Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 08.01.2023 in Postări

  1. @BeciAcustic mancarea a fost buna: vremea neasteptat de buna: Sezlongu nu stiu cat a fost ca am stat la rogojini ;)) @acidone77 pe acolo... Sa moara Bibi cat de ineficient conduc romanii. Am trecut pe langa unu pe Splai... m-a depasit de 3x pe A2 si pana la urma a ajuns cu 3 minute inaintea mea ;))
    2 points
  2. Injector CR piezo Bosch CR/IFL19/ZEREAK50S numar de referinta 0445115024 echivalent cu 0445115078 -0445115004-0445115034-pentru Q7-Touareg Phaeton-OEM 059130277S Volkswagen. In realitate,toate injectoarele cu numar de referinta de tipul 0445115xxx cele cu 0445116xxx si cele cu referinta 0445117xxx urmaresc acelasi proces de demontare,asamblare si curatire fara nicio exceptie. Verificare rezistentei electrice a injectorului trebuie facuta cu un aparat de masura care poate asigura o lectura a rezistentei la 125v cc. Rezistenta acestor injectoare trebuie sa fie minim 170 kohmi maxim 200kohmi,in masuratorile reale de fiecare zi facute de mine toate au 178 kohmi. Nu stiu cit va poate ajuta informatia,dar poate sint interesati printre forumisti. Direct la subiect: DOAR PE RASPUNDEREA VOASTRA. Curatirea interioara si montaj,UNUL dintre multele modele PIEZO. Puteti cere info aici pe forum,pentru toate celelalte modele,electromagnetice,mecanice,piezo, Bosch,Denso,Delphi,Siemens-VDO-Continental,pentru toate tipurile de motor,indiferent de grupul din care fac parte,VAG,PSA,etc, si in limita timpului liber,desfac din fiecare cite un model,si va explic ce aveti nevoie. Aveti nevoie de masina de curatat cu ultrasunete,fie ea si una din acelea micute de la chinezi de 20 eur una si de 0,6L capacitate,fara ea,nu merita sa va apucati de treaba, nu exista nimic care sa suplineasca aceasta metoda de lucru,doar curatirea laser,inaccesibila ca pret inclusiv pentru ateliere dedicate. Cheie dinamometrica,mai importanta la strins decit la desfacut injectorul. O presa,cum vreti sa o numiti,un dispozitiv, pentru comprimarea amplificatorului hidraulic. Ulei ISO 4113 special pentru bancuri de probe,dar merge si motorina,exclus ulei de motor, mai bine ulei de masina de cusut. Inainte de toate,faceti un semn vizibil,cu ceva metalic,care sa lase urma intre piulita duzei, cum e corect in RO duza sau duza?,ca vad multe chestii pe internet,si corpul injectorului, asta va ajuta cind veti stringe la final piulita,sa o puneti in aceeasi pozitie in care a fost. Nu este modul cel mai corect,trebuie strins la un par de forta,torque,dar cum nu veti monta piese noi,se poate folosi si aceasta metoda. Demontati complet injectorul,piesa cu piesa,atentie la foto,nu incercati sa scoateti partea electrica,aia nu se poate atinge. Dezarmati amplificatorul hidraulic,si mare atentie la valva de control sa nu pierdeti arculetul si piesa aferenta. INTERZISA FOLOSIREA DE MATERIALE ABRAZIVE,SMIRGHER,PERII DE SIRMA,ETC pentru curatirea oricarei piese din interiorul injectorului,nici macar cirpa de bumbac,sau vata medicinala. Interzisa de asemenea curatare virfului duzei cu materiale abrazive,si orice altceva care presupune atingerea virfului duzei,exceptie ultrasunete,dizolventi,laser,etc. Pentru lustruirea unora dintre piese,se poate folosi daca nu exista remediu,pasta de lustruit, folosita de ceasornicari,si bijutieri,cu sculele corespondente. Multe din reglajele unui injector,sint de ordinul a 0,040mm-0,060mm Odata curatat in masina de ultrasunete,uscati cu aer toate piesele,apoi ungetile cu ISO 4113 si montati totul in ordinea inversa demontarii. ATENTIE-pentru montarea pieselor amplificatorului hidraulic,aveti nevoie de o presa,se umple cilindrului pistonului cu ulei ISO 4113 si se preseaza pina la atingerea cilindrului,apoi se mai stringe inca 35 grade in plus,aici este dupa mina si ochiul fiecaruia. Amorsarea amplificatorului hidraulic este obligatorie,in caz contrar injectorul nu va functiona. Partea cea mai importanta la care din pacate nu are acces decit pompangiul de serviciu,este probarea in bancul de probe,pentru verificarea cantitatilor de injectie stabiliti de fabricant pentru toate regimurile de lucru ale injectorului. Daca totusi ati facut totul corect,ar trebui ca injectorul sa fie cel putin 50% mai bine decit era inainte, exceptie facind bineinteles cind injectorul are o problema mecanica,electrica,caz in care nu se poate rezolva doar cu o curatire. Anumite piese pot fi ,,reparate" unele insa,cum este duza,nu,doar inlocuirea ei cu una noua poate rezolva problema,si din pacate este piesa cea mai solicitata si care se uzeaza cel mai mult.
    1 point
  3. Aseara am dat drumul la instalare ME 3.0, dar in bord, dupa 10 min, nu era aprins decat martorul de frana de mana, dimineata FAIL>incercati mai tarziu, dar masina era deplasabila. LA ora 08:00 am pornit , pentru a 2-a oara update-ul. Dupa 10 minute s-au aprins ambii martori in bord, semn ca a inceput. LA ora 15:30 , cam la 1/2 ora dupa ce s-au stins cei 2 martori, am descuiat masina. Succes !!! Masina a finalizat prima parte de update, dupa ce am intrat in masina, nu am pus contactul si am asteptat cca 3 minute sa vedem ce se intampla. S-au mai downloadat inca 2 chestii mici, ceva de SHOP si manualul digital care nu s-a instalat decat dupa ce am pus contactul. Mi-a cerut sa ma loghez la masina si am facut-o scanand codul QR Am incercat sa intru in shop si imi spunea ca e indisponibil temporar. Am incuiat masina si am asteptat 15 minute. Am descuiat masina, iar am asteptat 3 min fara sa pun contactul si s-a mai downloadat un update mic, de WE connect si WE connect plus Am pus contactul, mi-a cerut activare user principal si sa introduc S-PIN, si-a facut sincronizarea. Am intrat la SHOP, am downloadat cele 2 we connect, in 3-5 minute s-au activat, am primit si emailurile de confirmare a achizitiilor, SHOP este in romana, tine de tara in care este inregistrat autovehicolul. Se poate schimba tara dar nu am incercat sa vad ce se intampla. LA user-privacy am activat locatia si acum, in app apare si locatia telefonului si a masinii. In aplicatie apare daca masina este incuiata sau descuiata si daca e vreo usa deschisa Am schimbat si tara in SHOP, doar pe Germania am gasit ceva diferit, ceva legat de service, am downloadat, s-a instalat, a venit mail de confirmare dar aplicatia nu o gasesc ca fiind instalata Am instalat si WE Charge, care disparuse in urma upate-ului. Adaptarile facute pentru sunet si inchidere geamuri nu au disparut, in schimb s-a activat din nou martorul de centura. LA verificarea dupa VIN acum mai apare doar o singura actiune (partea2). Inainte de update apareau 2 actiuni.
    1 point
  4. 👍 Viitorul este super Cand o sa faca toti update-uri prin mini-service-uri fara pregatire , va fi circ Sa vezi atunci cati bani se vor scoate de cei care vor putea restaura continutul din eMMC-uri
    1 point
  5. Cum era faza aia... azi am condus? Pai ieri am condus din nou. Din Militauri pana in Olimp. Pentru ca am vrut sa vad ce ne rezerva viitorul si pentru ca de ce nu, am decis sa incerc un mers de "eclectica" Consum de combustibil decent... Consum de timp... enorm ;)) Nu mai zic ca de cand cu ALA si pACC mai cam imi vine sa ma mut in spate si sa dorm. cc @BeciAcustic Dar am recuperat azi pe A1 ;))
    1 point
  6. Succes !!! Masina a finalizat prima parte de update, dupa ce am intrat in masina, nu am pus contactul si am asteptat cca 3 minute sa vedem ce se intampla. S-au mai downloadat inca 2 chestii mici, ceva de SHOP si manualul digital care nu s-a instalat decat dupa ce am pus contactul. Mi-a cerut sa ma loghez la masina si am facut-o scanand codul QR Am incercat sa intru in shop si imi spunea ca e indisponibil temporar. Am incuiat masina si am asteptat 15 minute Am descuiat masina, iar am asteptat 3 min fara sa pun contactul si s-a mai downloadat un update mic, de WE connect si WE connect plus Am pus contactul, mi-a cerut activare user principal si sa introduc S-PIN, si-a facut sincronizarea. Am intrat la SHOP, am downloadat cele 2 we connect, in 3-5 minute s-au activat, am primit si emailurile de confirmare a achizitiilor, SHOP este in romana, tine de tara in care este inregistrat autovehicolul. Se poate schimba tara dar nu am incercat sa vad ce se intampla. LA user-privacy am activat locatia si acum, in app apare si locatia telefonului si a masinii. In aplicatie apare daca masina este incuiata sau descuiata si daca e vreo usa deschisa. Am avut ceva emotii citind despre cateva masini care au dat FAIL si nu au mai putut fi miscate de pe loc si ca a dat eroare la prima incercare de update.
    1 point
  7. Salutare revin dupa ceva vreme si cu raspuns la problema mea a fost urmatorul: Am schimbat ambreiajele(pe masina era cel original din 2009),cu unul OEM, volant pe Sachs cea veche batea f rau, schimbul de ulei. Am plecat in probe cu ea si tot se simtea ceva cand reduceai aproape de tot si venea treapta 2 am mers si i a facut adaptare la cutie si apoi nu am mai mers 500m ca mi a trecut in avarie si pe N nu se mai accelera, a crapat mecatronicul care erau șanse sa se intample dupa schimbul de ambreiaje si a urmat sa l duc la reconditionat unde au fost schimbate toate 6 valvele de presiune, cost 4200lei cu garantie 1 an iar restul pieselor vreo 6800lei total 12.000lei. Cutia se simte bine, schimba f frumos,totul e ok momentan. Toate operatiunea am facut o la Adrian de la Revizie Cutii Automate Buftea asa il gasiti pe fb, you tube si locatia pe google maps,un baiat f de treaba, explica omul si stie f bn ce face, profesionalism si calitate pe care il recomand! O zi buna va doresc domnilor?
    1 point
  8. Salutare, aseara am pornit update-ul , dar in aceasta dimineata, nu era instalat nimic si apare SYSTEM UPDATE FAILED< TRY AGAIN LATER. O sa mai incerc odata in cursul zilei de azi, masina poate fi condusa, nu este imobilizata..... inca.
    1 point
  9. Montat si camera de bord ,momentan doar cea din fata.
    1 point
  10. Inainte de schimbul de ulei am dat baia jos. Umezea pe langa cateva suruburi si era musai sa vad cum arata motorul in interior. Motorul e foarte curat ,sorbul la fel.
    1 point
  11. Asta cred ca o sa te ajute: 2 pini de masa 10 si 24 si iluminarea este pinul 20. Pages_from_wd_p_00.pdf
    1 point
  12. BA da, trebuie codat si canul masinii si modulul de memorie al scaunului sofer.
    0 points
  13. Trase fire de Can la sofer si alimentare/masa la pasager.
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!