Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 10.08.2022 in Postări

  1. Gata si montajul, stiu este mizerie dar urmeaza spalare si detailing interior. Palnia foarte foarte utila, am reusit sa nu mai dau pe langa la alimentare
    2 points
  2. probabil erau comandate din 2019 astea de le-ai vazut tu
    2 points
  3. Aproape 2 luni de la ultimul post.. Am mai facut o excursie, de data asta in Bucovina. Traseul parcurs a fost urmatorul: Brasov - Toplita - Poiana Largului - Transrarau - Gura Humorului. Acolo am facut un tur al manastirilor, am vizitat Suceava si am ajuns pana in pasul Palma la megatiroliana. Este o zona frumoasa a tarii, cu oameni cumsecade, peisajele sunt deosebite si mancarea gustoasa. Manastirile sunt impresionante, adevarate monumente de patrimoniu mondial. Am circulat pe sosele impecabile, dar si pe sosele cu asfalt mai slab calitativ; masina s-a comportat exemplar - nimic de reprosat. La intoarcere am venit pe acelasi traseu, doar ca nu am mai traversat Transraraul, ci am ocolit prin Vatra Dornei.
    2 points
  4. Salutare all, dupa mai bine de 1 an de pauza de la marca mea de suflet, perioada in care am fost prins cu alte proiecte(in special cu casa) care m-au tinut cumva departe de pasiunea mea, acum incerc sa imi revin si fiind in cautarea unei masini am ajuns instinctual la acest S5. Evident ca dat fiind contextul actual nu e cea mai rationala decizie, dar eu merg pe ideea de a face ce imi place si de obicei sunt cumva contra curentului, un fel de gigi contra 😂, lumea isi ia electrica eu imi iau dinozauri pe cale de disparitie. O electrica mi-as lua(in viitorul apropiat nu voi avea oricum de ales), la fel cum iau un televizor, un frigider, strict de nevoie si va fi doar pentru oras, in niciun caz nu ma vad plecand sa fac concediu cu ea prin afara tarii si sa stau cu cei mici 1-2 ore astepand sa incarc masina, hell no. Asadar, dupa ce am pendulat intre a lua o masina din clasa A6 cu un motor mic diesel, 2.0d, dar de ultima/penultima generatie, ma uitam la G30 sau C7 FL ultim an de fabricatie, dupa ce am facut niste drivetest-uri cu ele si ma hotarasem la G30, totul s-a spulberat cand a aparut S5 in radar si am mers cu el. G30, desi e o masina destul de misto overall, mai ales ca cea pe care o alesesem era bine dotata insa m-a lasat rece partea de tren de rulare si motor, boring rau de tot. S5 ca si platforma imi era cunoscut oricum, mersesem cu S4 B8 si mi-a placut, dar ceea ce a facut marea diferenta e ca totusi S5 arata ceva mai bine fata de S4 ca si caroserie si apoi dotarile pe partea de tren rulare, in speta dynamic steering si cu sport diff + ADS, primele 2 transforma masina enorm fata una fara ele, astea m-au convins sa iau masina. Asa ca, vorbim despre un S5 Sportback, 2013 cu cateva optiuni dragute, gen B&O, ACC, HBA, scaune incalzite si ventilate, keyless si alte cateva. Am facut chiar si un concediu cu ea deja si contrar asteptarilor mele, e chiar foarte ok masina ca si spatiu interior pentru o familie de 4, daca nu exagerezi cu bagajele, dar altfel e satisfacatoare si din acest punct de vedere. Ieri am lasat-o la o sesiune de detailing exterior, la interior a fost deja facuta.
    1 point
  5. Nu ca ID3 ar fi o masina perfecta de noua si nu ar avea probleme, dar daca incep sa isi mai bage si "mesterii" mana prin ea dai peste probleme de genul aia nu e pusa bine, aia lipseste ... si e frustrant chiar daca te duci inapoi si ti-o pun bine (asta daca mai ai incredere/timp sa te duci inapoi).
    1 point
  6. Eu am luat masina inapoi dupa o saptamana tot cu 2.3, pentru ca am nevoie de masina. Nu gasesc alt slot de update si vor sa ma programeze in noiembrie. Dupa 2 ani de la lansare inca nu reusesc sa faca update in service, daramite OTA... Sunt multumit ca macar inca merge masina dupa ce au mesterit profesionistii la ea. Am fost la Porsche Bucuresti Vest 1, dar sunt interesat de alternative. Putin off-topic: motivul principal pentru care am facut programarea a fost pentru inlocuirea parbrizului pe Casco, care era crapat de la o pietricica. Au inlocuit parbrizul si au montat din nou camera de trafic, dar intr-un loc gresit, așa ca trebuie sa o dezlipesc eu si sa curat banda dublu-adeziva de pe parbrizul nou.
    1 point
  7. Azi mi-a cazut un set la mana pentru masina din discutie. Curelele sunt Conti (cea mare) si Gates (cea mica),branduite cu sigla Ina.
    1 point
  8. https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2020/MC-10172011-0001.pdf https://www.tsbsearch.com/Volkswagen/TT-01-20-01 Se pare ca ceva nu au facut in ordinea corecta.
    1 point
  9. Salut, Au inceput sa mai vina masinile comandate ? Aseara un G8 gri cu numere rosii, azi dimineata un Golf 8 Variant cu numere rosii. P.S: nu pot sa ignor faptul ca in configurator a aparut Golf 8 All Track cu 2.0 si 200cp. Asta ce timp de livrare o avea ? 5 ani ?
    1 point
  10. Si azi am ajuns la revizia de 240.000 km, acelasi 2.0TDI 140kw 4Motion DSG: - 5 litri ulei OEM 0W30 = 200 lei - fitre MANN (ulei, aer, polen, combustibil) = 255 lei - buson baie ulei = 15 lei - filtru ulei cutie viteze + garnitura = 120 lei - 6 litri ulei cutie viteze OEM = 780 lei - ulei haldex OEM = 255 lei - amortizoare spate KYB = 450 lei - flanse amortizoare spate SACHS = 150 lei - kit protectie amortizor SACHS = 90 lei - arcuri spate LESJÖFORS = 430 lei - spray curatare = 15 lei Manopera = 650 lei
    1 point
  11. No, hai sa adaug si eu la problemele intampinate pana acum la fabulosul RS 4X4. La 17K Km discurile "S-au" deformat generand vibratii masive la utilizarea ACC si franari usoare la viteze peste 100Km/h - Inlocuite pe baza garantiei; Bordul licare/clipoceste/palapaie atunci cand doreste. Dupa ultimele actualizari OTA nu am mai observat simptomul. Pare solutionat; "Mieunat" cand masina trece in ECO - Rezultat: Grup defect, inlocuit pe baza garantiei - Masina se afla in acest moment in service; Trepidatii agresive indiferent de viteza si la accelerare la turatie mica - Rezultat: Grup defect cu inlocuirea mentionata anterior. Simptomele au fost prezente de la 17K dar am blamat jantele/anvelopele/presiunea, etc. Din pacate cele doua concedii de aproximativ 10K KM nu mi-au permis returnarea mai rapida a masinii in service. Harjait sub bord-zona cutiei de viteze la mersul inapoi. Simptom care inca nu a putut fi repilicat - cel mai probabil tot grupul a fost de vina; La 30K discurile "S-au" deformat dn nou si "Sunt mov". La momentul respectiv respectivul service blameaza faptul ca "Am franat prea agresiv" si ca nu vor inlocui discurile pe garantie - Vedem cum isi schimba parerea dupa urmatorii pasi. Concluzia reala este faptul ca franele sunt sub-dimensionate pe modelul 4X4 Diesel fiind de 340 si mai mici ca cele de pe RS TSI + calitatea extraordinara materialelor care se deformeaza dupa cateva franari. La "rece" franele nu tremura absolut deloc. Alerte cu Rear assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef; Alerte cu Side assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef; Zmucituri la schimbarea vitezelor in treptele 2-3 la regim de mers in oras care apar sporadic. Calibrare gresita sau nereusita a senzorului e lumini pentru Auto-Lights, sesizeaza ocazional cu intarziere masinile care circula din sens opus sau masinile aflate pe acelasi sens de mers; Zbarnaiala infernala generata de "Sound-Generatorul" aflat deasupra panoului ignifug, fara o remediere din partea reprezentantei; Blocarea sunetului daca este utilizat Android auto wireless si motorul este pornit imediat cu urcarea in autoturism iar "Navigatia" nu apuca sa isi faca ciclul de incarcare. Necesita oprirea completa, incuierea masinii si o asteptare de 5 minute pentru reset; Functionarea in suturi a suportului lombar pentru urcare sau coborare atunci cand este "iesit" complet sau partial. Regimul de utilizare al masinii este de "masina de familie" folosita in regim de autostrada pentru plimbari si concedii. Momentan cred ca sunt suficiente cat sa imi doresc sa fi ales un alt brand.
    1 point
  12. Mersi, Matei! . Am rezolvat si cu inmatricularea.
    1 point
  13. Atunci raspunsul ti l-ai dat singur. Clona.
    1 point
  14. Exact ce spuneam, deci a incercat sa te convinga ca e ceva de la placa de presiune, asadar a simtit si el ca nu e in regula ceva, insa daca producatorul nu emite vreo nota de informare care sa descrie exact defectul respectiv tu tre sa mergi cu masina asa pana ramane in drum. Sau pana ii expira garantia. Deci daca nu e vreo nota de informare, el considera ca masina nu are nicio problema. Asta e educatia facuta de catre importator, muncitorii joaca roluri penibile. Ca si sefii lor.
    1 point
  15. No bine , deja ne-a palit insomina de grija dupa ce ai scris aici Daca tot dispar $-ii si alte jucarii ptr ce sa mai iei masina , ca nu va mai exista nici benzina nici curent electric , gropile din asfalt nu vor mai fi astupate deci numai de bine Hai sa ne sapam ceva locuri in pestera sa ne putem adaposti de taifun Dar daca dispar manelele si shaorma nici pestera nu ne mai trebuie Noi avem insa un avantaj - fiind ultimii la orice vom pierde cel mai putin si vom fi multumiti ca si-au pierdut toti vecinii caprele ca noi nici pe aia nu o mai aveam Sa privim si partea buna - macar scapa omenirea de obezitate ca din ros radacini nu se mai face burta Pacat de O5 , bucuria asta o mai aveam pe langa cea data de meciurile nationalei , ramanem doar cu nationala , ne multumim cu putin Asta asa , sa mai diluez cu un zambet acidul din postarea anterioara , pana vor sterge moderatorii Nu ca se dilueaza cine stie ce acidul cu acid dar macar de ochii lumii sa ne prefacem
    1 point
  16. Asa aeata un radiator din 2014 cu antigel neschimbat la timp.
    1 point
  17. Nu contest ca ar arata mai bine cu ornamentele cromate, dar protectiile pedalelor din fabrica sunt mult mai practice. Footrest-ul e ok ca l-ai montat.
    0 points
  18. Putina atentie la iesirea din Targu Secuiesc spre Tinoasa/Oituz. Pe o portiune destul de mare se lucreaza. Se fac cozi interminabile pe ambele sensuri. Se poate sta cu orele pe acolo. Depinde de ora la care ajungi si traficul din zona. Evident, poti sta si maximum zece minute la stopurile improvizate. Vineri dupa-amiaza e posibil sa prinzi aglomerat sensul Oituz-Targu Secuiesc, multi moldoveni trec prin pasul Oituz spre Brasov/Valea Prahovei. Ca alternativa pentru bucatica respectiva de drum, iti recomand o ruta ocolitoare prin Ghelinta: Targu Secuiesc - Catalina - Ghelinta - Hilib - Ojdula (de fapt drumul se intersescteaza cu DN2D undeva intre Tinoasa si Ojdula). Peste tot este asfalt bun, nu te uita pe StreetView pentru ca scanarea este din 2012. Intre Ghelinta si Ojdula este drum comunal, dar asfaltat si marcat. Alegerea este a ta! Sanatate si drumuri bune !
    0 points
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!