Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.01.2025 in Postări

  1. Motoarele noi pe benzina sunt eficiente. Am mers cu un X4 mild hybrid 1.5T, care e mai usor cu vreo 200kg decat Kodiaq cu consum 6.x% pe autostrada cu viteze de 120-150km/h (Germania). Secretul e sa mergi constant.
    2 points
  2. Cum nu ai simtit? S-a simtit la buzunar
    1 point
  3. Ultimul plin l-am facut si eu cu omv100 dar doar din cauza ca nu aveau 95. Sper sa fi simtit ea ceva, ca eu nu😄
    1 point
  4. "Mancare buna" O promotie interesanta pentru membrii GOLD din aplicatia OMV. Am facut full cu 100plus la acelasi cost cu 95.
    1 point
  5. la multi ani! eu nu mai am pe masina faruruile cu xenon - am explicat de ce la acel moment. Am faruri normale si acum cu ledurile astea: https://onecoolgagdet.com/products/set-becuri-led-h7-lumina-galbena-120w Lumineaza mai bine decat xenoane de 20 de ani prafute si obosite, asta e clar la xenonul oem - doar sa existe ceva care sa mearga in soclu si sa bypass-ezi balastul, sa se alimenteze ca un bec normal. Altfel nu cred ca se poata, boostul de start va praji led-ul la o cautare rapida am gasit asta: https://www.emag.ro/set-2-becuri-auto-hid-to-led-d2s-120w-set-20-000lumeni-canbus-fara-eroare-plug-and-play-miez-cupru-radiator-aluminiu-laptopstrongr-strg-led-d2s/pd/DQRNXZYBM/ ignorati gunoimag, sigur sunt si pe altundeva. Insa principiul pare a fi ca ledul se baga direct in mufa oem si clar are ceva protectie pentru curentul de start. Sfat insa: - din experienta prietenului care mi-a dat becul, la faruri cu lupa e nasol cu becuri cu racire activa - cauta ceva cu racire pasiva
    1 point
  6. Cam toti pinii sunt la fel la VAG, cu doua mecanisme de blocare. Un mecanism sub forma de bara (violeta de obicei) care trebuie impins in afara mufei spre lateral si doua picioruse metalice pe lateralul fiecarui pin care trebuie apasate de depinator introducandu-l prin fata mufei/pe langa pin. Nu e ceva simplu sa scoti pinii aia in special daca nu intelegi cum functoneaza mecanismul si daca nu ai scula potrivita. Ei teoretic pot fi scosi si cu o simpla agrafa daca ai mana buna. Vezi ca sigur gasesti pe youtube exemple video.
    1 point
  7. cam tras de par 6.4%, 97 km/h viteza maxima, masina incarcata, si un cx nu tocmai cel mai bun Nu stiu ce sa zic
    1 point
  8. Da am inteles, nu se aduna. Nu am fost atent ca urca ambele kilometraje ... Va multumesc tuturor!!! Este a doua masina pe care o am
    1 point
  9. Să reluăm topicul fără să încălcăm regulamentul. Cu ajutorul lui @andrei.toledo, căruia îi mulțumesc pe această cale și prin colaborarea lui cu Pro car tuning Botoșani, am făcut și ultima chestie pe care o mai voiam și anume o resoftare de la cei 110cp spre 175cp. Nu a fost urmat de dynotest, ca să știu exact, e doar o aproximare între cele două teste, primul la putere standar și al doilea după resoftare, când de la 1500rpm la 4000rpm in treapta a 4-a am ajuns cu aproape 58% mai repede. Cum se comporta mașinuța după: păi în primul rând nu mi-am schimbat stilul de condus și datorită puterii suplimentare nu m-ai simt nevoia să schimb la fel de des; în al doilea rând, în cele două ocazii când am călcat-o, cel puțin după 2000rpm, mașina "te bagă în scaun"! Cu siguranță voi putea să utilizez surplusul de putere în depășiri mai sigure, când Tiguan-ul va fi încărcat. Ce a mai rămas de făcut? Grila de colanții în negru, tavanul de vopsit/colantat în negru și înlocuirea difuzoarelor standard cu ceva mai performant. Cam asta ar mai fi din lista de modificări cu care am pornit acest proiect.
    1 point
  10. Si ne revedem cu bine in noul an. Dupa doi ani de pauza, in care in vacanta de iarna am alergat tractorul, am luat Golful. Drumuri obisnuite - totul ok, mai putin un incident azinoapte pe autostrada, inca tehnic inexplicabil, voi posta cand voi intelege pe deplin cauzele, insa din care am iesit cu bine datorita coportamentului extraordinar de stabil trenului de rulare al Golfului. In afara de astea, toate bune, trebuie insa sa consum cateva fise sa dau jos mizeria. A, si un bun prieten mi-a facut cadou o pereche de becuri led de faza scurta. Nu sunt fan, insa acestea sunt fizic identice ca dimensiuni cu cele halogen, chiar si pastilele sunt exact pe pozitia filamentului. Lumina este ceva mai puternica, calda, aproape ca la becuri normale, patternul farului se pastreaza, si nu am primit flash-uri.
    1 point
  11. 10w40 este mai vascos fata de 5w40 doar la rece asa ca daca vrei sa reduci consumul de ulei pui 5w50
    1 point
  12. Cod ulei diferential fata/spate G052145S2 49€ litrul. Cod ulei haldex G060175A2 850ML 69€ .
    1 point
  13. Las un link cu masina mea. https://www.spritmonitor.de/en/detail/1445589.html Golf E - 2018, 60/70% urban. Astea sunt consumurile mele reale (adica ceea ce imi arata wall box-ul si se plateste / consuma efectiv din retea si nu ce indica in bord masina). Mentionez ca incarc 95% acasa.
    1 point
  14. Va salut! Va rog sa ma ajutati cu o idee, sfat despre posibile cauze. In urma cu o zi am facut un drum de ~200km (incluzand si portiuni neasfaltate dar circulabile fara sa ating cu masina), seara ajuns acasa am parcat-o si totul in regula. Dimineata cand sa plec la servici, dadeam la automat, motorul invartea fara nici un zgomot sau tremurat suspect dar nu mai pornea deloc. Seara ajuns acasa,dupanu servici, in urma discutiilor avute si cu colegul @Eexcalade si cu cativa amici, am pus tester si nici o eroare stocata pe motor, imobilizator sau altceva, doar ceva pe la un bec, a.c. si telefon. Am verificat toate sigurantele din panoul din masina cat si cele de la motor, ok. A venit un mecanic care a scos furtunul din pompa de motorina din rezervor si cand am pus contactul a aruncat motorina cu simt de raspundere (aparent functioneaza), filtrul cu motorina aproape plin (~1cm lipsa in el la deschidere), a scosufacde alimentare de la pompa din portbagaj, apoi a scos si turul si returul din filtru care duc spre pompa de motorina de pe motor, am dat la automat si pe retur a inceput sa scuipe motorina dinspre motor (aparent functionala si aceasta). A scos furtunul gros de la admisia de aer, de sub clapeta, a dat 1 jet de spray si am dat la automat....motorul a pornit pentru ~1 secunda dupa care a detonat si a scos flacara pe unde a dat cu spray.... asta m-a cam speriat ( sper sa nu aiba si efecte adverse, a fost vorba de un singur jet de spray)...mecanicul, a spus ca din punctul lui de vedere, mecanic, motorul este in parametri...distributia la punct, pompa baga motorina, aer primeste, dar cumva de la pompa de motorina de pe motor, nu ajunge motorina in capul injectorului. (nici o eroare pe tester). Masina are DPF anulat din soft si mecanic in urma cu ~1 an (asta daca conteaza). In urma "detoanarii", pedala de ambreiaj s-a inmuiat, a revenit cu ajutor in pozitia initiala(sus) , dupa alte cateva "pedale" si-a revenit. Am mare nevoie de masina, copil mic, servici, masina o am in fata blocului si nu stiu incotro sa o apuc, in Roman am avut doar experiente neplacute in serice-uri. Va multumesc anticipat!
    1 point
  15. Ai facut modificari la masina pe circuitul electric? Bateria pe care ai inlocuit-o cat te-a tinut? Daca nu ai vreo modificare, e cel mai probabil de la baterie, ai nimerit una proasta, nu e motiv de alarmare.
    1 point
  16. sal.. acum am ajuns sa îți scriu. avand câteva conversii făcute, am întâmpinat cam toate modurile. la tine ai 3 variante: 1. Cea mai ieftină. Cumperi doar cutia si folosești electromotorul tău, chiar daca sta doar in cele doua șuruburi. Am avut b6 cu cutia schimbată ce a mers așa 5 ani (posibil si după, cel ce o avea a vândut mașina) 2. Medie, dar tre sa ai tot timpul seria de șasiu de la ce ai schimbat. Cumperi cutie, kit complet de ambreiaj si electromotor. Aici trebuie sa fi atent, volant sa fie același tip: simplă sau dubla, așa cum ai si pe mașina. Prinderea este aceeași dar diferă softul si e posibil sa ai vibrații. Acest tip de upgrade am făcut tot la o2 NFL de la cutie 5 trepte la 6 trepte de 2.0 tdi pd. Merge ceas si in ziua de azi. 3. Scump, dar cu ocazia desfacerii schimbi si piesele uzate din cutia cumpărată. Încă nu am găsit cutie din dezmembrări sa meargă ceas. Cumperi doar cutia si apoi mergi la un atelier de ce se ocupa de cutii de viteze. Păstrează partea cu priza de motor de la a ta si restul corpului si internele de la cea de 6 trepte. In acest caz nu îți trebuie cumpărat nimic, si apoi orice piese ai comanda, nu te complici cu alte serii de șasiu. Spor.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!