Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.02.2024 in Postări
-
O să incep cu lista celor ”făcute și de făcut” întrucât s-a mai micșorat cu încă ceva: Interior: • înlocuit RCD310 cu RNS 510 - rezolvat • montat folie geamuri - rezolvat • înlocuit becurile cu led-uri albe la iluminatul interior - rezolvat • montat footlights spate - rezolvat • schimbat becuri footlights cu leduri albastre - rezolvat • ornamente praguri uși - rezolvat • achiziționat covorașe textil vara / covorașe cauciuc iarna - rezolvat • achiziționat tavă plastic portbagaj - rezolvat • înlocuit volan cu cel de R-line - rezolvat • înlocuit pedale cu cele de R-line - rezolvat • înlocuit interior cu cel de R-line: scaune piele față cu reglaj electric la șofer și cu reglaj manual pasager, bancheta spate, fețe de uși - rezolvat • montat lumini în portiere - rezolvat • montat mânere uși față iluminate - rezolvat • efectuat insonorizare completa interior - rezolvat • montat lumini suplimentare portbagaj - rezolvat • montat manetă cruise control / tempomat - rezolvat • montat porturi USB în tunel median - rezolvat • montat cameră supraveghere trafic - rezolvat • înlocuit sistem sunet OEM cu ceva mai performant - urmează • montat subwoofer custom in portbagaj - urmeaza Exterior: • înlocuit bara spate cu cea de R-line - rezolvat • înlocuit bara față cu cea de R-line - rezolvat • înlocuite bandouri uși cu cele de R-line - rezolvat • înlocuite evazările aripi cu cele de R-line - rezolvat • adăugat eleronul R-line - rezolvat • revopsit uși față, spate, aripi față, capotă, tavan, bară față, bară spate, hayon - rezolvat • montat tips-uri Inox - rezolvat • înlocuit becurile pentru lumini de mers înapoi cu leduri albe - rezolvat • înlocuit becurile proiector cu leduri - rezolvat • înlocuit becuri semnalizare față cu leduri - rezolvat • montat leduri la număr fără eroare - rezolvat • montat camera mers înapoi OEM - rezolvat • înlocuit oglinzi cu cele cu semnal dinamic - rezolvat • înlocuit capace oglinzi cu unele negre - rezolvat • înlocuit jante Portland 16” cu Boston 17” plus anvelope noi iarnă - rezolvat • inlocuit jante Dezent 18" cu Mallory 18" plus anvelope noi vară - rezolvat • retrofit faruri xenon - rezolvat • montat stopuri LED - rezolvat • aplicată folie neagră pe plafon + ornamente inox grile - urmează Resoftare: urmează, dar va rămâne pe ultimul loc în această listă și la propriu și la figurat. După ce am găsit stopuri LED la un preț rezonabil și am așteptat și pe alții să le cumpere pentru a vedea un feedback, am comandat și eu un set. După cam o lună de așteptare a venit primul colet, întrucât au fost expediate 3 colete, bănuiesc că pentru a micșora prețul transportului. Au venit pe rând stopurile exterioare și în ultimul pachet, ridicat vineri, cele interioare. La unul dintre stopurile interioare, capacul negru avea piciorușele rupte și marginea de jos ruptă, întrucât vânzătorul le-a ambalat doar în folii, nu și în cutie de carton cum procedase anterior. Din această cauză le-am refolosit pe cele de a stopurile OEM. Demontarea a fost simplă, mai ales că aflasem secretul clemei din spate și anume răsucirea cu 90° spre dreapta a surubului din plastic aflat în spatele stopului. După ce am scos și stopul de pe hayon, am curățat ambele locașuri și am montat pentru o primă probă lămpile Mulțumit de rezultat, am continuat și în cealaltă parte și am constatat că arată foarte bine, chiar dacă există anumite lifturi de câțiva mm. și o comparație între cele două Și cum se văd noaptea La punerea contactului pentru 2-3 secunde îmi apare acest mesaj de eroare dar dispare atât el cât și martorul de bec ars. Ce ar mai fi de spus: becul de semnalizare pare a fi halogen. Entuziasmul și nerăbdarea de astăzi au făcut să uit să verific acest aspect, așa că zilele următoare, dacă se va menține vremea caldă, voi desface din nou. Am uitat să pornesc luminile cu stopurile halogen dar am găsit o poza mai veche sa pot face o comparație: Aveți și un clip mai jos: Sper să țină câțiva ani buni, fără să dea alte erori.4 points
-
Cateva cifre... clar nu pentru pasionatii de hyper-miling, dar eu sunt multumit. In oras aglomerat la viteza medie de 22km/h consumul este 22. Range extern 700-750km (alimentari de 72-75 litri, rezervor de 82) Concediu: 4500km, viteza medie 65,5 km/h, consum mediu 10,7 Pentru cineva care ar folosi-o ca singura masina sau foarte mult in oras trebuie sa caute altceva. Un consum de azi cu range cumulat de aprox 800km. Si Long-term: ultimii 23000 km, viteza medie 50,0km/h, consum mediu 12,8 (ponderea de oras la ore de varf este mica, spre 10-15%) Azi am depasit 30k si am dat drumul la masajul la sofer, daca numar pe degetele de la o mana de cate ori l-am folosit in 30k... mai raman degete...1 point
-
Fix 335.769 km… și confirm că merge în continuare “de rupe asfaltul”. În rest am schimbat consumabile și telescoape față. La acesti km..1 point
-
Nu va grabiti sa va cumparati nici S24 prea repede... dureaza putin pana se dezmeticeste VAG: https://www.sammobile.com/news/android-auto-issues-galaxy-s24-seat-skoda-volkswagen/1 point
-
@aysmen: Motorul este in lucru. A fost demontat si se lucreaza deja la el. Cum era de asteptat sunt multe depuneri dar nimic care sa nu se poata repara. Iti voi raspunde aici la mesajul privat, poate mai intereseaza si pe altcineva: anul trecut am fost de 6 ori cu masina la reprezentanta. Mi-au masurat inclusiv consumul de ulei pe 1000 km si au ajuns la valoarea de 800 ml la 1000 km care, conform manualului este perfect "normal". Am citit si eu postarile de pe briskoda cu cei care si-au reparat motorul cu o reducere masiva la reprezentanta chiar daca masina nu mai era in garantie. Este posibil ca acolo sa fii plecat buna-cuviinta la fel precum majoritatea mecanicilor, deoarece in Bucuresti singura oferta pe care am primit-o a fost pentru schimbarea integrala a motorului la pretul de ... 40.000 RON (cu "reducere" inclusa!). No comment!1 point
-
interesant. arata bine per total. si eu cochetez cu ideea de ceva timp. Oem sunt f greu de gasit.. ai un link le Ali de unde ai luat?1 point
-
Te pot ajuta cu fisierul. Da-mi un mesaj pe nr din semnatura.1 point
-
Daca ai EGR deschis, nu va porni nici pe spray, nu ar avea oxigenul necesar, din cauza asta ti-a fost recomandat sa scoti acea teava. Daca nu ai evacuare, turbina nu este actionata, deci nu are cum sa faca "vacuum" Oricum, cu spray, depinde unde dai, clapeta este inchisa aproape complet, deci slabe sanse sa o pornesti cu spray dat inainte de clapeta.1 point
-
Scoate teava dintre chiulasa si galeriea de admisie ,apoi da-i o cheie .Daca porneste pune egr nou ,oe .1 point
-
Tinand cont ca o Panamera GTS are consum declarat 10 si real (minim) 15… si A8-ul… declarat e prin zona… face 500km cu un plin. Pardon… 400.1 point
-
Gentleman's GT Aproape 29k, după un an și ceva. Nu este un review, sunt câteva idei adunate. TL/DR: Pentru cine nu are răbdare sa citească: devine addictive, poți face pasiune pentru fiarele astea. Intro: A8 este o limuzină discretă și de departe pare un Audi A4 mai mare. Personal îmi convine că nu sunt genul care să vrea sa iasă in evidență. În susținerea acestui semi-anonimat, motorizarea de 4.0 cu 8 cilindri nu se remarcă cu nimic în plus față de un A8 obișnuit, nu are o siglă V8 pe laterale sau pe grilă, în spate apare un 60 TFSI din care mulți înțeleg greșit că ar fi un 6.0 litri, fără să observe că lipsește punctul dintre cifre. Un mic bolborosit la pornirea motorului, sunetul turbinelor care în turații au sunetul de supercharger (whine) sunt lucrurile fine pe care le percepi permanent si îți aduc aminte ca exista ceva special fără sa fie ceva deranjant sau "in your face", este mai mult către sleeper. De ce 4.0? De ce nu diesel? De ce v8? Motorizarea asta nu e cea mai convenabilă la consum, nu e cea mai ieftină la mentenanță, doar la impozit oferă ceva reduceri din cauza acelui mild-hybrid... cât o mai ține și asta. Pur și simplu pentru că unele lucruri nu au rațiune iar motivul este extrem de simplu: ajungi câteodată când ai de ales, îți îndeplinești un vis sau îl amâni? Momentul în care îți evaluezi sansele și iți cântărești decizia nu este niciodată suficient de lung asa că înțelegi rapid că e cazul sa îi dai bătaie... 😍 Dupa acest intro iată-ne aici, cu exemplarul negru din poveste. Feeling și conducere: - Ca să nu o lungim: îți vine să mergi și să nu te mai oprești, orice distanță este comodă și ușor de atins. Mersul devine un fel de terapie, iti reduce nivelul de stres si de agitatie, este un îndemn la relaxare si calm. Este extrem de relaxată (și relaxantă) la mers extern, un gentleman's GT, se așează bine la drum fără să ai nevoie de modul Dynamic. Lucrul ăsta nu aduce nimic spectaculos, ca doar asta e gândită sa facă. În treapta a 8-a la 3000rpm are aprox. 195km/h (evident că pe hârtie, în baza calculelor cu rapoartele cutiei de viteze). - Perceput din afară amestecul de culori si suprafețe ale interiorului prezintă la prima vedere un stil minimalist si ordonat. Personal îmi place ordinea iar stilul curat al interiorului se pliază pe așteptările utilizatorului de față. Odată ce te așezi și închizi ușa realizezi ca de fapt este un luxo-barge unde minimalismul nu exclude confortul... simți scaunul, volanul, materialele, iți delectezi degetele, observi ținuta de drum, liniștea din timpul mersului... abia apoi intelegi cum confortul te înconjoară cu brațe primitoare si incepi sa o apreciezi mai abitir. Mașina nu ți se descoperă deodată ci se prezintă în timp, o pasiune care crește, o bucurie a ta pe care o împarți doar cu pasagerii din mașină. - motorizarea: are ceva al ei, e un mormăit acolo care nu e vocal și nici mut. Întreg ansamblul e atât de antifonat ca uneori iți dă senzația că abia se mișcă, nu auzi gălăgie de la rulare, vântul tace și el, motorul e aproape tăcut... doar pasagerii mai temperează bucuria unei accelerări și totuși... găsești momente când îți apare un zâmbet idiot pe față. In plus, puterea este disponibilă pe o plajă bogată de turații fără sa fii nevoit să schimbi treapta, pur și simplu urcă elastic, neobosită. In pasaje subterane prefer sa deschid ușor geamul sau trapa sa aud sunetul turbinelor. - Aproape ca nu este necesar sa o scoți din confort, e suficienta putere oricand fără sa vrei sa urci tot turometrul si trebuie sa nu te lasi dus de val, altfel poti rămâne fără permis. In principiu sunt suficiente primele 5 trepte pentru orice manevră de depășire pe drum național sau autostradă. La viraje strânse pe ud e de ajuns sa te lași puțin pe gaz ca imediat iese spatele in afară, chiar in modul confort. Pe confort are un pic de bodyroll la viraje, se simte masa extra - frânele sunt maaari, transmit siguranță si conferă o încredere permanentă. Etrierii față sunt din aluminiu monobloc și împreună cu discurile de 400mm umplu bine jantele de 20 de inch - Plecările de pe loc sunt mult mai directe la torsen decât la haldex, se simte clar ca spatele e cuplat permanent, are o determinare și incisivitate aparte. - farurile digital Matrix led, cu milioanele de micro-oglinzi iluminate la cerere de către leduri sunt impecabile la mersul noaptea, iar indicațiile de bandă proiectate în fața mașinii în mers, animațiile la faza lungă ON/OFF (ca o cortină care se trage de la centru spre margini când intră faza lungă sau se inchide invers), animații pe jos la parcare/descuiere adaugă la factorul wow. - geamurile duble antiacustice fac sa fie extrem de liniște în mașină la orice viteză de mers. Cauciucurile de vară au în interior o spumă pentru atenuarea zgomotului, toata zona exterioară de dedesubt este mochetată cu material de izolare iar preșurile din interior sunt groase dublate cu burete Diverse: - intențiile regenerative și de coasting sunt mai greu de ghicit: frâna este cu recuperare completată de mersul pur electric, uneori nu știi ce va face exact... la condus fin de oraș e greu sa dozezi efectul, nu îți iese finețea întotdeauna iar coasting-ul te poate păcăli: ridici piciorul de pe gaz și intra regenerarea corect care e un fel de frână de motor, altădată ridici piciorul și comută in mod electric astfel ca depășești locul pe care l-ai estimat pentru frâna regenerativă care nu a mai intrat, alteori face coasting cu motorul la ralanti (când e rece). Hibridizarea e bună pentru emisiile la nivel de flotă/grup dar in utilizare nu iese mereu ce îți propui. Partea bună e că motorul nu face niciodată coasting când ai mașină care rulează in față sau dacă mașina din față e departe și frânează motorul repornește singur in mers. - la manevre pare mult mai mică în lungime decât este de fapt, în special în oraș, manevrabilitatea este îmbunătățită si întoarce vizibil într-o rază mai mică; unele probleme apar la unghiurile de atac ale rampelor din parcări, botul lung înseamnă ca la accesul de la Universitate am ridicat-o din perne sa nu atingă cu bara, iar la virajele pe rampele melc încape mai greu dar nu de la raza de bracare ci din cauza lungimii totale. - tetierele locurilor din spate au un confort fantastic, partea pe care rezemi capul este o piele moale, fină, extraordinară, de nu te mai saturi sa iti treci degetele peste ea. - Când este selectat modul „dynamic” de conducere, lămpile OLED din spate se schimbă cu o semnătură disponibilă numai în acest mod. - rear-wheel steering necesită obișnuință la parcările la bordură, faptul ca întoarce și spatele înseamnă că unghiul de intrare trebuie sa fie intenționat mai agresiv decât te-ai obișnuit la alte mașini. Critici: - nu afiseaza treapta de viteză in modul Drive (se poate coda cu Obd11) - nu poți încuia masina până nu termină softclose de tras ușa - spațiul de depozitare la șofer este mic, idiot și greu de accesat din mers. Încape o sticla de 1 litru pe orizontala dar cu greu o scoți din locul ei in timpul mersului - usb play se amestecă uneori cu android auto asa ca am renunțat la stick - muzica de pe androidauto se oprește când iese șoferul din mașină, chestie modernă la multe mașini, dar preferam sa fie oldschool - când sunt 5 persoane in mașină dispare cotiera cu tot cu tableta centrală din spate (care la face-lift nu mai e detașabilă). Poți accesa toate funcțiile scaunelor spate din "rear-mode" disponibil pe ecranul din față cu excepția funcției de masaj pe scaunele spate care e doar pe tableta din cotieră. Initial ma gândisem sa iau o tableta și sa o conectez prin wifi cumva, dar la utilizare pe termen lung cu 5 persoane (concedii) tot ai nevoie de suport sa o încarci, așa că momentan am abandonat ideea - Stropitoarele minune integrate în brațele ștergătoarele au înghețat dupa stationare la -6 și respectiv la -4 grade; după câteva minute de mers s-au dezghețat dar totuși, este o tehnologie inutila (Brațele ștergătoarelor sunt echipate cu cate un set de duze in partea de sus și de jos a lamelei. Pentru asta avem o pompă care alternează cele doua seturi de duze in baza semnalelor primite de la modulul de comanda. Modulul dictează care din setul de duze este folosit în baza poziției de urcare/coborare a bratului, viteză, temperatura și alți factori. La masinile echipate cu acest tip de stergatoare încălzirea duzelor este facuta de modulul de comandă, nu de către ECU ca la bratele standard. Setul de lamele de schimb este "pentru duze integrate" deci diferit de standard, costul lui este cât o revizie la un 1.9 tdi.) Altele: - am vrut sa fac întreținerea jantelor pe timp de noapte în stilul propriu ca atunci am mai mult timp... lanternă, Sonax, furtun cu apă, bureți, dar surpriza... nu am avut de ce sa lipesc lanterna magnetica, toate panourile laterale sunt din aluminiu, singurele elemente de tablă sunt montații A de la parbriz și parțial din montanții C din spate (probabil din condiții de siguranță) - continuănd ideea de mai sus, capota e tot din aluminiu, care se deformează atunci când e motorul cald și capătă un bombeu fin pe capotă care se vede din anumite unghiuri; când e rece curbura nu este vizibila. Funny: - Maneta schimbătorului nu e încălzită! știu ca sună aiurea dar când e rece afara si scaunul, volanul, cotiera centrală și cotiera de pe ușă sunt încălzite, parcă nu are sens ca maneta sa fie rece... cum toate astea sunt mofturi, încadrăm subiectul la funny! Mentenanță extra și garanții: 23k, înlocuit baterie 12V 24k, înlocuit blocator coloană volan, exista un buletin tehnic pe acest subiect si un kit de reparație (8W0927289 Repair kit for lock magnet). Blocatorul de volan dădea erori în toate sistemele: servodirectie minimală, suspensii tari, rear wheel steering dezactivat, lămpi aprinse în bord. In final celelalte sisteme se reactivau singure pe rând dar rămânea activă eroarea pe coloana direcție DTC C110DF0 (Active steering safety lock locking failed) 28k, înlocuit doua bucșe brațe față (Hydromount Suspension Control Arm Bushing, Rear, Lower, 4M0407183B) si făcut geometria 28,5k completat lichid racire G12evo 300ml până la maxim; completat ulei motor OE 0w30 cu 800ml cât sa ajungă înapoi în mijlocul intervalului. Ceva concluzii: Am încercat sa scriu de bune și rele deopotrivă, intenționat am insistat sa nu o prezint ca wow deși are parte de topul tehnologiei din brandul Audi. Cel mai mult contează bucuria mersului, faptul ca îmi vine oricând să merg în plus la orice drum numai să nu o parchez ar trebui sa spună restul. Pozele, in ordine: undeva pe langa Cortina d’Ampezzo, 2xGrossglockner si ultima my favorite spot @ Kotor Bay.1 point
-
@Golf TDI La ceasurile AID Audiosources se pastreaza difuzorul OEM deci toate sunetele generate de ceasuri sunt cele OEM. Alti producatori fac intradevar o preluare a semnelului de pe PCB si o trimit in propriile "difuzoare". Ceasurile au deja 1 an de cand sunt pe piata, nu am avut nicio problema pana acum. Prima versiune (cea cu UI clasic) a implinit deja 2 ani! Dar na, o sa zici ca eu sunt gradinarul si imi laud castravetii.😄1 point
-
1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00