Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 31.01.2025 in Postări

  1. Intre Monaco si Nisa se afla "BIJUTERIA" Rivierei Franceze: Villefranche-sur-Mer! 🌞🌊 Un satuc pescaresc medieval care si-a pastrat portul, arhitectura si plaja neatinse, relieful si vegetatia ramanand "virgine", situat la Sud-Vest de Monaco (30 km) si Est de Cap Ferrat. (cea mai scumpa zona imobiliara de pe glob) 🌎 Soseaua virajata care "merge" paralel cu Mediterana este spectaculoasa oferind peisaje de vis, nu degeaba si Jason Statham "s-a plimbat" pe aici cu al sau BMW seria 7 E38 in "The Transporter".😎 Am petrecut o zi minunata incarcandu-ne bateriile dupa o saptamana de plaja + o zi agitata in Monaco! Stiu, sunt un nesuferit! 😄 O poza "di pi dial": Portul pescaresc cu multe restaurante in "buza" Mediteranei: Cand vine vorba de "haleu", nu poti sa nu alegi niste "oratanii" fresh din "balta" de peste drum, cam asa arata cina in fiecare seara timp de 2 saptamani🐟🦞: S-au filmat multe filme p-aici, pe langa "The Transporter", imi aduc aminte de Ronin (Robert Deniro), The Bourne Identity, Mr Bean's Holliday, The Bucket List (Morgan Freeman, Jack Nicholson) si inca unul: "The Killers" cu Aston Kutcher (Two and a Half Men), Usher (cantaretul de culoare), Katherine Heigl, Catherine O'Hara (mama lui Kevin din "Singur acasa"), Tom Selleck si Rob Riggle. Faleza pietonala care traverseaza toata "statiunea": N-am "decat" 21 de ani de permis si peste 1.5 milioane de km la volan, prin toata Europa, cam jumatate facuti cu munca, jumatate in scop personal. 300 000 km am condus doar in ultimii 4 ani in UK, "ca idee"! 🙃 "COPILOTUL" de nevasta-mea, insa, care daca nu ma anunta ca urmeaza "curba la stanga, curba la dreapta, panta abrupta, franeaza, fii atent la motociclisti, vine un autocar in curba, POLITIA, de ce mergi asa de tare? de ce mergi asa de incet? Mai ai motorina? Mi-e cald! Mi-e frig! Schimba CD-ul! Ai bagat adresa? Esti pe drumul cel bun? Facem pipi? Ti-e foame? Facem o pauza? Opreste sa facem poze! Mai avem?" Noroc ca adormea la un moment dat! Nu stiu ce ma faceam fara ea, insa mare noroc am avut, ii multumesc pe aceasta cale! 🙄 Prefa-te ca nu te dor picioarele dupa 12 km de plimbare: Baloo 🐻 admirand yachturile cumintel, de pe mal: Mai detaliat aici: Mai multe detalii despre locatie si aici: https://allthingsfrench.com/villefranche-sur-mer/ Va urma! 🤗
    2 points
  2. Fii înțelept și alege corect pe banii tăi, comparând și testând. Mașinile nu mai sunt ce erau odată. Adevărat, Octavia este o mașină frumoasă (cel puțin după gusturile mele este), însă frumusețea, fără un propulsor pe măsură, dezamăgește. În cadrul locului meu de muncă există mai multe O4 cu motorizare și cutia asta (printre multe alte diferite branduri) dar model 2020, si toate au problemele sus-aminte și m-au dezamăgit. De asta spun că am condus multe mașini. Electrice, hibride, diesel, benzină, automate și manuale și îmi permit să fac o comparație. 2.0 tsi de pe Passat (190 cp) pot spune că este ceva mai fâșneț, dar în modul sport, însă și el are un pic de lag și smucește, iar consumul este halucinant. Și Dusterul 1.3 tce are un consum mare dacă îl calci. Am condus și Seat Leon, 1.5 manual, 150 cp și pot zice că nici el nu pare de puterea asta, plus Cupra Formentor, tot 1.5 tsi, dar DSG, tot 150 cp. Dezamăgitor și el. Deci... Mașini de firmă fiind, se muncește cu ele și, deh, nu te prea doare burta și mai dai în ele. Așa le vezi potențialul. Mai nou, șefilor le-au venit niște scule de 55 tfsi (340 cp) și dacă voi putea "testa" vreuna mă voi pronunța aici, însă, la cum se pune problema cu noxele azi, tare îmi e că nici astea nu au demaraj. 🤣🤣🤣🤣 În concluzie, ia decizii în funcție de buget, nevoi și modul de exploatare. Eu unul, dacă aș putea sfătui pe cineva legat de achiziția unei mașini pe care o folosește în oraș, i-aș spune să își ia o electrică, sau un full hibrid dacă e mașină de familie și cu drumuri sporadice extraurban. Electrica este ideală în oraș (motivul pentru care a fost creată), însă... știu, sunt scumpuțe și nu prea poți pleca prea departe de localitate. Închei aici cu expunerea mea și îți doresc din nou, succes în alegerile făcute!
    1 point
  3. Sunt perfect de acord cu tine că orice mașină e predispusă la probleme, dar să dai aproximativ 30.000 € pe una nouă și după nici măcar un an să-ți pice cutia de viteze mi se pare aberant...
    1 point
  4. E bun, dar habar nu am cat e in herastrau ca nu is umblat prin asa locuri exotice si nici nu ma uit la astea pe meniu. Maxim am fost la Christophorus, acolo sus la muzeul Porsche. Na, pt mine a fost o experienta wow. Stanga masini pe platou la "rotisor", in fata pe farfurie "jita cu ștaif" si tot felu' se bunatati care nici nu stiam ce 'mniezo sunt, ca le aduceau "din partea casei", iar la drepata lancile cu masinile in varf si uzina. Parca eram in rai. Ca tot se vorbea mai sus de "chiloț" de formula 1. Am avut ocazia sa ma impiedic de cativa. Button(campion mondial) la Hokkenheim, Schumi la unguri si Heidfeld in Timișoara cu formula E dand un autograf subsemnatului pe o jacheta BMW Williams F1, adica echipa pt care a concurat, nu știu daca se pune si Senna dar pt mine se pune. Evident la Imola. Spa e pe bucketlist. Scuze pt poluare, sunt fan F1 si nu m-am putut abtine.
    1 point
  5. Te citez doar ca sa fac un comentariu alaturi de afirmatia ta,nu este o critica. Majoritatea pompangiilor,schimba ,,bobina" dar nu si duza,iar rezultatul este cel care spui tu,merg,dar nu prea bine.Pe de alta parte,termenul de ,reconditionat" implica anumite detalii.Exista injectoare reconditionate in care se schimba duza si bobina,sau duza,bobina si orice alt component,daca este necesar,si exista injectoare in care se schimba strict doar bobina. In toate cazurile,se presupune ca injectorul va functiona conform parametrilor stabiliti de fabricant,numai ca exista si un parametru pe care pompangii datorita preturilor,sau datorita avaritiei,nu schimba duza,elementul cel mai important al injectorului,si cu toate ca injectorul va scoate cantitatile recomendate in protocolul bancului de probe,forma conului rezultat la iesirea din duza,si a modului de pulverizare-atomizare,nu este cea corecta. Un injector care in loc de combustibil in forma gazoasa scoate combustibil in forma lichida,cel putin partial,nu va da randamentul necesar unei bune functionari. Revenind la pompangii.....ca sa nu ma certe prea tare,mai ales ca stiu ca activeaza pe acest forum citiva,de fapt doar isi fac publicitate....au si ei dreptate,cind unii isi cumparau case,masini,sau mergeau in vacante,ei cheltuiau zeci de mii de euro ca sa isi cumpare bancuri de probe,si sculele necesare pentru asi putea practica meseria. Partea in care nu le dau dreptate este acolo unde renunta la calitate si in felul asta isi atrag astfel de comentarii mai putin pozitive.Poate cu timpul vor intelege ca trebuie sa lucreze mai mult pentru cei care isi doresc calitate,pe preturi corespunzatoare acesteia,si mai putin ca sa multumeasca clientul mai putin educat in ale mecanicii. Si la mine vin destui romani sa le repar injectoare,si mereu cu vesnica milogeala, ,,hai mosule,fa si mie ceva mai ieftin ca dau si eu o bere"...dar prefer sa-l trimit la cimitirul de masini sa isi cumpere decit sa-i dau o solutie pe bani putini,pentru ca la final te critica pe la colturi de strada zicind ca esti un cirpaci,si in felul asta pierd potentiali clienti care isi doresc rezultate foarte bune fara sa comenteze asupra preturilor.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!