Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 20.03.2023 in Postări

  1. Na, am ajuns la un alt schimb de ulei. Ravenol VMO 5W40 - 5l Filtru ulei Mann Filtru Aer Mann Filtru Polen Mann, antibacterian si anti alergeni, ca tot vine primavara si vara cu ale lor alergeni. total :370 ron. Manopera... 50 lei, facuta la un amic in garaj. cu ocazia asta am reetansat si baia de ulei + capacul de sus de la culbutori + schimbat 2 garnituri mici de la caseta de directie. Si am scapat de o mare parte din scurgeri. La capacul de la culbutori, am schimbat garnitura (ca se gaseste) insa din pacate, tot la aia veche am ajuns ca aia noua curgea de numa. Ramane sa caut alt capac...sau capac nou (dureros de scump - aprox 800 lei). Si ca am ajuns la aproape 350K km, trebuie sa fac si distributia. Si pt ca axa cu came arata cam asa, facem si axa cu came: Asadar, comandat: kit distributie - 505 lei conti pompa apa - 168 lei hepu ax came - 738 lei kolbenschmidt simering ax came 1 bucata - 28 lei elring cuzineti ax - 182 lei glyco culbutori - 35 lei bucata ina - 8 bucati. (Ina Black) simering supapa - 3 lei buc victor reinz 8 bucati. Sper ca pe sapt viitoare canva sa reusim sa le punem. Pana atunci, facem km... si tot facem. 347K and still counting 17500 km de cand avem DSG.
    3 points
  2. 3 points
  3. @Gabriel*77 eu am motorul 1.5 TSI DSG MH, mașina comandată în februarie 2021, ajunsă în martie 2021, preluată în mai (am așteptat două luni să dea drumul la Rabla). În primul rând, ca și stil de condus, sunt extrem de moderat, i-am făcut rodajul 1500km, timp în care am ținut-o doar în modul ECO, revizia la 1,5 ani (~20000km), acum după aproape 2 ani am 27500 km. Configurație: Style, tapițerie bej alcantara, pachet suspensie adaptivă, matrix, parbriz încălzit (cu folie, nu cu fire vizibile), volan încălzit, toate scaunele încălzite, climă pe trei zone cu control separat spate, geamuri față cu insonorizare suplimentară (recomand, reduce foarte mult zgomotul vântului. Păcat că nu există și pentru geamurile spate), padele pentru DSG. - motorul este mai mult decât suficient pentru modul meu de condus. Pus pe Sport, e altă mașină, dar îl folosesc destul de rar (detalii mai jos) - tehnologia mild-hybrid este o păcăleală unealtă de marketing, util doar la 3 lucruri: impozit mic (zero, în cazul meu în primii doi ani, cel puțin), vignetă de parcare gratuită în parcările din București administrate de primărie, pornirea instantanee a motorului din Start-Stop (pe care nu-l folosesc, dar care se manifestă - vezi următorul punct). Având 9cai (parcă așa era scris pe undeva), nu cred că ajută în mod real la demaraje, dar dacă ei spun așa, atunci e doar părerea mea subiectivă că nu ajută - legat de Start-Stop, chiar dacă este dezactivat, din cauza tehnologiei MH motorul se oprește în orice situație de coasting (în modul Drive), deci în București, la mersul în coloană se oprește imediat cum iei piciorul de pe frână. Dacă e SS dezactivat pornește motorul imediat cum oprești mașina. Teoretic, cu SS activ ar merge foarte bine în sensul că, la semafor, iei piciorul de pe accelerație, oprește motorul, îl păstrează oprit până la repornire. - tehnologia ACT (https://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_act_active_cylinder_technology_explained.shtml), care oprește doi cilindri în sarcină mică, nu e ce trebuie la Octavia. În sensul că vibrează mașina, cel puțin la mine. Puțin, dar sesizabil de la volan (pasagerii nu observă, șoferul observă în pedală). Mie nu-mi place, dar nu se poate dezactiva (cred). - în modul Drive motorul este fluid, cutia DSG necesită puțină adaptare dacă treci de la manuală (datorită modului în care face calculele privind treapta de preselectat, uneori nu iese și trebuie să cunoști situațiile respective, ca să nu crezi că e un bug când durează o secundă să retrogradeze, sau să treacă la treaptă superioară dintr-o retrogradare inițială - vezi https://www.autoevolution.com/news/how-dual-clutch-transmissions-work-5458.html, zona Disadvantages. Însă în niciun caz asta nu este norma, ci mai degrabă excepția în 1% din cazuri). - modul Sport e altceva, cutia își schimbă comportamentul, răspunde mult mai repede în toate condițiile, accelerația e mult mai bună, însă nu mai este atât de fluid ca în Drive. În sensul că intră frâna de motor imediat cum iei piciorul de pe accelerație. Deci nu e de mers lejer, pentru că imediat încetinește. Nu intră în mod coasting, însă, din păcate, chiar și în modul Sport, dacă o ții în sarcină mică, intră ACT-ul și se simte vibrație în pedală. Nu foarte deranjant, depinde de persoană. - nu a mâncat niciodată ulei, nu știu dacă din noroc, sau pentru că i-am făcut rodajul, sau pentru că o menajez. - legat de mașină, a avut mici probleme de soft la început, dar rezolvate complet cu update-ul 1803 de astă toamnă. - opțiunea de suspensie adaptivă este foarte utilă, diferență între modul confort și cel sport, nu mă mai văd optând pentru o mașină fără această opțiune. În consecință, sunt extrem de mulțumit de mașină și motor, nu mă mai întorc niciodată la cutie manuală, iar la prețul acesta consider că nu aveam ce să iau mai bun, ca mașină nouă. Dacă ai întrebări punctuale pe liniile de mai sus (poate nu am explicat cum trebuie totul), le aștept.
    3 points
  4. Momentan cele deja cumparate. Normale.
    2 points
  5. Am revenit la rotile de vara si oricat ma incearca dorinta de 19..pt B si daily, nu e decat o bataie de cap. Legat de bataie, dupa un sezon, 2 jante erau deja usor strambe dar s-au rezolvat. Astept sa vad arcuri decente fie coilover.
    2 points
  6. @mad_katColierele au fost schimbate in Ianuarie cand am refacut motorul si am curatat zonele cu ulei. Chiar am cautat coliere oem ( nu cele cu surub). Bratele curatate si pregatite pentru un pic de primer si vopsea.
    2 points
  7. Dupa o pauza de masini din grupul VAG, m-am reintros, de data aceasta am facut alegerea de un A6 . Configuratia: A6 2010 quattro 3.0 TDI tiptronic Xenon Interior piele Trapa Navigatie Leduri Lumini ambientale Modificari aduse pana acum: ornamente inox pedale, OEM de pe un RS6 C7 Planuri de viitor, deocamdata o interfata AMI cu bluetooh pentru redare muzica din tel.
    1 point
  8. Am terminat si etrierii. Cei din fata sunt usor de facut dar cei din spate m-au chinuit. Al naibi inel de siguranta. Unul s-a lasat montat dupa 30 minute. Maine o sa incerc sa montez restul de piese: senzorul pe punte, etrierii, discuriile si placutele, conductele si restul.
    1 point
  9. Eu am montat pe Ateca AAWireless, deja de vreun an, cred si a dat un singur rateu. In rest, e f comod sa pastrezi telefonul in buzunar (sau poseta, in cazul sotiei), dar sa ai acces la el. Merita sigur 450 ron, din punctul meu de vedere pentru cei care vor optiunea de wireless
    1 point
  10. @Tit Don in plaja aia de pret mie mi-ar fi greu sa iti recomand ceva automata. Gandeste-te ca masinile la banii aia au lejer peste 200k km. La varsta aia o automata poate sa inceapa sa manance bani. Ai 1000-1500 euro sa repari o cutie DSG in 6-12 luni de la achizitie daca este cazul? Daca raspunsul este nu atunci fie (a) cumperi o masina la 5500 euro ca sa ai bani de eventuale reparatii, fie (b) renunti la cutia automata @tavitara alea sunt expresii de samsar: "masina pentru pretentiosi", "full", "nu confundati cu..."! Cum demonstreaza el ca a avut unic proprietar in Franta? Probabil prin acte "samsarite".
    1 point
  11. Pai spune că e unic proprietar al mașini,oare e adevarat?
    1 point
  12. 7500 EURO un Golf7 cu 123700 KM??? Pai si samsarul cu cat a luat-o? Cu 6000?
    1 point
  13. Mereu mi-a placut aia cu "masina pentru pretentiosi"! A scris cineva vreodata: asta e o masina pentru aia care vor sa dea bani multi pe un jeg de masina? 🙂 Suna oricum a anunt de samsar asa ca as fi foarte atent. Nu stiu daca s-a facut motor 1.6 TDI de 150cp (nu erau de 115-116cp?). Nu se incarca nici o poza. Nu scrie ce dotari are - ce inseamna "full options"??? Bine ca nu a scris "full fara pele" 😄 ...suspecta masina. Trebuie verificata online, dar mai ales fizic. Dusa la un service ok si verificata cu un tester, verificata vizual (accidente, daune, etc).
    1 point
  14. Discurile OE sunt niște mizerii. Rentabil e sa schimbi doar plăcuțele, dar la cum arată discurile degeaba pui plăcuțe noi ca nu au pe ce sa strângă! Schimbă și discurile să redescoperi cum e când frânează și spatele.
    1 point
  15. Inca un update, m-a mancat in fund sa instalez un intercooler de capu' meu, ajutat de un prieten. :). Ce sa zic, daca vreti sa va faceti singuri 'operatiunea', sa va inarmati cu multe ore de timp liber, toata rabdarea si o pereche de tampoane de radiator in caz ca le rupeti. intercoolerul este unul de R, reprezentand un upgrade mic dar suficient pentru ce vreau eu.
    1 point
  16. Pe parte de confort...incomparabil...pe spate totul ok...la octavia e durere mare. Intre timp...m.am.apucat de ambientala pe.spate...manere kessy pe spate...antifonare etc
    1 point
  17. Bună seara. Un nou prag. Urmează săptămâna aceasta și schimbul de ulei/filtre după un an și 10.000 km parcurși.
    1 point
  18. Experienta mea pe persoana fizica cu masina platita din surse proprii: Fabrica ofera discount la 2 pachete interesante de optiuni si mai are si dealerul o mica marja, daca te intelegi bine cu ei. Eu chiar am ramas surprins sa constat ca ai mai multe reduceri la un Kodiaq decat la Octavia. Diferenta de pret a fost sub 2000 Euro pentru Kodi fata de Octavia configurata asemanator, cu acelasi motor (2.0 TSI, AWD, DSG).
    1 point
  19. Revizia 5 – 115.123 Km, (deci vreo 27.500 km de la revizia anterioară) Total 2037.58 RON 1. schimb ulei, filtru aer, filtru polen, și restul operațiunilor implicite (1169.12 RON) manoperă - 274.89 RON materiale (ulei, filtru ulei, garnitura+buson, filtru polen, materiale mici) - 894.23 RON 2. schimb bujii (868.46 RON) manoperă - 124.95 RON materiale (bujii 4 buc., garnitura, inel etansare, brida retinere) - 743.51 RON
    1 point
  20. Zilele trecute incercam sa codez ecu sa fac functional si tempomatul. De fiecare data cand bagam codul imi luam eroare de "session dropped".. am zis ca aia e, nu merge. Cand pot, dau jos ecu sa il codez pe masa. Si-am plecat pana la București... ca marti dimineața devreme plecam spre Grecia. In timp ce ma plictiseam pe Valea Oltului...am zis hai sa pornesc butonul ala de la maneta de tempomat. L-am pornit desi stiam ca nu mergea. Apoi am apasat pe "set" si.... mergeeee... Deci avem si tempomat functional. Yuhuu! Acum sa tot facem drumuri lungi Ps: ai fain e si dealul negru cand ai DSG...
    1 point
  21. Revizia 4 – 87.760 Km, (deci vreo 25.000 km de la revizia anterioară) Total 4041.35 RON 1. schimb ulei, filtru aer, filtru polen, și restul operațiunilor implicite (1325.51 RON) manoperă - 257.04 RON materiale - 1068.47 RON 2. pachet schimb lichid frana (conform service) total 190.99 RON 3. schimb placute frana fata/spate uzura – prima schimbare, operatiune la care ma asteptam (1690.13 RON) manoperă – 278.46 RON materiale – 1411.67 RON (set placute fata 782, spate 585.83, suruburi 43.84) 4. inlocuit bucse brat inferior spre spate - uzura – recomandare service (834.72 RON). Am decis sa le schimb acum pentru ca anul viitor trebuie sa ma ocup de set anvelope vara + iarna manopera – 571.28 RON (montat/demontat brat, inlocuit bucsa, reglaj directie) materiale – 263.44 RON (2 x bucsa brat inf spre spate) Am schimbat și lamele ștergătoarelor față și spate pe la vreo 85.000 km (nu din reprezentata ca pana acum pentru ca era prea mare pretul…) - 175 RON setul complet Bosch.
    1 point
  22. Se aude frumos, dar nu-mi place locul ales pentru astfel de demonstrații, mai ales când unii își plimbă liniștiți bebelușii.
    1 point
  23. Multumesc, si scuzati pt raspunsul intarziat ; se pare ca mi'a scapat un porumbel pe acest minunat forum tehnic despre o plaja de viteza pe care am atins'o si a trebuit sa suport consecintele.. Mihai : da, ea arata okeiutz, dar o vreau impecabila asa ca o voi revopsi la primavara integral. Andrei : am avut si eu o cupra 6L, si pe langa faptul ca astea mici alearga mai bine, cele din clasa medie precum gti'ul sunt mai confortabile..eu nu m'as mai intoarce la clasa mica ; diferenta o simt f mult si in concedii, asa ca daca gasesti ceva bun, nu ezita ; nu cred ca vei fi dezamagit. Mik15 : da, nu am socotit niciodata ca renteaza sau nu, dar din tdi Pd poti sa scoti putere si cand nu ai buget de 2.0 tfsi, te limitezi la ce ai cat despre readusul la viata, da, e un sentiment placut silviu : cu siguranta nu, dar nu voi face. cristi : da, asa a fost ; prima oara o uram putin, dar acum o ador ; a fost dragoste cu nabadai :))) daca la inceput regretam alegerea, acum sunt f impacat cu trocul. Cat timp am luat o pauza aicisa, am pus admisia ramair oversize ; sunetul e demential, imi place mult.
    1 point
  24. Nu e un disconfort atat de mare, practic dureaza 3 secunde sa il conectez la cablu, doar ca la drumuri foarte scurte conexiunea wireless pare mai la indemana.
    0 points
  25. Prefer sa evit camerele fara ecran, sau sa merg cu ecranul oprit Un 70mai 1s m a tinut doar 1 an si vreo doua luni. daca intamplator nu avem nevoie sa descarc ceva, nici nu mai stiam ca nu mai filmeaza. Pornea, dadea mesaj, si apoi se oprea din inregistrare dar ledul ramanea verde De atunci prefer camere cu ecran, pe care pot din cand in cand sa l vizualizez cum inregistreaza
    0 points
  26. Probabil ca asa cum a spus si colegul @Florin mai sus, nu ai alta sansa decât sa ajungi prin interior la incuieori. Acestea, dupa descrierea manifestarilor, sunt blocate in modul 'safe" si nu pot fi deschise nici de afara nici din interior. Tocmai de aceea când tragi de levierul de deschidere a usii, "tumburusul" se ridica dar revine. Acesta este modul "safe" insa e mai dificil de inteles daca nu stii cum functioneaza incuietoarea in sine. Ai avut un noroc enorm anul trecut ca ti s-a deblocat, insa cu astfel de noroc nu te intâlnesti in fiecare zi. Revenind la problema, pe scurt, trebuie din interior, scos sezutul banchetei, suruburile fetei de usa, geamul din macara, macaraua de pe usa, apoi geamul afara din usa si mai departe trebuie vazut ce tactica abordezi. Accesul este destul de limitat, dar nu imposibil. In cel mai rau caz, daca prin batai cu pumnul in usa in zona incuietorii, concomitent cu actionarea inchiderii centralizate din cheie, asta eventual inainte de a te apuca sa desfaci usa, sau ulterior, cu usa desfacuta, sa incerci sa alimentezi motorul pe direct cu 12V, schimbând polaritatea din când in când, nu se deschide usa, atunci va trebui cumva sa spargi partea electrica a incuietorii, ca sa deblochezi pârghiile ce tin usa incuiata. Daca ajungi in stadiul acesta, e bine sa ai in prealabil doua incuietori second-hand originale, dar reconditionate complet, pregatite pentu inlocuire, fiindca cele sparte nu vor putea fi refolosite. Ma rog, acesta este cel mai negru scenariu, dar in principiu cam asa stau lucrurile. Daca erai din Bucuresti, poate te ajutam sa rezolvi, dar distanta este mare pâna la Timisoara. Oricum daca nu ai cunostinte destule, mai bine apelezi la cineva din zona care stie ce are de facut, ca pagubele colaterale sa fie cât mai mici.
    0 points
  27. Decodarea. TMBJJ45L7E6038857.pdf WAUZZZ8K4DA194021.pdf wvwzzze1zlp009073.pdf WVWZZZ1KZ6W542416.pdf WVWZZZ3CZAE152504.pdf WVWZZZ3CZ9E504030.pdf
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!