Salutare din nou!
A venit si concediul meu si pt ca aveam drum lung inainte, am zis sa facem o verificare a suspensiei, bucse, pivoti, capete de bara, etc.
Desi mecanica aproape toata e facuta de mine, am zis sa merg la un service auto sa mai bage si ei ochiu' pe acolo ca paote mine mi-a scapat ceva.
Rezultat: Masina e impecabila dpdv mecanic.
Cu cateva exceptii: Distributia avea cam 110K. Ceva scurgeri de ulei din cauza capacului de culbutori si evident, EGR.
Cel mai urgent de facut: distributia.
Urmatoarea saptamana, mi-am facut timp sa merg la un amic care are elevator. M-am apucat de treaba si am trecut si la urmatoarea generatie de Distributie. Cea fara amortizorul hidraulic. Evident ca o trebuit sa mai caut in disperare inca un prezon pentru rola, pt ca e diferita...si in cutia distributiei au venit doar doua piulite.
Apoi, pentru ca ultimul service auto a facut geometria rotilor prost de tot (tragea dreapta) am mers in alta parte pentru o geometrie corecta. Sa nu obosesc tragand de volan 2000 km.
Si acum pot zice ca statusul masinii e cum trebuie. Aproape. Urmeaza ITP-ul...
- Cred ca screenshot-ul asta e mai vechi, ca pe 16 deja respira itepeul... si trebuie sa merem sa vedem daca masina e conforma da mers pe strazile care stiti cum sunt....
Ajuns acasa, dupa ce am spalat masina, am facut si un tratament de parbriz de la Glaco... Nu am avut ocazia sa il vad la treaba in vacanta, dar cateva saptamani mai tarziu am vazut ca inca rezista cu brio pe parbriz.
Plecat la drum, masina s-a comportat exemplar... SB - Bucuresti - Kavala...unde am dormit o noapte. In ultima poza, batranica + passat-ul B6 al cumnatului meu.
Si un Range demn de masini...mai noi dar pe Golf:
Apoi, ne-am relaxat vreo 8 zile in Nea Peramos, undeva pe langa Kavala. Ba o plaja in nea Peramos, ba pe plaja Ammolofoi (sau First Dune Beach mai exact), plimbari, relaxare, mancare buna... Meeh
- Parcarea de la Ammolofoi
Golful avea si cazare pe masura in nea Peramos
Datele expeditiei:
~1900 km.
la dus: 5.7%
la intors pana in Buc: 6%
Buc - Sibiu, 7%... pt ca, accident, stat in coloana aiurea, cald, clima pornita, etc.
Overall, sunt multumit de cum a mers masina...la cat a fost de incarcata:
Apoi ne-am intors acasa...si de ce nu sa ne jucam un pic cu ECU si hai sa facem si un Stage 1 la Golf. Pus si debitmetru nou... si e mai sprinten.
Mai am un modul de instalat, care o sa imi prea si comenzile de la padele (pe care le voi monta curand pe volanul oem de G4 cu comenzi
Si pt ca Stage 1 nu e suficient pt un setup cu DSG, ma apuc de cautat Turbo de ARL + IC + tubulatura sa facem un setup de aprox 170-180 CP (fara fum pe cat posibil )..
Va urma
Drumuri bune!