Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 21.03.2023 in Postări

  1. Salutari! Acum câteva luni am decis să-mi ascult inima și am cumpărat mașina de care n-aș fi avut neapărată nevoie (mă refer la varianta RS, având în vedere că mai am acasă o Tesla și înainte de asta, un Q3 Sportback 2021, 2.0 TDI 200CP, tot pe roșu), dar, am vrut neapărat un RS după câteva test drive-uri la Audi. Așadar, am pus mâna pe configurator și am inceput sa bifez opțiuni. Cod configurare 4VWCFU (poate fi vazut aici). Ca și un pic de background, în 2019, am avut tot un Q3 2.0 TFSI 190CP, Mythos Black (pachet optic chrome). În 2021, am decis s-o vând și să merg tot pe un Q3, Sportback de data asta, 2.0 TDI 200 CP, Tango Red (pachet optic negru). În 2023, am făcut pasul spre următorul upgrade, RSQ3 2.0 TFSI 400CP, Misano Red (pachet optic negru plus). Ca și dotări opționale, am mers pe următoarele: Sistem de evacuare sport RS Pachet Design RS rosu extins Frane RS cu etriere frana rosii Faruri Matrix LED si stopuri LED Volan multifunctional plus cu padele Suspensie sport cu amortizoare reglabile Audi virtual cockpit plus SONOS Premium Sound System 680W Audi connect Navigatie & Infotainment Camere video 360° Trapa panoramica actionata electric Prezoane antifurt Scaune fata reglabile electric Scaune fata incalzite Portbagaj cu actionare electrica Oglinda interioara antiorbire fara rama Pachet optic negru Plus Carcase oglinzi in culoarea caroseriei Oglinzi exterioare antiorbire Priza de 12V si 2 cuple USB-A in spate Monitorizare directa presiune anvelope Climatizare automata confort cu 2 zone Pachet sisteme de asistenta Cheie confort cu sistem de alarma Pregatire pentru navigatie MMI plus Pachet depozitare Geamuri fumurii - Privacy Glass Pachet lumini ambientale multicolore Audi Hold Assist Telecomanda deschidere usa garaj Nu am mers pe Navigatie pentru ca folosesc oricum CarPlay wireless (am mers doar pe pregatire pentru navi). De asemenea am ignorat si wireless chargerul, pentru ca e aproape inutil, având experiență cu el de pe celelalte Q3-uri. Se încălzește foarte tare și moare dupa 3-4 luni, trebuie schimbat de fiecare data la service. De asemenea, la jante, am mers cu varianta de bază, pentru că erau singurele pe 20. Restul, chiar dacă-mi plăceau, erau pe 21/22. Nu mă aventurez la așa ceva pe drumurile noastre. Oricum voiam să le vopsesc pe negru, așa că nici nu prea contează cum arată căci oricum nu se mai văd ulterior. Pentru iarnă, mai am un set rămas de la celalalt Q3, pe 19". Vreau să spun că suspensia pusă pe comfort, cu jante de 19, iarna, e lux pe drumurile din oraș. Imediat ce a ajuns mașina, după 4 luni de așteptare, am facut programare la înfoliere PPF. De data asta am mers pe Stek PPF Matte, pentru ca pe cea dinainte am avut-o pe lucios si dupa 2 ani, parea ca nouă. Așa că am dat drumul la treabă cu înfolierea. Adițional, am ales să fac: - cupola cu negru, ca să continui trapa care e deja neagră - jantele vopsite negru lucios - stopuri și faruri cu smoked ppf lucios (tentă neagră) - distanțiere roți 10mm (DCA Evolution, cca 400 RON) Mi-am deschis Phoshop-ul și am facut jantele pe negru, ca să văd dacă arata ok si ... ce să vezi ... schimbă toată treaba. Zis și făcut, am apelat la băieții de la Diamond Cut (Iași), am trimis jantele la vopsit, au terminat și baieții de la Don Garage (Iași) infolierea. După înfoliere, mașina arăta așa. \
    4 points
  2. @ portul Tomis "Need some space" scrie pe perete PS: Nu am parcat acolo, am stat doar pentru poză. Și am urcat abia la 6000km. Trebuie timp și pentru plimbări! Momentul ăla când ai mașină neagră si te întrebi dacă e cazul sa iti deschizi o spălătorie... priceless! Din bătrâni se povestește că cel mai bun sfat ca să întreții o mașină neagră, e sa o iei pe altă culoare. Lăsând gluma la o parte, îmi face placere să mă ocup personal, e un hobby care mă relaxează și reușește sa mute gândurile de la subiectele zilei.
    3 points
  3. Na, am ajuns la un alt schimb de ulei. Ravenol VMO 5W40 - 5l Filtru ulei Mann Filtru Aer Mann Filtru Polen Mann, antibacterian si anti alergeni, ca tot vine primavara si vara cu ale lor alergeni. total :370 ron. Manopera... 50 lei, facuta la un amic in garaj. cu ocazia asta am reetansat si baia de ulei + capacul de sus de la culbutori + schimbat 2 garnituri mici de la caseta de directie. Si am scapat de o mare parte din scurgeri. La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura (ca se gaseste) insa din pacate, tot la aia veche am ajuns ca aia noua curgea de numa. Ramane sa caut alt capac...sau capac nou (dureros de scump - aprox 800 lei). Si ca am ajuns la aproape 350K km, trebuie sa fac si distributia. Si pt ca axa cu came arata cam asa, facem si axa cu came: Asadar, comandat: kit distributie - 505 lei conti pompa apa - 168 lei hepu ax came - 738 lei kolbenschmidt simering ax came 1 bucata - 28 lei elring cuzineti ax - 182 lei glyco culbutori - 35 lei bucata ina - 8 bucati. (Ina Black) simering supapa - 3 lei buc victor reinz 8 bucati. Sper ca pe sapt viitoare canva sa reusim sa le punem. Pana atunci, facem km... si tot facem. 347K and still counting 17500 km de cand avem DSG.
    3 points
  4. Stikere, un drum la RAR, ceva bucse si noi documente.
    2 points
  5. 2 points
  6. si am ajuns la partea cu ceasurile... CAN-ul nu mai vine din pacate, asa ca l-am folosit pe al meu, cu ajutorul tatalui meu, am citit EPROMUL de pe CAN-ul 7N0 907 530 AJ si am schimbat cu unul ST95640 si asa l-am facut functional ca si unul cu HW56 terminatie AN, prin lipirea noului eprom, am reusit sa bifez 5F in instalation list din modului 19 CANGateway si am inceput prin scoaterea CAN-ului, este sub volan, putin cam greu accesibil, dar pentru mine a fost foarte usor, sunt mic de inaltime ( + 18 ani de pian, degete subtiri) apoi am ales din Epromurile pe care le avem, am gasit fix ce aveam nevoie, am citit cu programele speciale pentru asa ceva memoria epromului si s-a rescris de pe 25320AN de 4 KB pe ST 95640WP 8KB, pe urma s-a pus datafile pentru CAN BL si parametrizarea pentru "cafeluta" cand se trece la can nou nu mai avem in meniu assistance Drive alert, trebuie parametrul pus pe can-ul nou. CAN-ul este perfect functional, cred ca am sa trec in BR ca sa fie FULL multumesc pentru asistenta @sabinx care m-a suportat, si m-a indrumat si asa avem ceasuri 3D acum cu multe leduri aprinse in el , urmatorul pas este MODUL parcare 18K si senzorii de side assist cu 2k0 sau 5q0, sa vedem de care gasim
    2 points
  7. Am adaugat arcurile pe etrierii spate. Montat cam tot Am schimbat furtunele de combustibil. Cele vechi erau coapte bine. Cu ocazia asta am si trecut la capacele negre. Au fost vopsite acum 2 luni. 😄 "Vechi si nou".
    1 point
  8. Un motor mai mare va fi mai gurmand si bani aruncati pe fereastra, daca se merge incet. Ca atare, inteleg perfect reticenta celui ce a pus intrebarea. Are doar 25% mai multa putere, nu e nimic nemaipomenit, iar sasiul de Octavia e oricum prea moale si subvirator, pentru a scoate untul dintr-un motor, fie el si 1.5TSI. Octavia e o masina de familie, un hatch alungit, nu trebuie confundata cu vreo masina cu pretentii sportive.
    1 point
  9. Marea diferenta vine din costul de achizitie intre 2.0 si 1.5, ca intr-un trafic din B diferente mai mari de 2% rar sa fie, la un mers relaxat.
    1 point
  10. Pe scurt, motorul 1.5 TSI 150 CP nu e cu mult mai economic decat 2.0 TSI benzina, iar cutia automata de pe 1.5 TSI (DQ 200) nu e potrivita ptr traficul bara la bara (gen Bucuresti).
    1 point
  11. Probabil că m-am obișnuit. Conduc de ceva vreme și asta este explicația, plus că nu am de ales. E vorba de job. Nu mă pricep la cutiile automate, însă 2.0 tsi e o variantă pe care nu o iau în calcul. Consum mai mare, probabil și taxe mai mari. Merg pe ideea că producătorul știe ce face și pe faptul că mașina o folosesc în regim normal, fără condus sportiv sau demaraje în forță. Garanția unui bun e teoretică. Poți avea noroc să nu se strice mulți ani după ieșirea din garanție, sau ghinionul să se strice în perioada de garanție. Mulțumesc pentru sfaturi!
    1 point
  12. Am terminat si etrierii. Cei din fata sunt usor de facut dar cei din spate m-au chinuit. Al naibi inel de siguranta. Unul s-a lasat montat dupa 30 minute. Maine o sa incerc sa montez restul de piese: senzorul pe punte, etrierii, discuriile si placutele, conductele si restul.
    1 point
  13. Si eu as lua Audi, 30k+ euro mi se pare mult pentru o Octavia, iar preturile la Octavia au explodat in ultimii ani, pentru o masina care totusi se simte inca a masina de buget.
    1 point
  14. @Catta83 Pentru ca am citit mesajul tau azi, apoi am "ascultat" review-ul la RS6 pe speaker la telefon, pe bucățele, in segmente, cum am gasit timp intre diverse întâlniri, nu sunt doctor in înțelesul de medic, ar putea fi către altcineva referirea? Da si nu... Țin legătura cu Micșunescu pe subiecte auto-moto-ski, i-am oferit destule motive sa facă o vizită la malul mării, in special pe partea de două roți unde avem niște rarități mecanice și omul e pasionat, mai comentăm excursii moto, planificări de ture viitoare, tangențial am discutat și de A8 într-adevăr el a avut partea lui de contribuție că mereu zicea "e bun și dieselul dar tot benzina..." cu mustăceala caracteristică... Până la urmă benzinara a venit la fix ca un accent în peisaj si nu am renunțat nici la diesel. Win-win! Am câțiva prieteni cameramani, editori, s-or fi plictisit de nunți și botezuri, idei sunt, ca sa mai schimbe subiectul ma bate gândul sa ii solicit sa facem ceva semi-pro, fie cu Vlad fie fără, să vedem cum le punem pe toate cap la cap, timp sa fie ca materiale se pot face, nah, hobby-uri apuse... poate fi o direcție de abordat având în vedere motorizarea mai rară dar sa nu umilim fabrica care nu prea a facut materiale video cu A8... sunt destule pe auditography si alte canale similare. @Bebeee Recunosc ca masina este un real risc pentru permis, cine zice ca are nevoie de mai mult greșește. Poți rămâne fără permis de multe ori pe zi dacă nu ești atent la ce scrie pe bord, mai ales ca antifonarea este extraordinară, o sa las niște constatări proprii pe acest subiect, iti dai seama de diferență când închizi trapa, pare că se face vacuum la sunet si e tras afară din mașină, nu se aud nici mașinile de pe contrasens.
    1 point
  15. Masina a primit borduri la jante mai mici de 1,5j,ca urmare noua configuratie este de 7,5j fata cu 195/45/15 si 8j spate cu 205/45/15, roti de ceva timp trecute si in carte . Am reusit intr-un final sa cumpar mocheta de G60 Edition One …. mocheta care masina mea a avut-o dar a fost vanduta( este o mocheta atipica din piese si foarte rara 500 buc.) . Se poate spune ca acesta era ultimul element distintiv care-mi mai lipsea. Evacuarea a primit si ea atentie .
    1 point
  16. Salutare. De ceva vreme mi-am pus problema cum sa fac sa iasa cat mai tare in evidenta stopurile cand pun frana. Doar din motive practice si de siguranta. Am vazut diverse mod-uri hardware ca sa obtii acel skyline (adica 4 stop-uri cu cerc complet pentru pozitii & frana), dar e prea mult de lucru asa ca m-am concentrat doar pe cele 2 stop-uri din exterior, unde ai cele 2 becuri (pe pozitie & frana). Am vazut si acolo niste mod-uri ca sa legi becul de la pozitie de cel de frana cu complicatiile de rigoare (consum prea mare de curent daca sunt becuri cu incandescenta si probabil sigurante arse, daca folosesti LED-uri rezolvi problema cu consumul dar trebuie sa iei in calcul erorile cu bec-uri arse) care se pot rezolva la randul lor. Astazi am gasit solutia (pe vwforum, nu am vazut-o nicaieri, daca este deja, imi pare rau) ca sa fac sa am cercul complet la frana iar pozitia am lasat-o doar un semicerc deoarece vreau sa scot in evidenta cat mai tare frana. Pe golful meu (mk5, 2004) am o centrala electrica (Bordnetz?) highline 3C0.937.049.AE (e o centrala mai intalnita pe Passat B6/B7). Pozitiile: Si frana cu cerc complet : Toata smecheria in VCDS e in modulul 09 - Cent. Elect. -> Coding - 07 -> Long Coding Helper -> Byte 3 -> Bit 7. Problema e ca 'Bit 7' nu exista in versiunea mea de VCDS din 2012 (doar niste tipi din US & Australia ziceau ca au acel bit la versiunea lor de centrala). Si acum vine smecheria: se poate modifica valoarea in campul Binary unde trebuie modificat primul bit (numerotarea e de la mare la mic, primul bit e 7, ultimul e 0) si surpriza: codarea e acceptata si functioneaza. Iar pentru ca pozitia sa fie semicerc setarea clasica la byte-ul 9 Enjoy
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!