Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 06.09.2024 in Postări

  1. Dupa 82.000 de km in 7 ani cu 2.0TDI (fara AdBlue) din care 70-80% fataiala prin oras si maxim 7-8 drumuri mai lungi pe an consider ca e mai potrivit un hybrid si chiar PHEV, am acces la incarcari gratuite. Asa ca atunci cand a fost anuntat, am zis ca e momentul potrivit, doar am asteptat sa mai treaca un timp de la lansare, sa il prindem dupa aproape un an de la inceputul productiei.
    3 points
  2. Odata cu intercoolerul, din pacate, au disparut proiectoarele. Am tot stat vreo luna de zile, sa caut unele mai slim, mai legale, mai toate felurile, nu am gasit. Ieri mergeam prin leroymerlin, si vedeti si voi ce a iesit. Momentan ramane asa pana visez la o alta idee. De asemenea, cum sunt scuturile metalice? As pune unul ca sa rezolv si onduleurile barii.
    3 points
  3. Diesel e bun, dar exclus pentru extraurban. Altfel nu merită să-l iei. La orice dealer mergi și ceri o ofertă te va întreba ce vrei să faci cu mașina, adică oraș sau nu. Dacă spui oraș, îți recomandă benzină. Și asta nu de ieri, ci de ceva ani. Dacă am condus 2.0 tsi 190 cp și nu m-a dat pe spate (m-a uimit consumul măricel) nu cred că mai are rost să caut senzații. Ca atare mă mulțumesc cu ce-mi permit și anume 1.5 tsi. Nu e subiect de versus, ci de subliniat faptul că "sfaturi achiziție octavia 4" te informează unde să folosești motorizările pentru a nu avea probleme de exploatare.
    1 point
  4. La 2 luni distanta de la postul anterior, am fost nevoit sa schimb discurile si placutele pe fata. Am ales tot ATE, am avut o tentativa sa iau niste discuri perforate, dar am zis pas repede. Nu am chef de fisuri aparatute prematur in discuri, garantii si tot tacamul. Discurile vechi aratau cam asa. Erau la limita, dar aveau ‘buza’ mai pronuntata pe interior, asta a fost si motivul pentru care au taiat senzorul de la placutele de frana. Discurile si placutele noi: Odata cu placutele am mai executat un schimb de ulei cu filtrul aferent, tot Castrol + Mann. Adunase deja 9400km de la precedenta revizie + temperaturile ridicate pe durata concediului in Grecia, asa ca am considerat suficient rulajul acumulat. Am scazut intervalul de revizie de la 15k la 10k km si in meniu. Mi se pare suficient un rulaj de 10k km pentru uleiul de motor. Dupa operatiunea asta, am dat o fuga la mare sa facem rodajul franelor corect. Temperatura uleiului nou pe autostrada tot e ridicata, dar am vazut problema asta si la alti membrii de pe forum, asa ca mergem inainte asa cum se poate. Si un consum la intoarcerea acasa dupa ce am refacut plinul la plecarea din Constanta.
    1 point
  5. Iar Phev-ul, imi permit sa adaug, devine eficient DACA accesul la curent e facil si la costuri minime. Altfel, orice hibrid clasic e mai bun la mersul in oras sau pe distante scurte.
    1 point
  6. Daca utilizati masina preponderent in oras atunci un PHEV este mai economic . Daca folositi masina la drum lung , autostrada , viteza ridicata in situatia asta un diesel este imbatabil .
    1 point
  7. @SwatKat , a fost propunerea service-ului, bazata pe experienta proasta cu un lot de baterii de la celalalt producator mentionat.
    1 point
  8. Salutare tuturor! In urma cu o săptămână, prin intermediul unui grup de whatsapp pe care il administrez, am lansat o invitatie la un mic "meeting" audi and friends, va las o poza cu o parte din masini la cea de a doua locatie din traseu mai jos. De asemenea, din cauza unui taximetrist grabit, am reușit sa sparg spoilerul de la bara spate (acel difuser), iar masina arata cam asa fara el. O sa il pun la loc, reparat, dar acum am oportunitatea sa io modific putin, si sa scot un tips dublu afara, pentru un confort mai bun la relanti. Sa fac sau nu mutarea asta? Cer si eu parerea publicului ca sa spun asa. De asemenea, daca tot am luat volanul, nu am putut sta mult fara sa il montez, dar era pacat sa nu punem si cruise control. Am ramas placut surprins ca masina fiind benzina, mufa intermediara era precablata spre ecu (chiar daca la beetle ecu este la 5cm distanta de acea mufa, m am bucurat ca a fost precablata), deeeeci, beetle nu e golf 4, glumesc. Las cateva poze cu volanul pus pe masinuta Va urez o săptămână minunată si astept parerile dvs legate de evacuare!
    1 point
  9. Pentru ca am avut ocazia sa merg de cateva ori cu 6cyl si mi-a placut cat de relaxat merge motorul de 3.0, asa ca am aterizat intr-un M340i mhev
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!