Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.01.2025 in Postări

  1. Sa fac un update, tinand cont ca am tot rulat perioada asta si am prins conditii de iarna, in adevaratul sens al cuvantului. Ca anvelope de iarna, au un comportament predictibil, sigur ar spune jurnalistii si expertii, pentru ca atunci cand pierd aderenta sunt liniare si masina subvireaza foarte predictibil. Tinand cont ca sunt montate pe "bestia" de 110 cai fwd, rezum astfel experienta: - rulaj in conditii de temperaturi mari -> 0 probleme - rulaj in conditii de ploaie intensa si temperaturi +7 grade -> 0 probleme - rulaj in conditii de asfalt uscat de temperaturi <7 grade -> 0 probleme - rulaj in conditii de macadam cu mici balti pe ici pe colo -> 0 probleme - rulaj in conditii de iarna, temp <0 grade si asfalt ud -> 0 probleme - rulaj pe zapada -> necesita atentie medie din partea soferului. Nu m-as aventura pe drumuri prea inclinate sau cu zapada mare dar cu siguranta in combinatie cu 4x4 nu ar fi probleme - rulaj pe mazga -> necesita atentie din partea soferului. TC lucreaza iar la curbe aluneca, deci trebuie o atentie medie din partea soferului. Per total, pentru masini "normale", ca solutie unica, as recomanda, cu mentiunile de mai sus. Nu sunt anvelope super performante dar nici nu te pun in situatii "maro", daca ai bun simt.
    4 points
  2. Si cu astea inlocuite toate articulatiile de pe fata sunt noi . Din ce am luat AM am ales Lemforder ,au venit exact ca cele OE ,unele chiar cu cod identic dar cu sigla polizata. Am montat si deflectoare de racire a discurilor de la macan GTS,OE
    2 points
  3. Salut Jorjel ! Multumesc! Consumul depinde de multi factori : stil de condus ,viteza ,relieful drumului,dimensiuni roti ,presiune anvelope ,greutate si forma masina .... Nu conduc agresiv,nu accelerez ca sa franez,nu fac slalom..... Consumul pe distante lungi care includ si autostrada ( 130-140 km/h) e de 7.5 cu roti pe 19 si aprox 7 cu 18 . Media pe ultimii 8044 km e de 9.2 Rarau - Bacau de sarbatori a fost 6.5
    1 point
  4. Wow! Topicurile tale sunt precum seria filmelor Home Alone. Chiar daca le-ai vazut de 10 ori parca tot ai vrea sa reiei pagina cu pagina sa vezi ce inseamna intretinere exemplara a unei masini. 😄 Consumul este ceva de invidiat ... eu cu 3.0 V6 tot 258cp de la MB (OM642) nu am reusit sub nicio forma sa scot sub 8. Si 8'u ala scos in conditii de 100-110 km/h si coasting maxim. In rest 9 - 9,5. Da-mi si mie pontu de consum 6,5 pe V6 3.0 😄
    1 point
  5. Salutare, după o serie complexa de verificări :verificare presiune pompa rezervor, verificare pompa înalte și schimbat garnitura , injectoare si cablajele aferente,înlocuit cărbuni și gresat electromotor, curățare carcasa și conducte filtru motorina, reglat avans, și pana la urma înlocuirea senzorului axului cu came, problema s-a rezolvat, totodată s-a rezolvat și problema cu pornirea greoaie la cald. Mulțumesc colegi pentru sfaturi.
    1 point
  6. CE cauta acele module bifate, ca nu ai usi glisante.
    1 point
  7. Ultimul plin l-am facut si eu cu omv100 dar doar din cauza ca nu aveau 95. Sper sa fi simtit ea ceva, ca eu nu😄
    1 point
  8. "Mancare buna" O promotie interesanta pentru membrii GOLD din aplicatia OMV. Am facut full cu 100plus la acelasi cost cu 95.
    1 point
  9. Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o. Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin. Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina. Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!
    1 point
  10. 2.0 TDI, 110 kW, DSG, Golf Variant, 2 adulți , un copil, un cățel, bagaje full, consum 4.2 . Traseu in mare parte fara autostrada, traseu Helsinki - Rovaniemi.
    1 point
  11. Salutare si la multi ani! 2024 a inceput cu o vizita la MRC tuning, am vorbit cu Cezar in decembrie si am facut programarea pentru 3 ianuarie. Asa cum am scris in topicul initial, principala "problema" a masinii era delay-ul considerabil la acceleratie, chiar si cu selectarea modului sport. Dupa stage 1 problema pot spune ca a disparut, raspunde semnificativ mai bine la pedala. Nu strica nici plusul de putere, de la 248cp/580nm stock la 310cp/680nm stage 1. Sa aveti un an senzational!
    1 point
  12. Multumesc! Ca fapt divers ,prima data am facut garajul si apoi casa
    1 point
  13. ... 3VW5T7AU1KM028233.pdf TMBAW9NP6L7037434.pdf TMBJW9PS0RT037320.pdf TMBLJ7NEXK0006575.pdf TMBLJ7NS8P8014611.pdf WVGZZZA1ZJV061804.pdf WVWZZZAUZGP538886.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!