Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 24.11.2019 in Postări

  1. Incerca FE sau 28. culdaraul toate modele de bord fabricate de VDO pt platforma golf/jetta au zona de immo criptata. Maxidot nu este fabricat de Visteon, doar minidot. In exemplu tau pus de tine ambele ceasuri sunt VDO. Ceasurile maxidont le-ai cumparat deja? Pune o poza cu eticheta, posibil sa ai noroc si sa le poti imperechea cu VCDS si cu pin.
    2 points
  2. Nu am auzit pana acum, dar e destul de grav si probabil ca e defect din fabrica.
    2 points
  3. Nu, nu se vor gasi. Iar G8 are si mai multe reduceri ca G7, raportat la versiunea precedenta.
    2 points
  4. Am primit anvelopele, am reușit să le montez după 3 ore de stat la coadă. Sunt hotărât ca la primăvară să-mi mai cumpăr un set de jante să le pun anvelopele de vară. Cred că am să încerc modelul SEPANG.
    2 points
  5. Si la mine se aude acel zgomot , se aude f clar pronuntat cand o pornesc in garaj , de cand am luat masina si la inca un B8 din familie la fel se aude , eu nu il bag in seama zgomotul ala pt ca nu cred sa fie nimic grav , nici nu imi bag capul cu fiecare zgomot ca ar insemna sa schimb jumate de masina la cate zgomote are modelul B8 ?
    2 points
  6. Salutare, o intrebare pentru cei ce au deja noul Tiguan: Daca rotile pe 18 sunt 235/55/18 cu 7j et 43, pentru iarna merg Jantele pe 17 inchi - 7j - et43 cu anvelope 215/65/17? Intreb pentru ca Jantele de Tiguan II sunt scumpe si greu de gasit pe 17" si as lua de Tiguan I. Merci.
    1 point
  7. Buna ziua, am doua nelamuriri referitoare lumini si service reminder. 1) Pozitia Auto se poate configura din VCDS ca luminile de intalnire sa stea permanent aprinse indiferent de intensitatea luminii? Si cele din spate (stopurile) sa se aprinda singure cand se lasa seara se pot configura la reprezentanta sau cu ajutorul Vag-com? Problema nr. 2 consta imposibilitatea de a reseta service reminder-ul din BC acesta sa fie setat de cei de la service sa apara cand ii vine timpul fara sa permita soferului sa reseteze cand vrea el cati km mai are pana la urmatoarea vizita in service. Va multumesc anticipat si felicit moderatorii pentru calitatea site-ului pentru promptitudinea si corectitudinea cu care se administreaza acesta. Masina e un Tiguan din 2011. Sport & Style
    1 point
  8. buna in urma scanarii vag com am gasit ca senzorul 1 TO 907 503 situat pe bascula spate da o eroare si anume : 00497 - Sensor for Vehicle Leveling; Rear; 010 - Open or Short to Plus ,circuit deschis sau scurt pe plus, bine acum eu va intreb dupa ce am citit pe forumuri cam ce se gasea daca a-ti patit-o si voi aceasta chestie ,cei drept nasoala ca farurile pe faza scurta bat numai vreo 20 m si e deranjant, am dat senzorul jos l-am desfacut in speranta ca gasesc ceva dar totusi i-am curatat cursorul si n-am remediat problema, ca idee lucreaza ca o rezistenta variabila dar numai daca e alimentata ramane sa verific si firul daca e ok pana la calculatorul senzorilor , va mai intreb totusi daca stiti vreo rezolvare ?eu inca mai sap pe net in acest sens ptr a remedia problema ...
    1 point
  9. Salut, am cautat prin forum si nu am gasit un topic exact la mica mea problema: 1. dupa cum unii ma cunoasteti si altii nu, am un golf 5 tdi, si zilele astea, de frigul acesta, ca si anii trecuti cand era frig, nu mi se incalzeste suficient apa, si am frig in masina. De exemplu, eu de fiecare data inainte sa plec cu masina, o pornesc intre 3-10 minute, plec pana in Bucuresti ... vreo 27 de km ... la mine in masina tot e frig, apa de abia atinge nivelul de 70 de grade. Am pus de 2 zile 2 cartoane in fata radiatorului, dar nu acopera suficient tot radiatorul ca nu este loc de tragger sau cum s-o scrie, ca sa pun unul mai mare. Mai precizez, ca am impins niste zapada, si aceasta a intrat prin grila de jos si s-a transformat in gheata pe radiator, jos, dar nu foarte mult, o afecta si asta? 2. si mai am o problemuta: cand dau pe recirculare, se ridica apa, (are si un miros putin ciudat si nu e caldura placuta ... nu stiu cum sa zic ... in fine ... ) dar nu se dezaburesc geamurile si se ingheata pe interior si deci trebuie sa dau pe normal ca se dezabureasca si scade iar apa ... !!! Astept pareri, ms ... !!!
    1 point
  10. Salutare la toata lumea! De ceva timp am observat ca nu-mi mai merge inchiderea centralizata daca incerc sa incui sau sa descui masina cu cheia.Nici afisajul de pe bord nu-mi mai arata tot timpul faptul ca usa soferului este deschisa,atunci cand o deschid (la celelalte usi imi arata).Fac precizarea ca din telecomanda inchiderea merge fara probleme,chiar daca ,uneori cand deschid masina nu mi se aprind luminile din interior.Este defecta inchiderea centralizata sau s-a desincronizat? trebuie facute ceva comenzi din cheie?Multumesc.
    1 point
  11. Buna dimineata tuturor. Dupa cateva stergeri a mesajului ''Abgas werkstatt' - pentru ca masina mergea foarte bine - masina nu mai trege si nici nu se mai tureaza macar ca inainte. Va rog sa ma ajutati pentru ca nu vreau sa ratez si aceasta vacanta. Masina mea, este Vw Touran diesel 2.0 din 2004, motor AZV Multumesc frumos Lucian
    1 point
  12. Salut. Stie cineva cum pot schimba motorul si cutia de viteze de la un T3 manual intr-unul automat? Merci mult. Poate cineva sa inceapa un topic pe tema asta? Multumesc!
    1 point
  13. Salut, nu am schimbat inca si nu sunt 100%sigur ca se potrivesc, asa am gasit pe internet.Sunt destul de multe persoane de pe vag club care au schimbat pe BMN dar nu stiu ce coduri au folosit. Dacă aflu o sa trec aici codurile corecte, la fel si tu.
    1 point
  14. Nu, nu merge cu vcds. Cauta discuțiule din aria tehnica.. Îți trebuie Odis E sau Vcp pro.. +ceva cunoștințe
    1 point
  15. Daca era masina la mine era simplu, acum o conduce mama si e in alt oras, o sa o duca in service, am instruit-o ce sa discute cu mecanicul in cazul in care se exagereaza situatia.Multumesc.
    1 point
  16. Pe principiul tara frumoasa, pacat ca-i locuita ... mergeam linistit spre serviciu, trece un camion cu viteza pe contra-sens, sare o piatra si POC. Rezultatul e mai jos Dupa doua ore crapatura s-a extins pana la jumatatea parbrizului, aproape de campul vizual si era chiar deranjant. Programare si parbriz nou. Daca tot am pus parbriz nou am schimbat si stergatoarele cu un set Bosch Aerotwin. Intre timp masina a ajuns la 70.500km si cum uleiul se apropia de 10.000 i-am facut si revizia de filtre (OEM) si ulei (Mobil 1 ESP 5W-30). Cauciucuri Continental AllSeasonContact ... si sperante la o iarna ferita de pietre in parbriz.
    1 point
  17. Buna ziua .Am un priten care a cumparat de curând o jetta 2009 motorizare 1.6 tdi , problema depistata pe cluster , mai precis pe vitezometru este faptul ca masina arata cu aprox 10km/h peste cea reala a gps sau miljloacele de masurare a vitezei amplasate pe carosabil ( montate pe dn1 in diferite puncte ) Rotile sunt cele standard 205 55 16. I_mi cer scuze daca a mai fost discutat , dar eu nu am gasit ptr acest model.Cu stimă.
    1 point
  18. Multumesc tuturor pt sfaturi . Am reusit sa fac dt cu 1,5 tsi 150 cp pe un t-roc prin amabilitatea celor de la Plaza mall. Nu am gasit un passat cu motorizarea asta , asa ca am ajuns la acest compromis- sa fac un drive test pe o masina care are aproximativ aceeasi greutate cu passat-ul. Ca impresie generala, motorul nu pare foarte dinamic dar nici lent nu este;. Oricum, clar peste cel de 130 CP atat din puncul de vedere al dinamismului cat si datorita faptului ca pare sa livreze cuplu de la turatii mai joase. Un plus fata de motorul pe care il detin acum pe Octavia (1,2 tsi stage 1) l-am sesizat la viteze ceva mai mari (am reusit sa-l scot un pic pe autostrada), unde livreaza acceleratii rezonabile. Nivelul de zgomot al motorului este destul de pronuntat la acceleratii dar este foarte bun la mers constant, chiar si la viteze mari. Oricum, ma astept ca pe passat acest lucru sa fie sensibil imbunatatit. Off topic: pentru cine are in intentie achizitia unui t-roc, il sfatuiesc sa stea linistit, vehiculul are un comportament rutier mai putin reusit, zgomot semnificativ la rulare ce provine in special de la montantii A si de la anvelope, plastic tare peste tot in interior.
    1 point
  19. 1 point
  20. Ce legătură are? Vb de chinezărie... Nu știi ce face sau dacă poate face.... Nici dacă e varianta 39.47... Oricum, atenție la discuțiile despre clone... Sunt interzise, cf regulamentului
    1 point
  21. Azi Skoda Romania a preferat sa puna pe pagina o poza cu Silver Arrow
    1 point
  22. @ cei care poseda si folosesc trotinetele : incercati sa va detasati si sa aveti pareri obiective. Chiar sunt interesat de subiect, s-au inmultumit foarte tare si chiar sunt un pericol. Merg haotic si isi risca viata.. @ Muale : inteleg din postarile tale ca esti posesor?
    1 point
  23. Va salut, am un golf 4 care intra in limp mode. Am schimbat intercooler ( era spart de la plasticul acela de ghidare a aerului ), am schimbat actuator deoarece s-a mancat de la rugina si era spart. Masina este ASZ 131 cp. Inainte sa schimb actuator si intercooler intra in limp la 110 KM/h, acum intra la 130km/H. Uneori reusesc sa o bag in limp si la viteze mai mic, cand accelerez mai puternic si raman in turatie mare. Mentionez ca nu am apucat sa fac tester - m-ar ajuta daca este aici cineva cu experienta in Bucuresti, si mentionez ca nu se aprinde absolut nimic in bord cand intra in limp. O opresc si o pornesc, dupa ce intra in limp, si isi revine. Va rog ajutor! Multumesc!
    1 point
  24. Salutare, Ce recomandati pentru iarna, intre FALKEN HS01 XL si Hankook winter evo2 w320A XL ? Au acelasi pret, diferenta de 10ron.
    1 point
  25. Nu, nu sunt trase. Îți trebuie cablurile din fata pana în ușa, pinii aferenți, etc.
    1 point
  26. Sa sti ca se duce in spate daca apas pe acceleratie si o las, cred ca e normal. Autohold activat, apas mai serios pe acceleratie si pleaca direct fara sa se duca deloc in spate.
    1 point
  27. Pregatire de iarna: -montat rotile de iarna,presurile de iarna -curatat placute,etrieri ,gresat culisanti... Urmeaza revizie electromotor si DSG
    1 point
  28. si a mea la regenerare scoate un fun alb, intepator. Nu in cantitate mare, dar scoate si scade pe masura ce se apropie de final.
    1 point
  29. @AndreyPH eu doar am zis ce mi-a zis acel baiat, m-am si mirat stiam ca apple car play merge impecabil , infine. Am facut un drum de 200 km , dar nu cu masina mea, ci cu a sotiei , un Sandero nou cu navigatie LG cu AA, pe tel sotiei S9 , cu AA versiunea 4.4.59 si waze actualizat la zi , in primele 10 minute s-a blocat waze-ul pe navigatie, am pus telefonul meu tot un S9 cu aceiasi veriune de AA dar cu o versiune de waze mai veche, 4.5.1 si a mers fara probleme, unpic de lag pe harta parca uneori, dar nesemnificativ, posibil ca toate probleme sa porneasca de la waze. o sa mai incerc si pe RCD-ul meu sa vad cum se comporta
    1 point
  30. Sunt pe cale sa achizitionez niste jante cu cauciucuri de 235/45r17.Problema e ca nu stiu daca incap fara probleme mai ales daca masina este incarcata.Astept raspunsurile voastre. Bafta! :) P.S. Masina este cea din semnatura.
    1 point
  31. Salutare tuturor si la multi ani!! De vreo 2 zile am si eu urmatoarea problema la masina din semnatura: temperatura lichidului de racire nu mai ajunge la 89-90 de grade. Ramane undeva la 80 de grade, rar cand ajunge la vreo 85. Am incercat sa merg turat in trepte inferioare cat si mers pe autostrada. Pur si simplu refuza sa urce la 90. Astazi am facut un drum de vreo 350 km insa acelasi rezultat. Trebuie precizat ca masina se comporta normal si nu am simtit vreo diferenta. Insa cand am ajuns la destinatie am pus interfata obd pe care o am si in aplicatie am citit vreo 72 de grade desi in bord ceasul indica undeva la 80. Deci o diferanta de vreo 10 grade. A mai patit cineva asa ceva? Maine sun in service pt o programare insa v-as fi recunoscator daca stiti vreo posibila cauza. Scuze daca postez off topic insa in topicul cu "probleme si rezolvari" vad ca nu se mai poate posta. O seara placuta tuturor!
    1 point
  32. Detin Scoda Octavia 1.0 TSI de aprox 8 luni si 13 000 km fara probleme la motorizare si masina. Motorul este vioi, face fata fara probleme caroseriei, nu transmite vibratii majore in interior, are un consum decent, apropiat de 1.9 TDI si chiar mai mic. Este o optiune de pus pe lista pentru o masina noua.
    1 point
  33. Am un Golf 5 variant, 2008, 1.9 tdi, BLS. Cutie DSG / fara computer bord / cu ecran mic in bord / fara tempomat / cu volan simplu in 3 spite si calculator de coloana lowline (1K0 953 549 BE) - adica in pielea goala! Voiam macar tempomat ca e greu prin concedii fara, asa ca am scris celor de la VW local sa imi faca un pret pentru asta: "producatorul nu ne acorda suport ca sa facem retrofit etc, etc. Am citit "nu ne intereseaza", la revedere! - am montat usor alta maneta cu comenzi de tempomat + calculator de coloana (midline 1K0 953 549 BC). Midline asta trebuia sa se pupe cu toate, dar surpriza - nu se intelegea cu DSG-ul. "Stai linistit ca se rezolva, le programam!" ziceau toti specialistii intalniti. Rezultat = zero. - retur si cumparat/montat un calculator highline 1K0 953 549 BG - mergea tempomatul perfect dar nu mergea claxonul. "Noo.. cum sa nu mearga?! 100% te rezolv!" ziceau specialistii. Alte telefoane/recomandari/vizite la profesionisti, rezultat: "iti trebuie volan cu comenzi!!" "Pai n-ai zis ca ai solutie??" "Iooo..?!" :-) - recent mi-am cumparat volan cu padele si comenzi (OLX), plus cablu nou de airbag 1K0 971 584 C (dezmembrari abc car din Alesd). Spira era deja 1K0 959 653 C, am folosit airbagu'vechi. Le-am pus sus. Oleee.. avem claxon!! Niii maaa.. avem si schimbator de viteze in volan.. si beculete rosii in volan.. Sa vina Craciunu'!!! O brânză Brie Craciunu', ca nu merg butoanele, nici macar sa dau volumu' mai tare. Mno, dupa lecturatul pe indelete al topicului am inteles ca nu se poate decat daca schimb bordu cu ceva ecran beceplus, da mi se pare cam mult. Am primt ALTA recomandare de specialist care poate sa faca ceva macar partial cu butoanele astea ("ohoo.. e mega-priceput!"). L-am vizitat, i-am expus broblema. "hmm.. nu poti programa asa ceva cu VCDS, da' iti dau numaru de telefon al cuiva care e mega-priceput si are scule!". Acuma, on-topic: in conditiile in care de fapt mi-am montat singur toate cele pe langa volan si mesterii doar mi-au dat sfaturi, imi spuneti daca are rost sa mai merg pe fir si la ultima varianta propusa? Ca decat sa ma duc si sa zica iar "nu se poate" mai bine merg si beau o bere... Multumesc.
    1 point
  34. Salut tovarasi ! Am si eu un Golf 5 1.6 FSI 2005 cu 145000km . Se aude si la mine dimineata in primele 2 minute un clantanit la frana de motor, dupa care dispare nu se mai aude toata ziua. Inclin sa-i cred pe cei cu teoria despre variatorul din capul axei cu came deoarece este locul cel mai indepartat din canalizatia de ungere( deci acolo ajunge cel mai tarziu uleiul dupa pornirea la rece) . Cu motorul cald nu se mai aude nimic. Mai am un Fiat GP 1.3JTD, iar la 200000km sa rupt lantul si m-a costat o gramada de bani asa ca indiferent ce spun unii sau altii eu am de gand sa schimb lantul de distributie pana in 200000km !!!
    1 point
  35. Vreau sa-mi cumpar o rulota, dar nu am carlig. Am un Golf IV Variant din 2002. Unde gasesc un astfel de carlig si cam la ce pret? Si o a doua intrebare, la fel de importanta: acest carlig trebuie sa fie original, trebuie sa aiba certificat TUV ceva, sunt necesare alte omologari? Cum arata unul original? Am gasit la cineva dar nu stiu daca este original? Multumesc. P.S. Am mai pus acest topic din greseala in sectiunea Golf V - Jetta, rog administratorii sa-l stearga de acolo.
    1 point
  36. Fumul vine doar la pornirea la rece, tine 1 sau 2 secunde timp in care zici ca e tractor, da rateuri, iar daca o accelerez pana pe la 1100 rpm in acelasi timp in care dau la automat nu mai da fum deloc. Se comporta ca si cum nu ar avea oxigen pentru ardere. Chestia asta o face dupa ce mie mi_au forjat motorul la ipt pt gaze, inainte nu facea. Sa se fi dereglat ceva ?Motorina e aceeasi. Dupa ce o pornesc, o opresc imediat si dau iar la automat si nu mai scoate fum deloc.
    1 point
  37. ok, am prins ideea, mai astept sa se acutizeze pb, apoi schimb kit-ul de ambreiaj. Tin sa va multumesc pt promtitudine.
    1 point
  38. Posibil. Fa o scanare sa vezi exact valorile raportate.
    1 point
  39. La Passat B6 la pin 16 in capetele mufei, ai nr de pin - mai departe numeri pana ajungi la nr.16
    1 point
  40. Legat de pct. 3, la mine apar pozele contactelor :) Dar am Android, nu iOS
    1 point
  41. firele trec pe partea stanga a masinii, prin pillar stalp A - la picioare sofer - ai un fir negru/albastru care pleaca si ajunge in lampa spate ?... parca asta e culoarea lui....
    1 point
  42. O sa verific maine si o sa pun exact si erorile. Dar nu cred ca e problema de la mufe intrucat cand actionez butoanele de deschidere se aude click-ul acela in ambele usi deci presupun ca ii da comanda de deschidere dar motorasele nu fac nimic. Dar mersi de idee, o sa ma uit in ELSA dc nu cumva motorasele au alimentare directa
    1 point
  43. Missfire ai pe toti cilindrii? filtrul de benzina e schimbat? incerca loguri sa vezi pompa de joasa si inalta dc baga cat trebuie. Iti recomsnd sa vezi un mecanic care stie tfsi sa verifice mai amanuntit - distributie, etc Furtunul este de la PCV si din cate stiu nu ar trebui sa influenteze - cel putin nu cu missfire La modificarile alea ai si soft? Nu vreau sa te sperii dar eu am schimbat aproape tot in motor sa scap de missfire si relanti aiurea
    1 point
  44. exista si 242x175x175 la 60Ah iar la golf4, cutia sigurantelor va sta in aer la inaltime 175
    1 point
  45. salut nu se desprinde folia de pe far. viata lui este nelimitata. de 3 ani am pe masina mea si nu a pierdut din laritate. este ca si in ziua in care l-am montat.
    1 point
  46. ms de sfat. din cate stiu eu la cutia de viteze cu 6 trepte intra 2.7 l. a mea e cu 5 viteze. problema e ca nu sunt sigur ca acelea sunt busoanele care trebuie sa le foosesc,cel de golire si cel pe unde sa introduc uleiul.!!!
    1 point
  47. am inteles ce spui tu, dar la mine sigur nu e intinzatorul si nici cureaua de agregate pe care tocmai am schimbat-o. ...mai sap ;)
    1 point
  48. Super tare sectiunea asta!!! Nu e cineva dragut sa puna si setarile referitoare la ridicarea automata a geamurilor printr-o singura apasare de buton (cel al cheii briceag) la inchiderea masinii? Ar fi frumos sa le avem toate intr-o singura sectiune. Sugestia e valabila si pt alte setari care s-au discutat deja in alte sectiuni.
    1 point
  49. salut. am si eu o problema cu oglinda de la sofer. nu se incalzeste de loc. am verificat circuitul de pe spatele oglinzii si nu e intrerupt. am verificat firele care se cupleaza pe oglinda si vine tensiune la ele. stie cineva ce poate fii? oglinda din dreapta, cea mica, se incalzeste bine de tot. multumesc.
    1 point
  50. Salut, aici gasesti manualele de utilizare, din pacate majoritatea sunt in germana. Trebuie intai sa afli ce tip de instalatie e pe masina ta (presupun ca ai un Thermo Top C sau E). Presupun ca ai in bord un panou suplimentar de comanda pentru insalatia de preincalzire. http://www.webasto.de/am/de/am_service_4647.html http://www.webasto.co.uk/am/graphics/file_...ers_uk_78kb.pdf
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!