Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.01.2022 in Postări
-
Va salut! Zilele trecute am reusit sa mai fac ceva mentenanta preventiva: am pus un o valva noua PCV, ultima revizie- desi nu am probleme, am zis sa previn cedarea acesteia. Totodata am schimbat si antigelul, G13 avut in instalatie cu G12evo, au intrat aproximativ 6 litri. Mai am inca 2 litri “pe stoc” pe care ii voi baga in vas, dupa cateva goliri succesive ale acestuia pt a mari “concentratia “ de antigel nou. Mentionez ca G12evo vine gata diluat la -35 grade C. Totodata vazand cateva cazuri pe alte forumuri straine in care o piesa mica din circuitul de racire, fiind din plastic si pozitionata deasupra turbinei, s-a retezat si a imobilizat masini…. Am zis sa previn. Am luat piesa si furtunelul aferent, pt o schimbare mai usoara. Urmatoarea operatiune este legata de o curatare, hidratare si sigilare a pielii din interior. Voi reveni cu poze inainte si dupa6 points
-
Nu as renunța la uleiul longlife. Eu folosesx longlife la toate masinile și fac revizii la maxim 15k... chiar la 5k la cele pe care le rulez puțin, dacă tot e pe banii mei, măcar să fie ce trebuie și la toate merg pe longlife la dealer... iar norma uleiului trebuie respectată. Ce treabă au autostrăzile din Germania cu uleiul? Stie uleiul pe ce strada merge? Daca fac București-Constanța pe A2 de multe ori pe săptămână, cu ce e diferit față de autostrada de germania? Asa va mai place sa le legați aiurea...4 points
-
Nu cred că se bazează nimeni pe stațiile Mkaufland în tranzit, iar dacă se bazează este o abordare total greșită și îți asumi așteptarea extra dacă dorești încărcare gratuită. Și când zicem gratuită este cu nuanță deoarece acele cupoane sunt acordate în cadrul unei campanii a cărei reguli le respecți, așadar cuponul respectiv vine în baza unui cost. Cuponul trebuie privit exact ca și o încărcare normală pe bani dar la o stație foarte aglomerată. Situația de la Kaufland apare din cauza subdimensionarii, foarte mulți utilizatori ai programului pentru un singur punct de încărcare, aglomerare de aici apare nu din faptul că se dă sau nu check in pe plug share. Kaufland dacă tot mențin programul de fidelizare atunci ar trebui să extindă punctele de încărcare conform creșterii numărului de de utilizatori în cadrul campaniei. Legat de etica de a da check-in, nu sunt de acord cu "obligativitatea". Este o etică care a apărut din cauza aplicațiilor proaste a rețelelor de încărcare, se poate implementa foarte ușor în aplicația rețelei să poată vedea oricine timpul rămas de încărcare conform puterii și setării mașinii legate la cablu decât să te bazezi pe informația manual și facultativă introdusa de utilizator. Nu mai vorbesc de expunere, mulți nu doresc să vadă cineva unde și când încarcă. Ne zbatem cu privire la intimitate în multe domenii dar în unele situații considerăm benefic și recomandăm expunerea benevola.4 points
-
Nu știi ce să faci, lumea te sfătuiește, nu asculti și îi mai iei și la mișto. Pune 5w40, că oricum e o vechitură. 0w30 nu o să compenseze uzura motorului.2 points
-
1 point
-
Depinde ce asteptari ai de la el. Eu am 1.5 etsi 150hp 7DSG. Trage bine, nu ai emotii in depasiri, daca nu esti kamikaze, evident, si crezi ca ai sub capota 320hp. Eu sunt multimit de el, chiar nu am ce sa-i reprosez. Consumul mediu pe 10.000km la mine e de 7.1 l/100km, preponderent extraurban.1 point
-
Cantonul nu era defect, programasem masina la inlocuirea completa cu altceva after-market de fapt. Dupa o mica vizita la beloud masina a primit tratament vibroabsorbant, fonic si termic pe toate 4 portiere + un mic subwoofer in spate. diferentele sunt enorme acum. dupa ce ma obisnuiesc cu noul sound voi inlocui si amplificatorul de sub scaunul soferului cu un AMP+DSP plus difuzoare noi.1 point
-
Piesa are codul: 06K121143 si furtunelul are cod: 06K121051M. Mentionez ca furtunelul era in stare perfecta, insa pt a nu forta teava subtire metalica pe care vine prins, am preferat sa il tai cu cutterul pt a il demonta fara efort. Piesa din imagine in cazurile in care a cedat, s-a retezat de deasupra Oringului1 point
-
skip longlife, uita de el si de vw507 ai putea pune numai 0w30 vw506.01 doar ca e scump. Dar si ala iti uzează axul cu came+tachetii hidraulici, altfel nu renuntau la el și nu inventau 5w40 vw505.01 la 15mii km de schimbat . Nu ai autostrăzi din Germania la noi. Faci ce vrei, sunt banii tai Dacă tii la motor, mergi pe vw505.01 5w40,bafta!1 point
-
Consumurile mele 1.5 etsi 150hp. 3287km 37km/h 7.0 l/100km 3688 km 37km/h 7.6 l/100km 3089 km 51 km/h 6.8 l/100km Deci o medie undeva la 7.1 l/100km, in principiu mostly extraurban. Stilul meu de condus e unul mai “tare”, nu menajez deloc masina. Am luat-o la inceput de septembrie. O folosesc pentru calatorit, nu in interes de serviciu.1 point
-
Da. Ecu a "simtit" ca masina merge pe regenerare pasiva mult si a dat ordin, pt reg activa. Idealul de functionare pt motoarele tdi cr, e autostrada.1 point
-
ECE Regulation Nr. 39: The speed indicated shall not be less than the true speed of the vehicle. At the test speeds specified in paragraph 5.2.5 above, there shall be the following relationship between the speed displayed (V1) and the true speed (V2). 0 ≤ (V1 – V2) ≤ 0,1 V2 + 4 km/h Practic la 100 km/h vieza reala, un vitezometru poate sa arate orice valoare intre 100 si 114 km/h1 point
-
1 point
-
1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
