Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 02.01.2025 in Postări

  1. Hey, hello si La Multi Ani in 2025! 🥳 Dupa ce am petrecut o perioada de 6 ani+ cu a 2-a masina dintr-un grup “rival” asiatic, înainte de Crăciun am revenit și upgradat garajul trecând la marca “sora mai mare” a VW, anume Audi 😅. Întâmplarea face ca această schimbare nu era deloc în plan și doar norocul a făcut ca, dintr-o discuție mai în glumă cu soția, sa nimerim fix pe anunțul mașinii în cauză. Într-un film mai aproape de “Truth or Dare”, mai cu parcă “hai sa mergem sa o vedem”, și un “dar hai sa și facem un TD cu ea, dacă tot am venit până aici într-o Duminică”, urmat după cu niște calcule, teste la dealer și online cu Inglostadt, verificări de rigoare și o foarte bună ofertă prin buy-back, am ajuns acum sa fim posesorii unui Audi E-Tron S Sportback, în nuanța Antigua Blue Metallic🥰. Cateva specs: - 22.000 km - baterie de 95 kW brut (86.5 net), verificată dealer si online cu status de 100% - fabricație 07.2020, MY21 - putere 503 cai / 973 Nm / 4.5s 0-100 Ca dotări, am avut norocul/oportunitatea sa nimerim un exemplar dotat, dintre care pot enumera pe cele mai importante: - Virtual Mirrors - Faruri Digital Matrix HD led - Soft-close usi și portbagaj - Kessy - trapa panoramică - Bang&Olufsen 3D Surround - Nav MMI - HUD - Scaune și volan electrice, încălzite față-spate cu memorii - 4-corner Climatronic - Nightvision Assistant - camere&senzori parcare 360 - Audi Pre-sense Front&Rear + Travel&City Assistance - Black Style package - scaune Audi S in Valcona leather - jante S design 5-arms 21” cu anvelope 285/40/r21 Mentionez ca, deși bateria este de capacitate măricică, autonomia este departe de a fi spectaculoasă - lucru care nu ne-a deranjat și pe care l-am acceptat, având în vedere ca mașina va fi utilizată preponderent în oras, cu ocazionale drumuri in afara lui. Ultimii ani, mai ales cei de pandemie, urmați de mărirea familiei, ne-au schimbat nițel obiceiurile și, astfel, pentru deplasările pe care le facem acum, nu prea avem nevoie de mai mult de 300-350 km fără opriri 😅. Pentru drumurile mai lungi, Tiguan-ul + roof rack rămâne o varianta disponibilă, în continuare. Mai rămâne sa testăm disponibilitatea stațiilor de mare putere și planificarea traseului, dar cum mereu este binevenită o pauză de cafea + țigară la Max. 2h, 5-80% încărcare la 150 kW in 31 min, deci nu sună deloc rău nici aceasta varianta 🙈. Până acum, în afară de drumurile mega-haotice cu 2 zile înaintea Craciunului și multe ore pierdute pe la DRPCIV pentru a o înmatricula înaintea Sărbătorilor, am pus approx. 1000 km pe ODO și pot spune ca sunt destul de surprins de cât de confortabilă și silențioasă este experiența EV👌🏼. Totodată, la nevoie, puterea și cuplul instant își fac simțită prezența aproape brutal, ceea ce te poate lua prin surprindere destul de ușor, mai ales pe “unexpecting passengers” care nu sunt atenți la drum 🤣. Ca prim “retrofit”, i-am luat deja încălțări de iarnă - am optat pentru Hankook i*Cept iOn, dedicate pentru EV + Sound Absorber Tech (cu burete interior pentru antifonare). Am câteva altele puse pe lista, ca “planuri de viitor”, dar trebuie văzut ce și cum se va concretiza 😅. Voi încerca să mai postez pe măsură ce apar update-uri. An Nou fericit și drumuri bune! 🥳🍻
    9 points
  2. Revin cu o intrebare..deci poti incalzi habitaclul iarna, fara sa conectezi masina la incarcat, din aplicatie. Gen webasto la termice.
    1 point
  3. Buna Sa o stapnesti sanatos si sa te bucuri de spatiul imens din masina. Si eu mi-am luagt un KAROQ asta vara si pot spune ca este o masina foarte ok banuiesc ca si KODIAQ la fel.
    1 point
  4. Bune Hankook icept RS3 pe spate si Continental TS870p pe fata. Am oprit in rampa, gheata acoperita de zapada nu a alunecat deloc, nici macar la plecare... Le simt in curbe cand e polei pe jos sau mazga deaia, cum da sa fuga spatele dar nu. Au fost pe Bora cauciucurile si sunt ca noi, dot 2023 Am gasit si jante pentru vara, ceva mai frumusel ( a doua poza ) Hita este modelul... pe 16
    1 point
  5. @acidone77confirm cele constatate de tine. Am un prieten care schimba masinile destul de des, doar avioane d-astea. Exact acelasi lucru l-a spus si el, atat despre panamera cat si despre cayenne. Masinile sunt prea dure pentru gustul lui. Ca idee, un X6 cu perne si 22" este mai confy.
    1 point
  6. Multumesc pentru feedback si aprecieri @mkvgti! Te scutesc eu de acea cautare 😅: FELICITARI, detii cel mai rapid Kodiar RS worldwide (conform Dragy)! 💪 Sa te bucuri de ea si sa te plimbe cu zambetul pe buze 😁 Voi clarifica putin pentru restul cititorilor ce inseamna cele 3 valori de putere, de fapt. Sunt 3 harti de putere (functia MRC multimap). Harta poate fi selectata inainte de pornirea motorului. - harta 1 este low boost compatibila cu orice sortiment de benzina (am folosit boost si avans similar cu Kodiaq RS stock) - harta 2 este optimizata pentru benzina 98+ - harta 3 este optimizata pentru benzina 100+ - harta 4 -> functie antifurt bonus: Start&Stop memory (apreciat de multa lume). Am mentionat pentru ca din mesajul initial se putea intelege ca a fost masurata pe benzina 95, ceea ce nu este cazul.
    1 point
  7. De ceva timp am tot urmarit un mic cadou, de suflet as zice, un fel de "Biblie" Intr-un final am reusit sa o comand si a ajuns in posesia mea. 320 de pagini de poveste, istorie, imagini, detalii si pasiune pentru Golf.
    1 point
  8. Si sa ai o cheie in T ca sa nu tragi intr-o parte.Eu cu scula incercuita desfac cu un prelingitor si tubulara adanca.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!