Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.02.2025 in Postări

  1. Mai spală cineva mașinile înainte de ninsoare oe principiul lasă că nu au cum să fie mai murdare?
    2 points
  2. Cand vecinu' tau castiga la lotto 😄:
    1 point
  3. Salut. Nu e o problema la masinile din luna mai, functia a fost dezactivata de VW din motive de ei stiute. Toti cei care comandau optiunea, nu le functiona, era dezactivata din soft. Exista un update obligatoriu care trebuie facut, se numeste 90PV, a aparut in 16 decembrie si exista un recall pentru acest update. Precis o sa ti-l faca. Acest update rezolva si problema prizei de 230V, in sensul ca ii activeaza functionarea. Pe langa asta, updateul este scos ca sa rezolve majoritatea problemelor la sistemele de asistenta de care se plang multi. Updateul "atinge" in jur de 32 unitati ECU din ce am vazut pe forumurile din afara. Singura problema este ca la unii, updateul nu a mers si a trebuit sa lase masina in service 2-3 saptamani pentru ca nu mai porneste, la cineva din cauza updateului s-a stricat un modul ECU care a trebuit comandat si a durat 1 luna pana a venit. Uite de.exemplu ce a scris azi cineva pe forumul din Germania (tradus cu google): "Mine is from 04/24 and they tried to install the PV90. Unfortunately, without success.Since then, the car has not been drivable. There has been no further information." Depinde de noroc. Din ce am vazut, principala problema este ca VW are pentru unele componente electronice suplieri diferiti iar chiar si acolo, aceasi componenta vine cu versiuni diferite de soft de la producator, deci e destul de complicat neexistand un standard, si de accea apar unele probleme. Poti verifica si tu aici https://www.volkswagen.com.au/app/locals/owners-service/service-campaigns-recalls?srsltid=AfmBOorHG3yBFWi1PrMCkp28oJxvnRB6pHHvKL1RZ6IGrs1t8xxIz0B- Iti bagi VIN-ul si vezi, cel mai probabil si la tine iti va da recall pentru updateul 90PV. Ideea e ca fiind obligatoriu, nu scapi, iar chiar daca nu mergi acuma, la prima revizie tot ti-l face. Eu neavand probleme, initial am zis ca nu ma duc inca sa il fac, dar din pacate acuma masina e in service ca m-a lovit cineva in usa, si precis cu ocazia reparatiei imi vor face si update. Nu sunt prea incantat dar asta e. Eu de cand mi-am comandat masina, din aprilie 2024, stau zilnic pe forumurile din Germania si UK si sunt la curent cu toate problemele si eventualele rezolvari care sunt atat pe Passat B9 cat si pe Tiguan 3.
    1 point
  4. Salut!Am rezolvat problema cu caseta de directie,am inlocuit caseta mea APA-BS(5N1 909 144 J,model cu capac alb),cu o caseta ZF generatia a 3 a de pe un Golf 6,cod caseta 1K0 909 144 J,e modelul care se prinde de jug cu 3 suruburi.Fizic se potriveste perfect,tot ce e nevoie e sa schimbati pozitia pinilor 1 si 3 intre ei in mufa de semnal ce intra in caseta.Sunt 2 mufe care fizic se potrivesc perfect de la APA-BS la ZF gen 3,uma e cea cu 2 fire groase ce alimenteaza motorul,iar alta e cea de care zic eu.Are 3 pini:can low(pin 1),alimentare +12V (pin 2),can high (pin 3).Trebuie inlocuit in mufa pinul 1 cu 3 si 3 cu 1.Firele au culoarea orange si negru.Asta i toata modificarea ce trebuie facuta.Dupa montaj,se intra in grupul 44 la adaptari si se seteaza ca servodirectia sa ia semnal pentru steering angle de la senzorul de pe coloana,nu de la cel din caseta.Da,caseta zf gen 3 are in ea integrat si steering angle sensor,dar daca o sa-l foloseasca o sa apara eroare pe ABS.Dupa pasul asta se face setarea de baza la g85 iar in acest moment volanul galben din bord se stinge si gata,asta-i tot!.Citisem despre aceasta inlocuire pe un site rusesc,drive2.ru,sumt multi care au facut swap ul asta,unii dintre ei doar in scop preventiv.ZF gen 3 are doua mari avantaje fata de APA-BS si anume: -este mult mai fiabila(asa zic toti,ramane de vazut si in cazul meu) -este mult mai ieftina daca pica iar,pretul ei la sh e la jumate sau chiar mai mic fata de APA-BS. Acest tip de caseta(zf gen 3) poate fi pusa pe Passat B6,B7 si CC.Se recunoaste rapid dupa cod si dupa aspect,codul incepe intodeauna cu 1K0.. Am desfacut vechea mea caseta,troznea pentru ca a intrat apa in ea si in zona curelei si a rulmentului era rugina ca la balamuc,inclusiv pe canalul ala al cremalierei.Cu asta "noua",volanul se simte perfect,parca e o idee mai greoaie,dar senzatia e mult mai misto decat la cealalta,parca e mai sportiva,mai precisa.I-am pus bielete de directie,capete de bara si burdufuri noi,Lemforder.Tot acum am inlocuit cele 2 bucse de plastic din jug impreuna cu tamponul antibalans si tamponul de la cutia de viteza,si asta era zob..Tot Lemforder si astea.Masina se simte mult mai misto acum,e mult mai "legata",nu se mai simt vibratii deloc in masina,nu se mai aud zgomote dubioase deloc in mers sau pe loc.Sper ca informatiile astea sa foloseasca celor care au probleme cu caseta de directie.Seara buna tuturor! Hai ca scrisei un roman...
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!