Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 27.11.2024 in Postări
-
Cand am aflat de lansarea Kodiaq PHEV, dupa o scurta prezentare facuta sotiei si o lista pro/contra, ne-am hotarat sa schimbam masina. Am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, am vrut sa primesc actualizarile de software "necesare" din prima, la livrare . Cand am mers sa dau comanda, exista o promotie pentru Sportline, ar fi iesit un pret mai bun, dar am preferat scaunele Cognac in locul elementelor decorative si scaunelor specifice Sportline, plus lipsa ventilatiei a inclinat balanta pentru Selection cu multe optiuni. Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25. Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024. Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o. Kodiaq Selection PHEV Moon White Selection plus ceva dotari $H3 ***CleverBonus Noul Kodiaq*** EV3 Cablu de incarcare MODE 2 (max 10A) 76H Cablu de incarcare MODE 3 (max. 32A) PI3 Design Interior SUITE COGNAC 1SK Elemente suplimentare protectie sasiu PJ1 Jante aliaj 18" Soira, antracit/argintiu PA2 Pachet Acoustic & Sunset PAB Pachet Assisted Drive Plus WCD Pachet Convenience Plus Clima PLB Pachet Light and View Plus PPP Pachet Performance PFA Pachet Simply Clever Family PTA Pachet Technology 13" PWD Pachet Winter Sport 4GW Parbriz incalzit YOZ Servicii Online SKODA Remote Access - 3 ani Infotainment Online - 3 ani Pe scurt, masina se conduce usor, iar mersul full electric e senzational. Cum am luat-o, am mers sa ii montez anvelopele de iarna. Prima poza, in curtea Brady: Status actual: O mare parte din consumul bateriei a fost "butonarea" infotainmentului vreo 2h adunate in stationare, cu motorul (electric) pornit. Revin cu mai multe impresii si poze.2 points
-
2 points
-
Va salut si bine v'am regasit pe forum! Nu prea am mai fost activ pe aici, desi inca avem masina sotiei, un E-Golf care isi face treaba cu brio prin oras si imprejurimi. Totusi, am considerat ca noua achizitie a familiei, masina din titlu, merita o prezentare. Inca de mic, de cand erau gumele Turbo, eu am fost fascinat de marca Porsche. Nu Ferrari, nu Lamborghini, Maserati si ce alte supercaruri se mai gaseau la acele cauciucuri, ci Porsche. Fast forward aproximativ 20 de ani mai tarziu, atunci cand m'am angajat la primul job serios, mi'am propus ca pana la 30 de ani sa am un salariu foarte bun, din care sa imi permit un Porsche 911 (nu neaparat nou 😁). Cand am ajuns la varsta respectiva, nu s'a mai pus problema de asa ceva pentru ca s'a nascut primul copil si deja trebuia masina de familie. Inca un fast forward pana in luna iunie a anului curent, cand intr'o noapte am visat ca mi'am vandut cele 2 masini si mi'am achizitionat un Porsche Taycan. Ala a fost triggerul 😁. Initial, am luat'o ca pe o gluma, ca pe un vis frumos, dar la fel ca in Inception, filmul cu Leo DiCaprio, mi'a incoltit totusi ideea in minte. "Cum ar fi daca?" Usor usor am inceput sa caut din ce in ce mai fervent pe mobile.de exemplare de Taycan pe la diferite Porsche Zentrum. La mijlocul lui august, am gasit in final un Taycan 4S ce bifa toate punctele de pe lista, mi'am facut calcule peste calcule si am zis ca asta e momentul, asa ca am dat 5000 de euro avans. Numai ca trebuia sa astept aproximativ 3 saptamani pentru ca dealerul sa rezolve un recall legat de niste conducte la partea de franare. Zis si facut, m'am inarmat cu rabdare asteptand un semn din partea lor, sa imi iau bilet de avion. Dar totusi, in titlu e vorba de un Cayenne, nu? Ei bine, pe masura ce zilele treceau, familia ma tot batea la cap ca sunt nebun sa trec 100% pe electric. Discutia decisiva am avut'o cu fiul meu de 5 ani, care mi'a spus, citez: "Tati, nu e bine sa stam cu 2 electrice. Trebuie macar una si pe benzina, tati" 🤣 Asa ca nu am avut de ales, si a trebuit sa il ascult. Drept urmare, m'am reorientat si am inceput sa caut Cayenne Hybrid, nedorind sa renunt de tot la partea electrica. Am zis ca daca gasesc un Cayenne pana ma anunta cei din Germania ca au rezolvat recallul, e un semn . Pana la urma, prin colaborare cu Porsche Pipera, am castigat la un pret foarte bun acest exemplar, comercializat direct de fabrica Porsche ca Werkswagen. Masina este aprilie 2023, si are 22000 de km. Licitatia a fost castigata pe 5 septembrie, masina a ajuns in tara pe 18 septembrie, dar au mai durat pana ieri toate formalitatile. Si la Taycan, si la Cayenne, pusesem pe lista 3 optiuni ca must have: Suspensia adaptiva, Porsche Innodrive si farurile Matrix. De la dealer si de pe forumurile de afara, am inteles totusi ca e aproape imposibil de gasit un exemplar 2022 sau 2023 cu Matrix, din cauza razboiului din Ucraina. Cica era acolo o fabrica ce producea farurile, sau cel putin niste componente pentru ele si a durat mult si bine pana au pus pe picioare o alternativa. Alta optiune pe care nu am pus mare pret, dar acum mi'as fi dorit'o este sistemul de sunet Bose, pentru ca cel standard de pe masina este efectiv mediocru. Aseara am crezut initial ca e stricat. Va las aici cateva poze cu masina curtea dealerului si lista cu toate dotarile.1 point
-
1 point
-
Normal , cu X difuzoare si 3D fata spate , mai lipseste sa puna si claxon B&O 3D cu doar 2k optional Daca ar mai exista si artisti care sa compuna muzica in loc de zgomot , ar fi si mai bine Norocul nostru e ca exista muzica mai veche buna destula , sa putem asculta o viata1 point
-
Salutare... La capitolul investigati recomand statiile ITP... La fel aveam si eu un troncanit pe fata si dupa multe verificari la diverse service-uri,unde ziceau ca masina nu are nimic am avut idea sa intru la o statie ITP si sa o puna pe stand... In 10 min mi-au gasit bileletele antiruliu... Dpmdv baietii de acolo au ochii mai formati la identificat diverse1 point
-
Pffff, ce mai trece timpul. Din Mai nu am mai postat pe aici. Aproape trecea anul si eu uitam sa vin cu noutatile ce tin din categoria "ce mizilicuri s-au mai stricat" Pentru ca dupa mine, chiar au fost niste chestii ciudate, cu care nu ma asteptam asa devreme deja sa ma confrunt. Din nou ma voi referi la vechile Golf-uri avute, care in anii acumulati, mult mai multi pana la urma, nu mi-au facut asemenea surprize. Poate ca "pe vremuri" subansamblele erau mai calitative, poate ca si furnizorii pieselor faceau treaba mai buna, poate ca se foloseau alte materiale, poate ca, poate ca Anyway, mai pe scurt: Inlocuit telescop capota. De ce ? Pai deja incepuse sa rugineasca si sa se cojeasca. Si nu doream surprize de genul capota in cap la un moment dat Inlocuit yala hayon. De ce ? Pai acuma functiona, peste 5 minute nu a mai functionat Switch-ul se dusese pe copca si nu mai inchidea. Iar piesa de rezistenta a fost recent, cand a cedat furtunul de combustibil care intra la pompa de inalte 🤯 Noroc ca eram la cativa zeci de metri de casa cand am inceput sa simt un miros ciudat in masina. Isi mai facea si regenerarea si initial am crezut ca o fi intrat gazele in masina sau ceva. Parchez, ma dau jos, deschid totusi capota, fantana arteziana de motorina 🤬. Si dupa ce opresc motorul si ies din "turma de sfinti" coborati intre timp, ajung sa constat buba. Pana la urma m-am bucurat ca a fost doar asta problema si ca nu am patit-o pe undeva departe de casa, pe autostrada sau te miri pe unde. Iar ca sa exemplific mai usor despre ce este vorba, las si poza cu piesa noua pe care am inlocuit-o in 5 minute. Practic vorbim de furtunul mai scurt, care pleznise in 2 locuri. Si ar fi putut plezni inca in 5-6 locuri la cat de copt era si cate crapaturi am mai gasit pe el. Ca piesa de inlocuire cam scumpiceala distractia. Doar pe original se gaseste aceasta piesa si doar in acest format. Deci nu poti cumpara doar un furtun de pe acest ansamblu. Vine ca atare, cu tot cu acel senzor in care sunt mufate cele 2 furtunuri. Pret: 500 de lei. Oricum, in toate situatiile, eu m-am bucurat ca am rezolvat problema in aceeasi zi. Adica am dat comanda de piesa si in decurs de 1-3 ore am mers sa preiau componenta noua. Avantajul pana la urma de a avea o marca si un model extrem de comun, cu piese pe toate gardurile, disponibile instant. Urmeaza revizia de filtre + ulei in curand. Sper sa inchei anul strict cu astea si sa nu mai am parte si de alte extra cheltuieli.1 point
-
Si fii-mea la 8 ani stie ce ii aia o regenerare pentru ca se intampla des sa ii zic ca mai mergem 5 minute cu masina sa termine regenerarea :)))1 point
-
1 point
-
https://www.automarket.ro/stiri/porsche-va-dezvolta-motoare-termice-noi-pentru-modele-electrice-120493.html1 point
-
@riderrr77 verifica cu alt cablu si un telefon Android - ala ar trebui sa mearga ok si cu portul USB vechi. Asta ca sa verifici daca ai activat corect sau nu. Nu trebuie schimbat cablajul, ci doar portul USB (ala cu mufa verde - o sa vezi ca e mai lung putin decat cel pe care il ai acum pe masina). Codul parca era: 5Q0035726E1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Felicitari Razvan, cati mai multi km fara probleme! Si eu sunt in curs de a comanda un Kodiaq 2.O TSI. Florin.23mai ce termen de livrare ti-au acordat? Au aplicat discountul CleverBonus? Ai reusit sa faci un drive test cu aceasta motorizare? Multumesc.1 point
-
@Catta83de ce? Serios acum...de ce? Mi-am amintit o situatie cand am vazut un bentley conti cu jante de audi (de iarna) si efectiv mi a lasat imaginea unei masinute d alea de jucărie, cu rotile la jumatatea masinii. Nope, this is wrong on so many levels. Pe de alta parte, your car, your money, your call.1 point
-
Homelink, OnStar chestii nice to have dar nu ma dau pe spate asa tare. Poate voi lua la un moment dat când simt nevoia sa ii mai fac ceva. 😅 Ce am in plan, mai degrabă, un intake custom împreună cu un air box ca să protejeze filtrul de căldură. Aia poate un mic proiect in iarna. Și un short (nu e pe fast forward), asa lucrează suspensia: Offtopic: Știți vorba aia, așchia nu sare departe de trunchi? Copilul cel Mare (4 ani) are o pasiune nebuna după RC-uri. Asa ca i-am luat unu' mai serios. 2 months later: roti, suspensie reglabilă, si multe alte upgrades1 point
-
Pentru zona ta, sunt o varianta buna. Eu raman la Alpin. Sunt curios ce impresie o sa iti lase dupa ce ajungi pe undeva la munte.1 point
-
Asa da ;) Superb. Putem fi prieteni acum caci suntem pe aceeasi lungime unda cu totii. De multe ori ne lovim de copii care se dau ce nu sunt :) Sorry daca posturile mele au fost prea acide ;) Cat despre masina... poti prezenta pe forum orice Porsche, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Audi, Skoda, Seat. Toate sunt din grupul VAG. Te asteptam la intanlniri. PS: Voi urmari cu drag acest topic ;)1 point
-
nu nu.supapa EGR am schimbat-o.asa mi-a zis cineva initial.ca e aia defecta si nu trage.am gaurit fagurele ala de metal care era in acel cilindru care era acolo unde se unesc serpisorii de la galerie.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00