Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 23.11.2019 in Postări

  1. Depinde de marca electromotorului ,la masinile cu SS treaba e mai complicata ca sunt Valeo si nu se se gasesc piese de schimb originale ( la unele nu se gasesc deloc) La cele Bosch platoul de carbuni costa in jur de 100 lei si bucsa 5-10 lei. Scoti mufele de la injectoare si faci un log la rpm ,daca face 280/300 rpm e ok . Tine cont si de km masinii
    5 points
  2. Gata jantele Luni le montez si e gata de iarna Tot atunci o sa ridic si suspensia putin pe fata Sunt fericit ca am reusit sa gasesc si capacele pt suruburi aceeasi nuanta
    5 points
  3. Revizie electromotor. Starea electromotorului excelenta ,dupa atatia km a pierdut doar vasilina. Am inlocuit bucsa din spate si platoul de carbuni desi erau in stare perfecta. Vasilina a fost aleasa in functie de temperatura de lucru ( -40 /+200 ). Turatie electromotor inainte 253 rpm. Turatie electromotor dupa 345 rpm. O diferenta considerabila.
    3 points
  4. Am schimbat si eu uleiul la ei, foarte ok mi s-au parut Ai avut si felul 2 si desert Sa ii fie de bine! Masinii
    3 points
  5. Ai citit cele 19 pagini care trateaza aceasta problema si nu ai gasit informatii? Ma indoiesc...
    2 points
  6. 2 points
  7. Corect. Eu am inlocuit injectorul 1 cu un VDO din seria noua (cu indice “S” in loc de “B”), celelalte fiind injectoare originale. Merge parfum.
    2 points
  8. @papi_grasu bătrânii forumului au concluzionat că se poate schimba si doar un injector daca doar unul este defect(are valoare peste 1). In cazul tau se pare ca au fost toate, ghinion. De asemenea, sunt cazuri pe forum in care persoane care au reconditionat injectoarele, nu mai au probleme cu ele.
    2 points
  9. 2 points
  10. Ce legătură are? Vb de chinezărie... Nu știi ce face sau dacă poate face.... Nici dacă e varianta 39.47... Oricum, atenție la discuțiile despre clone... Sunt interzise, cf regulamentului
    2 points
  11. Azi Skoda Romania a preferat sa puna pe pagina o poza cu Silver Arrow
    2 points
  12. NU are treaba releul, are mai multe probleme acolo: baterie pe duca sau borne nestranse asta pentru prima eroare si se activeaza si load management siguranta lipsa , fir intrerupt sau centrala electrica defecta pentru eroarea nr 2.
    2 points
  13. Ca posesor de trotineta...mar rar dar o posed nu pot decat sa intreb...care este de fapt problema? Ca nu se platesc diferite taxe?RCA...ITP?Am intalnit in trafic foarte multi "invidiosi"...ca ei stau in trafic si noi fentam aglomeratia... WTF...nu asta e si scopul ei?Cine va impiedica sa va luati. Daca stam sa ne gandim la poluare...si sunt foarte sigur ca initiatorul nu se gandeste deloc la asta...cred ca ne-ar fi mult mai bine daca ar fi mai multe trotinete si mai putine masini...non-euro sa zicem.... Ca nu au lumini...astea sunt basme...au lumini si mai ales stop pe frana. Va asigur ca franeaza mai repede ca o masina care merge cu 60Km/h si daca vreti sa virati...de obicei va asigurati,ca poate nu vine o trotineta....vine o alta masina...si nu va ia putin vopseaua...va da dauna totala. Stati linititi...ca la vremea de afara nu mai merge nici dreaq cu trotineta Puteti sta linistit in trafic...pana vine din nou caldura LE. Derulati direct pe la 8:25 daca vreti sa vedeti diferenta de franare intre masina si trotineta....
    2 points
  14. Exact la fel face și la mine, tot 190 cp Schimbat săptămâna trecută distribuție și accesorii, zgomotul a ramas. Am demontat cureaua de accesorii suspectand rola întinzătoare, zgomotul a rămas, deci nu e de la accesorii și nici de la distribuție.
    2 points
  15. salutare. Propun sa discutam aici despre probleme si generalitati la passatul B8 pentru ca, vad ca incep sa se inmulteasca problemele de acest tip la aceasta masina. incep eu: astazi am facut 2 noi inregistrari... Voce 008.m4a Voce 009.m4a cat de curand ma duc iar peste ei.... intrebare: sunetele altor colegi care au reclamat acest defect, sunt macar similare cu ce se aude pe inregistraile astea? ca mie-mi pare ca se aud si din zona injectoarelor.. sau doar se propaga....
    1 point
  16. Cu permisiunea moderatorilor, vreau sa incep o discutie pe tipuri de jante si anvelope specifice Passat B8. M-am uitat pe topicul din aria tehnica dar e prea general. Vin cu cateva informatii din erWin pentru Passat B8. Aici aveti pachete de jante si anvelope in functie de motorizare: Anvelope de vara recomandate de producator: Anvelope de iarna recomandate de producator: Specificatii jante 16 disponibile pe Passat B8: Specificatii jante 17 disponibile pe Passat B8: Cam atat. Daca doriti, mai caut si alte date specifice. Intrebarea mea este, as trece pe jante de 16'' pe timp de iarna dar nu o sa-si piarda din stabilitate? Nu o sa devina barca? Oricum, am observat ca diferenta de pret dintre 215/60 16'' si 215/55 17'' la anvelope e minora.. uneori insesizabila.
    1 point
  17. Am si eu ceva probleme si poate gasesc un raspuns aici.De citeva zile nu mai merge inchiderea, din cheie sau telecomanda, decit pe usile din spate si portbagaj.de asemenea, la armare nu se mai aprinde ledul din portiera sofer, nu mai functioneaza reglajul oglinzilor si nici blocarea din interior la usile fata.Usa de la sofer o inchid mecanic din broasca insa pe cea din dreapta a trebuit sa o blochez din orificiul special prevazut pe usa(acum usa dreapta nu se mai incuie sa descuie).Trebuie o scanare stiu, dar sunt cam pe drumuri si ma "nerveaza chestia asta, ca toti trebuie sa se urce in spate.Daca stie cineva ce are, multumesc anticipat, de nu va spun eu cea avut cind ajung la service.
    1 point
  18. Buna ziua, deoarece am senzatia pe timp de noapte ca farurile mele bat prea jos si fiindca in habitaclu nu am nici o optiune pentru ridicarea farurilor, pun intrebarea: cum pot ridica farurile pentru a avea un fascicol de lumina mai lung? am incercat sa gasesc o discutie pe aceiasi tema si nu am gasit. Passatul meu este 2012 dupa jumatatea anului, cu bi xenon din fabrica. O alta intrebare ar mai fi: pot schimba becurile cu ceva mai puternic si ce tip de becuri sunt folosite? d2s, d3s? Multumesc frumos,
    1 point
  19. Nu am auzit pana acum, dar e destul de grav si probabil ca e defect din fabrica.
    1 point
  20. @rudiRUD au iesit bine, au mici impefectiuni care se vad daca te uiti atent, dar pe masina nu cred ca se vor observa (m-am uitat doar la o janta, restu sunt infoliate), mai ales ca vor fi folosite doar iarna si cel mai probabil nu vor fi curate marea majoritate a timpului
    1 point
  21. Multumesc tuturor pt sfaturi . Am reusit sa fac dt cu 1,5 tsi 150 cp pe un t-roc prin amabilitatea celor de la Plaza mall. Nu am gasit un passat cu motorizarea asta , asa ca am ajuns la acest compromis- sa fac un drive test pe o masina care are aproximativ aceeasi greutate cu passat-ul. Ca impresie generala, motorul nu pare foarte dinamic dar nici lent nu este;. Oricum, clar peste cel de 130 CP atat din puncul de vedere al dinamismului cat si datorita faptului ca pare sa livreze cuplu de la turatii mai joase. Un plus fata de motorul pe care il detin acum pe Octavia (1,2 tsi stage 1) l-am sesizat la viteze ceva mai mari (am reusit sa-l scot un pic pe autostrada), unde livreaza acceleratii rezonabile. Nivelul de zgomot al motorului este destul de pronuntat la acceleratii dar este foarte bun la mers constant, chiar si la viteze mari. Oricum, ma astept ca pe passat acest lucru sa fie sensibil imbunatatit. Off topic: pentru cine are in intentie achizitia unui t-roc, il sfatuiesc sa stea linistit, vehiculul are un comportament rutier mai putin reusit, zgomot semnificativ la rulare ce provine in special de la montantii A si de la anvelope, plastic tare peste tot in interior.
    1 point
  22. log turatie electromotor l ai facut la rece sau la cald?
    1 point
  23. Un detaliu omis este faptul că zgomotul respectiv apare după câteva minute de la pornire (la prima pornire la rece nu face) și este prezent până motorul ajunge la 90 de grade după care dispare. Dacă mașina staționează timp in care motorul se răcește dar nu complet, zgomotul este prezent chiar de la pornire și persista până ajunge din nou la 90 de grade .
    1 point
  24. Salutare, Am si eu o problema, cu luminile, poate stie cineva, la viraj dreapta se duce in stanga si invers. Vb serios.. isi face testul la pornire sus jos stanga dreapta, nu are erori pe faruri in vag, merge adaptarea farurilor doar ca e invers fata de cum trebuie in curbe .. si e aiurea rau ..merci de ajutor
    1 point
  25. Se pare ca a fost schimbat ultimul celelalte fiind originale. Primele sunt din 2012 luna a 5 a si al 2 lea din 2015 luna a 8 a
    1 point
  26. Salut, eu am un BMN si m am documentat pt ca as vrea sa le schimb si eu iar codurile si preturile sunt urmatoarele 1417010996-oringuri 160 lei Bosch (4seturi) 03G103385A suruburi injectoare (8 bucati) 96 lei pe original si WHT000530 - suruburi de reglaj injector 80 lei - 4 bucati Tu ce coduri/preturi ai găsit?
    1 point
  27. Da,trebuie prezoane mai lugi cu 5mm
    1 point
  28. @gigelsat cum se comporta la viteza? 90-100km/h, doar ele montate? Caut si eu sa imi cumpar pentru un B7 variant si nu as vrea sa le tot plimb, sa le pun pe masina, sa le dau jos de pe masina etc. (stiu, lasate pe masina o sa creasca consumul). MUltumesc!
    1 point
  29. dau cu vaselina normala pe suruburi si butuci (la jantele de tabla in zona gaurii centrale) de cand ma stiu, si taica-miu la dacie la fel, dinainte de a ma naste eu... Nu s-au desfacut niciodata in mers, si nici n-am avut vreodata la desfacere senzatia ca ar fi slabite.
    1 point
  30. Iarna asta ramane asa pentru ca iarna..si stim cum se circula in Buc Legat de patanie , baietii buni de la City Ins au decis ca e culpa comuna pt ca masina era parcata ilegal. Mi-au trimis o scrisorica acasa si m-au instiintat printre altele ca despagubesc 50%, adica 504 RON. Pentru acel "adica 504 RON" , o sa fac plangere la ASF. Din cate stiu , nu au voie sa puna suma in clar pentru ca n-am fost la nici un service din retea din care sa reiasa costurile reparatiei. So, pentru City Ins am doar traditionalele urari de mama . Cei care va pricepeti , credeti ca am vreo sansa sa contest si culpa comuna? Masina era parcata pe trotuar , juma' de metru pe strada.
    1 point
  31. Intrebare: dupa reparatie, pe o rampa mai abrupta in D, dupa decuplarea autoholdului, are tendinta sa alunece (in spate)? Mie mi se pare cel mai deranjat lucru la cutia asta...In rest, mi se pare o cutie ok.
    1 point
  32. @Doomy mersi, ne inspirăm, reciproc (sper) Am profitat de câteva zile de concediu și de vreme și am tras o fugă la Sinaia. Am ajuns de sâmbătă și după ce ne-am acomodat cu orașul, cazarea și locurile de mâncat și vizișit, a doua zi am plecat până la cota 1.400. Drumul sinuos e o plăcere pentru condus. Ajunși la cota 1.400, am decis să urcăm puțin, deși nu eram chiar echipați de munte. Încet, încet am trecut de 1.500, 1.600 și de 1.700m, după care nu a mai fost posibilă întoarcerea, panta fiind destul de abruptă (cam 62° apreciez) și coborârea foarte dificilă. Așa că, am luat-o în sus, uneori ajutandu-ne în escalada noastră de imâini și de arba (uscată) înaltă. Dar priveliștile au meritat pe deplin efortul nostru. Singurul semn de întrebare a fost al celor de la stația telecabinei de la cota 2.000, când i-am întrebat de unde luăm bilete. Și răspunsul lor a fost "De la cota 1.400. Dar cu ce ați urcat?". Pe jos, le-am răspuns și se uitau destul de mirați la noi Luni, a fost ceață și burnița în Sinaia, așa că am decis să plecăm spre Rașnov și Brașov. După cetate, am plecat spre Brașov. Ajunși în Piața sfatului, soția mi-a spus că la precedenta vizită nu a urcat pe Tâmpa, pentru că nu mai mergea telecabina la ora respectivă. Și nici luni se pare că nu merge , așa că am plecat pe Cararea serpentinelor în sus pe Tâmpa. După aproximativ o oră și jumătate de urcat am ajuns sus, unde sunt scrise literele Brașov și se vede tot orașul de sus. Următoarea zi am plecat spre Babele și Sfinx. Transbucegi, este spus impropriu, pentru că nu traversează Bucegii, dar ajungeți până la complexul Piatra Arsă în cele mai bune condiții. Asfaltul proaspăt turnat, drumul virajat, destul de îngust pe alocuri, priveliștea superbă au fost o plăcere pentru condus. Ajunși la barieră am luat-o la pas si cam intr-o oră și 15 minute am ajuns la cabana Babele (2.206um) și am savurat priveliștea, am admirat iar Babele și Sfinxul. După ce am coborât la mașină am plecat spre lacul de acumulare Bolboci, drumul are cateva sectoare in lucru, dar iarăși aveți o priveliște deosebită, mai împădurită, cam cum e urcarea spre Rânca dinspre Sibiu. Spre surprinderea mea, consumul instant pentru traseul Sinaia - Piatra Arsă - Bolboci - Sinaia a fost de 5.9l/100km. Vremea super s-a terminat în ziua când am plecat, burnița transformându-se în ploaie, ce ne-a însoțit până la Brăila. Mâine e ziua de făcut plinul ambelor mașini și sper să imi ajungă până după anul nou. Am castigat un far la o licitație pe ebay.de și cum se îmbunătățește puțin vremea de afară am să mai incerc o dată să scap de eroarea de la AFS. Weekend plăcut tuturor!
    1 point
  33. Consumul de ulei crezi ca este dat doar de ulei? Ai o masina de 17 ani totusi cu Km necunoscuti. Consumul de ulei de 100 ml/1000 Km este normal la vechimea ei. Nu cumva ii trebuie 5W40 nu 5W30?
    1 point
  34. Salut. Am rezolvat problema cu infiltratia apei in masina! Cauza - toate suruburile in care sunt prinse barele longitudinale de pe plafon erau slabite! Pe acolo picura apa in masina! Din pacate VW nu a pus nici macar o garnitura intre caroserie si surub! Pentru a ajunge la suruburi a trebuit sa demontez toate plasticele din portbagaj dupa care plafonul masinii! Durata ~5 ore! Vis a vis de afirmatia unui coleg cum ca masina a avut ceva daune - nu a avut nici o dauna si nu a fost niciodata desfacut nimic la interior. Referitor la calitatea plasticelor.. in continuare lasa mult de dorit! Pun cateva poze pentru colegii care vor avea aceiasi problema pe viitor! Pentru cine are nevoi am mai multe poze cu toti pasii!
    1 point
  35. Cumperi plafonul din dezmembrări daca ai mai ales brek găsești pe alese și ieftine..
    1 point
  36. Ti se conecteaza din prima interfata?
    1 point
  37. Un alt site interesant cu multe review-uri si cu multe teste centralizate e acesta : https://www.testpneumatik.eu/ , doar ca in lb. Ceha. Merge usor cu google translate ( asta pe langa tyrereviews din UK )
    1 point
  38. La fel as fi facut si eu. Probabil ti-au citit si codurile de eroare; ti le-au zis/notat?
    1 point
  39. Dupa 10 ani in care am fost pro pentru anvelope dedicate iarna/vara, am decis achizitionarea unui set nou de Continental AllseasonContact si pot sa spun ca e cea mai buna decizie luata in materie. Dupa ce am vizualizat tot felul de teste de specialitate si review-uri, Continental a castigat. Eram nehotarat intre Crossclimate si AllseasonContact. In viata reala, zilele trecute am avut ocazia sa le testez pe ceva drumuri comunale acoperite cu gheata/zapada neatinse de autoritati cu materiale antiderapante si sunt foarte multumit. Am reusit sa urc fara emotie o panta destul de serioasa acoperita cu zapada, cred ca aprox 300 ml avea dealul respectiv. Tinuta exemplara pe zapada la viteza de 40-50 km/h. Am prins si o portiune de polei-sticla efectiv pe jos de cativa km si cu grija, am trecut si de acest obstacol, frana fiind o gluma mai mult. Ma rog, am oprit mai greu insa am plecat de pe loc neasteptat de bine. In concluzie cred ca este peste orice anvelopa de iarna midle price, chiar sa afirm ca nu am simtit nici o diferenta fata de cele de sezonul trecut Conti TS860 tot noi, ca si comportament pe zapada cel putin.
    1 point
  40. Salut Acum o luna am fost in service pt inlocuire senzor ax came. Cu ocazia asta pe tester s-a vazut ca filtrul de particole avea ca. 50 grame carbon si o presiune diferentiala f. mare, 17 (nu imi amintesc unitatea de masura). Cu laptopul cuplat si electronistul in dreapta, am plecat la drum: viteza constanta, a 4-a, ca. 2200ture/minut. Din laptop a comandat regenerarea de vreo 3 ori pe un parcurs de 50km. Temperatura a ajuns la peste 600 grade celsius, iar delta P-ul a scazut sub 1. Valoarea carbonului a putut fi setata la zero, ca si cand as fi inlocuit filtrul de particule. Acum masina merge bine, trage, dar autocuratirea porneste cam des, la 100 - 200km de mers in oras. Bafta
    1 point
  41. aveti idee, se pot inlocui butoanele de la RCD330 plus cu cele de la RCD310? eu n-am reusit sa le scot pe cele de la 330, mi-e teama sa trag prea tare de ele. cele de la 310 au iesit usor...
    1 point
  42. salutare. din pacate, revin cu o problema nu tocmai placuta. dupa cca 13500-14000 km facuti cu noul ambreiaj (volant+rulment+placa+disc), cand calc pedala de ambreiaj cca 2-3 cm si tin asa, se aude ca un rontait de fier pe fier. daca debreiaz complet nu se mai aude nimic. daca e nedebreiat ( la ralanti), nu se aude nimic. dupa cativa km facuti prn oras, zgomotul se mai estompeaza( devine mai infundat ). incerc sa pun aici o inregistrare facuta la rece, dimineata. sa fie volant? mentionez ca nu are nici o bataie in pedala, vibratie la pornire -oprire.... doar un " plescait " prelung atunci cand dau drumul mai brusc pedalei ambreiaj. nu pot incarca, are mai mult de 1 mb
    1 point
  43. multumesc pentru raspuns, dar mai exact care este primul si care este al doilea? iar valoarea rezistentei poate fi aleasa in functie de valoarea masurata pe airbag-ul cu o capsa?
    1 point
  44. Sa spun rapid datele problemei: varul meu, alias Mishu_vl, are o Skoda Octavia 1, 2001, motor 1.9 TDI 110 CP. Nu ma intrebati codul ca nu-l stiu acum. Problema: Mergand pe drum i s-a aprins pe bord martorul de la baterie. A ajuns in Bucuresti si uitati ce constatari am facut: 1. Baterie in gol: 11.82 V 2. Motor pornit: tensiune: 11.3 V 3. In 2000-2500 rpm. : tensiune: 11.32 V. 4. Curea accesorii bine intinsa. In afara de releul de incarcare de pe alternator (banuiesc ca acolo se afla) altceva ar mai putea fi? Maine sau poimaine va veni cu masina la mine si o sa incepem sa demontam de pe ea sa vedem exact ce are. Eu banuiesc in proportie de 90% releul de incarcare sau periile colectoare (dar suunt parca legate de releu).
    1 point
  45. sa te intreb ceva daca te-ai interesat cat de intunecata ai voie sa iti pui folia pe geamurile din fata?
    1 point
  46. apa statea bine,mereu la 90 de grade,dar nu prea baga caldura.am fost ieri la service si mecanicul mi-a zis ca inainte sa schimbam garnitura de chiulasa sa incercam sa schimbam termostatul si sa vedem.l-am schimbat(80 ron +50 montajul)si acum vad ca baga caldura bine de tot...dar tot mi se aud bule prin calorifer si furtunul care intra de la motor in radiator sus mi se intareste mereu...deci tot e presiune pe instalatia de racire.acum nu stiu...asa trebuie sa fie?sa fie presiune?cred ca o sa merg cu masina asa deocamdata pana va prezenta alte simptome de garnitura ciupita...sau pana plesnesc furtunele
    1 point
  47. Problema este ca nu merge incalzirea in scaune, cum gasesc care e buba? rezistenta e cusuta pe tapiterie, iar accesul la fire e greu dupa cum se observa din poza de mai sus, ar trebui sa tai un strat din rezistenta ca sa vad firele, dar sunt tare subtiri, nu vad fire intrerupte dar, buretele e prajit! http://vwforum.ro/style_images/sim...resize-down.gif Resize larger CARE E CAUZA!!! CE REPREZINTA ARSURILE DE PE BURETE?? COLEGI DE FORUM ASTEPT DE O SAPTAMANA,DAR RASPUNSURILE NU PREA APAR! ASTEPT UN RASPUNS PRACTIC! CUM SA PROCEDEZ MAI DEPARTE???
    1 point
  48. Apropo de MaxiDot. Iaca rezultatul.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!