat. Dar nu e urgent. In prezent am 126.000 km si motorasul ruleaza foarte bine. Nici nu abuzez de ea, eu pe la 3000-4000 rpm schimb viteza, avand 8000 sau 7000 rpm in bord, cred o data am dus-o in rosu intr-o depasire. Dar momentan din punct de vedere tehnic, nu sunt probleme.
    2 points
  4. Au un program ,partlink care are la baza datele din etka,baga seria si rezulta toate informatiile ,inclusiv tip ulei ,norma ,cod… Doar nu crezi ca magazinele vand piese dupa ureche . Oricum ne bucuram ca ai mai multa incredere in vwforum .
    2 points
  5. eu am luat pentru locomotiva Michelin Latitude Sport 3. au concurat cu Pirelli Pzero PZ4 pe care le am avut 2 veri si au tinut cu brio 60k km. optiunile au fost limitate avand in vedere obligativitatea runflat si * BMW.
    1 point
  6. E o pocnitoare de motor, nu iti place un ulei, pui altul. Simplu.
    1 point
  7. Cel original 0w30 este SHELL
    1 point
  8. 0w40 ar fi ideal pentru clima noastra.
    1 point
  9. Benzina si motorina premium, in afara de rezistenta mai mare la autodetonare, contin si niste adititivi care lubrefiaza motorul si dau senzatia de putere mai mare, la apasarea pedalei de acceleratie. Am simtit acest lucru atat la combustibilii OMV cat si la cei MOL. Bine, nu mult, dar ceva, ceva tot se simte: motorul se aude mai rotund, lagul la acceleratie se diminueaza, per ansamblu masina e mai placuta la condus.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!