Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 15.03.2024 in Postări

  1. Acel moment când e mai ieftin trailerul pana la București decât benzina consumata Masina merge la AFS pentru revizia la airride. Planuiesc sa imi mai fac un set extra de amortizoare pe fata cu perne pe ele. Iar la următorul schimb, peste 4-5 ani, sa nu mai fiu nevoit sa bag un drum pana acolo doar pentru atat. Din păcate, nu am apucat sa ma înscriu si cu Skoda la Dropdown, un eveniment auto mai mare din Bucuresti unde voi face partea din echipa ce reprezinta RoDrag (noua organizare a drag-racingului din România). Va aștept acolo pe cei interesați sa vedeti atat masini de expoziție, cât și oldtimers, mașini de competitii etc. Vor fi prezenți și cei de la DOP, Carsx, WRT, Completechip impreuna cu masinile lor de prezentare.
    6 points
  2. A mai trecut un an deci am ajuns din nou la itp la inceput de martie. Km 192000 , all good cu masina, benzina de 100 si gpl bun si cam atat. Trebuie sa ajung cu ea pe la service pentru o mica boncaneala pe dreapta spate, se aude pe drum pietruit la viteze mici doar si sa ii fac si un schimb de lichid de frana iar la vara sau chiar spre sfarsitul anului sa ii mai fac un schimb de ulei la cutie cand ajunge la 200.000km, ultimul fiind facut la achizitie la 150.000km. Mai avem de pus anvelopele de vara adica cele all season folosite in ultimii 3 ani si cam atat pentru primavara asta.
    1 point
  3. 201000 km, vreo 8000 km de la precedenta revizie, un nou schimb de ulei + filtre. Am pastrat acelasi ulei, Castrol 5w-30 si filtre Mann. In plus fata de revizia obisnuita, am mai inlocuit vasul de expansiune, revizia fara silicați si flansele cu rulmentii de la amortizoarele fata. S-a imbunatatit mult feelingul suspensiei fata, desi cele vechi erau, doar vechi 😅. Adica nu aveau uzura vizibila. Si daca tot a venit primavara, am schimbat putin nuanta la jantele de vara. Engine flush-ul nu l-am mai pus.
    1 point
  4. Salut, acest topic e vechisor si posibil sa nu fie actuala, dar as vrea sa ma impart cu incepatori cu ceva informatie. Dacă aveți o problemă cu scurgerea de apă sub presurile din față și lângă stâlpul din stânga față la un Audi A6/A100 TDI din 59 cu climatronic, este posibil să fie necesar să verificați mai întâi dacă există o blocaj în sistemul de drenaj al apei. Acest lucru poate fi cauzat de murdărie sau resturi care obstrucționează căile de scurgere. Verificați și curățați canalele de drenaj pentru a permite apei să se scurgă corespunzător. Dacă problema persistă, poate fi necesar să inspectați și să reparați eventualele deteriorări ale garniturilor sau etanșărilor din zona scurgerii de apă. Este recomandabil să consultați un mecanic calificat pentru o diagnoză precisă și eventuale reparații.
    1 point
  5. Da , e normal , la LIDL sunt cele mai mici preturi , se vede dupa masini
    1 point
  6. Am tras o fuga la munte, foarte placut impresionat de butonul offroad: Cel mai relevant video :
    1 point
  7. Pai fa un log in mers grupurile 3, 10 si 11 treapta 3 blana de la 1500 la 3500 rpm si pune-l aici. Daca presiunea e prea mare mai lungesti tija, daca e prea mica o scurtezi. NU e nevoie sa o dai jos de pe masina, se slabeste piulita de blocare si apoi se invarte de surubul de reglaj dupa cum am zis mai sus si se strange la lioc piulita si apoi se reface logul.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!