Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2025 in Postări

  1. Sa mai impartasim niste idei funny intamplate recent. Si ca sa pun totul in context, trebuie sa mentionez ca la ultima demontare a plasticelor de pe hayon (deoarece am fost nevoit sa inlocuiesc yala, operatiune descrisa mai sus cu ceva luni in urma), ornamentul central din partea de sus a lunetei a pierdut cateva picioruse de plastic de fixare de pe capte. O fi fost mai rece in ziua demontarii, erau acele picioruse de plastic obosite de cand am mai demontat tot, cand am inlocuit scurgerea din sigla, habar nu am. Chiar daca stiam ce si cum se demonteaza ornamentele de pe hayon, piciorusele alea de prindere s-au dus pe copca. Si chiar daca ornamentul statea fixat, pentru ca are si 4 cleme metalice, pe capete deja nu mai culca asa de bine, pe cele 2 "continuari" ce coboara in stanga si dreapta. Si bine-nteles, piticii se activau la fiecare deschidere a hayonului. Numa asta imi sarea in ochi ! Acea mica "ridicatura" de 1 mm, pe ambele capete. Ce m-am gandit ? Sa caut in dezmembrari acea bucata de ornament. Luat legatura cu toti, dar absolut toti, din toate anunturile de pe site-urile de profil, care dezmembreaza Golf 7 Variant. 95 % au raspuns ca nu au, nu mai au, vand doar hayonul intreg sau vand toate ornamentele de pe hayon la set, nu separat. Tipic pana la urma pentru dezmembratorii din tara asta. Stiam ca nu o sa am nicio reusita. De-a lungul anilor, cand am mai incercat sa caut si sa cumpar strict anumite parti/ornamente/subansambluri, pai fie cumparam jumatate de masina, fie primeam refuz direct. Si chiar nu vreau sa supar pe nimeni. Poate sunt colegi de forum care au parc de dezmembrari sau cunostinte din acest domeniu, dar felul cum activeaza genul asta de "biznis" la noi in tara este total jegos. Adica fie cumperi sfert sau jumate de masina pentru un surub sa zicem, fie iti vezi de treaba. Dar totusi, gasisem cautand pe urma dupa codul de piesa, 2 anunturi ! Strict pe acest ornament. 100 de lei la fiecare vanzator. Unul l-am exclus pentru ca se vedea si in poze ca era zgariat si ii lipseau fix acele picioruse de plastic, dar pe celalalt l-am comandat pentru ca parea in poze ok. Cand am primit coletul, dupa 2 minute de la despachetare, l-am "sigilat" la loc si i-am facut retur. De ce ? Pai simplu: zici ca trecuse tractoru peste el. Stramb, zgariat pe capete, rupte toate piciorusele de plastic, gazat cu ceva vopsea aurie (desi masina de pe care fusese demontat era gri). Pentru ca si asta e o alta problema la dezmembratorii din tara: multi sunt "sfartecatori" la piesele luate de pe acele masini. Si daca clientul accepta asa cum e piesa, e bine, am mai facut o vanzare; daca nu, aia e....nicio problema ca un client tot o sa o cumpere la un moment dat. Dupa toata faza de mai sus, am trecut la ebay si google. Si surprinzator, am dat peste un site de dezmembrari ce livreaza la nivel european piese. Poate unii il stiti, poate ati comandat de pe acest site, chiar nu vreau sa fac nicio reclama, fiind vorba de rrr.lt. Din ce m-am documentat e un fel de "olx" cu dezmembratori de prin Polonia si Tarile Baltice. Are acolo motor de cautare pe marca, model, piese etc etc. Foarte fain mi s-a parut. Cauti o piesa, iti afiseaza rezultatele de pe la toate parcurile prezente pe site. Cert este ca am gasit ce cautam cu 4 euro !!! Transportul pana in tara a fost 15 euro cu FedEx. Plasta comanda luni la amiaz, vineri la ora 10 dimineata am preluat pachetul de la curier. Colet venit din Lituania. Piesa nu stiu cum au demontat-o de pe masina sincer, cred ca au taiat tabla hayonului de jur imprejur si pe urma au scos acest ornament pentru ca nu are nici cea mai mica urma de ceva interventie de demontaj. Deci da, asa mi se pare a face un lucru de calitate. E stiut oricum faptul ca prin Tarile Baltice si Polonia, parcurile de dezmembrari sunt brici. Cei prezenti pe site-ul asta peste care am dat si eu au calificative, poti vedea nivelul la care se afla fiecare vanzator, pozele la piese sunt mega bine facute, detaliate, poti da zoom, deci chiar vezi extrem de bine ce cumperi. Eu personal chiar am ramas placut surprins si pe viitor, daca voi mai avea nevoie de ceva, cred ca va fi prima optiune varianta asta experimentata deja.
    5 points
  2. Am luat si eu becurile, doar sa am timp sa fac un unboxing si o comparatie decenta.. Cert e ca si oglinda farului trebuie sa fie in stare buna pt a utiliza potentialul maxim al becurilor.
    1 point
  3. Revin cu o corectie, sunt aprinse doar daca e si pozitia aprinsa. Cu farurile stinse, nu se aprind ambientalele.
    1 point
  4. Nu are erori. Clar ca nu. Nu se justifica bani.
    1 point
  5. +1 mg/stroke - indica o problema +2 mg/stroke - de inlocuit +3 mg/stroke - mort Inainte de inlocuirea injectorului (in functie de motor ) e nevoie de : -test compresie -verificare axa/axe -verificare tacheti/culbutori -verificare cablaj -verificare surub prindere,saiba foc….
    1 point
  6. Salutare....mama cat timp a trecut de cand n-am mai scris aici 57.000km and counting Am fost acum vreo 2 saptamani la revizie cu intentia de a schimba si uleiul in cutie si diferentiale. Baietii de la GTT mi-au spus si aratat in programul de service ca schimbul pentru aceasta cutie se face la 120k km dar daca vreau neaparat sa schimb uleiurile la 90k. Asa ca sunt toate bune si frumoase pana acum. Din ce am vazut prin trafic, cred ca doar cu 4 Cupra Ateca m-am intalint, cu priviri lungi de la sofer la sofer....foarte rare, mai ceva ca un Porsche 911. Salutari B460FDM! Chiar in aceasta seara ne-am intersectat pe la Pitata Victoriei
    1 point
  7. Nu s-ar putea,garantat o sa-i mearga prost,dar e major,eu l-am avertizat.Daca intra multa motorina in cilindru,indoaie vreo supapa cu siguranta sau rupe biela.
    0 points
  8. Ti-as spune sa faci un experiment,dar e periculos,si nu poti reveni la linia de start,va trebui sa scoti injectorul in caz ca nu merge si sa-l duci la pompangiu.In caz ca il faci,ai grija ca poate sa ramina injectorul deschis si sa iti inunde cilindrul,sau sa fisureze pistonul. Cu o cheie de 25 stringi piulita bobinei,injectorului 1..(lasati-ma cu termenii,ca piezo,ca bobina,ca etc),stringind dai mai mult debit injectorului,slabind micsorezi debitul, dar ca sa ai un reper,faci semn pe ea,in comparatie cu corpul injectorului,si stringi din mm in mm nu mai mult. Cu cheia dinamometrica ar trebui sa stringi intre 40....50Nm Jocul pistonasului care impinge in bila(ciuperca) de sub bobina,este de 0,002mm.Eu folosesc Megatester v4 dar cred ca nu aveti asa ceva pe acolo ca sa il imprumuti citeva minute. In caz ca este vorba doar despre lipsa de calibrare,datorita trecerii timpului si a temperaturii,se regleaza asa,in caz contrar,se pune duza noua.Daca este din cauza bobinei,sub 200k sau sub 2,5 microfarazi,trebuie schimbata aceasta. https://www.youtube.com/watch?v=xbt9Vf8TBMg
    0 points
  9. Consum mare=duze noi
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!