Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.01.2025 in Postări

  1. Fix in aceeasi situatie sunt si eu, vreau sa mai cumpar o masina cu garda la sol mai mare si iau in considerare toate cele de mai sus + inca cateva modele. Inca nu am ajuns la o concluzie, dar parerea mea este: Daca iti place sa conduci si vrei suv iti iei Bmw X3 sau Alfa Romeo Stelvio. Daca vrei spatiu si costuri decente si un pic de 'sportivitate' iti iei Tiguan R-line (Allspace sau simplu) sau Skoda Kodiaq Sportline/RS. (neaparat in variantele astea de echipare, altfel personal nu le-as lua in considerare). Daca vrei ceva mai premium iei Audi Q5 sau Volvo XC60. Urmeaza sa ma despart de bmw-ul 3 gt pe care il detin si tare imi e frica ca orice as alege o sa fiu nemultumit dpdv al directiei/suspensiei, deci cumva la mine pe primul loc e X3/seria 3 x-drive, urmat ft indeaproape de XC60 si Tiguan (rational vorbind, ca altfel as alege Stelvio toata ziua).
    2 points
  2. Ceasurile nu pot face probleme, gen sa afecteze ele relantiul. În alta ordine de idei, da....faci update la ceasuri via OBD.
    1 point
  3. Drive test cu Skoda Kodiaq 2.0 TSI
    1 point
  4. Si eu tot pe geometrie as da vina. @lupo_bv-te salut.Cred ca Ecu scade cerinta ptr ca a luat piciorul din gaz.Cred.Oricum,date insuficiente. @pronet-si pe tine te salut!
    1 point
  5. 30i e clar mai potrivit pentru cele 2tone ale X3-ului, dar cel postat de tine e cam slabut dotat. 20i e ok doar pentru oras si pentru un sofer care nu are vreo dorinta sportiva, adica merge ok si cam atat. si consumul e f decent. cel postat de tine e mai bine dotat ca 30i. Stelvio a fost si la mine pe lista, dar a picat din cauza ca nu avea incalzire auxiliara, dotare obligatorie pentru mine. Eu am o fetita de 5 ani jumate si 1 scaun rotativ Britax, si e ok X3 pt atat. Pentru 2 scaune... te descurci cumva daca e cazul mergi pe rand cu copiii in concediu... odata cu unul, odata cu celalalt
    1 point
  6. Eu am 2 copiii (2 si 3 ani) pentru care car 2 scaune rotative si am carat in concedii 2 caruturi. Deci, cine spune nu a avut. :p Plus ca daca masina e echipata cu "dcc-ul" italian e foarte confortabila, chiar si cu 20. Dar nu am vrut sa aduc discuția despre ea ca nu e locul/topicul.
    1 point
  7. Multumesc pentru sfaturi! Toate sunt binevenite! Nu ma grabesc, fac putini km cu masina si de aceea si decizia grea in a o schimba pe actuala doar pentru un plus de confort. In cel mai rau caz astept sa n-am nevoie de scoici/scaune rear facing si iau o italianca . M-am uitat si eu la Stelvio, dar toti zic ca nu e pentru familie. X3 30i - Pe acesta il urmaresc si e pe site de ceva timp. Nu a lasat la pret deloc si nici nu s-a dat de o luna pe cand la altele (audi-uri) ori s-au dat, ori au scazut mult la pret. X3 20i - de la privat. Are cam putini km pentru DE si 6 ani, dar pare intretinuta. Cel putin discurile arata foarte bine
    1 point
  8. Eu am un X3 M40d, adica varful de gama la diesel ( 3.0 6cil 326cp de fabrica ) cu Stage1 de aproape 400cp si 800+nm, pe o masina de 2tone+. Primul set de placute fata l-am schimbat la 60k km, iar cu al 2 lea set inca merg dupa aprox 80k km de la schimb, si cred mai tin cel putin o revizie ( deci aprox 90k km sa zicem ). Discurile fata sunt inca cele originale. Posibil sa fie schimbate pe la 150-160k km odata cu al 3-lea set de placute. Primul set de placute spate l-am schimbat la 100k km, iar cu al 2 lea set sper sa ma tina tot asa pana spre 180-200k km. Discurile sunt tot cele originale si posibil sa fie schimbate si ele odata cu al 2-lea set de placute la 180-200k km. Stil de mers alert in general, totusi nu imi bat joc si nu omor masina, e totusi un SUV cu veleitati cat de cat decente, nu un M3/M5/etc.
    1 point
  9. Am avut si avem mai multe BMW-uri in familie, toate luate noi cu service inclus in mod normal. Service la Bavaria, dar ne-am lecuit, slabi, neseriosi. Orice se strica e 1000 euro, trebuie tinut cont de costurile mai mari decat la Seat/VW. As lua masina cu Service Inclus, te scuteste de ceva cheltuieli. Avem un X5 si Seria 2 (tractiune spate) . X3/X5-urile sunt OK ca masini de familie/spatiu, dar la tinuta de drum nu au nimic deosebit. Sunt inalte, grele, directie de PlayStation :). Ce nu imi mai place este ca toate masinile au devenit prea grele, urate si nu mai sunt la fel de fasnete si distractive ca modelele mai vechi. 3-ul e inca OK-ish, dar e prea mic, mergi si urca-te intr-unul.
    1 point
  10. Benzina si motorina premium, in afara de rezistenta mai mare la autodetonare, contin si niste adititivi care lubrefiaza motorul si dau senzatia de putere mai mare, la apasarea pedalei de acceleratie. Am simtit acest lucru atat la combustibilii OMV cat si la cei MOL. Bine, nu mult, dar ceva, ceva tot se simte: motorul se aude mai rotund, lagul la acceleratie se diminueaza, per ansamblu masina e mai placuta la condus.
    1 point
  11. Rarau ,vacanta de sarbatori.
    1 point
  12. Cu siguranta nu se simte ca un stage 1. Dar din experienta mea cu cele 3 masini cu 1.5TSI ce le conduc pot zice ca motorul merge mai frumos cu benzina premium: motorul e ceva mai silentios (injectia oare?) si vibreaza mai putin (cu ACT se simte si mai bine).
    1 point
  13. Gata rodajul! Am profitat de zilele mai libere de sarbatori si am scos bestia pe autostrada, de cateva ori fara a avea un drum anume de facut ci doar sa adun kilometri. Si cum ieri dupa-amiaza am atins 2000Km rulati, astazi aveam programare la Porsche Pipera asa ca am mers si am facut schimbul de ulei + filtrul aferent, ca sa pot accesa tot turometrul 😁. Nu mai reiau, impresiile de mai sus vis-a-vis de liniste, confortul suspensiei sunt in continuare punctele forte la drum lung, iar impreuna cu multitudinea de sisteme de asistenta o fac ideala pentru drumuri lungi fara oprire. Ce nu testasem pana acum si implicit nu am putut sa ofer detalii, a fost cum se comporta in Dynamic/RS. Well..este cu totul alt animal! Evacuarea face in toate felurile, uneori chiar si la turatii mici gen 1500-2000rpm. Daca se urca spre 3-4000 rpm deja pops&bangs sunt mult mai tari si mai dese. Efectiv nu te poti opri din accelerat si ridicat talpa, ca sa auzi evacuarea 🤦‍♂️. Acceleratia spre full power te sperie un pic, masina se ridica de bot si in cateva secunde te trezesti la viteze obscene. Doar ca sa punctez si aspectul asta, consumul in regim de autostrada, mers destul de usor pana la terminarea rodajului (110-130 Km/h in principal) a fost in jur de 11%. Ma astept sa fie pe la 12% la un mers mai sustinut 130-140 km/h, cel putin pentru moment. poate in timp sa mai scada usor. in oras, e aproape imposibil sa dau o valoare medie reala, pentru ca variaza extrem de mult in functie de cat de aglomerat e. Cert e ca nu am vazut sub 15% cand era mai liber si s-a dus si in 25%+ cand era mai aglomerat. In trafic infernal, cred ca se duce si in 30%. Clar nu e masina de oras si nici nu intentionez sa o exploatez asa decat ocazional, la ore mai libere. Eram un pic dator cu o poza din profil, cu jantele de iarna, facuta cu cateva minute inainte sa intre la spalat. Dupa drumul de astazi pe ploaie si mizerie, nu mai plang asa tare ca sunt jantele mai inguste pentru ca am ajuns acasa mult mai putin murdar decat as fi facut-o cu jante "la linie".
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!