Cateva noutati din ultima perioada, una mai ciudata si una cat de cat asteptata si fireasca. :)
Cea fireasca este cumva in ton si cu perioada ce urmeaza, respectiv am inlocuit bateria. Cea originala deja avea 7 ani. Cumva iarna trecuta am scapat de a o inlocui, desi de cateva ori a dat semne de oboseala. Asa ca, preventiv si necesar pana la urma, am pus una fresh, ca sa stau linistit.
Intamplarea mai ciudata tine de inlocuirea torpedoului.....cu totul. Luat si gasit altul din dezmembrari, de pe un Golf 7.5, din 2019.
Motivul: cam de aproximativ 2 luni, imi aparuse un scartait din zona torpedoului. La inceput doar pe drumuri mai denivelate. Pe urma tot mai des si tot mai des. Deja persista si cand era cald in masina. Si pe orice drum, la orice mica torsionare. Deja de cand au venit si zile mai reci, era concert.
Partea extrem de frustranta a fost ca pentru prima data, dintre toate masinile avute, pur si simplu nu i-am putut eu da de capat. Cu toate info-urile de pe toate forumurile, incercate toate variantele si posibilele cauze (btw...Golf-ul 7 e renumit ca tot produce zgomote din zona fata dreapta), pur si simplu epuizasem toate optiunile, solutiile, variantele. Deja o dadusem in semidepresie cu faza asta.
Si pentru ca in multele mele cautari gasisem o singura postare, in care un posesor de Golf 7, cu masina noua, dupa 1 an ii aparuse si lui ceva zgomote si pe garantie ii schimbasera torpedoul, am zis ca e ultima varianta, a naibii sa fie, iau si eu altul.
Si se pare ca s-a rezolvat Am schimbat torpedoul, am inlocuit si manerul cu yala de la a mea, ca sa ramana totusi "echiparea" de Golf 7, nu de 7.5 unde s-au zgarcit la incuietoarea aia. Iar acum am din nou liniste.
Singurul lucru ce pot sa il banuiesc este ca posibil, in structura torpedoului, cum e alcatuit din mai multe bucati (zona de unitate media, zonele alea de pus banuti etc etc), la aceste module sa fi cedat acele nitur de plastic topite, sa se fi slabit careva, si de acolo frecus plastic pe plastic, si nervi....foarte multi nervi.