Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.01.2023 in Postări
-
Oricat de binevoitor si pro tehnologie ar fi cineva, vine un moment in care cred ca oricine incepe sa se sature de toate aceste glitch-uri si mici probleme de sw.2 points
-
@tavitara eu… am vezica de cursa lunga - desi pana in 2018 eram platinum la vreo doua aliante, nu cred ca am folosit baia din avion de mai mult de 2 ori. Din 700+ de ocazii. Ce m-a surprins e ca multi nu planifica chiar nimic inainte de a pleca la drum. OK, jumatate din masinile pe care le-am remarcat au oprit in Agigea, cealalta jumatate era in parcare in Olimp. Deci cumva… o plimbare de o zi. Dar e de kko sa conduci 45 de min ca bezmeticu, te opresti in prima bezinarie, faci plinu, bagi o cacafea… mediocra si ceva sandvise indoielnice, apoi ii dai iar talpa, la pod platesti la taxatoare si… mai faci o pauza de pipi pentru ca apa aia la suprapet acum vrea afara. Daca suntem pe chilleanu, atunci fac plinu cu o seara inainte (eventual iau si 2 treceri) ma trezesc cu 10 min mai devreme, imi fac o cacafea asa cum imi place… poate si un mic dejun ca la carte… si purcedem lento la drum. In cazul meu problema e ca… tre sa fac ceva. De multe ori folosec DN-ul doar pentru a nu adormi - la 90-100 pe B1 cam te saturi de mers in linie dreapta si nu, “eu vad cu ochisorul meu” si “curcubeul de masini” nu ajuta cand drumul dureaza mai mult de 3 ore. Daca am calculat bine, am pierdut ca o ora la 500km. Poate 1h30… Parca nu mai ajungeam in B. Poate si de asta comportamentul destul de “pe toti peretii” al posesorilor de permis auto pe la Sarulesti: pressing agresiv, flash-uri, depasiri (aka mers pana in bara celui din fata apoi schimbat banda in orb) prin dreapta, frane in bot… Cred ca cea mai buna abordare a problemei e chilleanu (as in B1 cu 90-100) in apropiere de orasele mari, urmata de un mers mai alert, dupa cum permite drumul. Acu… om vedea.2 points
-
2 points
-
Injector CR piezo Bosch CR/IFL19/ZEREAK50S numar de referinta 0445115024 echivalent cu 0445115078 -0445115004-0445115034-pentru Q7-Touareg Phaeton-OEM 059130277S Volkswagen. In realitate,toate injectoarele cu numar de referinta de tipul 0445115xxx cele cu 0445116xxx si cele cu referinta 0445117xxx urmaresc acelasi proces de demontare,asamblare si curatire fara nicio exceptie. Verificare rezistentei electrice a injectorului trebuie facuta cu un aparat de masura care poate asigura o lectura a rezistentei la 125v cc. Rezistenta acestor injectoare trebuie sa fie minim 170 kohmi maxim 200kohmi,in masuratorile reale de fiecare zi facute de mine toate au 178 kohmi. Nu stiu cit va poate ajuta informatia,dar poate sint interesati printre forumisti. Direct la subiect: DOAR PE RASPUNDEREA VOASTRA. Curatirea interioara si montaj,UNUL dintre multele modele PIEZO. Puteti cere info aici pe forum,pentru toate celelalte modele,electromagnetice,mecanice,piezo, Bosch,Denso,Delphi,Siemens-VDO-Continental,pentru toate tipurile de motor,indiferent de grupul din care fac parte,VAG,PSA,etc, si in limita timpului liber,desfac din fiecare cite un model,si va explic ce aveti nevoie. Aveti nevoie de masina de curatat cu ultrasunete,fie ea si una din acelea micute de la chinezi de 20 eur una si de 0,6L capacitate,fara ea,nu merita sa va apucati de treaba, nu exista nimic care sa suplineasca aceasta metoda de lucru,doar curatirea laser,inaccesibila ca pret inclusiv pentru ateliere dedicate. Cheie dinamometrica,mai importanta la strins decit la desfacut injectorul. O presa,cum vreti sa o numiti,un dispozitiv, pentru comprimarea amplificatorului hidraulic. Ulei ISO 4113 special pentru bancuri de probe,dar merge si motorina,exclus ulei de motor, mai bine ulei de masina de cusut. Inainte de toate,faceti un semn vizibil,cu ceva metalic,care sa lase urma intre piulita duzei, cum e corect in RO duza sau duza?,ca vad multe chestii pe internet,si corpul injectorului, asta va ajuta cind veti stringe la final piulita,sa o puneti in aceeasi pozitie in care a fost. Nu este modul cel mai corect,trebuie strins la un par de forta,torque,dar cum nu veti monta piese noi,se poate folosi si aceasta metoda. Demontati complet injectorul,piesa cu piesa,atentie la foto,nu incercati sa scoateti partea electrica,aia nu se poate atinge. Dezarmati amplificatorul hidraulic,si mare atentie la valva de control sa nu pierdeti arculetul si piesa aferenta. INTERZISA FOLOSIREA DE MATERIALE ABRAZIVE,SMIRGHER,PERII DE SIRMA,ETC pentru curatirea oricarei piese din interiorul injectorului,nici macar cirpa de bumbac,sau vata medicinala. Interzisa de asemenea curatare virfului duzei cu materiale abrazive,si orice altceva care presupune atingerea virfului duzei,exceptie ultrasunete,dizolventi,laser,etc. Pentru lustruirea unora dintre piese,se poate folosi daca nu exista remediu,pasta de lustruit, folosita de ceasornicari,si bijutieri,cu sculele corespondente. Multe din reglajele unui injector,sint de ordinul a 0,040mm-0,060mm Odata curatat in masina de ultrasunete,uscati cu aer toate piesele,apoi ungetile cu ISO 4113 si montati totul in ordinea inversa demontarii. ATENTIE-pentru montarea pieselor amplificatorului hidraulic,aveti nevoie de o presa,se umple cilindrului pistonului cu ulei ISO 4113 si se preseaza pina la atingerea cilindrului,apoi se mai stringe inca 35 grade in plus,aici este dupa mina si ochiul fiecaruia. Amorsarea amplificatorului hidraulic este obligatorie,in caz contrar injectorul nu va functiona. Partea cea mai importanta la care din pacate nu are acces decit pompangiul de serviciu,este probarea in bancul de probe,pentru verificarea cantitatilor de injectie stabiliti de fabricant pentru toate regimurile de lucru ale injectorului. Daca totusi ati facut totul corect,ar trebui ca injectorul sa fie cel putin 50% mai bine decit era inainte, exceptie facind bineinteles cind injectorul are o problema mecanica,electrica,caz in care nu se poate rezolva doar cu o curatire. Anumite piese pot fi ,,reparate" unele insa,cum este duza,nu,doar inlocuirea ei cu una noua poate rezolva problema,si din pacate este piesa cea mai solicitata si care se uzeaza cel mai mult.1 point
-
Salutare! Recent am achizitionat un Leon 5f 1.4 tsi CMBA 150.000 km pe bord ( nu am verificat nicaieri daca sunt reali) dar masina e impecabila din toate punctele de vedere, iar in momentul achizitionarii nu m-am indoit de acesti km. mai ales ca proprietarul mi-a furat ochii cu discuri, placute, cauciucuri noi, telescoape schimbate, buji, distributie, ulei toate schimbate si dovedite cu 3000de km in urma fiind masina personala, iar motivul vanzarii a fost ca au nevoie de ceva mai mare.. In fine, acum imi e clar care a fost motivul vanzarii. Este un FR cu foarte multe dotarii, ceea ce mi-a si atras atentia! Idee e ca motorul e generatia Ea211 la care se zice ca au remediat problema cu distributia, segmentii si consumul de ulei de aceea am si hotarat sa merg pe motorizarea asta, chiar daca am mai vazut cazuri de consum ulei si la motorizarea asta am zis ca nu voi fi chiar eu atat de ghinionist si sa prind exact o masina cu problema asta .. doar ca surprinzator de aproximativ de 2 luni de cand am masina si aprox 700 de km, am completat cam 2 litri de ulei Castrol 5w30.. dupa cateva zile de rasfoit paginile forumurilor am decis sa impartasesc si cu voi aceasta problema. Stiu ca sunt mai multe posibilitati de luat in calcul si trebuie sa le elimin pe rand, Semeringuri supape, turbina sau ce-i mai rau probleme pe cilindrii/pistoane. Ideea e ca masina scoate un poof de fum doar la accelerare pe loc, sunt convins ca si in sarcina scoate doar ca din masina nu e deloc vizibil. La relantii nu pare sa scoate deloc. Ce e concret e faptul ca masina trage bine, motorul suna foarte bine, chiar nu are nici un sunet dubios cum am mai vazut pe aici prin postari si aproape ca nici nu il simt ca e pornit si la relantii. Ce gasesc dubios e foarta multa funingine pe evacuare care rezulta clar de la consumul de ulei. Deci il arde, nu il pierde pe nicaieri. - Ce pot, si vreau sa verific e compresia chiar daca e relativa treaba, pot fii iesiti din tolerante decat segmentii de ulei si chiar daca are compresie buna, tot il mananca. Nu am nimic aprins pe bord, iar la ultima diagnoza chiar cand am luat-o nu avea erori de genul "missfire" sau ce naiba mai da cand sunt probleme pe cilindrii. - Alta chestie ce urmeaza sa mai verific e jocul axial/radial la axul turbinei sau daca gasesc mult ulei prin tubulatura, desii nu am identificat nici un sunet suspec al turbinei in mers, eu tutusi sper ca aici sa fie problema.. fiind si cea mai putin costisitoare. Iar abea apoi sa ma gandesc la semeringuri supape si pistoane inlocuite.. Astept cu mare interes si parerile voastre, precum si ce alceva as mai putea verifica in aceasta situatie..1 point
-
1 point
-
Ti-a raspuns adrian001 inainte,daca masina merge bine,nu te apuca sa repari doar findca vrei sa vezi niste cifre diferite la diagnoza. Pe de alta parte,daca pornesti masina asa de rar,fiind diesel pe deasupra,e posibil sa scoata mult fum in primii km parcursi,de obicei fum alb urit mirositor,dar asta nu inseamna neaparat ca are o problema de injectie,mergi vreo 100km cu masina,RPM la 3000...3500 dar fara sa exagerezi,din cind in cind,si apoi tragi o concluzie.1 point
-
@razvancc cum am zis... ma pregatesc de viitor. Imi caut V6 ;)) LE: eu stiam cu e cu "eclectica" la drum lung, sotia nu prea. Acum a aflat. S-a dat si cu V6-le... nu vrea sa mai auda de chestii pe baterii ;))1 point
-
@BeciAcustic mancarea a fost buna: vremea neasteptat de buna: Sezlongu nu stiu cat a fost ca am stat la rogojini ;)) @acidone77 pe acolo... Sa moara Bibi cat de ineficient conduc romanii. Am trecut pe langa unu pe Splai... m-a depasit de 3x pe A2 si pana la urma a ajuns cu 3 minute inaintea mea ;))1 point
-
Aseara am dat drumul la instalare ME 3.0, dar in bord, dupa 10 min, nu era aprins decat martorul de frana de mana, dimineata FAIL>incercati mai tarziu, dar masina era deplasabila. LA ora 08:00 am pornit , pentru a 2-a oara update-ul. Dupa 10 minute s-au aprins ambii martori in bord, semn ca a inceput. LA ora 15:30 , cam la 1/2 ora dupa ce s-au stins cei 2 martori, am descuiat masina. Succes !!! Masina a finalizat prima parte de update, dupa ce am intrat in masina, nu am pus contactul si am asteptat cca 3 minute sa vedem ce se intampla. S-au mai downloadat inca 2 chestii mici, ceva de SHOP si manualul digital care nu s-a instalat decat dupa ce am pus contactul. Mi-a cerut sa ma loghez la masina si am facut-o scanand codul QR Am incercat sa intru in shop si imi spunea ca e indisponibil temporar. Am incuiat masina si am asteptat 15 minute. Am descuiat masina, iar am asteptat 3 min fara sa pun contactul si s-a mai downloadat un update mic, de WE connect si WE connect plus Am pus contactul, mi-a cerut activare user principal si sa introduc S-PIN, si-a facut sincronizarea. Am intrat la SHOP, am downloadat cele 2 we connect, in 3-5 minute s-au activat, am primit si emailurile de confirmare a achizitiilor, SHOP este in romana, tine de tara in care este inregistrat autovehicolul. Se poate schimba tara dar nu am incercat sa vad ce se intampla. LA user-privacy am activat locatia si acum, in app apare si locatia telefonului si a masinii. In aplicatie apare daca masina este incuiata sau descuiata si daca e vreo usa deschisa Am schimbat si tara in SHOP, doar pe Germania am gasit ceva diferit, ceva legat de service, am downloadat, s-a instalat, a venit mail de confirmare dar aplicatia nu o gasesc ca fiind instalata Am instalat si WE Charge, care disparuse in urma upate-ului. Adaptarile facute pentru sunet si inchidere geamuri nu au disparut, in schimb s-a activat din nou martorul de centura. LA verificarea dupa VIN acum mai apare doar o singura actiune (partea2). Inainte de update apareau 2 actiuni.1 point
-
Salutare revin dupa ceva vreme si cu raspuns la problema mea a fost urmatorul: Am schimbat ambreiajele(pe masina era cel original din 2009),cu unul OEM, volant pe Sachs cea veche batea f rau, schimbul de ulei. Am plecat in probe cu ea si tot se simtea ceva cand reduceai aproape de tot si venea treapta 2 am mers si i a facut adaptare la cutie si apoi nu am mai mers 500m ca mi a trecut in avarie si pe N nu se mai accelera, a crapat mecatronicul care erau șanse sa se intample dupa schimbul de ambreiaje si a urmat sa l duc la reconditionat unde au fost schimbate toate 6 valvele de presiune, cost 4200lei cu garantie 1 an iar restul pieselor vreo 6800lei total 12.000lei. Cutia se simte bine, schimba f frumos,totul e ok momentan. Toate operatiunea am facut o la Adrian de la Revizie Cutii Automate Buftea asa il gasiti pe fb, you tube si locatia pe google maps,un baiat f de treaba, explica omul si stie f bn ce face, profesionalism si calitate pe care il recomand! O zi buna va doresc domnilor?1 point
-
Nu am mai postat nimic - si de cateva saptamani masina a cam dormitat in parcare. Concediul de iarna, si un drum la Sibiu le-am facut cu inlocuitorul busului... Motive sunt mai multe - am ceva timp la dispozitie luna asta si le voi adresa pe rand: - termostatul este kaputt, sub 5 grade in frana de motor sau mers lejer scade bine de tot apa, si la porniri la rece se incalzeste foarte greu. Si e pacat sa rulez motorul rece aiurea - furtunul de antigel - cel cu scurgerea misterioasa - s-a agravat pana in punctul in care mi-e teama sa nu cedeze de tot. Trebuie macar sa il identific clar - am ajuns undeva pe la 12k km de la ultimul schimb de ulei - si nu vreau sa repet patania cu supapa din capacul filtrului (am povestit mai devreme asta) - aparent sunt doua coduri de piesa si pana nu il dau jos pe al meu sa iau exact codul - nu ma risc. Toate vor implica ceva contorsionism pe sub masina - noroc ca am spatiu acoperit unde sa fac asta ... Dar le voi rezolva, mi-e dor sa o conduc ...1 point
-
La multi ani ! Iarna intarzie sa apara... eu imi fac de cap. Am comandat un set de covorase custom "RS", din material asemanator cu cel original, prinderi originale, rama piele si cusaturi maro ca cele Audi Exclusive pe care le am Evident, acestea le voi "purta" in sezonul frumos, nu pe ploi si zapezi. Va las cateva poze, mai multe poze / videoclipuri / informatii gasiti pe instagram @rs7diesel .1 point
-
1 point
-
No vezi, fix la fel este si la EV-uri. Daca stii ce faci, nu patesti ca personajul din postarea cea virala (si care nu e flame bait, chiar deloc). Faptul ca poti s-o alimentezi nu-ti foloseste la absolut nimic daca nu porneste si nu stii sa schimbi bujiile incandescente in fata blocului pentru ca tu esti profesor de Istorie si nu mecanic de Duminica. Faptul ca Norvegia renunta la scutirea de TVA a EV-urilor n-are absolut nici o legatura cu nici o agenda.1 point
-
Am vazut si o gramada de masini diesel care n-au mai vrut sa porneasca iarna (le-au murit prea multe bujii incandescente). Si in unele cazuri a durat 2 saptamani pana a gasit loc liber pt programare in service. Am vazut si o gramada de masini pe benzina care n-au mai vrut sa porneasca iarna (le-a murit subit bateria). Asa ca promovarea acestor filme este flame bait. Din partea unui moderator...🙄1 point
-
1 point
-
0 points
-
@alc2 eu am modelul EW900 eurway 944 946 pentru mine e primul suport de bicicleta, si din start am vrut pe carlig, pentru ca sus imi pun cutia de portbagaj. eu am cautat second hand ( preferabil cauta prin arad, timisoara, in zona aceea gasesti multe la pret bun, trec vama si se vand repede) nu m-au deranjat zgarieturile si intre 120-180 de lei iti iei set de incuietori noi noute peruzzo sau thule. ca sa montezi 2 bicicleta e foarte usor pe carlig, daca ai o masina mai inalta, te chinui sa le pui sus, eu am 1.70 inaltime, ma chinui sa le pun sus pe masina. Legat de parcare, sa tii minte ca il ai montat, calculezi cam inca 1 metru sa ai pe langa lungimea masinii, nu iti recomand sa circuli prin oras cu el montat, doar daca e cazul, eu am circulat cu el mult si in zone mai aglomerate, putin cam greu iesi dintr-o parcare oblica cu spatele intr-un bulevard aglomerat ( am testat la maxim ) daca nu uiti ca ai masina mai lunga decat deobicei, nu vei avea probleme. Depinde de la sofer la sofer/ conducator auto Etc Aseara veneam spre casa de la munca si am observat ca nu mai merge turatia la clima, nu intelegeam din ce cauza mi se abureau geamurile asteptam sa ajung acasa sa aduc laptopul sa vad ce are cum ajuns acasa apare martorul de la baterie😂 am zis e clar..ori s-a rupt cureaua...ori ceva s-a dus la compresor. concluzia a fost ca a cedat fulia si l-am inlocuit azi cu unul nou. nu a vrut sa mai tina pana incepe primavara 😩 am comandat DEPLHI, echiparea originala de pe masina, conform seriei si completat cu ulei PAG 46, iginenizare completare, ETC poze de la mecanic nu am din pacate, eu eram la munca de birou si nu am putut asista...Aspteptam caldura sa vedem cate grade avem in masina cu compresor nou, sper sa tina mult si bine bineinteles si curea de accesorii noua Contitech.0 points
-
Am fost cu un prieten plecat cam la vreo 600 km de casa...cand sa ne intoarcem ...si-a inchis cheia in masina (Golf4 combi)...am sa fiu cat de scurt posibil...am sunat pe cinev si i-am urmat sfaturile Demontat suport numar inamtriculare... de la mijlocul suportului 2cm la stanga dat o gaura mica cu bormasina si tras cu surubelnita actionarea de la portbagaj si s-a deschis.pus suportul inapoi si nu se vede nimic. La combi maschezi si gaura si poti intra si in masina. Poate va ajuta.. Sent from my GT-I90010 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00