Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2024 in Postări

  1. @marius1982.11"Esti norocos, probabil ai cumparate de la ei un pumn de 911 noi si nu esti Chris Harris :))" Probabil altii au prioritate, cine stie, daca esti client fidel beneficiezi de anumite servicii preferntiale! "Un pumn de 911" n-am cumparate, doar 2 Cayenne noi, insa am avut tangente cu toata gama Porsche de mult timp, inclusiv pe circuit am facut training cu Tomas Duplinski. Porsche Pipera m-a invitat la toate lansarile de modele, n-am avut timp sa merg chiar la toate, insa mi-au dat si acasa mai multe masini pentru cateva zile sa le testez, de exemplu 991 proaspat aparut pe vremea aia. "Totusi, daca ai vise de RS, vezi galeria mea foto. Il poti avea temporar, chiar de la ei de la muzeu." Stiu, am vizitat si eu muzeul Porsche cu multi ani in urma. Vise am avut intotdeauna cu Ferrari V12, nu cu Porsche! Oricum, mie mi-a placut mai mult TURBO decat RS, cuplul oferit e de pe alta planeta, probabil tine de gusturi. "Vezi" galeria mea de poze de pe FB daca vrei, evenimentele auto la care particip si masinile cu care intru in contact zilnic prin intermediul muncii pe care o prestez in industria auto din Marea Britanie. 😊 Calitatea modelelor noi sunt mult inferioare celor de acum 10-15 ani, inclusiv in gama Porsche din pacate. Intru in contact foarte des cu multe modele noi Porsche si observ ca inclusiv materialele folosite la interior au devenit mult mai "ieftine" in timp. Deh, profitul asta bata-l Mniezo'! 😒 Am o gramada de poze de la un eveniment care a tinut 2 zile si unde am avut ocazia sa conduc toata gama Porsche cu toate motorizarile aferente, atat cutii manuale cat si PDK, atasez cateva din arhiva personala: Cayenneul pe care l-am avut luat de nou: Porsche Road Tour: Pe asta l-am primit acasa temporar, pe vremea cand 911 avea motor aspirat si nu avea downgrade de cilindree ca sa "indeplineasca standarde de plouare" 😄: P.S: Si cei de la BMW m-au invitat la evenimentele M Driving Tour, tot asa, ca sa experimentez toata gama de modele M prin 2012 parca, fiind client BMW fidel multi ani la rand.
    2 points
  2. Cum zicea și @Doomycând e vorba de ghinion, nu prea poți face mare lucru. Pe scurt, fiică-mea la volan, depășește o mașină ce părea că oprește pe dreapta, dar care a virat stânga fără asigurare și a lovit Tiguanul în partea dreaptă spate... Avariile sunt minore la ambele mașini, dar din păcate nu pot și nici nu vreau să umblu la ea până nu se încălzește suficient afară. Janta dreapta spate este cea mai ciufulita, necesitând cred kit, slefuire și revopsire Dar ce mă doare cel mai tare este overfenderul dreapta spate, care are prinderea de jos ruptă și sus se mișcă cu totul, dar nu am curaj să verific dacă sunt doar brăduții de prindere sau sunt rupte și prinderile... Și bandoul de pe ușa este puțin zgâriat, sper să fie doar de vopsit Am deschis dosar de daună mașina neavând casco, fiind peste 10 ani, iar pe seria de caroserie îmi găsește overfender și bandou normal nu R-line... așa că am preferat reparație în regie proprie. Nici VW nu trece pe seria de caroserie modificările (am întrebat mai de mult), nici legislația nu prevede despăgubiri la ceea ce este pe mașină așa că sper să nu se fi rupt decât brăduții de prindere până la primăvară.
    2 points
  3. Eu consider ca daca ai cumparat Porsche totul trebuie sa functioneze ireprosabil , mecanic si electric / electronic indiferent ce model este Nu conteaza ca un soft e mai vechi decat altul de la chinezi , trebuie sa fie totul stabil si fara erori daca nu exista ceva care sa cauzeze aceste erori Sincer nu pot sa cred cand citesc texte din astea " da eroare pe ledurile de la stopurile spate cand e umiditate " Cati dintre colegi au masini ieftine cu 300k de 10~15 ani si la care nu a aparut niciodata o asemenea eroare ? E doar un exemplu Nu mai exista o minima calitate ptr produse de top platite cu bani pe masura ? Eu inteleg ca masina asta iti ofera senzatii dar scuze , obligatoriu trebuie sa iti ofere si liniste , relaxare , nu nervi Asa ajungem ca aia care lovesc telecomanda tv de pat cand nu mai merge si apoi iar mai merge 4 zile Nu sunt respectati banii incasati pe asemenea masina Parerea mea
    2 points
  4. Kodița își urmează cursul firesc existențial...
    2 points
  5. Doar cu facturi pt originea pieselor si facturi pentru montajul intrun service autorizat RAR. Si evident ca prima se modifica in consecinta.
    1 point
  6. LA casco, daca aduci modificari ale masinii si ii anunti ti le ia in considerare.
    1 point
  7. Bun , astea sunt practici normale aici , cum mi-a zis cineva ieri : de luna viitoare marim tariful ptr ca vor creste pensiile de la 1 ianuarie Principii economice solide in tara asta , ma mir ca nu am intrecut China la cat de destepti suntem
    1 point
  8. Viitorul energetic suna bine … e la mana lui Dumnezeu …poate bate vantul ,ploua …. https://m.dcnews.ro/suntem-la-mana-lui-dumnezeu-in-energie-am-facut-tot-ce-ni-s-a-cerut-in-ue-iar-astazi-suntem-dependenti-de-importuri-cum-am-ajuns-sa-avem-pret-dublu-fata-de-austria_978242.html “Avem un preț dublu față de Austria, de exemplu” ”Este de vreo 3 ori mai mare decât în Statele Unite, decât în China și alte piețe în care noi concurăm.” “Anul trecut a fost un an deosebit de bun pentru sectorul energetic. Pur și simplu, am fost norocoși. Am avut o producție hidro mare, a plouat mult, a bătut vântul. Deci, suntem la mâna lui Dumnezeu și în sectorul energetic”
    1 point
  9. Statistica vânzărilor auto la nivel european https://www.acea.auto/pc-registrations/new-car-registrations-18-3-in-august-2024-bev-market-share-down-by-almost-one-third/
    1 point
  10. Taycan e super ,singurul defect e motorizarea ,din cauza asta e si devalorizarea uriasa.(si cu probleme electrice pe masura) La extrema cealalta gasim motorizarile v6 cu devalorizare mica Eliminarea fumigenelor si a celor care nu corespund normei Euro ar fi un mare pas ,dar din pacate nu intereseaza pe nimeni .
    1 point
  11. Eu am suspiciuni la injectoare care sunt apropiate de finalul vietii (kilometrii multi cu motorina foarte proasta), corectiile pe tester/diagnoza sunt fix pix (injectoarele CR clasa 6-8 isi iau motorina suficienta cat au nevoie pt parametri si restul il dau in retur), recomand testate pe banc de proba bosch/delphi/siemens si inlocuite piesa/piesele defecte,o-ring si garnituri necesare la final. Nu lasa defectul foarte mult ca vei distruge turbo/egr/ filtru dpf si pistoane.
    1 point
  12. @AleZanBru Acolo sunt urme de vapori de ulei ,se rezolva doar cu inlocuirea semeringurilor si a garniturilor
    1 point
  13. se face casco si la masina de peste 10 ani, doar daca in anii anteriori ai avut casco la aceeasi firma si fara daune. doar ca dupa 12-13 ani prima ceruta e mare si nu merita
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!