Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 30.01.2025 in Postări

  1. Te citez doar ca sa fac un comentariu alaturi de afirmatia ta,nu este o critica. Majoritatea pompangiilor,schimba ,,bobina" dar nu si duza,iar rezultatul este cel care spui tu,merg,dar nu prea bine.Pe de alta parte,termenul de ,reconditionat" implica anumite detalii.Exista injectoare reconditionate in care se schimba duza si bobina,sau duza,bobina si orice alt component,daca este necesar,si exista injectoare in care se schimba strict doar bobina. In toate cazurile,se presupune ca injectorul va functiona conform parametrilor stabiliti de fabricant,numai ca exista si un parametru pe care pompangii datorita preturilor,sau datorita avaritiei,nu schimba duza,elementul cel mai important al injectorului,si cu toate ca injectorul va scoate cantitatile recomendate in protocolul bancului de probe,forma conului rezultat la iesirea din duza,si a modului de pulverizare-atomizare,nu este cea corecta. Un injector care in loc de combustibil in forma gazoasa scoate combustibil in forma lichida,cel putin partial,nu va da randamentul necesar unei bune functionari. Revenind la pompangii.....ca sa nu ma certe prea tare,mai ales ca stiu ca activeaza pe acest forum citiva,de fapt doar isi fac publicitate....au si ei dreptate,cind unii isi cumparau case,masini,sau mergeau in vacante,ei cheltuiau zeci de mii de euro ca sa isi cumpare bancuri de probe,si sculele necesare pentru asi putea practica meseria. Partea in care nu le dau dreptate este acolo unde renunta la calitate si in felul asta isi atrag astfel de comentarii mai putin pozitive.Poate cu timpul vor intelege ca trebuie sa lucreze mai mult pentru cei care isi doresc calitate,pe preturi corespunzatoare acesteia,si mai putin ca sa multumeasca clientul mai putin educat in ale mecanicii. Si la mine vin destui romani sa le repar injectoare,si mereu cu vesnica milogeala, ,,hai mosule,fa si mie ceva mai ieftin ca dau si eu o bere"...dar prefer sa-l trimit la cimitirul de masini sa isi cumpere decit sa-i dau o solutie pe bani putini,pentru ca la final te critica pe la colturi de strada zicind ca esti un cirpaci,si in felul asta pierd potentiali clienti care isi doresc rezultate foarte bune fara sa comenteze asupra preturilor.
    4 points
  2. Salut! Dacă tot nu pot dormi, povestesc și eu de problemele Kodiaq-ului (2.0 TSI, DSG, 4x4, 2017, 115.xxx km). - unul din faruri a început de câteva luni să se aburească - parbrizul este fie de calitate mai slabă fie e predispus la pietricele din cauza poziției / dimensiunii - am luat 4 (patru) pietricele în 3 ani, din care una l-a crapăt de a fost nevoie de înlocuire (culmea ghinionului este că punctul de impact a fost fix în muchie de sus, la îmbinarea cu plafonul, așa că am și punct de vopsea sărită) (PS toate incidentele pe autostradă) - ornamentele de plastic-inox de la toate geamurile laterale se pătează și nu am găsit încă soluție care să le protejeze - în ambele stopuri spate, în marginile de jos, am niște mici flori (1-2 mm) care nu știu cum au intrat dar nu le pot scoate - butonul KESSY a cedat și a trebuit înlocuit - broasca din usa stanga dreapta a cedat și a trebuit înlocuită - sistemul Side Assist nu mai funcționează de câteva luni (nu mi-am făcut timp să caut un service care să investigheze) - un motoras / actuator de la sistemul de climatizare s-a defectat și se manifestă când e ventilația oprită, permițând aerului cald de la motor să intre în habitaclu - una din protecțiile de plastic ale unei uși s-a blocat, a trebuit schimbată Dar, de departe, cea mai enervantă problemă, de care nu pot scăpa: - în sezonul rece (iarna, toamna târziu, primăvare devreme), când plec, se aude un scârțâit la trecerea peste denivelări. Zgomotul dispare după ce merg câtva timp, pe măsură ce motorul și zona din jurul lunii se încâlzesc. Service-ul (AVIA) mi-a spus că sunt bucșele posterioare sunt de vină. Le-am schimbat .... dar zgomotul doar s-a atenuat, puțin, fără a dispărea. Schimbul l-am făcut la alt service (AVIA cerea dublu). Acum Avia spune că bucșele trebuie gresate ... (și ar costa 1500 lei). Din ce m-am interesat ... așa fac toate (sau cel puțin multe) dar ... este extrem de enervant. Am mai avut și alte probleme dar care poate nu sunt specifice: - cutia DSG nu schimbă lin în vitezele R, 1, 2 - cutia ZF de pe un BMW din 2002 schimba mai lin - de curând au apărut scurgeri de ulei de la capacele distribuției (superior și inferior), AVIA mi-a recomandat să le schimb și urmează să fac asta cât de curând. Reviziile anuale le fac la Avia, tot acolo am făcut și reviziile majore (ulei DSG, ulei HALDEX, incidentele RCA/CASCO) iar schimburile de plăcute, discuri etc la un service multimarcă (ex. AVIA mi-a cotat 7000 lei pentru schimbarea tuturor (x4), service-ul mi-a luat 3300). Îmi place foarte mult mașina, e foarte practică (eu am nevoie și de spațiu în spate, și neapărat de 7 locuri), are multe chestii faine și practice, multe opțiuni utile, motorul e foarte ok dar ... dacă ar trebui să cumpăr din nou mașină, m-aș uita și la alte mărci. Drumuri fără incidente!
    2 points
  3. Am sunat, programat, trebuie schimbat airbag pasager
    1 point
  4. In primul rind trebuie stabilit daca masurarea rezistentei injectorului sa facut cu un aparat de masura corespunzator,adica unul care in timp ce masoara,sa administreze si impulsuri de 130v injectorului,altfel nu putem sti daca intradevar injectorul avea 170k sau 50k,ori daca injectorul avea capacitatea corespunzatoare,adica intre 2,5 si 6 microfarazi. In alta ordine de idei,bateria masinii nu are nicio legatura cu defectarea injectoarelor ,cel putin nu directa,impulsurile primite de injectoare vin de la ECU si sint de 80v...130v si 5...20A. Injectoarele piezoelectrice Siemens-Continental 03L130277B montate pe motoarele 1,6 TDI din grupul VAG ca de altfel TOATE INJECTOARELE existente in comert,de acelasi tip,dar referinte diferite,sint reparabile 100% Elementele piezoelectrice nu se pot repara,ma refer la ,,bobine" ci se inlocuiesc cu altele de acelasi tip,SH pentru ca nu se fabrica noi. Un injector de acest tip care are rezistenta de 170k poate functiona corect,deasemnea chiar si cu rezistenta mai mica,eu personal am vazut functionind corect injectoare cu rezistenta de 140k DAR....tinind cont de faptul ca rezistenta normala este de aprox 200k,se recomanda schimbare acestuia deoarece se presupune ca ceva se intimpla cu el,din moment ce nu mai are valorile cu care a iesit din fabrica. Am vazut destul de des comentarii pe marginea acestor injectoare,si stiu ca prezinta un interes deosebit datorita pretului foarte mare,aici la mine unul nou,costa 340 eur plus 21% impozite,iar cele cu litera S 520 eur cu 21% .Repararea acestui injector,depinde de zona,si pompangiu bineinteles,si oscileza intre 180 eur si 250 eur. Cum stiu ca faptele bune,nu ramin niciodata nepedepsite......in realitate,o duza noua costa 30 eur ...40eur iar ,,bobina" in functie de cum se descurca fiecare.
    1 point
  5. Furtunul nu se rupe decat in zona unde este indoit, unde se misca de la deschiderea capotei. Asa ca nu e nevoie sa-l inlocuiesti pe o distanta mare.
    1 point
  6. Da, eu am facut implementarea si pot sa o fac pentru cine doreste. E ceva de munca dar nu e chiar asa greu. Proiectul din rusia s-a oprit.... O ramas unul din Ucraina (dar complicat cu trimisul, vama, tva, etc) si asta e o solutie din Polonia (HypeFIS). Nu strica enorm de mult look-ul si se integreaza chiar bine in ceasuri. Astea sunt pt fratele meu si urmeaza si ale mele sa le fac. Dar o sa le pastrez culoarea la serigrafie (albastru/rosu) O sa fac si poze mai multe. Deocamdata, le am pe astea: Scuze pentru calitate, pozele erau inainte sa polishez sticla Partea cu diagnoza e cea mai faina Si poate fi customizat si adaugat /sterg cam orice din skin. Pagini noi cu info noi, etc.
    1 point
  7. Salutare, De cand am intrat in posesia masinii de la colegul @Jorjel, azi , in sfarsit, mi-am facut timp sa scriu putin despre masina (sunt membru de ceva timp insa nu mi-am facut destul curaj pana acum sa imi prezint nici cealelalte masini, mai ales pe cea care m-a purtat pe drumuri fara probleme inca din 2012). CC-ul: - se comporta foarte bine in cei aproximativ 4000km pe care i-am parcurs pana acum; - a primit numere de Valcea (domiciliul este inca in Valcea), nu mi se pare ca arata chiar prea bine aceasta combinatie insa am preferat sa fie in ton cu celalalt numar preferential de la Golf; - a primit folii de protectie pe tot ce inseamna iluminat, respectiv faruri, semnalizari, proiectoare, stopuri si semnalizari oglinzi; - pentru moment am inlocuit bancheta spate (2 locuri) cu una cu 3 locuri (aceeasi culoare) avand in vedere cei 2 copii (dintre care un bebelus de 3 luni langa care trebuie sa stea sotia); - am ales sa schimb bateria principala avand in vedere ca avea 6 ani si nu vroiam sa am surprize chiar daca inca arata un procent de aproximativ 70-% (e in regula, o folosesc pe golf si se comporta foarte bine ); am ales acelasi model varta; - benficiaza in continuare de parcare acoperita fiind utilizat 99% din cazuri la drumuri externe (Bucuresti- Valcea), in rest folosind Gulfuletul pe care am ales sa in pastrez si sa il folosesc zi de zi avand in vedere ca eu il consider mai practic (mai ales la parcari). despre Golfulet, daca nu supar pe cineva l-a prezenta aici succint fiind masina mea de suflet: Golf 5, 1.9 TDI, 105CP, cutie manuala 6 trepte, ajuns la 320.000km (reali cum se spune) detinut de mine de la 140.000, fara interventii majore, probabil datorita intretinerii "obsedate" pe care am incercat sa i-o ofer; P.S: webasto de la CC merita toti banii avand in vedere copilasii.
    1 point
  8. Daca m-as invarti pe o raza de 100 km as astepta pana cade . O defectiune la 1000-2000 km departare …. poate costa de 3x…5x piesa.
    1 point
  9. Salut!Am rezolvat problema cu caseta de directie,am inlocuit caseta mea APA-BS(5N1 909 144 J,model cu capac alb),cu o caseta ZF generatia a 3 a de pe un Golf 6,cod caseta 1K0 909 144 J,e modelul care se prinde de jug cu 3 suruburi.Fizic se potriveste perfect,tot ce e nevoie e sa schimbati pozitia pinilor 1 si 3 intre ei in mufa de semnal ce intra in caseta.Sunt 2 mufe care fizic se potrivesc perfect de la APA-BS la ZF gen 3,uma e cea cu 2 fire groase ce alimenteaza motorul,iar alta e cea de care zic eu.Are 3 pini:can low(pin 1),alimentare +12V (pin 2),can high (pin 3).Trebuie inlocuit in mufa pinul 1 cu 3 si 3 cu 1.Firele au culoarea orange si negru.Asta i toata modificarea ce trebuie facuta.Dupa montaj,se intra in grupul 44 la adaptari si se seteaza ca servodirectia sa ia semnal pentru steering angle de la senzorul de pe coloana,nu de la cel din caseta.Da,caseta zf gen 3 are in ea integrat si steering angle sensor,dar daca o sa-l foloseasca o sa apara eroare pe ABS.Dupa pasul asta se face setarea de baza la g85 iar in acest moment volanul galben din bord se stinge si gata,asta-i tot!.Citisem despre aceasta inlocuire pe un site rusesc,drive2.ru,sumt multi care au facut swap ul asta,unii dintre ei doar in scop preventiv.ZF gen 3 are doua mari avantaje fata de APA-BS si anume: -este mult mai fiabila(asa zic toti,ramane de vazut si in cazul meu) -este mult mai ieftina daca pica iar,pretul ei la sh e la jumate sau chiar mai mic fata de APA-BS. Acest tip de caseta(zf gen 3) poate fi pusa pe Passat B6,B7 si CC.Se recunoaste rapid dupa cod si dupa aspect,codul incepe intodeauna cu 1K0.. Am desfacut vechea mea caseta,troznea pentru ca a intrat apa in ea si in zona curelei si a rulmentului era rugina ca la balamuc,inclusiv pe canalul ala al cremalierei.Cu asta "noua",volanul se simte perfect,parca e o idee mai greoaie,dar senzatia e mult mai misto decat la cealalta,parca e mai sportiva,mai precisa.I-am pus bielete de directie,capete de bara si burdufuri noi,Lemforder.Tot acum am inlocuit cele 2 bucse de plastic din jug impreuna cu tamponul antibalans si tamponul de la cutia de viteza,si asta era zob..Tot Lemforder si astea.Masina se simte mult mai misto acum,e mult mai "legata",nu se mai simt vibratii deloc in masina,nu se mai aud zgomote dubioase deloc in mers sau pe loc.Sper ca informatiile astea sa foloseasca celor care au probleme cu caseta de directie.Seara buna tuturor! Hai ca scrisei un roman...
    1 point
  10. Buna ziua. Am revenit cu aceasta postare pentru a oferi informatii in cazul in care o sa mai fie cineva care sa aiba aceiasi problema pe care am avut-o eu. Vreau doar sa precizez ca problema a fost rezolvata fara inlocuirea casetei de directie! Un update de soft la dealerul VW a rezolvat foarte simplu si ieftin problema. Multumesc.
    1 point
  11. Salut, Ca sa incep cu sfarsitul, cred ca mi s-a stricat tot ce se putea strica pe masina asta, de-a lungul timpului, in 12 ani. Mai ramane sa imi zica ca i-a expirat "licenta" de CAN, ca la Windows... Iar acum, voi incepe sa povestesc (asta chiar e poveste, la cat am scris) cum mi-a pocnit mie caseta... Descriere problema: ------------------------------------ - In urma cu o saptamana mi-a cedat servodirectia la golf 5 (model 2008), aprinzandu-se martorul galben in bord. - S-au stocat erori de "Power Steering Control Module - No Signal/Communication" pe celelalte module din masina (ABS, Centrala electrica, Gateway, Instrument Cluster), iar pe modulul de Steering Assist apar erorile: Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-144-G2V3.clb Part No: 1K1 909 144 M Component: EPS_ZFLS Kl.074 H08 1901 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 3561E3B95C0E0AE744-8060 5 Faults Found: 00568 - Position Sensors in Steering Motor 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Mileage: 123790 km 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Mileage: 123790 km Temperature: 30.0°C Voltage: 12.60 V Voltage: 12.40 V 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Mileage: 123790 km Temperature: 30.0°C Voltage: 12.70 V Voltage: 12.50 V 00625 - Vehicle Speed Signal 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Mileage: 123790 km Temperature: 33.0°C Voltage: 13.60 V Voltage: 13.40 V 01312 - Powertrain Data Bus 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Mileage: 123790 km Temperature: 31.0°C Voltage: 13.50 V Voltage: 13.30 V - E caseta de generatia a doua si la cum simt masina pe drum, nu cred ca e o problema mecanica. - Martorul are si momente cand se face rosu pentru cateva clipe (cel mai mult vreo 2 minute), sau clipoceste galben/rosu de vreo 3 ori si revine pe galben. Cred ca intra in vreun FailSafe Mode si se reseteaza de 3 ori, dupa care isi da shutdown (am mai intalnit comportamentul asta de FUSA - Functional Safety prin Automotive, fiind adesea folosit de arhitectii de sw). Am si momente cand pornesc masina dimineata si merge servo pentru cateva minute, iar dupa ce se reconfirma vreo eroare intra in modul de avarie si opreste asistarea. - Am demontat harnasamentul casetei de pe masina, l-am verificat din cm in cm si arata impecabil. Ar ramane cealalta "jumatate" a firelor de CAN ale casetei, care pleaca din conectorul din spatele farului stanga, pe sub baterie, pana intra in habitaclu spre gateway. Mi-e cam greu sa cred ca s-au macinat tocmai firele astea, aflate intr-o zona mai putin expusa la vibratii si temperaturi inalte. - Toate fuzibilele sunt ok, in toate compartimentele. - Inainte cu 10 zile de aparitia problemei, am demontat volanul sa il duc la reconditionat / imbracat in piele, insa am lucrat atent si nu am nici o eroare de senzor G85. Deci, refuz sa cred ca asta ar fi cauza. ============================================================ Concluzii personale: ------------------------------------ - Tind sa cred ca ECU de servodirectie a luat-o razna dupa vreo reconectare de baterie. Ultima data am deconectat bateria cu doua zile inainte sa apara erorile/defectiunea. Are un comportament predictibil, adica la cateva minute dupa ce pornesc motorul si merg cu masina, se aprinde martorul de servodirectie in bord si nu isi mai revine pana la urmatoarea pornire sau pana a doua zi (dimineata). Pareri personale: ------------------------------------ - Daca ar fi sa aleg o caseta, as fi preferat gen 1, unde puteai sa selectezi curba caracteristica pentru asistare. Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-144-G2V3.clb Part No: 1K1 909 144 M Component: EPS_ZFLS Kl.074 H08 1901 Acel H08 este hw version, Kl. 074 este curba caracteristica (profilul sport sau comfort pentru asistare), iar 1901 este sw version, din cate am dedus eu. Daca acel numar pentru curba este mai mare de 020, atunci profilul nu mai este selectabil, ci ramai cu ce a venit din fabrica. - Oricum, dupa ce reusesc sa o repar, trebuie sa fac o vizita pe la reprezentanta sa imi flashuiasca curba corecta pentru masina mea si sa imi refac geometria. - E interesant sa mergi fara servo, intrucat volanul nu mai revine la fel ca inainte la iesirea din viraje. Sper/trebuie sa rezolv asta cat mai urgent. ======================================= Intrebari: ------------------------------------ - Avand in vedere ca partea mecanica, ECU-ul, senzorul G269 si motorasul constituie o singura piesa, ma intrebam daca am sanse sa gasesc un ECU din dezmembrari, intrucat partea mecanica pare sa fie in mintile ei. Am sanse sa gasesc asa ceva sau se vinde doar caseta cu totul? - Aveti idee ce diferenta e intre generatiile 2 si 3 ale casetei, care sa ma convinga sa aleg gen 3? Pana acum, eu am aflat ca difera prinderea (cu un surub mai putin la gen 3), harnasamentul si amplasarea senzorului G85 in caseta de gen 3 (care va trebui sa fie dezactivat daca o montez pe o masina care avea gen 2, pentru a folosi G85 de la volan).
    1 point
  12. Nu imi convine situatia asta.trebuie sa existe o solutie. Nu fac km asa multi ~7-8000 pe an, dar candd mi se pune pata pe ceva trebuie rezolvat cum trebuie
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!