Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 04.02.2025 in Postări

  1. Mergeti si voi la tara perioada asta Ca e aer curat , nu ca la oras unde e poluare , nu ? Sau de fapt e irespirabil la tara si toate hainele put a fum ? Unde sa ne mutam sa respiram aer curat , in paduri ? Poate singuri ca daca vin mai multi si acolo se polueaza aerul Pe toti ii doare fix in pix de toti , fumeaza si arunca tigara pe geam la fel si din electrica
    3 points
  2. Hello! Borovets (BG) - Bucuresti. @ adulti + copil+bagaje + echipament schi, 8 ianuarie a.c. 1.5 TSI MHEV
    1 point
  3. DRL scandinav nu presupune sa ai si pozitii spate aprinse odata cu DRL ?
    1 point
  4. Din ce am studiat eu cam toate detecteaza laserele. Diferentele sunt ca cele mai scumpe vad si radarele fixe (via gps) ,dau alarme false mai putine ,au raza de actiune mai mare.
    1 point
  5. Te citez doar ca sa fac un comentariu alaturi de afirmatia ta,nu este o critica. Majoritatea pompangiilor,schimba ,,bobina" dar nu si duza,iar rezultatul este cel care spui tu,merg,dar nu prea bine.Pe de alta parte,termenul de ,reconditionat" implica anumite detalii.Exista injectoare reconditionate in care se schimba duza si bobina,sau duza,bobina si orice alt component,daca este necesar,si exista injectoare in care se schimba strict doar bobina. In toate cazurile,se presupune ca injectorul va functiona conform parametrilor stabiliti de fabricant,numai ca exista si un parametru pe care pompangii datorita preturilor,sau datorita avaritiei,nu schimba duza,elementul cel mai important al injectorului,si cu toate ca injectorul va scoate cantitatile recomendate in protocolul bancului de probe,forma conului rezultat la iesirea din duza,si a modului de pulverizare-atomizare,nu este cea corecta. Un injector care in loc de combustibil in forma gazoasa scoate combustibil in forma lichida,cel putin partial,nu va da randamentul necesar unei bune functionari. Revenind la pompangii.....ca sa nu ma certe prea tare,mai ales ca stiu ca activeaza pe acest forum citiva,de fapt doar isi fac publicitate....au si ei dreptate,cind unii isi cumparau case,masini,sau mergeau in vacante,ei cheltuiau zeci de mii de euro ca sa isi cumpare bancuri de probe,si sculele necesare pentru asi putea practica meseria. Partea in care nu le dau dreptate este acolo unde renunta la calitate si in felul asta isi atrag astfel de comentarii mai putin pozitive.Poate cu timpul vor intelege ca trebuie sa lucreze mai mult pentru cei care isi doresc calitate,pe preturi corespunzatoare acesteia,si mai putin ca sa multumeasca clientul mai putin educat in ale mecanicii. Si la mine vin destui romani sa le repar injectoare,si mereu cu vesnica milogeala, ,,hai mosule,fa si mie ceva mai ieftin ca dau si eu o bere"...dar prefer sa-l trimit la cimitirul de masini sa isi cumpere decit sa-i dau o solutie pe bani putini,pentru ca la final te critica pe la colturi de strada zicind ca esti un cirpaci,si in felul asta pierd potentiali clienti care isi doresc rezultate foarte bune fara sa comenteze asupra preturilor.
    1 point
  6. In primul rind trebuie stabilit daca masurarea rezistentei injectorului sa facut cu un aparat de masura corespunzator,adica unul care in timp ce masoara,sa administreze si impulsuri de 130v injectorului,altfel nu putem sti daca intradevar injectorul avea 170k sau 50k,ori daca injectorul avea capacitatea corespunzatoare,adica intre 2,5 si 6 microfarazi. In alta ordine de idei,bateria masinii nu are nicio legatura cu defectarea injectoarelor ,cel putin nu directa,impulsurile primite de injectoare vin de la ECU si sint de 80v...130v si 5...20A. Injectoarele piezoelectrice Siemens-Continental 03L130277B montate pe motoarele 1,6 TDI din grupul VAG ca de altfel TOATE INJECTOARELE existente in comert,de acelasi tip,dar referinte diferite,sint reparabile 100% Elementele piezoelectrice nu se pot repara,ma refer la ,,bobine" ci se inlocuiesc cu altele de acelasi tip,SH pentru ca nu se fabrica noi. Un injector de acest tip care are rezistenta de 170k poate functiona corect,deasemnea chiar si cu rezistenta mai mica,eu personal am vazut functionind corect injectoare cu rezistenta de 140k DAR....tinind cont de faptul ca rezistenta normala este de aprox 200k,se recomanda schimbare acestuia deoarece se presupune ca ceva se intimpla cu el,din moment ce nu mai are valorile cu care a iesit din fabrica. Am vazut destul de des comentarii pe marginea acestor injectoare,si stiu ca prezinta un interes deosebit datorita pretului foarte mare,aici la mine unul nou,costa 340 eur plus 21% impozite,iar cele cu litera S 520 eur cu 21% .Repararea acestui injector,depinde de zona,si pompangiu bineinteles,si oscileza intre 180 eur si 250 eur. Cum stiu ca faptele bune,nu ramin niciodata nepedepsite......in realitate,o duza noua costa 30 eur ...40eur iar ,,bobina" in functie de cum se descurca fiecare.
    1 point
  7. Cu respect pentru EEXCALADE, situatia la CAYC este urmatoarea: 03L130277B nu merita sa fie reparate, se schimba obligatoriu cu 03L130277S sau A2C9626040080 (diferenta o face calitatea modulului piezo, mecanic sunt la fel). 03L130277S sau A2C9626040080 se repara fara probleme, dar, ca masina sa functioneze bine, conditia importanta este ca valorile LL (idlling) si VE (preinjection) pentru cele 4 injectoare sa fie foarte apropiate, nu doar in domeniu (important si cand se amesteca injectoare vechi cu noi). Pentru VL (full load) si EM (half load) valorile trebuie sa fie doar in intervalul acceptat de producator. DIn cauza filtrajului mai slab din calculatorul Continental (fata de Bosch) este foarte important ca legaturile electrice intre baterie si caroserie, baterie si bara de plus, ECU la masa si la plus sa fie perfecte (deoarece, la Continental, bateria are si rol important de filtraj).
    1 point
  8. @calin.g Vreau sa-ti multumesc ca m-ai trezit la realitate. Promit sa nu mai deranjez forumul cu documentatii inutile sau cu comentarii lipsite de suport tehnic. Si da, sunt niste idioti cei care au inventat motorul cu piston si care sustin ca orice motor de acest fel consuma mai mult sau mai putin ulei din cauza segmentilor raclori care nu pot rade tot uleiul de pe camasile pistoanelor. Nu-ti dau nici link-uri in care se arata ca orice motor care nu consuma gram de ulei intre schimburi este o utopie si ca daca ai face o analiza a acestui ulei ai vedea ca e contaminat cu motorina. Tu stii cel mai bine, te felicit pentru mintea deschisa si pentru cunostiintele tehnice pe care le-ai dobandit.
    1 point
  9. +1 mg/stroke - indica o problema +2 mg/stroke - de inlocuit +3 mg/stroke - mort Inainte de inlocuirea injectorului (in functie de motor ) e nevoie de : -test compresie -verificare axa/axe -verificare tacheti/culbutori -verificare cablaj -verificare surub prindere,saiba foc….
    0 points
  10. Daca ma intrebi pe mine,nu stiu ce sa-ti raspund,nu lucrez cu VCDS,si oricum nu iau in seama prea mult acele valori care am vazut ca multi le publicati pe forumuri,pentru ca nu reflecta realitatea. Daca la asta te refereai...voi spuneti ca spre exemplu,doua injectoare dau -0,30 si doua 0,30 in pozitiv...ok,dar din ce valoare face acel ajuste??Aceleasi valori le vad pe AUTEL,dar nu prea ma ajuta,sint prea multi factori care influenteaza,iar cind pun injectoarele pe banc,nu gasesc corespondent care sa imi explice ce reprezinta acele valori. Daca schimbi injectoarele de pe un piston pe altul,logic ar trebui sa faca acelasi ajuste,dar in realitate nu este asa,cel putin nu mereu.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!