Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.03.2025 in Postări

  1. Oricum si XC90 va face probleme doar dupa ce il cumperi
    3 points
  2. Vacanta de iarna . Si anul asta tot la Jasna ( BIELA PÚŤ ) Vremea a fost super ,partiile de top ,masina sa comportat impecabil.
    2 points
  3. Dupa ultimul drum la Rarau am sesizat un viuet la aprox 45 km/h care disparea si aparea iar la 80 km/h. Masina avand multe lucturi care se invart am urcat-o pe un elevatort la un amic ,accelerat pana la 45km/h in timp ce eu cu un stetoscop am verificat tot ,de la rulmenti ,grup ,rulment cargan ,cutie.....si asa am gasit vinovatul ,rulmentul spate dreapta. I-am inlocuit pe toti patru. (fata si spate) Am comandat rulmenti FAG dupa codul de Porsche si am primit rulmenti OE Porsche . Rulmentii fata si spate sunt identici. Inlocuirea nu e foarte dificila avand sculele potrivite.
    2 points
  4. de ce nu, e un argument mai ales pt occidentali, cu o mentalitate un pic mai "diferita" (sa nu zic evoluata) comparat cu est-europenii votam cu banii nostri pana la urma. Ce face acum Musk e periculos si nesanatos pt intreaga planeta adica sa nu isi mai cumpere acum pt ceva intamplat acum 80 si ceva de ani? Nu se pot compara situatiile deloc. Musk e acum subiectul zilei. Nu stiu numele presedintelui altei marci, nici de la VW nu stiu cum il cheama, darmite alte marci. Musk vrea atentie, si e alegerea noastra sa i-o dam, fie pozitiv, fie negativ, boicotandu-l. Musk posteaza pe reteaua lui X despre Georgescu, Romania, Germania (unde sprijina extrema dreapta). Pe de alta parte, spune ca judecatorii care i se opun sint tirani, tradatori. Ataca democratia insasi. Apropo de "progresisti", ma intreb ce rau fac ei, astia cu flower power versus extremistii de dreapta inarmati pana in dinti... O comparatie intre extrema stanga si extrema dreapta, se pare ca stanga poate lua masuri ingrozitoare cum ar fi modificarea TVA ului culmea, e o criza economica provocata in mare masura de America-Trump-Musk. Vedem ce urmeaza. Tesla ramane supraevaluata chiar si la pretul de azi al actiunii
    1 point
  5. Deci ai ales sa faci calcule cu pretul DIN VIITOR al energiei electrice, dar la benzina ai ales pretul din prezent... Azi am avut consum 11.3kwh/100km cu ID3ul. E adevarat ca este o temperatura ideala afara, care permite sa mergi fara AC pornit. Probabil costul in viitor va fi cam acelasi, pare ca tendinta asta se cauta a fi. Desi posibil sa apara si motoare mai eficiente si baterii mai usoare si atunci costurile vor scadea f mult. Apropo de costul de la fast charge, acela nu prea conteaza daca incarci acasa, adica pornesti orice calatorie cu 400km autonomie incarcati acasa cu 0.8 ron/kw. Apoi mai ai nevoie de o incarcare sa ajungi la destinatie, sau poate de 2 incarcari de cate ori pe an? Evident unii nu ies cu masina din oras, altii nu intra in oras, sintem diferiti, dar statisticile vorbesc de drumuri f rare de peste 200-300 km pe zi Totusi in general la diesel e intretinerea mai scumpa, DPF, pompa inalta, injectoare, noxe, taxe mai mari, motorina e mai scumpa, un alternator/demaror e mai mare si mai scump, o baterie e mai mare si mai scumpa, EGR nu mai zicem, recomandarile sint intotdeauna "puneti EGR original si nou" Mai nou ai si ureea aceea, cu tot sistemul aferent, sonde lambda etc... o noua belea pe cap si un nou cost. Si aici se recomanda sa cumperi AdBlue doar original... ca costa reparatiile rau de tot. pt cei care vor o masina noua, nu sint un lux daca sint la acelasi pret, mai ales daca tii cont de performante si de intretinerea spre 0. Problema pe care o vad eu este pt flotele de agenti de vanzari, cum il convingi pe agent sa aleaga o masina electrica cand el oricum nu platea nimic pt masina pe care o foloseste? de ce sa se complice cu incarcat acasa de ex? aici vad o problema reala
    1 point
  6. Da???? Ok, hai să facem un exercițiu de imaginație: se pune un ulei neconform (sau de proastă calitate) iar motorul începe ”să ciupă”... Ghici, unde se duce acel ulei ars și ce se întâmplă după? Nu mai aduc în discuție situațiile când apare elicopterul în bord dar ”mașina trage” și e exploatată așa o perioadă îndelungată...
    1 point
  7. Inteleg ca e frustrant sa ai probleme dupa asa de putin timp de la achizitie, mai ales ca masina e relativ noua, insa astea sunt probleme minore. Oricum poti trai si fara o camera de marsarier. Vorba aia: cu cat mai multe optionale si motorase electrice, cu atat mai mare riscul sa se strice cate ceva! Sa nu inceapa probleme pe partea aia de hibrid, baterie, calculatoare, motor/cutie, acolo e de "Doamne fereste!" Calitatea oricum a scazut la mai toate brandurile si toti producatorii scad costurile, iti pot spune "din interior" (grupul PSA) ca am furnizat motoare si componente frantuzesti pentru reprezentante Volvo, sa nu mai zic Land Rover si BMW! Dar hey, si Mercedes foloseste motorul 1.5 DCI de LOGAN pe A class si CLA! E fiabil! 🤭 Legat de masina la schimb pe perioada reparatiei, se pare ca au scazut si calitatea serviciilor foarte mult. Imi aduc aminte cand aveam Cayenne-ul in service ca am primit de fiecare data la schimb masina: o data am primit un Macan, de 2 ori am primit Cayenne, alta data Touareg, toate noi noute (maxim 2000 km la bord). La un moment dat am lasat masina sa vopseasca niste elemente pe casco si a mai durat 2 saptamani sa vina niste trimuri din Germania. Pe toata perioada mi-au dat un Cayenne diesel nou nout la schimb, au dat jos foliile de pe scaune in fata mea. I-am dat eu jos folia de pe naviagatie si bord acasa. 😄 Imi aduc aminte ca ma chemau la toate lansarile de modele noi si primeam cateva zile de "test drive" masini acasa frecvent! Mi-au dat la un moment dat si un 911 Carrera 4 S nou nout! Se organizau si drive-tours, evenimente unde clientii erau invitati sa conduca toata gama cu toate motorizarile aferente, la mare, la munte, hotel, restaurant platit, organizau tot felul de trasee chiar si in poligoane, cu jaloane, super FUN! La fel procedau si cei de la BMW, dar probabil toate astea erau destinate doar clientilor care cumparau masina noua de la ei. 😑 Astazi daca vrei sa te uiti la o masina noua fiabila probabil ca ar trebui sa te orientezi spre ceva japonez, korean cu motor termic, (fara hibrid si fara adblue) sau daca vrei ceva nemtesc SH pre 2012-2014 cu km putini, oricum depinde foarte mult ce vrei de la masina, cati km faci, cat timp doresti sa o tii, cat esti dispus sa cheltui pe achizitie/intretinere, cat esti dispus sa pierzi la devalorizare etc etc.
    1 point
  8. Si, poate nu s-a inteles intrebarea: cu ce ne impacteaza faptul ca vanzarile Tesla scad, eliminand motivul Musk? Corectia din piata este absolut naturala, mai ales ca banii "gratis" s-au terminat. Este foarte sanatos ca se intampla (poate ca unii dintre noi au actiuni in zona EV deci ghinion) insa ce ar trebui sa ne intereseze este faptul ca inca NU exista o competitie reala, care sa aduca beneficii fie in cost fie in performanta/calitate pentru consumatorul final.
    1 point
  9. Pentru ca in acest caz scaderea vanzarilor este cauzata de gesturile irationale ale lui Musk, inclusiv salutul nazist, si nu de o calitate mai slaba a masinii (gandesc eu). Cu cati posesori de masini electrice am vorbit, toti au zis ca Tesla e cea mai buna. 😉
    1 point
  10. Si ne intereseaza asta pentru ca...?
    1 point
  11. LA mine toate 3 au bonus maxim Doar ca trebuie sa vezi si reversul medaliei, daca faci accident din vina ta si scade cl;asa de bonul scade la toate
    1 point
  12. Dupa 8 ani ... Masina fiind 2017 si simtind ca nu mai amortizeaza pe spate, am facut o investitie Amortizoare, discuri, placute, protectii praf si flanse. Flansele si protectiile praf ce au si burduful acela din burete, ce opreste amortizorul (nu stiu cum ii zice) sunt bune, fiind oem, dar ne-vazand doar dupa ce am demontat am pus noi ... Asta e, uzura mecanica sigur au, chiar daca vizual arata bine. S-au curatat etrierii, protectia metalica de la discuri, cat s-a putut, aveau rugina superficiala ... Discurile si placutele de pe masina, zicea mecanicul ca mai puteam merge cu ele, dar faceau zgomot, la franare si ma enerva, discul facandu-si buza ... Am comandat tot Avand vopsiti etrierii albi, am pus placute ceramice, am gasit si discuri dar e 300-400 lei/ buc si e overkill ... Voi pune pe fata si discuri si placute cu strat ceramic ... Amortizoare Bilstein am ales, unul la mana pentru ca sunt OE si doi, din ce am mai citit si aici dar si pe alte forumuri, multi au scris ca sunt un pic peste OEM, mai ales pentru mers zi de zi ... Piesele au costat 1800 lei si manopera 200 lei, dar service-ul e al unei rude si am putut si eu ajuta cat de cat ...
    1 point
  13. Camera a murit la putin timp dupa iesiriea din garantie ,nu se poate repara. Am luat alta. De la G4 calitatea tuturor masinilo e in scadere ,sa vezi “circ” la 2021-2023 .
    1 point
  14. @woth2k3 poate ca ai șanse sa întrebi aici ce poți sa faci in cazul tău--> https://servicefaur.ro/cutii-de-viteze-si-aplicatii-zf/aplicatii-autoturisme/
    1 point
  15. Siii, am facut ce am facut si avem acum 99% din ce mi-am dorit in materie de software: In loc de D, S, 1->6 acum arata ca la masinile noi D1, D2, D3, D4, D5, D6. S1, S2, S3, S4, S5, S6 M1, M2, M3, M4, M5, M? (deaia e doar 99%) - Lucram sa facem si asta complet functionala. Nu ca as sta eu in M6 prea des, daaaar, sa fie totul functional acolo. eee? Alta viata, nu? Amu' dintr-o singura privire, stiu in ce treapta e masina (D sau S, ca la M era usor si inainte) trebuie sa ma apuc si sa imi fac propriul skin, mai simplist si mai organizat un pic, dar nu mi-am facut timp deloc inca sa il fac.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!