Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 22.03.2023 in Postări

  1. Salutari! Acum câteva luni am decis să-mi ascult inima și am cumpărat mașina de care n-aș fi avut neapărată nevoie (mă refer la varianta RS, având în vedere că mai am acasă o Tesla și înainte de asta, un Q3 Sportback 2021, 2.0 TDI 200CP, tot pe roșu), dar, am vrut neapărat un RS după câteva test drive-uri la Audi. Așadar, am pus mâna pe configurator și am inceput sa bifez opțiuni. Cod configurare 4VWCFU (poate fi vazut aici). Ca și un pic de background, în 2019, am avut tot un Q3 2.0 TFSI 190CP, Mythos Black (pachet optic chrome). În 2021, am decis s-o vând și să merg tot pe un Q3, Sportback de data asta, 2.0 TDI 200 CP, Tango Red (pachet optic negru). În 2023, am făcut pasul spre următorul upgrade, RSQ3 2.0 TFSI 400CP, Misano Red (pachet optic negru plus). Ca și dotări opționale, am mers pe următoarele: Sistem de evacuare sport RS Pachet Design RS rosu extins Frane RS cu etriere frana rosii Faruri Matrix LED si stopuri LED Volan multifunctional plus cu padele Suspensie sport cu amortizoare reglabile Audi virtual cockpit plus SONOS Premium Sound System 680W Audi connect Navigatie & Infotainment Camere video 360° Trapa panoramica actionata electric Prezoane antifurt Scaune fata reglabile electric Scaune fata incalzite Portbagaj cu actionare electrica Oglinda interioara antiorbire fara rama Pachet optic negru Plus Carcase oglinzi in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare antiorbire Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Monitorizare directa presiune anvelope Climatizare automata confort cu 2 zone Pachet sisteme de asistenta Cheie confort cu sistem de alarma Pregatire pentru navigatie MMI plus Pachet depozitare Geamuri fumurii - Privacy Glass Pachet lumini ambientale multicolore Audi Hold Assist Telecomanda deschidere usa garaj Nu am mers pe Navigatie pentru ca folosesc oricum CarPlay wireless (am mers doar pe pregatire pentru navi). De asemenea am ignorat si wireless chargerul, pentru ca e aproape inutil, având experiență cu el de pe celelalte Q3-uri. Se încălzește foarte tare și moare dupa 3-4 luni, trebuie schimbat de fiecare data la service. De asemenea, la jante, am mers cu varianta de bază, pentru că erau singurele pe 20. Restul, chiar dacă-mi plăceau, erau pe 21/22. Nu mă aventurez la așa ceva pe drumurile noastre. Oricum voiam să le vopsesc pe negru, așa că nici nu prea contează cum arată căci oricum nu se mai văd ulterior. Pentru iarnă, mai am un set rămas de la celalalt Q3, pe 19". Vreau să spun că suspensia pusă pe comfort, cu jante de 19, iarna, e lux pe drumurile din oraș. Imediat ce a ajuns mașina, după 4 luni de așteptare, am facut programare la înfoliere PPF. De data asta am mers pe Stek PPF Matte, pentru ca pe cea dinainte am avut-o pe lucios si dupa 2 ani, parea ca nouă. Așa că am dat drumul la treabă cu înfolierea. Adițional, am ales să fac: - cupola cu negru, ca să continui trapa care e deja neagră - jantele vopsite negru lucios - stopuri și faruri cu smoked ppf lucios (tentă neagră) - distanțiere roți 10mm (DCA Evolution, cca 400 RON) Mi-am deschis Phoshop-ul și am facut jantele pe negru, ca să văd dacă arata ok si ... ce să vezi ... schimbă toată treaba. Zis și făcut, am apelat la băieții de la Diamond Cut (Iași), am trimis jantele la vopsit, au terminat și baieții de la Don Garage (Iași) infolierea. După înfoliere, mașina arăta așa. \
    4 points
  2. Am adaugat arcurile pe etrierii spate. Montat cam tot Am schimbat furtunele de combustibil. Cele vechi erau coapte bine. Cu ocazia asta am si trecut la capacele negre. Au fost vopsite acum 2 luni. 😄 "Vechi si nou".
    4 points
  3. va salut! a trecut mai bine de un an de la ultima postare si nu ca nu as fi avut ce scrie pe aici,dar timpul liber scade invers proportional cu varsta. am reusit sa adun numai 14000km de la ultima postare,in general drumuri lungi si cateva iesiri pe drumuri de munte(atat cat sa nu rugineasca haldexul). masina functioneaza f.bine si inca ma incanta cum se conduce,stabilitatea si confortul. acum un an am inlocuit ambreiajul si desi operatiunea a fost facuta din cauza ca volantul incepea sa se auda uneori(mai ducea mult si bine),discul de ambreiaj era aproape la limita. manopera nu a fost facuta la reprezentanta ci intr-un service agreat de mine din cauza de mecanic f.bun,un impatimit al marcii. componentele au fost LUK ,ulei OE cutie de viteze si transfer ,toate suruburile stranse la cuplu.suruburile cu intindere au fost inlocuite. ce nu am gasit oe sa inlocuiesc au fost saibele elastice de la puntea fata(oricum am fost uimit ca le-am gasit montate de fabrica). din cauza cutiei de transfer a trebuit dat jos si dpf,operatiune confirmata si de reprezentanta atunci cand am cerut pret estimativ (componente +manopera 7600ron).probabil ar fi trebuit sa ii fac o spalare daca tot l-am avut jos,dar comoditatea plus ca inca se regenereaza bine..300-450km...l-am montat inapoi asa cum a fost. daca tot a fost dat jos,am facut revizie +gresare si demarorului. in urma unei iesiri la munte am reusit sa rup un arc pe spate.ideea e ca nu a cedat atunci ci cand am iesit pe drum asfaltat . am inlocuit ambele arcuri ,OE 03C0511115BP,in garaj ,cu respectarea cupluri strangere si dimensiuni specifice alltrack. in rest...intretinere piele si trapa ,revizii,ceara etc. poze de la ultima operatiune,inlocuire folie faruri si proiectoare.
    2 points
  4. Deci O4 e sub O2! Acum intrebarea ar fi daca si O2 era sub O1 si daca O1 era sub Skoda Octavia produsa in 1959.
    2 points
  5. Pentru ca are un soft facut strict pentru emisii. In speta, cutia dq200, prezenta si pe motorul meu, schimba in tr 2 foarte devreme si fix pentru mers bara la bara iti uzeaza absolut inutil ambreiajul par (de pe tr 2/4/6/R). E ca si cum te-ar obliga cineva sa pleci de pe loc numai cu a 2-a si cat mai lin (adica patinat la greu, asemenea plecarilor facute de incepatori). E clar ca vei schimba ambreiajul mult mai repede. Solutia e resoftarea (adoptata si de mine), dar pentru o masina noua, nu cred ca e cazul Eu n-as huli asa de mult cutia. Am 183k, soft de app 30k, ambreiaje originale. Mai sacadeaza uneori, dar ma declar multumit.
    2 points
  6. Eu pe Golf 7.5 Variant am avut 1.4 TSI 125cp, cutie manuala, si am mers ok chiar cu 2 adulti, 3 copii si bagajele aferente. Consum (incarcat) la drum lung: 5.9-6.5 l/100km. In oras scoteam des 7.5-8 l/100km. Intre 8l si 12l (la 2.0 TSI) este o diferenta. Daca faci 1000km/luna o sa iti iasa cam 700-800 euro mai putin pe an. Daca mai pui si un cost de achizitie mai mare (la 2.0 TSI daca te obliga DSG - asta e cam 2000 euro in plus - si te obliga 4M - iarasi vreo 1000 euro in plus) deja ies in 4-5 ani vreo 6-7000 euro in plus. Personal am preferat sa imi iau 1.4 TSI si de banii aia sa ma duc prin concedii 🙂 Legat de DSG: eu m-as duce linistit pe DSG, chiar si cu DQ200 (de fapt exact asta am acuma pe Touran). Este o cutie mai sensibila (nu merge sa "ii dai in gura"), dar daca o ai de noua, daca ii faci mentenanta (adica schimbi uleiurile, ca sunt 2 - unul la transmisie si unul la mecatronic) va fi ok. Ca idee: un DSG umed are acelasi ulei pentru ambreiaje si mecatronic. Daca ai "pilitura" in cutie si ajunge in mecatronic e "pa-pa"! La DQ200 uleiul de mecatronic este complet separat asa ca nu ai problema asta. Daca mergi 80% din timp bara la bara atunci nu merita pentru ca o sa se incinga ambreiajele si se distrug mai rapid (adica cad la 120k km, nu la 250k km). Dar facuta mentenanta preventiva corect cred ca este totusi o cutie ok daca reusesti sa depasesti 50% din timp mers extra-urban.
    2 points
  7. Încerc sa evit frecatul pe suprafețe pe cât posibil. Pentru uscat folosesc două prosoape superabsorbante, le-am cumpărat de la atelierul de detailing unde am tratat masina. Unul e pentru partea de sus și unul pentru partea inferioară a masinii (clatite de fiecare data si mereu același sus/jos la următoarele spălări) doar trec cu ele peste mașină fara sa fie nevoie sa apăs. Spălatul are multe etape, functie de cât de murdară e mașina, dacă e cu "traffic film" ii fac o pre-spălare în curte, cu doi bureti pt sus/jos clătiți des si apă multă, abia apoi ajung la "fise". Activitate de sâmbătă dimineață... începând de la ora 7, pe la 9 e gata, un fel de timp unu la unu intre om si "utilaj". Dacă e murdară peste poate, trec întâi pe la fise abia apoi elimin acasă filmul rămas. E un dans întreg cu negrul ăsta, mai ales cu toate procedurile si piticii de mai sus. Insist pe utilizarea normală fără să o dau in fanatisme in care sa nu o folosesc doar ca sa stea curată. Ma bucur ca am decis sa aplic nano-ceramica, ajută foarte mult pe culoarea asta, recunosc ca am fost sceptic inițial dar ma înclin in fața experienței grupului de detailing al forumului. Chapeau!
    1 point
  8. Stii cum e, fiecare cioara isi lauda puiul🙂
    1 point
  9. Sa luam in considerare si faptul ca doar cei cu probleme se plang de cutie, care mai scriu pe forumuri, etc, dar raportat la nr total de cutii dq200 vandute pe toate masinile din gama VAG cred ca procentul lor este forte mic/infim.
    1 point
  10. Multi pe-aici recomanda dezactivarea start stop-ului, pentru ca "strica bateria". Din experienta mea de biciclist la ore de varf, toata lumea il foloseste, din fericire. Ca atare, e posibil sa fie exagerata si informatia cu DSG-ul care se strica repede. Ia cutia care iti place, pana la urma asta e important. Eu nu vad nici o drama in a folosi o manuala, ba chiar o prefer, desi conduc si electrice si automate de top pe masini foarte puternice.
    1 point
  11. Ai facut o treaba foarte buna! Felicitari!
    1 point
  12. La cerere am o poza dar scuzati calitatea .
    1 point
  13. Daca in 4 ani nu ai avut nici o problema te poti considera norocos. Asa ca scoate cei 6000 de lei, repara cutia si mergi mai departe
    1 point
  14. Pe scurt, motorul 1.5 TSI 150 CP nu e cu mult mai economic decat 2.0 TSI benzina, iar cutia automata de pe 1.5 TSI (DQ 200) nu e potrivita ptr traficul bara la bara (gen Bucuresti).
    1 point
  15. Stikere, un drum la RAR, ceva bucse si noi documente.
    1 point
  16. @Xman_ghio 2.0 TSI este gurmand poate in variantele mai mari de putere, cele de pe VRS, GTI, R. Cel de 190 de cai are o multime de particularitati tehnice gandite fix pentru reducerea de consum. Deci diferenta de consum fata de 1.5 TSI e mai mica decat iti imaginezi, @zidanne are pe topicul sau multe valori de consum, ca idee. PS: de pe spritmonitor.de, diferenta de medie a consumurilor e de 0.9L/100km (6.7 vs 7.6 pt 2.0 TSI), dar tine cont ca ai si 40 de cai in plus si ceva newtoni, deci consumul se justifica. Si 2.0 TDI 184 cai are media 6.9, deci acelasi consum pt aceeasi putere, dar DPF, EGR, injectoare, volant cu masa dubla, Adblue si tracatracatraca mereu.
    1 point
  17. @ portul Tomis "Need some space" scrie pe perete PS: Nu am parcat acolo, am stat doar pentru poză. Și am urcat abia la 6000km. Trebuie timp și pentru plimbări! Momentul ăla când ai mașină neagră si te întrebi dacă e cazul sa iti deschizi o spălătorie... priceless! Din bătrâni se povestește că cel mai bun sfat ca să întreții o mașină neagră, e sa o iei pe altă culoare. Lăsând gluma la o parte, îmi face placere să mă ocup personal, e un hobby care mă relaxează și reușește sa mute gândurile de la subiectele zilei.
    1 point
  18. Am revenit la rotile de vara si oricat ma incearca dorinta de 19..pt B si daily, nu e decat o bataie de cap. Legat de bataie, dupa un sezon, 2 jante erau deja usor strambe dar s-au rezolvat. Astept sa vad arcuri decente fie coilover.
    1 point
  19. Daca si la asta trebuie soft… O masina cu adevarat frumoasa! Superba.
    1 point
  20. Nimic. Deconectezi, montezi noua baterie, conectezi si codezi
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!