Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.02.2025 in Postări

  1. Sigur, sigur. DQ200 e automata DSG cu 7 trepte si ambreiaje uscate. Exista un MQ200 ca si cutie manuala, dar aia e pusa pe motoare de cel mult 200 Nm cuplu maxim, poate de aici confuzia.
    1 point
  2. Încă ceva: demarajul la plecarea de pe loc conteaza doar în competiție la linia de start. La mine contează demarajul în depășire care conform celor ce am învățat, depasirea este cea mai periculoasa manevra și de aceea aceasta trebuie sa dureze cât mai puțin cu atât mai mult cu cât viteza si densitatea masinilor pe șosele au crescut simțitor și, deci, timpul avut la dispoziție a scăzut.
    1 point
  3. Ok,m-am lămurit, mulțumesc mult tuturor pentru toate informațiile! Toate cele bune vă doresc!
    1 point
  4. Ca sa lamurim aspectul asta, daca Dusterul e 4x4 SCRIE IN CARTEA MASINII CA SE PLEACA CU TR 2. Altfel, frecam cutia aiurea cu tr1. Vb din postura de posesor de 14 ani. Comparatia in sine, octavia vs duster, e total nepotrivita. Chiar daca, pe hartie, motoarele par echivalente, in realitate ele n au nicio treaba. Parerea mea e ca se lungește aiurea tot subiectul asta. De ce spun asta? Pentru ca comparam aiurea generatii diferite de motoare, cu softuri diferite si targeturi diferite. Pe de alta parte, cunosc pe cineva care pe superb4 are 1.5 si ii consuma 8% in București. Deci win some lose some.
    1 point
  5. @Bebeee Eu nu contest cifrele, doar că având pe mână ambele mașini, pot spune (nu cu răutate sau ironie) că diferența intre ele este notabilă, și notabilâ în favoarea 1.3 tce. Acesta are cutia cu rapoarte scurte. E de notorietate faptul că un Duster poate pleca de pe loc direct cu treapta 2 fără a simți disconfort atât tu cât și mașina. Evident că folosesc întotdeauna cu treapta 1, dar se poate și cu 2. Cutia lui Duster trage întra 3-a la 30 km/h, pe când cea a Skodei dă cu puțin lag până înțelege ce vrei. Cifrele sunt cifre, dar nici simțurile nu te mint că până la urmă astea fac diferența, nu cifrele. Nu vreau să conving pe nimeni de nimic. Îmi exprim propria părere raportată la experiența mea cu această mașină comparativ cu altele care au același număr de cai. Evident că degeaba are 500 cp o mașină dacă are cuplul de 150 nm însă.... asta e! Fac o remarcă și cu aste închei subiectul. Cine a condus 1.4 tsi cu 150 cp și apoi 1.5 tsi cu aceiași putere și îmi spune că se simt la fel, înseamnă că am eu o problemă de percepție și totul este în capul meu.
    1 point
  6. Nou record de incarcare, astept temperaturi si mai mari cu interes. Odata cu temperaturile din 2 cifre din Bucuresti, am ajuns la un range de 84 de km full electric prin oras. Plus un drum pana la Hanna's Hidden Haven Accomodation cu niste bara la bara pe centura Ploiesti. Drumul inapoi, cu un mic ocol pana la partie (Harghita-Bai) si inapoi la cazare in ziua intoarcerii acasa. Matrix LED e pur si simplu wow, perdeaua de lumina ajuta noaptea, fara sa deranjeze ceilalti soferi, nu am primit nici un flash. Fun fact, si-a revenit scaunul din dreapta care nu se mai misca (easy entry/exit) la deschiderea usii si nici nu puteam folosi functia de memorare a pozitiei, probabil a ajutat drumul forestier DN-cazare.
    1 point
  7. Fii înțelept și alege corect pe banii tăi, comparând și testând. Mașinile nu mai sunt ce erau odată. Adevărat, Octavia este o mașină frumoasă (cel puțin după gusturile mele este), însă frumusețea, fără un propulsor pe măsură, dezamăgește. În cadrul locului meu de muncă există mai multe O4 cu motorizare și cutia asta (printre multe alte diferite branduri) dar model 2020, si toate au problemele sus-aminte și m-au dezamăgit. De asta spun că am condus multe mașini. Electrice, hibride, diesel, benzină, automate și manuale și îmi permit să fac o comparație. 2.0 tsi de pe Passat (190 cp) pot spune că este ceva mai fâșneț, dar în modul sport, însă și el are un pic de lag și smucește, iar consumul este halucinant. Și Dusterul 1.3 tce are un consum mare dacă îl calci. Am condus și Seat Leon, 1.5 manual, 150 cp și pot zice că nici el nu pare de puterea asta, plus Cupra Formentor, tot 1.5 tsi, dar DSG, tot 150 cp. Dezamăgitor și el. Deci... Mașini de firmă fiind, se muncește cu ele și, deh, nu te prea doare burta și mai dai în ele. Așa le vezi potențialul. Mai nou, șefilor le-au venit niște scule de 55 tfsi (340 cp) și dacă voi putea "testa" vreuna mă voi pronunța aici, însă, la cum se pune problema cu noxele azi, tare îmi e că nici astea nu au demaraj. 🤣🤣🤣🤣 În concluzie, ia decizii în funcție de buget, nevoi și modul de exploatare. Eu unul, dacă aș putea sfătui pe cineva legat de achiziția unei mașini pe care o folosește în oraș, i-aș spune să își ia o electrică, sau un full hibrid dacă e mașină de familie și cu drumuri sporadice extraurban. Electrica este ideală în oraș (motivul pentru care a fost creată), însă... știu, sunt scumpuțe și nu prea poți pleca prea departe de localitate. Închei aici cu expunerea mea și îți doresc din nou, succes în alegerile făcute!
    1 point
  8. E normal sa fie mai ridicata turatia cand e rece afara. Asa porneste si al meu. Nu isi face regenererea cand pornesti dimineata. La mine sta si pe la 1200 rpm cand e foarte rece. Dupa ce il misti putin si se incalzeste, ajunge iar la 800.
    1 point
  9. @Cosmin R. am luat eu una highline de la Aidu. Am avut ghinion ca am cablat toata masina pana in spate si camera era… defecta. Dar mi-au dat banii inapoi prin Ali. Imi tot fac curaj de 2 ani sa comand alta dar nu am facut-o inca.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!