Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.08.2022 in Postări

  1. Pe langa subiect, dar sticker-ul ala de parcare moka in Bucuresti face cat doua sisteme 48V
    2 points
  2. Pornirea la mild hybrid se face insesizabil, fara socuri induse in motor deoarece BSG-ul invarte motorul termic pana la turatia minima de relanti, moment in care porneste si injectia motorului termic. Deci cel putin teoretic nu ar trebui sa se simta deloc pornirea/oprirea motorului termic la mild hybrid.
    2 points
  3. Si pana in prezent este acelasi design la pompa cp4.1, insa asta nu trebuie sa te sperie... este un punct mai slab intr-adevar, dar asta nu înseamnă ca se strica obligatoriu. Nici înainte de cp4, pompele nu erau veșnice, iar faptul ca pompele bosch cp4 (4.1, 4.2) sunt folosite in prezent pe 70-80% din motoarele diesel europene, daca ar fi chiar asa varza, pai ar fi strazile/service-urile pline de masini cu problema asta.
    2 points
  4. Avem senzori de parcare fata / spate functionali, am facut un mixt din passat,sharan,superb 🙂
    2 points
  5. Am citit despre problemele cu masina, imi pot doar imagina cat de frustrant poate fi.. Insa legat de nr 6, cu siguranta discurile fata nu au cum sa fie prost dimensionate cu discurile de 340mm. Eu am masina mai puternica, am discuri de 312 si exceptie acum in ultima perioada (cand am discurile si placutele duse si trebuie sa le inlocuiesc in curand), nu am avut niciodata o reala nevoie de mai mult, acesta fiind si motivul pentru care putinii pitici pe care ii aveam in cap (de upgrade frane) au disparut destul de rapid.. Poate insa calitatea materialelor folosite sau producatorul, sunt cauza deformarilor si problemelor aparute. 340mm este o dimensiune mai mult decat generoasa pentru niste discuri de frana.
    1 point
  6. Golf 7.5 e usor mai rapida pana la 100km/h decat Golf 8, cu tot mild hibridul ei (posibil ca 8 sa aiba treptele mai lungi, cel putin la manuala e jale cu etajarea). Doar viteza maxima e mai mare la eTSI. E un sistem prin care pot scadea consumul si primi bonusuri la inmatriculare pe anumite piete.
    1 point
  7. Este un microswitch care se introduce in circuit, prin intermediul unul by pass
    1 point
  8. Da, intre timp si-au revenit. Cam nasol ca nu vedeam viteza si nu aveam confirmarea sonora la semnal.
    1 point
  9. Asa o fi. Eu nu ma uit decat la lanturile mari, n-am curaj sa pun benzina/motorina de la astea no name 😂 Revenind la intrebare: drumul este bun spre foarte bun
    1 point
  10. Daca vrei AC functional cu ss, ai nevoie de un hibrid. Mild hibrid-ul e mai mult marketing.
    1 point
  11. Maine am alt Tiguan 2018 la modificat, o sa iti fac eu. Am fost foarte aglomerat si nu am avut timp sa iti fac poze
    1 point
  12. Te "urasc" pentru DSG 🤣🤣 sa fie cat mai multi km fara probleme.
    1 point
  13. No, hai sa adaug si eu la problemele intampinate pana acum la fabulosul RS 4X4. La 17K Km discurile "S-au" deformat generand vibratii masive la utilizarea ACC si franari usoare la viteze peste 100Km/h - Inlocuite pe baza garantiei; Bordul licare/clipoceste/palapaie atunci cand doreste. Dupa ultimele actualizari OTA nu am mai observat simptomul. Pare solutionat; "Mieunat" cand masina trece in ECO - Rezultat: Grup defect, inlocuit pe baza garantiei - Masina se afla in acest moment in service; Trepidatii agresive indiferent de viteza si la accelerare la turatie mica - Rezultat: Grup defect cu inlocuirea mentionata anterior. Simptomele au fost prezente de la 17K dar am blamat jantele/anvelopele/presiunea, etc. Din pacate cele doua concedii de aproximativ 10K KM nu mi-au permis returnarea mai rapida a masinii in service. Harjait sub bord-zona cutiei de viteze la mersul inapoi. Simptom care inca nu a putut fi repilicat - cel mai probabil tot grupul a fost de vina; La 30K discurile "S-au" deformat dn nou si "Sunt mov". La momentul respectiv respectivul service blameaza faptul ca "Am franat prea agresiv" si ca nu vor inlocui discurile pe garantie - Vedem cum isi schimba parerea dupa urmatorii pasi. Concluzia reala este faptul ca franele sunt sub-dimensionate pe modelul 4X4 Diesel fiind de 340 si mai mici ca cele de pe RS TSI + calitatea extraordinara materialelor care se deformeaza dupa cateva franari. La "rece" franele nu tremura absolut deloc. Alerte cu Rear assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef; Alerte cu Side assist not available in timpul mersului care apar sporadic, atunci cand au chef; Zmucituri la schimbarea vitezelor in treptele 2-3 la regim de mers in oras care apar sporadic. Calibrare gresita sau nereusita a senzorului e lumini pentru Auto-Lights, sesizeaza ocazional cu intarziere masinile care circula din sens opus sau masinile aflate pe acelasi sens de mers; Zbarnaiala infernala generata de "Sound-Generatorul" aflat deasupra panoului ignifug, fara o remediere din partea reprezentantei; Blocarea sunetului daca este utilizat Android auto wireless si motorul este pornit imediat cu urcarea in autoturism iar "Navigatia" nu apuca sa isi faca ciclul de incarcare. Necesita oprirea completa, incuierea masinii si o asteptare de 5 minute pentru reset; Functionarea in suturi a suportului lombar pentru urcare sau coborare atunci cand este "iesit" complet sau partial. Regimul de utilizare al masinii este de "masina de familie" folosita in regim de autostrada pentru plimbari si concedii. Momentan cred ca sunt suficiente cat sa imi doresc sa fi ales un alt brand.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!