Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 26.11.2024 in Postări
-
Cand am aflat de lansarea Kodiaq PHEV, dupa o scurta prezentare facuta sotiei si o lista pro/contra, ne-am hotarat sa schimbam masina. Am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, am vrut sa primesc actualizarile de software "necesare" din prima, la livrare . Cand am mers sa dau comanda, exista o promotie pentru Sportline, ar fi iesit un pret mai bun, dar am preferat scaunele Cognac in locul elementelor decorative si scaunelor specifice Sportline, plus lipsa ventilatiei a inclinat balanta pentru Selection cu multe optiuni. Comanda a fost data pe 09.09.2024 si modificata pe 14.10; pe 16.10 avea termen initial de productie week 09/25. Masina a fost fabricata pe 09.11.2024, mult mai repede decat ne asteptam, cred ca vor sa isi faca norma de emisii pe 2024. Pe 19.11 a ajuns in curtea dealerului, am prins si programul Rabla Plus, iar pe 22.11 am ridicat-o. Kodiaq Selection PHEV Moon White Selection plus ceva dotari $H3 ***CleverBonus Noul Kodiaq*** EV3 Cablu de incarcare MODE 2 (max 10A) 76H Cablu de incarcare MODE 3 (max. 32A) PI3 Design Interior SUITE COGNAC 1SK Elemente suplimentare protectie sasiu PJ1 Jante aliaj 18" Soira, antracit/argintiu PA2 Pachet Acoustic & Sunset PAB Pachet Assisted Drive Plus WCD Pachet Convenience Plus Clima PLB Pachet Light and View Plus PPP Pachet Performance PFA Pachet Simply Clever Family PTA Pachet Technology 13" PWD Pachet Winter Sport 4GW Parbriz incalzit YOZ Servicii Online SKODA Remote Access - 3 ani Infotainment Online - 3 ani Pe scurt, masina se conduce usor, iar mersul full electric e senzational. Cum am luat-o, am mers sa ii montez anvelopele de iarna. Prima poza, in curtea Brady: Status actual: O mare parte din consumul bateriei a fost "butonarea" infotainmentului vreo 2h adunate in stationare, cu motorul (electric) pornit. Revin cu mai multe impresii si poze.3 points
-
Nu credeam ca stie careva pe aici de Atlassian, dar da, e ala cu taskuri.. si multe altele @tavitara eu sunt constient ca de data asta am tintit ceva mai sus. Initial am vrut sa imi iau o masina pe la 50k, fara sa mai fac leasing, dar am zis "fuck it, o viata am si am cam ajuns la jumatatea ei". Si sa stii ca e si un imbold destul de puternic. Daca se intampla vreodata sa nu am chef de munca in vreo dimineata, ma uit pe geam la masina, imi dau 2 palme si imi revin Poate suna a platitudine, dar atunci cand nu esti angajat si lucrezi cu clienti cam trebuie in fiecare zi sa dai 101%, ca altfel vine altul si iti fura sunca.2 points
-
Foarte bine asa , orice om destept merita sa aiba o masina faina In ziua de azi exista oportunitati nenumarate pentru oamenii destepti Din simplul motiv ca sunt putini2 points
-
Bun, incerc sa mai fac cateva clarificari. Stim cu totii cum sunt drumurile in RO, mai ales in sezonul rece. E nevoie de ceva curaj sa mergi cu 20 inch+ pe la noi si vara, dar mai ales iarna. Asadar, calculele au fost simple, 22 inch pe iarna am exclus din start si nu reprezinta o varianta pentru mine nici la nivel teoretic. Prin urmare nu imi ramane decat varianta de 21 inch. Din moment ce am vrut un look cat mai curat OEM si ceva care sa se potriveasca fara distantiere, alte prezoane etc. nu am avut decat un singur model la dispozitie. Greseala pe care am facut-o si mi-o asum acum, este ca nici prin cap nu mi-a trecut ca jantele astea exista pe dimensiunea de 21 inch, cu doua J-uri diferite. Mai exact, ce ofera Audi ca solutie oficiala de iarna pentru RS6 si ce am luat eu sunt 8.5j (cu cauciucuri 245/40). Ce vine stock pe RS6 pe 21 inch, daca nu se opteaza pentru 22, sunt 10.5j (cu cauciucuri 275/35). Cele 10.5J nu se gasesc decat SH, la un pret deloc mic si de multe ori sunt cu semne de utilizare. Parca nu imi vine sa dau o gramada de bani sa pun jante deja julite pe o masina nou nouta. Asa arata cele 8,5J pe masina, la fel ca la mine: https://www.youtube.com/watch?v=Xhif8jolmPw Asa arata cele 10.5J pe masina: https://youtu.be/jm3l0i1dIUQ?t=58 Diferenta e vizibila in bine cu 10,5J, dar nu e de la cer la pamant si nu se apropie nicidecum de aspectul oferit de cele de 22 inch de vara. Ca idee, la RSQ3 pe iarna, am fix acelasi model in 10 spite, dar pe 20 inch. Pe vara, am tot 20 inch, specificatii identice, dar ceva mai frumos diamond cut. Cum le pun pe cele de iarna, masina devine instant mai putin atragatoare. It is what it is, trebuie sa existe si o latura practica a masinii in sezonul rece, niste jante mai simple care sa tina la solutiile de pe drumuri etc. Nici eu nu am avut problema asta in trecut, cand pe masini aveam 17/18/19 inch, variante erau pe toate drumurile. Dar cum urci peste 20/21 inch deja alegerile sunt cam facute pentru tine, daca urmaresti aspect OEM si compatibilitate... "Multumesc de intelegere" 😅2 points
-
Aventuri nu gluma... mai aveam ceva seminte de la topicul lui @corad0, dar le-am terminat aici Esti de admirat cata ambitie si cat nervi ai Poate n-ar strica sa-ti faci niste calcule de un utilaj mai nou? Totodata, nu puteai merge in Grecia cu masina de firma?2 points
-
Va salut si bine v'am regasit pe forum! Nu prea am mai fost activ pe aici, desi inca avem masina sotiei, un E-Golf care isi face treaba cu brio prin oras si imprejurimi. Totusi, am considerat ca noua achizitie a familiei, masina din titlu, merita o prezentare. Inca de mic, de cand erau gumele Turbo, eu am fost fascinat de marca Porsche. Nu Ferrari, nu Lamborghini, Maserati si ce alte supercaruri se mai gaseau la acele cauciucuri, ci Porsche. Fast forward aproximativ 20 de ani mai tarziu, atunci cand m'am angajat la primul job serios, mi'am propus ca pana la 30 de ani sa am un salariu foarte bun, din care sa imi permit un Porsche 911 (nu neaparat nou 😁). Cand am ajuns la varsta respectiva, nu s'a mai pus problema de asa ceva pentru ca s'a nascut primul copil si deja trebuia masina de familie. Inca un fast forward pana in luna iunie a anului curent, cand intr'o noapte am visat ca mi'am vandut cele 2 masini si mi'am achizitionat un Porsche Taycan. Ala a fost triggerul 😁. Initial, am luat'o ca pe o gluma, ca pe un vis frumos, dar la fel ca in Inception, filmul cu Leo DiCaprio, mi'a incoltit totusi ideea in minte. "Cum ar fi daca?" Usor usor am inceput sa caut din ce in ce mai fervent pe mobile.de exemplare de Taycan pe la diferite Porsche Zentrum. La mijlocul lui august, am gasit in final un Taycan 4S ce bifa toate punctele de pe lista, mi'am facut calcule peste calcule si am zis ca asta e momentul, asa ca am dat 5000 de euro avans. Numai ca trebuia sa astept aproximativ 3 saptamani pentru ca dealerul sa rezolve un recall legat de niste conducte la partea de franare. Zis si facut, m'am inarmat cu rabdare asteptand un semn din partea lor, sa imi iau bilet de avion. Dar totusi, in titlu e vorba de un Cayenne, nu? Ei bine, pe masura ce zilele treceau, familia ma tot batea la cap ca sunt nebun sa trec 100% pe electric. Discutia decisiva am avut'o cu fiul meu de 5 ani, care mi'a spus, citez: "Tati, nu e bine sa stam cu 2 electrice. Trebuie macar una si pe benzina, tati" 🤣 Asa ca nu am avut de ales, si a trebuit sa il ascult. Drept urmare, m'am reorientat si am inceput sa caut Cayenne Hybrid, nedorind sa renunt de tot la partea electrica. Am zis ca daca gasesc un Cayenne pana ma anunta cei din Germania ca au rezolvat recallul, e un semn . Pana la urma, prin colaborare cu Porsche Pipera, am castigat la un pret foarte bun acest exemplar, comercializat direct de fabrica Porsche ca Werkswagen. Masina este aprilie 2023, si are 22000 de km. Licitatia a fost castigata pe 5 septembrie, masina a ajuns in tara pe 18 septembrie, dar au mai durat pana ieri toate formalitatile. Si la Taycan, si la Cayenne, pusesem pe lista 3 optiuni ca must have: Suspensia adaptiva, Porsche Innodrive si farurile Matrix. De la dealer si de pe forumurile de afara, am inteles totusi ca e aproape imposibil de gasit un exemplar 2022 sau 2023 cu Matrix, din cauza razboiului din Ucraina. Cica era acolo o fabrica ce producea farurile, sau cel putin niste componente pentru ele si a durat mult si bine pana au pus pe picioare o alternativa. Alta optiune pe care nu am pus mare pret, dar acum mi'as fi dorit'o este sistemul de sunet Bose, pentru ca cel standard de pe masina este efectiv mediocru. Aseara am crezut initial ca e stricat. Va las aici cateva poze cu masina curtea dealerului si lista cu toate dotarile.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Mooor cand face regenerare fix cand ajung in fata casei dupa 500km pe autostrada :))))1 point
-
@aazur, Cam asa face si la mine la 1.6TDI Euro 6 fara sistem AdBlue. Si mie mi se pare un pic atipic ciclul si conditiile de regenerare la motoarele astea fata de alte marci. Uneori, dupa un drum de cateva sute de KM in exterior, se intampla sa porneasca regenerarea fix cand parchez masina 🙃1 point
-
Masina si a revenit singura...la plecarea de pe loc, am uitat sa opresc esp ul cum faceam de obicei si nu mi a mai franat, si acum, dupa cca 200km merge impecabil, esp ul functioneaza ca am prins portiuni cu gheata si mi a dovedit. G202 a stat cam 3-4 ani deconectat, in acest timp G200 a fost connectat dar cred ca n a functionat si acum, schimbandu l si conectand G202, G200 pare mi se ca a"ruginit" si si a dat drumul. Mersi pentru sfaturi si ajutor.1 point
-
Multumesc @ShadoWzZDa, motorul este clasicul 1.5TSI, combinat produce 204CP. https://www.auto-data.net/en/skoda-kodiaq-ii-iv-1.5-tsi-204hp-plug-in-hybrid-dsg-49887 Poate nu m-am exprimat corect, dar atunci cand am configurat Sportline, tocmai se lansase in configuratorul intern, pretul era mai mic decat in echiparea Selection. Eu cred ca diferenta la pretul final este din cauza scaunelor ventilate, cu masaj inclus, optiune indisponibila pe Sportline. Discount-ul a fost procentual, nu a depins de echipare. Reducerea CleverBonus a fost de 3000E, la care s-a adaugat Rabla Plus, bonusul PFG pentru credit si reducerea oferita de dealer. Am incercat ambele variante de incarcare: Fast Charge statie de 50KW ElDrive, a incarcat cu maxim 32 Slow Charge statie de 11KW, a incarcat cu maxim 8.261 point
-
Degeaba anulezi dpf-ul,vei merge cu dara de fum si alte probleme mecanice si electrice,pana cand vei pune motorul pe butuci! Cauta cauza problemelor,nu e suficient sa anulezi sistemul antipoluare...asta inseamna sa cauti oameni profesionisti nu carpaci care sterg erorile din soft,asa cum procedeaza service-urile in 99% din cazuri!1 point
-
Etrieri - episodul 2. Din motive logistice abia weekendul ce a trecut. Surpinzator, pe dreapta lucruruile mai ok fata de stanga - inclusiv cablul de frana de mana este intact (pe stanga nu o mai duce mult) Poza cu etrierul vechi - cei cu ochiul format o sa vada un detaliu "dragut" (not!) pe care l-am descoperit de ceva vreme, unul din motivele pentru care am mers pe etrieri noi mai degraba decat reconditionare La stanga va trebui totusi sa curat si regresez glisierele - pareau ok la mana, insa agata putin. La drepta am facut operatiune si merg "ca unse"1 point
-
Va salut! Nu aveam vibratii sau admisia infundata dar aveam un tacanit de injectoare la rece si am banuit ca ar putea fi saibele de foc. O alta cauza ar putea fi pompa Petrom de unde am alimentat in mod constant in ultimele 3-4 luni cu motorina standard. Mi-am comandat saibele de foc, o-ringuri, suruburile OE si l-am sunat pe Catalin @EEXCALADEsa programam o intanlire. Am apelat la el in urma discutiilor de pe aici, a review-urilor pozitive si ca na..suntem forumisti. N-am regretat, mi-a placut cum a lucrat, curat, tacticos si dedicat, exact cum imi place mie plus ca am avut si niste discutii interesante. Nu-mi place mie sa deranjez omul cand lucreaza, cum nici mie nu-mi place sa fiu deranjat, dar el se pare ca nu a fost deranjat. Garniturile, dupa cum se vad in poze, aratau destul de bine, valorile injectoarelor erau ok, dar astazi cand am pornit masina n-am mai auzit tacanitul ala, dar mai testam. Am alimentat si cu OMV extra, poate si asta e una din cauze, dar saibele oricum trebuiau schimbate, chiar si preventiv. 7P, CASA, 237.500 Km.1 point
-
În primul rând, e nașpa că ai pățit-o când voiai să pleci în concediu, dar e bine decât dacă erai în Grecia în concediu! În al doilea rând, te înțeleg perfect, pentru că se pare că ești la fel de ”nebun”, dar și răbdător, ca mine, preferând să continue cheltuiala, timpul pierdut și nervii făcuți, cu speranța că în final se va rezolva totul și te vei bucura de mașinuță așa cum vrei. Și eu am tot sperat înlocuind 3 perechi de faruri xenon, 2 perechi de controlere afs de pe far, 4 calculatoare AFS, nspe pagini citite și codări încercate, ca după 5 ani și 8 luni să descoperim că firul 2 e inversat cu firul 4 în cablajul de la senzorul de autoleveling ... sau schimbi ambreiajul si nu mai afișează camera și senzorii pe display și nu mai ai nici conexiune bluetooth !? În al treilea rând, te înțeleg cu cheltuiala (nu știu dacă și ție soția îți spune ”iar bagi bani în mașină?” - am 6.100 de lei băgați în Golfuleț, în condițiile în care piesele respective ar fi trebuit să fie ok, fiind schimbate sau curățate). În al patrulea rând, bine că n-ai trei de îngrijit, ca mine, pentru că și posibilitatea apariției ”ghinionului” era mai mare! În al cincilea și ultimul rând, bine că ești sănătos și tu și familia. Bani mai facem, fiarele le îndreptăm, piesele le schimbăm. Când o să dăm ”cu subsemnatul” acolo sus, unde sper să ajungem, nu o să ne pară rău că nu am făcut sau încercat și asta,important în viață este să nu te dai bătut! Îți urez să fi spart ghinioanele și să te bucuri de mulți km fără încidente!1 point
-
Ce usor deviaza discutiile de la masini foarte second hand la yacht-uri de milioane 😂1 point
-
Banii ca banii , dar timpul pierdut ... Eu renuntam la masina demult De admirat toti cei care nu se lasa pana nu rezolva o problema 💪1 point
-
Taycan e super ,singurul defect e motorizarea ,din cauza asta e si devalorizarea uriasa.(si cu probleme electrice pe masura) La extrema cealalta gasim motorizarile v6 cu devalorizare mica Eliminarea fumigenelor si a celor care nu corespund normei Euro ar fi un mare pas ,dar din pacate nu intereseaza pe nimeni .1 point
-
Abia dupa o saptamana de la intoarcere catadicsesc sa scriu. Pana la urma am plecat cu Golful in concediu de 2000km - mai precis 2050 😁 Plecat impreuna cu fii-mea pe traseul - Bucuresti - Timisoara - Budapesta - Siofok (Balaton) - Cluj - Bucuresti. 6 nopti. La dus am incercat iesirea pe al Cenad, insa am avut ghinion, am stat 45 minute, timp in care au trecut 4 masini... Cum am intrat in ungaria am prins temperatura din poza... masina insa s-a comportat admirabil, cu AC-ul blana. Tine pasul cat se poate de bine si pe autostrazile civilizate, fara probleme. La intoarcere am avut parte de incompetenta si retardul strabag, care pentru 50m de lucrari la intrarea dinspre sibiu a vaii oltului ne-au tinut in coada mai mult de 2 ore... Per anasambu cel mai lung drum cu Golful, la fel de placut si relaxand ca pana acum, si cu un zambet continuu. Inca un pic si ajungem la 222k km. Probleme 0, consum fix 10, la pompa, cu AC 90% din timp. Iar weekendul trecut o mica iesire pana la Pestera (pentru a accede vf Omu pe alt drum decat cel preaumblat). Ca deh, trebuia sa mai vada si drumuri proaste, nu?1 point
-
Bună seara. Posesor Passat B8 2020, 1.5 TSI, 150 cp. Achiziționat de nou. Masina are aprox. 63000km. De câteva mii de km se aude un zgomot stânga -fata. Pare de la suspensie. Se aude în momentul în care se comprima suspensia la trecere peste denivelări(speed bumber, etc). Observ ca se discuta despre zgomot spate. Dacă mai întâmpină cineva problema aceasta pe fata și dacă a rezolvat-o. Mulțumesc!1 point
-
Am casco pe masina de 17 ani avand in vedere ca prima e 880 de lei pe an, si din cand in cand ii fac o vopsire de 7000 de lei(zgarieturi si bunghiuri adunate de un batran care o conduce), merita0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00