Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.08.2024 in Postări
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aproape 190000 km. S-a intamplat si o bucurie. 2.5 litri de lapte de tara, nefiert, cumparati de mine si pusi intr-o sticla pe presul de la picioare in spate au decis sa evadeze si sa ajunga pe pres si pe mocheta din jur si dedesubt. Am încercat injectie extractie, abur, ozon, detergent, enzime, bicarbonat, cafea, am uscat bine, am sters pe dedesubt bagand mana pe la ventilatia de sub scaunul fata. Nu am reusit sa scot mirosul care s-a format in 2-3 zile cu nimic. Reusisem sa il aduc la un nivel suportabil, se putea circula cu masina, dar era inca acolo in narile mele, mai ales daca o lasam la soare inchisa cateva ore. Am sunat la 2-3 ateliere de detailing, am vorbit la 2 service-uri si spre surprinderea mea, laptele nu poate fi abordat, toti au zis unanim ca nu iese cu nimic 100%. In momentul ala, pentru ca nu sunt adeptul solutiilor pe genunchi cand vine vorba de igiena ( gen sa torn parfum si sa las asa acoperit), am pus mana pe telefon, am sunat la Brehuiesti si, cateva ore mai tarziu, cu amabilitatea patronului de la dezmembrarile de acolo, aveam adusa acasa mocheta intreaga de Passat B8 Variant in stare noua, cu tot cu pasla de dedesubt, de pe masina cu 4000km. Am dus-o la service, s-a demontat, s-a curățat si igienizat tabla, pus insonorizant STP bomb aero peste tot (daca tot e sa facem o treaba), pus mocheta noua, montat totul la loc, igienizat habitaclul cu ozon, filtru de polen nou si e boboc. Cu ocazia asta, am cerut si un polish exterior sa mai ia din zgarieturi, i-am dat eu si o mana de ceara si e intinerita si afara. Iar noua insonorizare adauga si mai mult confort la condus. Merita si niste poze cu ocazia asta, in momentul asta, mergand spre 200.000, masina se conduce, se simte si arata mai bine decat atunci cand am luat-o acu 2 ani si 40000 km.1 point
-
Salutare, Ieri / azinoapte am facut un experiment de consum cu noua masina achizitionala la inceputul anului (Tiguan Allspace, 2024, 2.0 TSI, 190CP, 4Motion). Masina are in prezent approx. 7600 KM. Inainte de acesta, am detinut un Passat B8 (2018, 1.4TSI ACT - 150 CP), cu care cel mai mic consum pe care l-am avut, in aproximativ aceleasi conditii ca cele pe care o sa le descriu mai jos, a fost de 4.7L/100Km. Am vrut sa vad cat de mult ma pot apropia de consumul respectiv cu o masina cu approx 300Kg mai grea, sistem 4 Motion si motor de 2l. Aseara pe la ora 20:00 am pornit la drum. - Masina relativ goala (doar sofer plus rucsace mici si geanta de voiaj). - Traseul: (Aprox 400KM) Iasi - Targu Neamt - Borsec - Toplita - Reghin - ClujNapoca; - Trafic foarte redus pe parcursul calatoriei (plecat pe la 20:00 si ajuns undeva in jur de 2:30); - Cred ca am depasit maxim 2-3 masini pe tot traseul (1 tir poate). Dupa Targu Neamt efectiv nu aveam ce sa depasesc la orele respective, duminica noaptea :); - Condus doar in modul ECO; - Mers foarte linistit (70km/h localitati; 80/90 si rar 100 Km/h inafara localitatilor); - Durata: 6h30m; Viteza medie 60KM/h; - Consum 5.6 L/100km; Cred ca s-ar fi putut chiar si un 5.5, insa cu viteza medie multisor sub 60KM/h. Sau poate doar tractat :D. Ca si referinta, acelasi traseu pe noapte, in fix aceleasi conditii de trafic acum cateva saptamani, l-am facut in aprox. 5h:30m (viteza medie de aproape 75km/h) si mers mult, mult mai alert. Nu am poza din pacate insa consumul a fost undeva in jurul a 7.5 L / 100km.1 point
-
Stie multe despre masini , mereu am admirat oamenii care cunosc si vorbesc ce trebuie - sunt putini - ca o voce clara pe un post de radio unde e doar zgomot de fond in restul timpului Asa ca apreciati-i si pe @F l o r i n , @EEXCALADE , @Al Bundy + mai sunt cativa , profesionisti care ajuta cu sfaturi bune pe gratis Revenind la @Doomy Stie sa povesteasca ( la fel stie si @corad0 , sunt unii oameni ( nu multi ) care au talent sa se faca placuti cand povestesc ceva ) Stie sa filmeze , sa pozeze , sa redacteze postarile Stie sa se descurce in orice situatie , are si mult bun simt , se simte asta din tot ce posteaza Exista doua feluri de bun simt - bunul simt al omului simplu , de la tara ( rar il mai intalnesti la unii batrani , putini de altfel ) - bunul simt al omului destept , stapan pe el , care inlocuieste aroganta cu intelepciune ( si asta e rar , majoritatea oamenilor destepti sunt aroganti ) Unul din topicurile mele preferate Niciodata nu m-a atras Tiguan-ul dar mi-a devenit simpatic datorita acestui topic , ba mai mult , cand vad unul culoarea asta ma uit la numar sa nu fie @Doomy1 point
-
În urmă cu ceva ani, la o discuție amicală cu cineva care lucrează în domeniul auto, mi s-a zis că vom ajunge, în 3-4 ani, să cumpărăm plastice la preț de piele artificială sau chiar piele naturală, discuția fiind despre materialele din mașină...nu l-am crezut, că am zis că nu are cum. Iete că s-a adeverit, preț mai mare, calitate mai scăzută.... în 2025 se preconizează o scădere a prețurilor la mașini. Când rudele mele au comandat Octavia cea nouă, evident că m-am urcat și eu în Superb. Ceasurile de bord "ambalate" în forma aia nu îmi plac, ecranul are bezel destul de mare, iar ecranul efectiv e mic față de ceasurile digitala de la Octavia (sau așa mi s-a părut). Despre preț, unu corespunzător e 50k euro, unu okei e vreo 38-40k euro. Nu aș lua Superb fără scaune ventilate (strict părerea mea). 2.0 diesel da, 1.5 tsi ăla cred că consumă mai mult față de Octavia, mai ales că mașina e si mai grea.1 point
-
Deci masina are forma bordului clasica si tableta integrata/aruncata acolo, zici ca este un update facut after cu acele navi de se prindeau pe bord. In rest pare aerisit interiorul iar materialele cel putin in poze par ok. Puteau desena si o plansa de bord noua pentru bordul digital in stil tableta, sau macar lasa virtual cockpit integrat cum era inainte, parea mai firesc asa.1 point
-
Interesant cum puterea la cel mai puternic 2.0TSI tot scade... 280cp, 272cp, iar acum 265cp...1 point
-
Am inteles, multumesc, deci tot la ceva pe perne trebuie sa ajung. Am condus ( ce e drept, putin, dar suficient cat sa-mi fac o parere ) mai multe Touareguri 7p si Mercedesuri E pe perne si e alta viata, nu mai simti drumul. Sincer, nu vad rostul pentru care niste masini de familie trebuie sa aiba duritatea asta exagerata a suspensiei pe setarea confort, doar ca sa iasa cu puncte multe la Handling prin diverse reviste auto..1 point
-
Tiguan Allspace 2018, 2.0TDI, 190CP, 4motion: consum in oras 10% (facut din pompa in pompa pe aprox 300-400km, inclusiv incalzire cu Webasto in regim de iarna desi am avut o iarna foarte lejera), consum in afara intre 6.4 si 7.5, depinzand de stilul de mers. Consumul in oras dupa display poate varia intre 8% si 14% la drumuri scurte. Totul depinde de bocanc .1 point
-
Side assist nu e nicidecum o optiune minune sau fara de care sa nu se poata conduce o masina. Nu as alege masina in functie de asa ceva.1 point
-
Cam mare nebunia cu side assist...Sincer, nu mi se pare deloc o optiune vitala. Ok, e bine sa fie acolo dar daca nu e la fel de bine. Eu am la tiguan ACC adaptiv, lane assist etc, mai putin side assist si nu duc lipsa. Pana la urma tot te uiti in oglinzi la schimbarea benzilor. Iar la iesirea din parcari este chiar un "pain in the ass", cel putin la parcarile in spic in oras unde iti franeaza brusc masina cand vrei sa iesi cu spatele. Cel putin asa este la Audi Q5 pe care il mai conduc din cand in cand. La VW e altfel? Nu cred. Eu zic sa alegi masina cu mai multe dotari si care ti se pare mai confortabila si aratoasa (aici e chestie de gusturi).1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00