Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.08.2024 in Postări

  1. Gabriel 77 "Nu am avut ocazia să-l văd la lucru pe Octavia, dar dacă este tot așa gurmand, nu îmi pare rău că am ales 1.5 tsi." Ati denigrat repede un motor excelent fara sa oferiti un minim de informatii: viteza medie, folosire start-stop, in ce mod ati ales sa conduceti, ati dorit sa " rupeti" masina ca sa vedeti ce poate , oricum nu erati proprietarul. Masina mea , Karoq 2.0 TSI 4x4, consuma la o viteza medie de 15 km/h cu treapta S cuplata din schimbator nu din infotainment cu start-stop dezactivat , aproximativ 12l/100km evident mergand civilizat fara prea multe "decolari" de care motorul asta e capabil, fara acceleratii inaintea stopului rosu etc.
    3 points
  2. După o lună de mers cu mașina pot spune ca este o mașină confortabilă consumă în oraș între 10 și 13% extraurban intre 5,1% cat am avut SB - BC și 6,4% B - BC a mai consumat odată 6,8% BC - Onești. Scaunele încălzite te usucă își fac treaba dacă ești ud de la ploaie cazul meu. Farurile foarte faine n-am mai avut matrix până acum cam atât îmi trece prin cap să spun dacă vrea cineva să știe vreo chestie poate întreba și dacă știu răspund.
    1 point
  3. Un bec xenon a decis sa "se stinga", fie-i tarana usoara i-au ajuns 13 ani de folosinta. Din pacate masina necesita o lucrare nu tocmai simpla, bara trebuie demontata pentru aceasta operatiune de inlocuire a becurilor, cred ca si farul trebuie demontat. Dupa multe cautari, mai toate garajele sunt fully booked pentru saptamana viitoare, multe sunt si inchise, fiind perioada concediilor, cu greu am gasit un "oftalmolog" care sa il ajute pe Baloo🐻. Pana la urma un client de al meu cu service personal a fost dornic sa ma ajute, a verificat pe calculatorul din service in "ceva" sistem online ce necesita aceasta lucrare, unde a introdus numarul de inmatriculare al masinii si i-au aparut toate informatiile necesare despre masina, mentenanta, reparatii cu subdiviziuni legate de orice problema, unde este trecut si timpul estimativ de lucru pentru orice lucrare, piese necesare TOT TOT TOT! 🤪 Mi s-a aparut foarte tare acest aspect, un mod de lucru "PROFI" ca sa zic asa, exact la fel ca si la service-ul specializat in Bentleyuri (care si el era fully booked pe urmatoarele 2 saptamani). M-am dus la el marti, avea lucrari deja rezervate pentru saptamana asta, nu avea timp sa o faca, a reusit sa ma programeze pentru saptamana viitoare, marti dimineata, eu miercuri avand platit deja feribotul pentru a traversa Canalul Manecii spre Franta si hotel rezervat pentru innoptare. 😟 Am intrebat in 8 locuri de preturi legate de aceasta operatiune si sub 300 de lire n-am gasit pe nimeni "disponibil" si abia peste 2 saptamani programare (+-/100 de lire sunt doar becurile, o sa le schimb pe ambele, 200 manopera. (estimativ 2 ore de lucru pret standard mai peste tot) La reprezentanta costa 200 lire/ora manopera cu programare dupa 15 septembrie. 😒 Am emotii si sper sa rezolv masina pana plec, sunt la limita cu timpul, sper sa fie doar becul ars si nu alta problema electrica totusi! 😩 Am rezolvat mai toate cele necesare calatoriei de vreo 4000 km estimez dus-intors, bagajele sunt aproape gata. Fingers crossed! 🙏
    1 point
  4. Am cumpărat 2 bucșe Febi-Bilstein semipline, să le schimb pe cele Lemforder crăpate. Am fost la un service cu presă de scos bucșe și după scoaterea de pe brațe, le-au inlocuit. Așa arată bucșele Lemforder după 1 an... După această operațiune am fost la test să văd dacă am scăpat de zgomote. Și nu am scăpat, întrucât nu veneau din zona brațelor, ci s-a dovedit a fi din zona planetarelor, mai accentuat pe stânga, dar și pe dreapta se auzea. Nu m-am decis, dacă tot umblăm în zona respectivă sa schimb capetele de planetară atât dinspre roată, cât și dinspre cutie, dar o să mai discut o dată cu mecanicul săptămâna viitoare. Costul capetelor de planetară de la Spidan este 1.620 lei iar SKF 1.220 lei. Ce mă sfătuiți între cele două? Azi am fost și am schimbat cauciucurile de iarnă pe noile mele jante! Se vede în spate și lucrarea de canalizare în desfășurare, 😁 lucru ce îmi consuma din timp, întrucât o facem în regie proprie și mi-a limitat momentan accesul in curte, iar acest fapt o sa na întârzie cu ce mai am de făcut la Golfuleț.
    1 point
  5. @Bebeee Si eu sunt conștient de acest aspect, însă nu vreau să mă ascund după deget si să spun că nu mă interesează consumul. Consider că nu am făcut un drive test autentic (mers în mai multe moduri pentru a înțelege ce ai pe mână), pentru că sunt condiționat de natura profesiei, însă o idee mi-am format-o și în oraș consumă peste medie. Putere are (cutia, repet, mi s-a părut cu lag, dar poate e impresia mea) și se duce când înțelege asta, nu am spus că n-are. @marius1982.11 Adevărat ce spui. Acea culoare a tapițeriei de care vorbim este și ea foarte pretențioasă (am vrut să menționez asta în postarea anterioară, dar am omis) și evident induce mult stres cu atât mai mult dacă e mașină de familie și ai copii. Din acest motiv aleg tapițeria din textil și de culoare neagră, acolo unde producătorul nu combină culorile cum e cea pe care am comandat-o, mai exact gri cu un pic de negru. @jakaro Tocmai din acest motiv am făcut precizarea că nu știu cum se prezintă pe Octavia fiind conștient că e posibil să existe diferențe. Nu am denigrat nimic, ci am spus că are un consum mare. Îmi pare rău dacă ai înțeles greșit. Motorul la care am făcut referire a fost exploatat fără start/stop activat, ținut pornit perioade lungi de timp pe loc și câteodată cu deplasări dinamice, alte ori cu traficul, adică bară la bară. Cum ai vrea totuși să-l testez? Mergând pe autostradă cu 120 km/h la consum? Dacă l-am ținut pornit pe loc o oră jumate pentru a nu muri de cald, așteptând pe cineva, îmi arăta consum de 34%. Ori, mers pe Iului Maniu, vineri după-amiaza, către A1 bară la bară, cam cât crezi că ar consuma? Sau pe A2 în sezon către litoral? Din ce am văzut eu, consumă. Asta am vrut să zic și anume că pentru oraș, mers bară la bară, civilizat, 15 km/h viteză medie, 2.0 tsi e un pic cam mult și consumul de a-l deplasa în oraș este măricel. Aș fi vrut să am acest motor pe mână să merg cu el așa cum merg cu mașina mea pentru a-mi forma obiectiv o idee, dar momentan atât se poate. Și ca să fiu clar pentru a nu mai exista confuzii, nu denigreze motorizarea, ci spun că are un consum de combustibil măricel.
    1 point
  6. Lasă că am eu Orange Phoenix și da, e senzație, dar e o culoare pe cât de spectaculoasă, pe atât de pretențioasă. Se vede pe ea orice particulă de praf și cum Bucureștiul este un oraș plin de praf... la o oră după duș, e iar cu praf pe ea. Cea mai bună culoare după propria-mi părere, care ține la tăvăleală și praful caracteristic Balcanilor, este argintiul și albul. Alte nuanțe te îmbolnăvesc de nervi. Vizavi de tapițeria mașinii, consider acel alb-gri al celor de la Volvo o nuanță care conferă eleganță superioară mașinii comparativ cu orice altă nuanță de tapițerie. Fac referire la cea din piele. Alte culori, cu atât mai mult maro sau roșu, dau senzația de dric. Și dacă tot sunt la capitolul impresii, vreau să fac o precizare vizavi de motorizarea 2.0 tsi de la VAG, cea de 190 cp. Îl voiam la test pentru a ști dacă îmi era bun pe Octavia FL, însă de vreo câteva zile am pe mână un Passat, 2021, cu astfel de motor, cu DSG și 24.000 km. Vreau să zic că are un consum de te sperie. Bine, e mașină de serviciu și nu mă interesează consumul, iar modul de conducere este dinamic, însă... nu ține cu casa. Ca idee, sub 14% nu am scos în oraș. Plus că mi se pare o mașină foarte grea. Cutia de viteze mi se pare că are lag și îi ia ceva timp să înțeleagă că vrei să fugă, dar apoi se conformează. Și în modul sport are lag, dar și smucește un pic, după care se duce. Nu am avut ocazia să-l văd la lucru pe Octavia, dar dacă este tot așa gurmand, nu îmi pare rău că am ales 1.5 tsi.
    1 point
  7. Nu-l am pe lista de prioritati, plus ca trebuie gasit echilibrul intre cat sa mai investesc in ea vs sa pun deoparte pentru urmatoarea. N-are sens s-o fac Bentley cand tot ieftinache se va vinde la peste 200.000 km peste vreun an doi. De aia am renuntat si la scaunele cu alcantara, ca era cat pe ce sa iau la un moment dat.
    1 point
  8. 266.500, alta revizie cu ocazia careia s-au schimbat: ulei si filtre, role fata, curea si fulie vilbrochen, 1 set de covorase pe gri si 1 set cauciucuri Michelin 255/40/R19 PS5. Nu am putut sa ma obisnuiesc cu jantele pe 17, imi place mai mult sportivitatea celor pe 19, iar inainte aveam niste Pirelli cu care se simteau mai dure, probabil si DOT-ul 2018 isi spunea cuvantul, Michelin sunt destul de moi, ma asteptam sa fie culmea rigiditatii dar nu. Iar acolo unde simteam un damb, o groapa cu cele de 19, se simte la fel si pe cele de 17 deci nu-si aveau rostul.
    1 point
  9. Da, dar de la un timp ești condiționat să achiziționezi și ce nu vrei la pachet cu ce te interesează. Eu nu am luat Style la vremea respectivă că nu voiam automată. Ce mi-am comandat acum are textil gri pe bord, interior Lodge dacă nu mă inșel (arată bine, dar în timp nu știu cât de bine se va menține deși am foarte mare grijă de mașini în general), venit la pachet cu iluminarea ambientală. Nu mai poți configura lumină ambientală pe orice interior, iar cel de bază NU vine echipat cu ambiental, deci, pentru asta trebuie bifat următorul, care, evident, costă. Aș fi vrut interior cu bej (o culoare care dă eleganță mașinii în opinia mea, dar și foarte pretențioasă), însă după cum am spus în postarea anterioară, au ales să o scoată și să o înlocuiască cu maro sufragerie. Am vrut scaune încălzite în spate, dar vin la pachet cu clima în trei zone, ca atare, prețul e mai mare. Am vrut ACC care și el vine la pachet cu Side Assit. Am vrut portbagaj electric, dar vine la pachet cu alarmă monitorizare habitaclu și keyless go și tot așa. Toate astea ridică prețul mașinii la achiziție, însă în opinia mea partea bună a acestei situații este prețul mai mare la revânzare. Cum românul e mare fan și ahtiat după "full cu piele", cu siguranță aceste lucruri vor conta când îi va veni vremea să meargă la altcineva. Una peste alta Skoda Octavia a devenit o mașină destul de scumpă pentru majoritatea dintre noi.
    1 point
  10. Mica vizita pe Transfagarasan
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!