Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 11.09.2023 in Postări
-
5 points
-
3 points
-
2 points
-
Salutare din nou! A venit si concediul meu si pt ca aveam drum lung inainte, am zis sa facem o verificare a suspensiei, bucse, pivoti, capete de bara, etc. Desi mecanica aproape toata e facuta de mine, am zis sa merg la un service auto sa mai bage si ei ochiu' pe acolo ca paote mine mi-a scapat ceva. Rezultat: Masina e impecabila dpdv mecanic. Cu cateva exceptii: Distributia avea cam 110K. Ceva scurgeri de ulei din cauza capacului de culbutori si evident, EGR. Cel mai urgent de facut: distributia. Urmatoarea saptamana, mi-am facut timp sa merg la un amic care are elevator. M-am apucat de treaba si am trecut si la urmatoarea generatie de Distributie. Cea fara amortizorul hidraulic. Evident ca o trebuit sa mai caut in disperare inca un prezon pentru rola, pt ca e diferita...si in cutia distributiei au venit doar doua piulite. Apoi, pentru ca ultimul service auto a facut geometria rotilor prost de tot (tragea dreapta) am mers in alta parte pentru o geometrie corecta. Sa nu obosesc tragand de volan 2000 km. Si acum pot zice ca statusul masinii e cum trebuie. Aproape. Urmeaza ITP-ul... - Cred ca screenshot-ul asta e mai vechi, ca pe 16 deja respira itepeul... si trebuie sa merem sa vedem daca masina e conforma da mers pe strazile care stiti cum sunt.... Ajuns acasa, dupa ce am spalat masina, am facut si un tratament de parbriz de la Glaco... Nu am avut ocazia sa il vad la treaba in vacanta, dar cateva saptamani mai tarziu am vazut ca inca rezista cu brio pe parbriz. Plecat la drum, masina s-a comportat exemplar... SB - Bucuresti - Kavala...unde am dormit o noapte. In ultima poza, batranica + passat-ul B6 al cumnatului meu. Si un Range demn de masini...mai noi dar pe Golf: Apoi, ne-am relaxat vreo 8 zile in Nea Peramos, undeva pe langa Kavala. Ba o plaja in nea Peramos, ba pe plaja Ammolofoi (sau First Dune Beach mai exact), plimbari, relaxare, mancare buna... Meeh - Parcarea de la Ammolofoi Golful avea si cazare pe masura in nea Peramos Datele expeditiei: ~1900 km. la dus: 5.7% la intors pana in Buc: 6% Buc - Sibiu, 7%... pt ca, accident, stat in coloana aiurea, cald, clima pornita, etc. Overall, sunt multumit de cum a mers masina...la cat a fost de incarcata: Apoi ne-am intors acasa...si de ce nu sa ne jucam un pic cu ECU si hai sa facem si un Stage 1 la Golf. Pus si debitmetru nou... si e mai sprinten. Mai am un modul de instalat, care o sa imi prea si comenzile de la padele (pe care le voi monta curand pe volanul oem de G4 cu comenzi Si pt ca Stage 1 nu e suficient pt un setup cu DSG, ma apuc de cautat Turbo de ARL + IC + tubulatura sa facem un setup de aprox 170-180 CP (fara fum pe cat posibil ).. Va urma Drumuri bune!2 points
-
2 points
-
NU lua Nokian WR D4. Nu daca locuiesti in Bucuresti (sau oriunde in Campia Romana). Sunt anvelope scandinave/nordice/termale si mersul cu ele cand afara sunt 15C (in februarie) echivaleaza cu mersul vara cu anvelope (normale) de iarna. De ceva vreme am trecut pe CS2 pe ambele masini si da, mai ajung si pe munte. Si iarna si vara.1 point
-
Adică nu pleacă de pe loc, sau nu forțează puțin cu piciorul pe frână. Cat de grava este problema dacă în N sau P, când accelerez la 3k de la ralanti mașina tinde sa meargă înapoi? Face și ceva bătăi când pui în D sau R, ocazional se blochează de tot și dispar treptele din bord, își revine după repornire. Cred ca e coapta toată.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Depinde si de ET. Bagi aici toate detaliile rotilor OEM si rotilor pe care vrei sa le montezi si afli compatibilitatea1 point
-
Inca o vacanta local, zona Fundata, totul fara probleme, doar autostrada a facut sa nu iasa un consum f bun Abia recent am obervat ca lipsesc suruburile alea de fixare ale senzorului de presiune pe tubulatura turbo, dar verificand in pozele din 2018, nu au fost de la inceput. In catalogul online apar insa suruburi de fixare, insa clemele alea de fixare e posibil sa fie adaugate la vreo revizie ulterioara lansarii modelului1 point
-
E sezonul vacantelor si multi forumisti impartasesc idei despre locuri noi de explorat, din ce am vazut si pe alte topic-uri de masini de aici. Daca cineva doreste sa mearga data viitoare in acelasi loc in vacanta, il pot ajuta cu sfaturi si sugestii despre cazare, hoteluri, unde sa mearga la plaja, ce sa vada, de unde sa inchirieze o masina la cel mai bun pret, unde se mananca foarte bine etc, despre asta era vorba, pana la urma, e un grup social unde impartasim tot felul de idei, nu? Daca deranjeaza pozele din concediu, se pot sterge, administratorul de mai sus mi-a urat "vacanta placuta", deci daca ar fi deranjat, erau sterse deja, ma gandesc... 😜 Mie personal daca nu imi place sau ma plictiseste ceva, dau cu "skip si ignore". 😉 Sa revenim la "ursii" 🐻 nostri, am mai "sapat" dupa ceva poze prin telefon si am gasit cateva din ziua in care Baloo si-a intalnit verisorul aristocrat:1 point
-
1 point
-
In general, la tipul asta de cutie, cat timp "se invarte roata" (chiar daca nu prea bine) nu da nici o eroare. Schimbi mecatronicul si te rogi sa fie bine, la fel cum ai facut si cu ambreiajul, doar ca de data asta ai sanse de reusita mai mari.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare! Revenim cu noutati, dupa ce am in primavara am tot cautat noi jante pentru vara, indecis daca sa merg pe o dimesiune mai mare, cumva dorinta mea fiind sa incalt jante pe 21, am decis totusi sa raman pe 19 dar sa aleg un ET mai mic si o latime mai mare a jantei, avand posibilitatea de a pastra anvelopele cu dimensiunea de fabrica (235/50). Astfel, masina a primit un nou set nou de jante "no name", dar care m-au multimit atat dpdv al specificatiilor dar si al aspectului. Jantele Triglav: - latime 7 - ET : 43 Noile jante: - latime 8 - ET : 27 Sunt foarte multumit de cum arata pe masina, ma bucura ca acum jantele vin la linia aripii si nu complet ingropate ca cele originale. Am parcurs ceva km in noua configuratie iar totul este ok. Nu exista zgomote sau vibratii ciudate, poate consumul a crescut cu putin, aproximativ cu 0.5 litri, totusi nu sunt complet convins. Daca la momentul achizitiei masinii realizam ca modelul Triglav are cea mai mica latime din toata gama de jante pe 19 disponibila la Skoda probabil nu le plateam sau alegeam modelul Sirius. Pentru moment am decis sa pastrez jantele originale, sa vedem cum se comporta cele actuale, sperand ca nu voi avea surprize neplacute cu ele.1 point
-
In carbibles spune ca nevoia de o cifra cetanica mai mare creste odata cu scaderea altitudinii (deci apropierea de nivelul marii) pentru ca functionarea motorului sa fie ok. Deci la munte cu aer rarefiat poti sa mergi cu motorina cu cifra cetanica joasa ca nu se simte insa la campie e nevoie de un carburant cu o cifra cetanica mare. Tocmai de aceea motoarele moderne au senzori de presiune barometrica , temperatura aer , temperatura motorina etc ; sa realizeze adaptarea motorului la diverse conditii si o fac si ele atat cat se poate insa un pic de ajutor este binevenit . Eu pun Diesel Kleen de la Power Service si vad ca ajuta chiar foarte mult . Cresterea de cifra cetanica precum si continutul de "slick diesel " care spun ei ca lubrefiaza partile in miscare (pompa de carburant si injectoare ) cred ca isi face treaba . Chiar am avut si un injector care se dusese pe la 1.5 si dupa ce am parcurs jumatate de rezervor vad ca a scazut la 0.5. Oricum...sunt 3-4 mari fabricanti de aditivi care sa faca lucru bun. Personal cred ca Stanadyne sunt cei mai buni intrucat felul principal la ei il constituie fabricarea de injectoare si pompe de injectie asa ca sigur fac treaba si la aditivi plus ca peste ocean sunt singurii aprobati de cativa dealeri auto (am citit pe TDI Club ca si VW USA ii agreeaza) dar faza e ca nu se gaseste in Romania marfa asta .1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00