Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.03.2024 in Postări
-
Incet incet, mai bifam lucruri de pe to do list. - Înlocuit kit de brate complet, Lemforder - Înlocuit carenajele aftermarket cu unele originale. Nu recomand carenaje aftermarket noi. - Înlocuit amortizoare spate (Bilstein) - Am trecut la placute față ATE Ceramic. Inițial am avut Brembo, dar scârțâitul lor m-a făcut sa revin la ATE. - Buson ulei + antigel de Audi R8. Din păcate cel de antigel nu pot sa îl pun. Lovește în capota. Next -> Revizia airride. Voi duce masina la AFS, în București unde se vor ocupa baietii ce au și montat sistemul de Airride de la Airlift.2 points
-
2 points
-
Revin cu informatii,in primul rind,atunci cind cumparati injectoare,si puteti sa le vedeti inainte de a le plati,asigurati-va ca sint asa cum spune vinzatorul,adica noi,reconstruite,reparate,sh,etc. Toate injectoarele noi,au duzele inscriptionate cu laser,pe exterior,vizibil. Injectoarele reconstruite,pot fi partial reconstruite,adica duza noua,si restul vechi in interior,sau piesele din interior noi,si duza veche,cereti detalii.Repet,duzele noi sint inscriptionate pe exterior cu laser. Injectoare. Injectoarele reparate,de asemenea,se pot repara folosind piese noi,sau nu,asa ca cereti raportul cu rezultatele testelor facute in bancul de probe.In realitate,daca pompangiul sau vinzatorul vrea sa va pacaleasca,o poate face in multe moduri.Rapoartele nu pot fi falsificate,intrebarea este daca cel prezentat este de la injectorul care vi se vinde.Ca o garantie,ar trebui ca raportul sa fie facut pe numele cumparatorului,numai ca uneori,cei care le vind nu sint pompangii,sint intermediari. Injectoare SH,sfatul meu este sa nu cumparati niciodata asa ceva,decit daca sinteti prezenti in momentul in care dupa o prealabila testare,direct pe masina de unde provin,se scot si vi se inmineaza in acel moment. Aici aveti duze curatate cu ultrasunete. apoi duze noi cu inscriptiile caracteristice2 points
-
Va salut ! Am terminat cautarile si vin cu vesti noi. Dupa 3 saptamani de hoinareala am ales un Passat CC nfl din 06.2010(serie 2011) motor 170CP CBBB 4motion DSG. Masina nu este RLine si nu are scaune ventilate, in rest are toate dotarile din lista. A fost importata din DE in 11.2020 la 210.000 km cu toate certificatele TUV la zi, un singur proprietar in RO, actualmente 263.000 km. Extrem de bine intretinuta, toate interventiile sustinute de facturi si devize service (admisie noua, egr, flanse cardan fata-spate, ulei cutie dsg, ulei haldex si grup, distributie etc etc). Verificata in service inainte de a o cumpara, nicio problema mecanica grava, trebuie schimbate pe fata bucsele mari de la brate dar nu urgent si pe spate cobzele de sub arcuri care sunt cam ruginite, in rest nimic. Pe parte electrica nicio problema, fara erori pe cutie sau motor, are nevoie de o sincronizare telecomanda webasto si atat. Are o problema cu soclul becurilor de la lampa stanga spate, martor bec ars in bord, am desfacut stopul spate si soclul este putin topit acolo la becul de stop pe frana, probabil necesit un soclu nou. La o simpla atigere becul se aprinde, clar ca nu face bine contact in soclu - trebuie schimbat. Sa vad unde gasesc sa cumpar doar soclul. Initial plecasem la drum pentru un FL, buget 10.500-11.500 E , iar la ce masini si la ce oameni am gasit...soc si groaza ! Am ajuns si pana la Oradea (1000 km tur-retur) degeaba. Cred ca am vizionat 11-12 masini, toate cu probleme ce necesitau multi bani si nu numai (interioare rupte si retapitate pe bani putini, multe probleme electrice/electrocnice, optiuni trecute din pix in anunt in realitate lipseau cu desavarsire, tapiteria de la plafon prinsa in piuneze, volnate care bateau la rece de aveai impresia ca pleaca motorul de sub capota, multe pline de rugina, km modificati la nesimtire : 2-300k km inapoi, fara documente service, etc, etc. M-au scarbit multi oameni nesimtiti care una iti spuneau la telefon alta era la fata locului. Probabil ca nu am gasit eu ce trebuie sau asa cum mi s-a spus sunt prea pretentios pt 11.000 Euro. Am gasit-o pe asta in schimb , foarte curata , bine intretinuta, fara nicio problema de ordin tehnic sau estetic, nu cu rugina, interiorul in stare perfecta (tapiteria culoare caramel-cogniac), toate reviziile la zi, proprietarul un om cu mult bunsimt, masina tinuta la curte si in garaj, fapt care m-a facut sa renunt la modelul FL in favoare unui nfl. Pretul platit a fost de 8500 Euro, i-am cumparat roti noi de vara / 18" (atat jante cat si anvelope)- masina avvea roti/17 care nu prea mi-au placut si am preferat sa le schimb, am schimbat uleiul motor si toate filtrele si cam atat(mai erau vreo 3500 km pana necesita schimb dar am preferat sa-i pun ulei si filtre noi). Pret ~ 9.500 Euro. Cred ca pt un copil de 19 ani este mai mult decat suficient. P.S. vreo 3-400 euro cheltuiti pe drumuri, 220 euro RCA, am ajuns usor la 10.000 cheltuiti intr-un final. Sper sa fi facut alegerea buna, timpul o va demonstra. @tavitara uite ca i-am luat fara scaune ventilate !1 point
-
Crapă lacul in timp...eu asta am pățit. Sfatul meu este sa le lași așa cum rămân după șlefuire și la final încearcă sa dai într-o singura direcție sa se vadă frumos.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Fiindcă la momentul în care căutam date despre consum nu am gasit nimic relevant pentru motorizarea 2.0tsi și 190, 4motion, înainte de achiziționare, vin in întâmpinarea celor care vor informații despre consum… un drum de aprox 3500 km (Bucuresti-Szeged-Austria-Gunzburg(Germania, Legoland)) si retur. consumuri 7.6(695km, 7h40), 7.2(426km, 4h37), 6.5(586km, 5h49), 7.1(86km, 1h14), 8.5(624km, 6h40, retur în România, nu am mai avut răbdare…înțelegeți voi). De remarcat ca mașina consumă cat vrea ea, depinde cat călcați accelerația: extern mers cuminte 7, alert 10 in oraș fără prea mult trafic 9-10, aglomerat 11-12, super aglomerat 14-151 point
-
Eu iti recomand sa pui exact acelasi cod, problema nu e motorul ci softul, doar asa poti rezolva kangaroo. Pe scurt (gasesti totul in SSP 253). Motorul are 3 moduri de functionare: Omogen - lambda ~=1, omogen-sarac lambda pana la 1.55, stratificat - lambda 1.6-3.0. La modurile omogen - cuplul este direct influentat de avans. In schimb la cel stratificat - cuplul este direct influentat de cantitatea de combustibil injectata. Problema e ca motorului i se da voie prea devreme sa foloseasca modul stratificat (imediat ce se termina preincalzirea catalizatoarelor, ca sa functioneze NOx si Sulf reduction), deaia are ezitari la o accelerare usoara, la rece, adica kangaroo (se simte acel amestec sarac, acea impiedicare). Sunt sanse minime sa ca cei de la VW sa rezolve kangaroo cu o harta de injectie corecta, pe ei ii intereseaza sa mearga motorul de la inceput in stratificat sau omogen-sarac, ca sa le iasa cifrele la WLTP. Sapati putin ca sa vedeti cam ce taxe trebuie sa plateasca pentru fiecare gram de CO2 in plus... Probabil stiti ca la WLTP (spre deosebire de NDEC) se inregistreaza emisiile totale incepand de cand e pornit motorul, nu se permite o incalzire initiala, deci asa se fenteaza totul, amestec cat se poate de sarac Oare de ce motorul se impiedica, lipsa cuplu, dar nu aveti erori pe motor, pentru ca corespunde totul cu hartile din ECU, conform hartilor mersul motorului nu iese din parametri/limite. Si da, am facut update de soft oficial, se vede clar o imbunatatire, deci doar din soft se rezolva. Recomand o remapare facuta cum trebuie, (NU Stage) doar reparat ce este nevoie. E un fel de diselgate mai light...1 point
-
De unde pana unde? Osram night breaker +200 e bec halogen de 55w, perfect legal in Romania si orice tara de pe glob. Nu are 60,70,80w ca sa fie ilegal.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00