Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.12.2024 in Postări

  1. Salut! O întrebare. Cutia automată DSG cum se dă din D în M și mai ales invers? Mă refer la Octavia că la Vw știu. Din câte cunosc M se activează prin acționarea uneia dintre padele către șofer cu o apăsare scurtă și revenirea în D tot prin aceiași manevră, dar apăsarea e mai lungă, însă nu am testat pe mașina mea că am tot omis. Întrebarea vine prin natura faptului că e plecată soția cu ea din localitate, a dat-o accidental în M și nu știa să o aducă înapoi în D. Evident, a parcat, a oprit și a repornit motorul. I-am explicat ce trebuie să facă, dar deja executase "manevra" de repornire. Îmi cer scuze dacă nu are legătură cu subiectul, dar recunosc că nu știu și întreb exact din acest motiv. Aducerea în D din M se face prin acționarea uneia dintre padele cam câte secunde? Sau cum revine mai exact? Mă pot uita în carte, dar îmi e mai ușor cu o explicație simplă. Mulțumesc de înțelegere!
    3 points
  2. De regula e aia cu + si scrie pe ea OFF, tii apasat pe ea pana vezi D in bord. Astea sunt din categoria probleme tehnice specifice utilizatorilor.
    1 point
  3. Să o stăpânești sănătos @Jorjel. După bestia maro, sunt sigur ca vei avea grijă de ea si te va purta mulți km fara probleme! O prinde bine pachetul Black Syle, in combo cu albul caroseriei!
    1 point
  4. E destul de simplu sa iti dai seama, chiar fara sa te uiti in bord. La mersul in doi cilindri motorul se simte altfel fata de mersul normal, are un usor tremurat. Asta se intampla la mers constant, fara accelerari, inclusiv la 130km/h. Neavand minunea aia de bord digital, la mine apare un cerc cu ECO. La tine ar trebui sa arate cam asa :
    1 point
  5. După toate schimbările făcute, o eroare a tot continuat să apară pe bord, din când în când, chiar și după ce o stergeam cu vcds-ul, celebra P2015 După ce am citit și am întrebat în stânga și în dreapta, am cautat diesel geek și am văzut acea piesă, care se montează pentru a limita cursa clapetei. Am cautat sa cumpăr pe Aliexpress și am găsit la un cost de aproximativ 5-9$ cu tot cu transport. Am achiziționat 3 bucăți diferite ca și cost și au venit 2 identice și una puțin mai scurtă. Așa că azi m-am apucat de treabă. Am prins cu un colier de plastic furtunul, am scos mufa de alimentare și am scos cele 3 șuruburi. După ce am scos tija și arcul am scos motorașul si am încercat să montez saiba și surpriza, nu trecea șurubul. Așa că am lărgit puțin gaura cu un burghiu și a intrt cum trebuie După aceea am pus totul in ordine inversă, arcul, tija și cele 3 șuruburi. La sfârșit am sters eroarea si dupa inca o cheie am constat ca nu a mai apărut eroarea. Să vedem dacă mai apare, dar sper să nu și să merite investiția! 😆
    1 point
  6. La început mi-a plăcut volanul de la Skoda când a apărut, cel în două spițe. Mi se părea mai elegant decât cel sport, asta (după ceva timp de la achiziția) până am pus mâna pe unul sport cu piele (sau ce o fi) perforată. Mi-a plăcut senzația de piele perforată la condus și am decis ca următoare mașină să fie cu volan, sport sau nu, dar cu piele perforată. Ce vreau să spun cu afirmația de mai sus este că vă veți obișnui cu noul design. Toți producătorii auto aduc schimbări siglelor și evident că Skoda nu putea sta degeaba. Impactul vizual e un pic ciudat și dă senzația de mașină chinezească, cu denumiri ciudate pentru noi europenii, dar după cum spuneam, ne vom obișnui. Bine că nu i-a luminat sigla dintre faruri... 😜🤪
    1 point
  7. Au mai trecut 3 luni de la ultimul post pe topic. Mare lucru nu s-a intamplat. S-au mai adunat niste km, am mentinut curatenia atat interior cat si exterior, chiar daca vremea nu a fost prietenoasa. In ideea asta am achizitionat un sealant Nanolex SiSplash pe care l-am si aplicat. Efectul este destul de spectaculos, deci il recomand. La inceput de Noiembrie am inlocuit anvelopele de iarna, am ales Matador MP93 Nordicca. Am reusit deja sa le testez pe carosabil umed sau acoperit cu zapada si pot sa spun ca nu au nicio problema cu aderenta in oricare dintre situatii. Singurul minus dpmdv sunt flancurile cam moi, dar asta aduce si un plus de comfort. Si cadoul de sfarsit de an, am retapitat volanul. Desi pielea veche nu avea defecte, se observa diferenta de aspect intre pielea veche, care devenise lucioasa si cea noua mata si mai moale.
    1 point
  8. Multumesc de raspunsuri. Intre timp am gasit o alta masina decat golf 7, in garantie, cu motorul de 1.5 cu 150 cai, 50k km, urmeaza sa o vizionez. Deci merg cu incredere pe aceasta motorizare.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!