Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.01.2025 in Postări

  1. Nu sunt specialist, dar am avut o dilema similara pentru o persoana din familie care a cumparat o Passat 2019 (motorul care are TSI si MPI: avantaj ca nu se depune carbon pe supape; dezavantaj ca ai 8 injectoare - cand incep sa se strice te "bucuri" dublu!). Depinde de km masinii - asta era la vreo 80k km si a luat-o. Un astfel de motor nu il iei pentru consum 🙂 Masina are un consum de 11-13-chiar 15l/100km in oras si 8-9 in afara (in functie de talpa). Un motor din asta il iei sa te bucuri de el, nu de autonomie de 1000km la un plin. Legat de fiabilitate Vs Diesel: nu ne-ai spus cum utilizezi masina! Daca faci naveta zilnic 100km atunci merita mai mult un 2.0 TDI (ca se curata DPF, nu se infunda, etc). Daca folosesti masina mixt, preponderent oras, drumuri mai scurte, etc. atunci mergi clar pe benzina. Pentru restul intrarilor revin colegii care sunt specialisti tehnic!
    1 point
  2. Gata rodajul! Am profitat de zilele mai libere de sarbatori si am scos bestia pe autostrada, de cateva ori fara a avea un drum anume de facut ci doar sa adun kilometri. Si cum ieri dupa-amiaza am atins 2000Km rulati, astazi aveam programare la Porsche Pipera asa ca am mers si am facut schimbul de ulei + filtrul aferent, ca sa pot accesa tot turometrul 😁. Nu mai reiau, impresiile de mai sus vis-a-vis de liniste, confortul suspensiei sunt in continuare punctele forte la drum lung, iar impreuna cu multitudinea de sisteme de asistenta o fac ideala pentru drumuri lungi fara oprire. Ce nu testasem pana acum si implicit nu am putut sa ofer detalii, a fost cum se comporta in Dynamic/RS. Well..este cu totul alt animal! Evacuarea face in toate felurile, uneori chiar si la turatii mici gen 1500-2000rpm. Daca se urca spre 3-4000 rpm deja pops&bangs sunt mult mai tari si mai dese. Efectiv nu te poti opri din accelerat si ridicat talpa, ca sa auzi evacuarea 🤦‍♂️. Acceleratia spre full power te sperie un pic, masina se ridica de bot si in cateva secunde te trezesti la viteze obscene. Doar ca sa punctez si aspectul asta, consumul in regim de autostrada, mers destul de usor pana la terminarea rodajului (110-130 Km/h in principal) a fost in jur de 11%. Ma astept sa fie pe la 12% la un mers mai sustinut 130-140 km/h, cel putin pentru moment. poate in timp sa mai scada usor. in oras, e aproape imposibil sa dau o valoare medie reala, pentru ca variaza extrem de mult in functie de cat de aglomerat e. Cert e ca nu am vazut sub 15% cand era mai liber si s-a dus si in 25%+ cand era mai aglomerat. In trafic infernal, cred ca se duce si in 30%. Clar nu e masina de oras si nici nu intentionez sa o exploatez asa decat ocazional, la ore mai libere. Eram un pic dator cu o poza din profil, cu jantele de iarna, facuta cu cateva minute inainte sa intre la spalat. Dupa drumul de astazi pe ploaie si mizerie, nu mai plang asa tare ca sunt jantele mai inguste pentru ca am ajuns acasa mult mai putin murdar decat as fi facut-o cu jante "la linie".
    1 point
  3. Automobile Bavaria has entered the chat Probabil asa e cand masinile se vand singure.
    1 point
  4. Daca ai tpms direct, iti apare modul instalat, la scanare....65 tyre press..... cel mai usor de indentificat. Altfel, via abs vezi in codarea abs ului.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!