Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 19.03.2025 in Postări

  1. Au un program ,partlink care are la baza datele din etka,baga seria si rezulta toate informatiile ,inclusiv tip ulei ,norma ,cod… Doar nu crezi ca magazinele vand piese dupa ureche . Oricum ne bucuram ca ai mai multa incredere in vwforum .
    5 points
  2. problema rezolvata, pentru SOS au schimbat antena, iar pentru park asist a fost defect un senzor, mia precis avea microfisuri in el de la prietrele sarite in timpul mersului.
    2 points
  3. de cand e lumea si vw in Romania pentru clima noastra 80% din mecanici, mecanici nu schimbatori de piese, spun ca 5w30 este excelent, 0w20 desi este des folosit in motoarele de generatie noua, daca a facut cineva schimb la unei 0w20 si a pus un pahar cu apa langa, densitatea cu care ambele curg este identica. Ce ungere sa aiba, la 100grade, cand el in bidon e ca apa ... daca circulati cu masina preponderent in zone cu climat foarte rece -20 - -30 de grade, da puneti 0w20 sau 0w30 astfel pompa de ulei va lucra mai usor, uleiul putand asigura ungerea fiind subtire, daca puneti in aceleasi conditii meteo 10w40 care e vascos, este foarte posibil ca in nici un an sa aveti nevoie de alt motor Daca suneti prin Africa sau Ecuador, puneti 10w40 sau 5w40 care la caldura devine foarte subtire si permite pompei de ulei sa lucreze.
    2 points
  4. Am pus rotile de vara plus kw v3 😂
    2 points
  5. 1 point
  6. 0w20 sa fie 508.00-509.00 0w30 sau 5w30 sa fie 504.00-507.00 iar 5w40 sa fie 502.00-505.01
    1 point
  7. Ba da, dar garantia se ofera cumparatorului (pe baza facturii). Iar cumparatorul bateriei a fost Tiriac Auto, nu tu. Tu ai cumparat toata masina de la Tiriac. Daca primesti o factura de la Tiriac poti sa mergi cu ea de unde au cumparat-o si sa soliciti verificare/remediere si inlocuire. Mi-e teama ca a fost cumparata de Tiriac acum "100 de ani" si a stat prin depozit/magazie la ei sau, mai rau, era deja second si au pus una care sa tina "cat de cat". In locul tau: m-as duce la un magazin bun de baterii auto. As face o verificare a bateriei pe banii mei si m-as duce la Tiriac cu documentul in care iti spune ca bateria este "kaput". Daca Tiriac nu iti da o baterie noua atunci mergi la Protectia Consumatorului. Poate ai bafta si apare Piedone cu televiziunile in verificare si iti schimba aia bateria pe loc 😄
    1 point
  8. Majoritatea producatorilor de uleiuri au si configurator,conform unuia dintre ei poti sa folosesti 0w20 0w30 5w30 5w40
    1 point
  9. Dyno la varianta de 115cp
    1 point
  10. Chestia cu dezactivare ACT mi se pare definitia lucrului facut din plictiseala! Nu are nici o problema motorul din cauza acestui sistem, se vede clar la schimbul de bujii unde sunt identice ca uzura Are de asemenea si un soi de compensare a uzurii, dupa perioade lungi in care merge in 2, sunt perioade cand nu mai decupleaza chiar daca se indeplinesc conditiile. Sunt multe trecute de 300-500.000km fara probleme asa ca nu cautati probleme unde nu sunt.
    1 point
  11. Salut, nu ai cum să trăiești cu un consum exagerat de ulei pe o durată mai mare de câteva luni. Se poate face o reparație corectă, dar deja acele motoare din generația 2 au sucombat și s-au aruncat la dezmembrări. La mine au trecut câțiva ani buni și peste 100K km de la reparație, iar consum ulei 100 ml/10K km și funcționare ireproșabilă. Reparația a fost făcută cu piese generația 3.
    1 point
  12. Mie mi se pare genial regimul ACT iar dupa 67000km tot acelasi motor as alege la configurare.
    1 point
  13. Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o. Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin. Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina. Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!
    1 point
  14. Salut, al meu e 2017, 1.0 TSI 110 CP, 120.000km cumparat in 2019 de la WeltAuto cu 50.000 km. La 60.000 km i-am schimbat pompa de apa, pierdea antigel, a fost o problema cu pompa de apa din cauza paletelor care sunt din plastic, am pus altceva cu palete de metal si nu am mai avut probleme. 2 schimburi de ulei, de cand e la mine si urmeaza un al treilea dupa anul nou, la inceput i s-a pus Castrol dupa care am trecut pe Motul si acum recent am inteles ca Motul ar fi avut ceva probleme si o sa pun ori Liquy Molly ori OEM VW am inteles ca nu mai e asa prost ... 5w-30 si nu mi-a consumat gram de ulei, antigel mai completez unelori, desi nu pierde pe nicaieri, dar nu mult, gen scade in vas de la plin la jumate in un an doi ceva de genul ... Banuiesc ca din cauza temperaturii si a calitatii proaste a antigelului, nu am mereu la dispozitie Hepu sa pun ... A mea e 7.5 Cutia manuala, are momente cand intra mai greu in viteza 1 si marsarier, nu stiu din ce cauza, ca ambreajul tine nu patineaza, nu am fortat-o ... Cred ca va necesita inlocuire, nici nu stiu la cati km se schimba... Distributie pe curea, la fel nimeni nu stie la cat se schimba, am fost si la Reprezentanta si am intrebat, nu scrie in program nimic desi la 100-120.000 cred ca ar fi timpul. Am mai schimbat bujiile, la 100.000km ceva de genu, cu NKG si uleiul din cutie tot asa parca pe la 100.000km, cu Motul ... Legat de cureaua de mai sus, n-ar trebui sa se rupa, cred ca a fost montata prost sau continental nu mai face curele bune... Ca si consum, daca circuli in limitele legale 5.5-5l/100km, am scos pe E85, Bucuresti-Focsani si acum ca s-a deschis A7 de la Focsani - Buzau la 140km/h intr-a 6, consum 7% dar batea vantul din toate partile si am mai fost de 2 ori sa vad la fel consumul si la fel intre 7-8maxim/%, masina neincarcata, doar cu mine. In oras am consum in jur de 8-9% depinde foarte mult de trafic. In rest nu am avut probleme ...
    1 point
  15. Salutare, Am avut ghinionul ca sa-mi arda un prieten cu tigara scaunul. Am casco la Allianz, stiti cumva daca genul acesta de incident este acoperit de polita casco?
    1 point
  16. 0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!