Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 28.10.2023 in Postări
-
Mereu am privit Phaeton-ul ca pe un Concorde. Din pacate masina asta a aparut inaintea vremurilor potrivite. In anii in care a intrat pe piata Phaeton-ul, Mercedes, BMW si Audi inca faceau masini. Si a fost cumva normal ca nu a prins la public.....pentru ca sigla de pe capota. Insa e de apreciat cumva faptul ca in prezent lumea incepe sa redescopere Phaeton-ul, chiar daca acesta nu se mai produce. Poate pentru ca multi tanjesc dupa masinile calitative din deceniile trecute ? Poate pentru ca nici tripleta de lux clar nu mai e ce a fost ? Si ceea ce este in prezent este cam scumpicel si cam plin de briz briz-uri fara sens ? Si atunci, la niste bani decenti, multi descopera fantasticul Phaeton. Iar ceea ce a facut Ferdinand Piech pentru grupul VAG, sa fim seriosi, ca va dainui pentru totdeauna. A scos Audi din buda, a scos VW din buda, a impus exigenta si calitatea ca litera de lege in fabricarea masinilor din grup. Pentru ca din vremurile alea, continua sa dainuie mirajul VW, ca si calitate si trainicie in ingineria germana. Insa din pacate vremurile alea au apus la toate capitolele...si la toti producatorii auto pana la urma.2 points
-
Îmi imaginez pe cineva care aștepta după tine povestind la prietenii lui... "Ɓă, băeți... am văzut azi pe unu... cu două fise a spălat doar o oglindă și apoi a plecat..."2 points
-
Salutare. Au trecut 6 luni de cand am achizitionat masinuta (un A4 B9 allroad) si 10.000km. Pana acum foarte multumit de alegere. Am trecut de la Octavia rosie (pe care multi o cunoasteti B200CRL) la aceasta. O gramada de retrofituri, o sa le mentionez doar pe cele mai importante si totodata sa vad la ce numar am ajuns 1. Camera marsarier 2. Side Assist 3. Homelink (functional 100%) 4. ACC / pACC (functional 100%) 5. Audi Sound System (ASS) 6. Unitate Harman 7. Virtual Cockpit 8. Volan Q5 (Sline) 9. Trim-uri "Dark Oak" 10. Lumina ambientala RGB (SET COMPLET TOTUL OEM) 11. Fete usi piele 12. Cotiera piele 13. Scaune electrice (sofer memorie, pasager electric) 14. Bancheta incalzita (urmeaza clima) 15. Stopuri LED 16. Faruri LED 17. Torpedou mic (sofer) 18. Electric child lock (poate cea mai utila functie pt mine) 19. Centrale usi inlocuite, gateway inlocuit, bcm inlocuit, pompa abs inlocuita. 20. Hub usb (pt carplay si android auto) 21. RDKS (MONITORIZARE PNEURI) - directa cu senzori 22. Activare Lane Assist + High beam assist Urmeaza: climatronic 3 zone, clima spate, HUD, de terminat bancheta incalzita si sound actuator. Pana una alta am o eroare pe modulul adblue (doar cand face regen) pe care trebuie sa o remediez urgent. Am atasat si cateva poze, oricum este #workinprogress1 point
-
1 point
-
1 point
-
De ce Theo? Nu vb ca fabrica ei, ci ca VAG AG le impune niște stardarde, pe care furnizorul este obligat sa le respecte. Mai departe fiecare pune ce vrea....ca si la carburant.....care e tot motorina, dar sigur nu e toată identica..1 point
-
1 point
-
Nu se poate repara! O masina cu rugina aia se arunca direct 🙂 Mai repede mi-as face probleme de ce a fost achimbat mechatronicul si cu ce (nou, reconditionat???). Cu 1000 de lai maxim repari rugina aia de zici ca e haionul nou! P.S. NU exista faruri “full led”. Ele sunt les mid, led high, etc. Alea par led high1 point
-
Bun. Economic da nu are sens...cred ca e vorba pur si simplu de placerea retrofiturilor. Bun si faptul ca e personalizata intr-un fel. In alta ordine de idei am pus la vanzare MIB2 si virtual cockpit. Am comandat virtual cockpit 2022, navigatie Mh2P cu display 10"si toate cele necesare montajelor. Poze in curand1 point
-
1 point
-
Presiunea diferențială 0 după regenerare? Poate la o mașină nouă să fie această valoare în primii km.1 point
-
Phaeton nu s-a vrut cel mai bun automobil din clasa, s-a vrut cel mai bun automobil din lume, ideea, ambitia si visul unui om care si-a dorit PERFECTIUNEA:1 point
-
1 point
-
Pentru unii e relaxant/provocator sa isi faca masina bucati, sa o faca la loc, sa inteleaga cum functioneaza si evetual sa o mai si imbunatateasca. Ia-o ca pe un hobby, evident doar d.p.d.v. economic nu are sens, desi capeti niste abilitati care te pot ajuta pe viitor (inclusiv economic). LE: Nu pare are sens cand platesti pe altcineva sa faca toate retrofit-urile astea, atunci mai bine iti iei masina cu tot ce ai vrea sa aiba din start.1 point
-
Pai daca ar fi cumparat una care avea din fabrica toate dotarile enumerate, unde ar mai fi fost "farmecul aventurii retrofiturilor" pentru Sabin ? Spor la treaba si ...drumuri bune!1 point
-
In general sudarea, prin natura ei ca si proces tehnologic, slabeste materialul in zonele adiacente cordonului din cauza incalzirii neuniforme, ceea ce face ca structura cristalina sa se modifice si sa apara tensiuni interne semnificative. Din cauza asta sudura nu se rupe niciodata pe cordon ci langa acesta. Pentru detensionare in general se poate face un tratament termic care consta in incalzirea la 200-400 de grade C (in functie de material) si răcirea lenta dar rezistenta la soc este redusa chiar și în acest caz. Din cauza asta am spus ca nu e o soluție prea fericita sudarea în acea zona.1 point
-
@cristi511 din pacate ce face @sabinx nu vine din fabrica… am testat-o pe pielea mea. cc @cascadoru @marius1982.11 toti ne dorim un 993 GT20 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
