Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.03.2024 in Postări

  1. Piese de rezistenta pe ultima luna: reconditionarea a 2 seturi de xenon oem generatia 1. Curatat, refacut carcasa detetiorata, curatat lupe si sticle, refacut si gresat suruburile de reglaj, refacut cablajul,refacut oglinda faza lunga si vopsit ornamente lupe. Multa munca.
    2 points
  2. Da, rezultatul este peste asteptari. Vom vedea si daca acesta rezista in timp si la caldura. Momentan nu am nici o informatie in acest sens. Lupe de Sharan reconditionate: In toata acesta perioada am mai gasit cateva lucruri interesante : 1. Set trimuri oem - Aluminiu. Lipseste doar manerul sofer. Stare foarte buna. 2. Un set de grile Bora in stare acceptabila.
    2 points
  3. Vă salut! După 6 ani cu o japoneză aspirată, a venit și rândul meu să intru în lumea posesorilor de VAG Mașina în cauză este un Golf 7.5 GTI, fabricat în 04.2018 pe care l-am adus din Germania acum o lună și jumătate. Sincer să vă zic, planul era să iau un NFL după 2016 dar când am văzut-o pe asta, n-am mai stat să mă gandesc la toate calculele pe care mi le făcusem când am plecat din România deoarece..aia e, am prins o ofertă zic eu destul de bună încât s-o refuz. Ca și dotări, înafară de cele standard existente pe GTI, mașina are ACC, trapă și DSG (venind de pe o manuală și nefiind adeptul cutiilor automate, inițial am fost destul de sceptic privind achiziția unei mașini automate până s-o conduc, după s-a schimbat treaba). Drumul din Germania până în țară a fost ceva de vis, nu-mi venea să cred felul în care se mișca mașina și nivelul de confort din interior la viteze de 130-140 de km/h. Pentru cine este curios de cifre privind consumul de combustibil, cu ACC-ul setat la 140 de km/h, mașina avea un consum instant între 7.5% și 9% (mai mult decât rezonabil zic eu). De la Sibiu până în Pitești, cu câteva depășiri pe alocuri, CB-ul îmi arăta 6.9%. Când am ajuns în țară primul lucru pe care l-am făcut a fost să duc mașina la mecanic pentru o revizie mai amănunțită (ulei, ulei în cutie, bujii) dar unde s-a constatat că trebuia schimbată și pompa de apă deoarece pierdea antigel. Zis și făcut! La momentul actual, am apucat doar să-i activez Apple Carplay-ul și i-am luat un set de Michelin Pilot Alpin 5 pentru iarnă. Pentru anul 2024 intenționez: Soft ECU și TCU deoarece nu zic nu la 300 de cai putere; Admisie: mă gândeam la cea de la Eventuri dar bineînțeles că sunt dispus și la alte variante; Arcuri sport: mă gândeam la cele de la VWR deoarece n-au un drop foarte mare dar totuși mai reduc din wheelgap; Jante de vară: oscilez între un set de Motec MCR2 sau un set de Pretoria pe 19 SH dacă mi-o permite bugetul.
    1 point
  4. 3 sunt destule. E treaba fratelui meu ce face cu aceste 2 seturi 😁. El are 2 Golfuri 4 ( Un GTI si un AXR break ).
    1 point
  5. Acum mai trebuie si alta masina, sa nu stea atatea faruri degeaba? 😀
    1 point
  6. @BeciAcustic norocosule!!! Masina mea era perfecta, zic ei. Eu mi le-am facut singur (fara VCDS) dupa care m-am dus la vecinu cu stand ITP si l-am rugat sa le verifice.
    1 point
  7. Ieri am ajuns acasa. Desi sa incalzit e zapada naturala cat vezi cu ochii. Marea majoritate a partiilor sunt facute pe partea de nord . Doar in partea de jos e putin mai moale . Ei zic ca stratul de zapada e inca 30-120cm,31 din 35 partii sunt deschise.
    1 point
  8. 1 point
  9. Cu anvelope de vara am reusit 0-100 in 4.68s , stage1, sub cupra vz310cp. Deci chiar e alta masina, multumesc inca o data MRC @C Z R
    1 point
  10. @acidone77 ai legatura
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!