Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 16.01.2025 in Postări

  1. @razvan.ac @F l o r i n Mulțumesc frumos, domnilor! @acidone77 Merci frumos! Recunosc ca volanul in 4-spite nu ar fi fost prima mea opțiune, dar, la momentul respectiv, nu exista opțiunea de volan în 3-spite S cu încălzire… Ulterior, a fost introdus și acesta pe alte modele, preponderent pe RS-uri (Q7/8, A6/7/8 etc.). Totodată, deși ca design nu m-a încântat prea mult, trebuie sa recunosc ca este foarte comod în folosință putând sprijini podul palmei sau chiar câteva degete doar, când mașina e pe Travel Assist și se conduce semi-autonom . Revin și cu câteva cadre surprinse în cursul concediului de Sărbători, unde am urcat și la o carieră de piatră dezafectată, pe un drum destul înnămolit 🙈. Acum și în varianta cu numere permanente!
    4 points
  2. la A4 imi zdranganeau ambele usi fata de la boxe/muzica si in plus, pentru a "face liniste" in masina am aplicat banda paslata pe toate punctele de ancorare disponibile (de la bancheta) si de la usile spate + o crema (vaselina) pe chedere. Masina de 20k km luata de la PBV.
    2 points
  3. Am stat minute bune in fata paginii, pana sa scriu primele cuvinte, pentru ca, inca nu sunt convins ca nu e doar un vis… Un vis care a inceput undeva acum aproximativ 10 ani, intr-o zi de sambata, in Mall-ul din Baneasa, unde la cumparaturi fiind, am dat ochii prima oara pe viu cu un RS6 expus in magazin…si a fost dragoste la prima vedere. Era un C7, full black, cu cea mai nervoasa parte frontala pe care o vazusem vreodata la o masina, accentuata si de DRL-urile led superbe, ceva inca inovativ la vremea aia. Aripile late, jantele mari si garda la sol joasa nu faceau decat sa completeze imaginea de “mean machine” de la care pur si simplu nu imi puteam lua ochii. Insa, dupa 30 de minute de salivat, mi-am revenit la realitate, mi-am dat seama ca de la Passatul B7 care urma sa ne duca inapoi acasa, e drum lung pana la asa ceva, iar costul prohibitiv al unui RS6 e prea mare ca sa mi-l pot permite vreodata. Incet, incet, anii au trecut, veniturile s-au mai rotunjit treptat astfel incat am schimbat in timp Passatul B7 cu Tiguanul R-line si ulterior Tiguanul cu RSQ3-ul actual (care pentru cine a urmarit topicul ei, stie ca nu a fost neaparat o masina mult visata ci mai degraba ceva ce s-a potrivit la momentul ala, in locul unui Tiguan R, ce avea o durata de asteptare mult prea mare prin prisma deficitului de anumite componente in industria auto). Si am zis ca gata, asta e apogeul, cel putin pentru ceva ICE, tinand cont de limitarile tot mai stricte pe partea de emisii, invadarea pietei de electrice samd. Ne intoarcem un pic la 2019, cand s-a lansat generatia actuala de RS6, C8-ul. Cand am vazut primele filmulete de prezentare, tot ce simtisem acum 10 ani pe viu, s-a resimitit si mai intens. Practic, au luat ceva superb, si l-au facut aproape perfect, in ochii mei. Acelasi stance nervos, dar cu jocuri de lumini pe DRL, forme usor mai patratoase, jante mai mari si mai frumoase, tehnologie gramada la interior… I’ll take two, please! Dar vai, numarul ala din 6 cifre de la sfarsitul prezentarii reprezinta pretul? Atunci lasati, ca am niste treaba acum, dar revin eu. Si se face Ianuarie 2024, intru din nou sa confirgurez un RS6 pe site-ul Audi, cum am tot facut o data la cateva luni in ultimii ani (si cum probabil facem mai toti din cand in cand, cu masina pe care ne-o dorim) doar ca de data asta, intru un pic si in oferta de pret, la sfarsit si ma joc cu simulatorul de leasing. Cumva, tot facand calcule, se infiripa o speranta. Dar cum gasesti curaj sa te duci si sa ii spui sotiei ca trebuie sa vindem S3-ul ei, de doar 1 an si cateva luni, sa mai adaugam si de la economii si abia sa dam avansul pentru o masina de care, practic, nu ai nevoie, dar o vrei mai mult decat orice. Eventual….i-am zis mai in gluma asa, ce mi-a trecut prin cap, doar ca n-am primit un raspuns. A fost de ajuns o privire ca sa stiu ca nu e cazul sa mai insist, pe moment. Si mai trec cateva saptamani, ne gasim intr-o seara la o discutie mai serioasa, isi aminteste cu cine s-a maritat si stiind ca nu o sa renunt la idee prea curand, ne-am pus amandoi pe calcule si cumva, cu un pic de efort ne-am dat seama ca am avea bani de avans-ul considerabil iar apoi rata de leasing ar fi una pe care ne-o putem permite. Music to my ears, in cateva zile S3-ul era la vanzare si deja ma vedeam dand comanda asap. Dar in ciuda faptului ca masina era absolut impecabila, infoliata, cu doar 7000 Km in bord, tinuta in garaj etc….telefonul nu suna. Si n-a sunat mai bine de doua luni, pana intr-o zi, cand si-a gasit un nou proprietar, in persoana colegului RazvR. Deja se facuse Iunie, pana am facut toate formalitatile la reprezentanta si s-a plasat comanda, estimarea a venit pentru Decembrie 2024, deci undeva la 6 luni+, un termen dureros de lung si oricine a asteptat o masina, stie cat de grele sunt lunile astea. Primele doua saptamani, a fost cel mai rau as zice, mi se parea ca nu trece timpul deloc! Masina era ultimul lucru la care ma gandeam si primul cu care ma trezeam in minte. Ulterior, au mai aparut altele, ba acasa, ba pe la munca si m-au mai distras un pic. Pe la inceputul lui Septembrie, am ajuns la Porsche Pipera pentru revizia RSQ3-ului si desi imi propusesem initial sa nu intreb nimic pana mai spre Noiembrie, nu mi-am putut stapani curiozitatea si am aflat ca productia se devansase cu mai bine de o luna si ca urma sa se fabrice in prima jumatate a lui Octombrie. Brusc, ma trezesc cu un zambet larg pe fata… Realizez imediat ca n-am roti de iarna cumparate. Intru repede pe site-ul din DE, de unde am luat jantele OE atat pentru RSQ3 cat si S3, la preturi mai mult decat bune si incep sa caut pentru RS6. Gasesc cateva anunturi, nu multe, si intru in discutii cu unul dintre vanzatori. Foarte amabil, mi-a trimis poze extra la solicitarea mea, jantele erau imopecabile fara urme, mi-a oferit toate detaliile, etc asa ca dupa ceva negocieri i-am transferat banii, ca intotdeauna, prin Paypal, la astfel de tranzactii. Si incep sa astept jantele, o zi, doua..o saptamana, doua, vanzatorul insista ca sunt pe drum. Cand ii cer AWB-ul, stai ca a sters mail-ul din greseala, stai ca il mai cauta si revine… hmm, evident ceva nu era in regula; nimic nu decurgea conform asteptarilor sau ca in cazul celorlalte doua comenzi. Asa ca am deschis ticket la Paypal si in doua saptamani mi-am recuperate banii complet de la ei, vanzatorul ne mai dand niciun semn nici catre mine, nici catre ei. Stiam ca nu pot pierde banii, pentru ca achitasem o taxa mica de Buyer’s Protection catre Paypal, doar ca m-a intarziat aproape o luna toata distractia asta si m-a lasat efectiv fara optiuni, cu doua saptamani inainte sa vina masina. Noroc ca, fix in perioada asta sunt discount-uri semnificative la roti OE cu anvelope de iarna, la reprezentanta (le-am luat cu 4500 EUR reducere vs pretul de catalog, iesind doar cu cateva sute de EUR mai scump decat ce as fi luat din DE + cauciucurile aferente) Daca era oferta asta de la inceput, nici nu ma mai complicam cred, dar nah.. Anyway, hai ca m-am lungit cu scrisul, si nici macar n-am intrat in subiect. Mai completez pe parcurs. Asadar, masina este un RS6 Performance in culoare Daytona Grey cu pachet optic negru. Motorizare 4L V8 Mild-Hybrid – 630 CP / 850 Nm, quattro permanent, cutie Tiptronic cu 8 viteze Cum e de asteptat la o masina in echipare de top, are foarte multe dotari in standard dintre care as evidentia: - All-wheel steering - Bang and Olufsen Premium 3D Sound - Climatizare confort cu 4 zone - Geamuri cu protectie Acustica - Quattro cu diferential sport - Suspensie adaptiva pe aer RS Ca optionale, am pus mai tot ce am considerat necesar ( a banii dati, sa regret ca n-am bifat vreo optiune, ar fi trist): - 6Y6Y – Culoare Gri Daytona Perlat - AR – Tapiterie Negru/Cusaturi Rosu Express - 7J3 – Audi virtual Cockpit Plus - 6FJ – Carcase oglinzi exterioare negre - PC7 – Etriere frana vopsite in culoarea rosie - PXF – Faruri Matrix LED HD, inclusiv Audi Laserlight - QL5 – Geamuri fumurii – Privacy Glass - 53G – Jante aliaj usor, 5 spite V trapez 22’, design gri titan mat, polisate / 10.5J x 22 / anvelope 285/30 R22 - 7K3 – Monitorizare directa presiune anvelope - UE8 – Mufe USB pentru incarcare in spate - PCC – Pachet asistenta Tour: Adaptive cruise assist, Emergency Assist, Adaptive cruise control, speed limiter, efficiency assist, swerve assist, turn assist - PA6 – Pachet optic negru - 4ZP – Pachet optic negru Plus - PCV – Pachet park assist plus: Park assist plus, park assist & parking control plus, camera video 360° - 4A4 – Scaune fata si spate incalzite - PEH – Scaune fata sport tip RS cu ventilatie, piele Valcona perforata cu cusaturi hexagonale - 3GN – Set fixare bagaje - PCH - Side assist, pre sense rear: include exit warning, rear cross traffic assist - 0P6 – Sistem de evacuare sport RS - GZ2 – Soft close Ca plan imediat, masina e programata deja peste o saptamana la PPF, ceramic exterior-interior si folie pe display-uri, asa ca pana atunci nu va vedea drumuri extraurbane. Din pacate, momentan am doar cele cateva poze atasate, facute la livrare in seara asta. O sa revin pe parcurs cu altele, dar acum atat s-a putut. Am apucat sa fac doar vreo 25 Km cu ea in seara asta, mers batraneste bineinteles, pentru ca ne tinem de rodaj ca la carte in primii 2000 Km. Motorul si evacuarea se aud minunat si la cele +/- 2000 Rpm cu care s-a mers, mi-e greu sa imi imaginez cum se aude spre redline. Suspensia este wow, se comporta foarte bine pe drumurile din Bucuresti in ciuda jantelor foarte mari. Interiorul e unul familiar, foarte asemanator cu cel de la S3 si RSQ3, dar cu un plus considerabil pe partea de materiale folosite, si pe alocuri un plus la design. Cred ca mai sunt multe de spus, dar mai detaliez in timp, pe masura ce le mai descopar, etc. E deja si tarziu la momentul in care scriu si oboseala isi spune cuvantul, asa ca o sa inchei aici. (Scuze de eventuale typos). Le multumesc celor care au avut rabdare pana la sfarsit!
    1 point
  4. Totul ok după update. Singura observație este că a resetat conexiunea Android Auto, a trebuit s-o refac. A mai făcut imediat după prima pornire încă un set de update-uri la meniurile de legal/aplicații/manual/magazin (care se fac destul de des, eu primesc de 4-5 ori pe an aceste update-uri minore) și asta a fost tot. Ca fluiditate în meniuri / Android Auto nu am observat nimic diferit față de 1941. Eroarea indisponibilitate SOS este încă prezentă, nu mă afectează cu nimic, o să-mi fac la un momentdat programare să înlocuiască modulul (am tot citit pe thread-ul cu erori că asta e rezolvarea) înainte de expirarea garanției.
    1 point
  5. Păi poți merge și acum la service independent.
    1 point
  6. Asta cred ca ar fi cea mai buna solutie, sa faci retrofit la un BOSE dar nu stiu ce implica, adica nu stiu daca trebuie si activat ceva ce doar la reprezentata se poate sau scapi simplu schimband HU si difuzoarele. Eu am avut ocazia sa ascult un burmester intrun 911, insa asa din 1 minut sincer nu am putut spune multe si nici nu m-a dat pe spate. Am vut 3 zile un 911(992) C4S cu BOSE si e suficient de bun, clar mai bun decat sistemul stoc. Recomandarea lui @EEXCALADEe un a pertinenta. Sa stii ca insonorizarea la o masina conteaza mult in calitatea sunetului si nici nu e extrem de scump. Cred ca cu 4-500 euro poti face o treaba excelenta care s-ar obsereva imediat atat in calitatea sunetului sistemului audio dar si al rulajului masinii. Eu am facut asta la CHR care e chel ca o cutie de conserve goala la insonorizare. Cam asa suna el din fabrica. Ce am facut eu: dynamat extreme pe fetele de usi, CTK standard pro pe capota, tabla aripi,, cutie sub JBL de fabrica, portbagaj, hayon si plafon. Nu am mers cu coverage de 100% pt ca adauga inutil greutate si cost, un 70% e suficient pt a reduce vibratiile. CTK wavefix 15/35mm, in functie de nevoie pe fetele de usi, pasla plafon si cutie subwoofer. Pasajele rotilor date cu CTK anticorrosive mastic soundproofing inclusiv aparatorile de noroi date cu maglavaisul ala si peste aplicat un strat de wavefix. Ce pot sa iti spun ca sistemul audio e clar 1 clasa peste ca si perceptie a sunetului iar unii posesori de A6 stoc sunt cam gelosi pe sunetul de inchidere al portierelelor care acum suna mai "premium". Nu zic ca masina acum e bentley pt ca nu e, dar clar confortul auditiv e mult imbunatatit. Sistemul stoc de boxe e mort si fara bass, insa si ala poate fi imbunatatit cu o izolare fonica. Stiu ca peste "chel" parca mai e sound package plus pana la BOSE. PS: acum m-am uitat in configurator, nu exista sound package plus, iar BOSE e o nimica toata la 1400euro ca optional. Ma indoiesc totusi sa scapi asa ieftin daca ar fi la cumperi piesele separat.
    1 point
  7. Daca te dai jos dintr-un BMW ( X3 G01, Seria 5 G30/G31 ) si te sui intr-un Audi ( A4, Q5, A6 generatii similare ) o sa vezi cat de mare e diferenta de feeling din spatele volanului. Eu n-am fost niciodata fan BMW, nici nu sunt, maine daca ar fi sa-mi iau alta masina si s-ar nimeri sa fie Mercedes, Audi, Volvo sau cine stie ce alta marca imi va face cu ochiul nu voi avea o problema in acest sens, dar pana n-am condus mult un BMW, nu am realizat ca toata "povestea" cu driver's car e destul de aproape de adevar. Cat despre noile modele ( indiferent de marca ) TOTI au scazut rau calitatea si au taiat tot ce puteau taia de peste tot.
    1 point
  8. Salut, Mi-a apărut dimineață notificare de update de software la versiunea 1985, 1.6GB. L-am lăsat în parcare să facă, văd diseară dacă observ vreo diferență. O4 non-FL, din 2021. Am versiune 1941 de prin primăvara 2024, nu s-a mai restartat niciodată infortainment-ul de atunci, doar ceva probleme cu SOS.
    1 point
  9. Unii oameni pur si simplu calca frana mult mai des, am coborat de pe un munte si in fata mea era un domn, a calcat frana jumate de drum, eu am pus cutia pe manual si coboram din frana de motor. Pe mine ma tin placutele cel putin 60k km, pe domnul acela probabil 20k km.
    1 point
  10. Eu as cauta in locul tau un Passat Alltrack. Aici imbini si o garda la sol decenta, si spatiu interior + portbagaj, si o finisare mai ok decat o Skoda Superb Scout, si preturi decente la intretinere. Nu stiu ce si cum au probleme cu testul elanului, eu am avut Passat Variant BITDI mai bine de 120k km condus de mine, chiar si FOARTE sportiv, si n-am simtit niciodata ca ma rastorn cu el Daca vrei SUV si sa ramai in familia VAG, atunci as merge pe Q5 2.0TFSI ( sau 45TFSI sau cum e denumirea celor pe benzina simple 245/265cp ). Momentan sunt posesor de X3 G01 ( M40d ) si pot sa-ti spun ca m-am indragostit de masina. Este ceva mai spatios in interior decat seria 3, are porbagaj de 550L ( ce e drept cu 100L mai putin ca Passatul Variant, si a fost o mica bataie de cap la inceput sa impachetam mai putin ca familie pentru drumuri lungi ). Daca vrei benzina, motorul B48 2.0 benzina ( adica 30i de 252cp ) e foarte ok, preformante corecte si consum decent. Eu am oscilat intre Seria 5 G31 si X3 G01 si am ales si eu o garda la sol mai mare pentru a sta linistit la gropi borduri sau altele. Si nu regret deloc! Iar ca dinamica, X3 e printre cele mai ok SUV-uri, si e mult mai aproape de seria 3 decat de X5. Este o placere la condus. Costuri de intretinere, o revizie completa ulei+toate filtrele la reprezentanta BMW ( in Oradea ) pe mine ma costa 1800-2000lei. Poate la un service autorizat sa fie in jur de 1500lei ( eu am 3.0 diesel , la benzina poate fi mai ieftin ca e mai putin ulei cred )
    1 point
  11. Salut, Referitor la A4 B9 (ca e sedan, avant sau avant+ aka allroad) iti pot spune ca locurile din spate sunt...sa fie la numar. In cazul meu, la 181 si 90 de kg, se putea sta in spate dar nu in confort. Inca unul ca mine sigur nu incapea acolo. In plus, daca scoica/scaunul sunt pe baza rotativa, poti sa ti iei adio. Pe de alta parte, am facut concediu de +1500 km, 3 adulti, dar intotdeauna adultul din spate statea in dreapta, unde in fata era sotia de 1.5m. Dpmdv NU este o masina pt familie cu copil mic. In plus, acelasi feedback ti l pot da despre un c200 din 2017. Cat priveste costurile cu intretinerea, mie personal mi s-a parut scump si pretentios. Sa stai departe de orice fel de denumire Sline in numele suspensiei, fiind unul dintre motivele pentru care am dat-o.
    1 point
  12. regim 2 cilindri. Pe Tiguan 2024, 1.5 eTSI.
    1 point
  13. Mersi de urari! Apreciez si glumele in aceeasi masura 😅. Planeta e salvata, de sistemul mild-hybrid..NOT! Am dat o fuga pana in Politehnica mai devreme, asa ca revin cu niste poze si pe lumina. Nimic artistic, dar macar se vede utilajul mai bine. Extrem de misto grafica 3D oferita de camerele 360, f usor de parcat in ciuda dimensiunilor.
    1 point
  14. Da,partiea e super,2850 m lungime,e lata ,telecabina care urca prin padure , …. Are parcare platita ,sunt putine cazari in zona. Recomand in cursul saptamanii si inafara sarbatorilor.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!