Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 01.10.2018 in Postări
-
Eu unul pot sa-l inteleg pe Darian, intrucat inca imi aduc perfect aminte cat de grijuliu am fost cu prima mea bicicleta.23 points
-
Primul impuls, inainte de a vedea clipul, a fost de a zice si eu, ca alti colegi, "fiecare face ce vrea cu masina lui". Am ramas surprins cand am vazut anumiti colegi care acum dau cu pietre, colegi ce recent au fost si ei luati in colimator (sau in derandere, dupa cum preferati) pe alte topic-uri pentru diferite alegeri neinspirate pe care le-au facut. Dar asta e alta poveste. Totusi, am vazut clipul si m-a incercat un sentiment de jena pentru proprietar. Domnule Darian, vloggerul respectiv rade de tine pe tot parcursul clipului. Vizionarea clipului mi-a lasat impresia ca dorinta ta de epatare e atat de mare inca nu poti sesiza zeflemeaua vloggerului. Si acea impresie e confirmata de comentariile pe care le lasi aici. Pe de alta parte, auzind ce povestesti in clipul ala, ma bucur ca nu vrei sa "uzezi" motor, frane, anvelope etc. Apreciez ca esti constient de limitele tale in raport cu masina asta si iti recomand, fara nicio ironie, niste cursuri de condus (defensiv, sportiv, de care vrei tu) inainte de a incepe sa incarci turbina aia.11 points
-
Voi sunteti seriosi cand spuneti felicitari la mizeria aia de vlog??? Eu cred ca scopul unui vlog e sa transforme teoria(date, caracteristici) in practica(aplicabilitate in lumea reala). In cazul de fata continutul este nul...zero barat. Mai degraba il vad ca o parodie ieftina cu 2 protagonisti penibili. Trist...pacat de masina.10 points
-
Dar poate omul fix asta a vrut, o masina “speciala” care sa iasa in evidenta chiar daca nu are de gand sa o foloseasca la adevaratul ei potential. Atata timp cat isi permite masina poate sa o foloseasca fix cum vrea. Eu zic sa se intalneasca cei mai comentati membri ai forumului, unul cu o masina “capabila” pe care nu o foloseste la adevaratul ei potential si unul cu un “dizal” pe care il alearga mai mult decat ar trebui (aparent), si sa faca schimb de masini, poate asa o sa fie forumul happy! ?8 points
-
6 points
-
Dariane, o sa ajungi sa inchizi si topicul asta Te dau o tura cu a mea sa vezi wheel hop pe toate 4 ? Vis ! Ajunge socul pana in tips-urile din titaniu!6 points
-
A mai trecut un sezon cald, masina a ajuns la ~139900km. Am reusit sa descopar si trancanitul ala "din bord" de care vorbeam in ultima postare. Se pare ca nu clapeta aceea cazuta in sistemul de ventilatie facea asa. Ieri am desfacut plasticul gri/carbon de pe langa Bolero / climatronic sa vad daca nu cumva de la el e, ca am observat ca atunci cand il atingeam, zgomotul disparea, apoi reaparea. Am descoperit ca de fapt de la trepidatiile motorului, gropi, ani trecuti peste ea, panoul de clima care e prins in 4 suruburi (torx-uri) era slabit (toate cele 4 erau slabe) si la o anumita turatie a motorului intra in rezonanta cu plasticul gri/carbon. La mana, se misca bine in toate directiile. Am strans toate cele 4 suruburi si a disparut zdranganitul, acum e din nou liniste in masina (cat poate fi cu un tdi sub capota ). Si cateva poze cu jucaria de weekend-ul asta, am scos-o pe serpentine la o fugareala sa mai scoatem funinginea din ea! Nu-mi dau seama de ce, dar masina asta te trage la viteza mult mai usor decat Superbul, nici nu realizez cand ajung la viteze de luat permisul cu ea.5 points
-
Eu ma duc sa imi caut manualul de utilizare al masinii si daca regasesc vreuna din expresiile de mai jos (sau derivate), o vand: "soc in motor", "se uzeaza anvelopele", "nu o pun pe dyno, ca e periculos", "nu ii fac launch, ca se strica", "franele trebuie sa le mangai".5 points
-
Am "#rezistat" si eu la vlog, gollum nu a avut o performanta actoriceasca cu "my precious" la fel de buna ca aici.4 points
-
Upgrade de la Michelin PS4 la ce anume? Mașina e daily, omul e calculat și cumpătat. După ce a plătit 1000euro.pe anvelope normal va nu vine un cioban sa faca burn cu ele. Poate vrea sa tina mașina 20 de ani. E fix treaba lui cum merge. Eu cred că a vrut sa faca putina reclama la cupra, sa vada și alții cum e. Doar că publicul din Ro nu prinde la genul asta de publicitate. Lumea vrea sa vada.cocalareala maxima, burnout, mers cu 145 km/h in Buc exact că ăla cu clio rs sau cu golful R .youtuberul ideal din top 3 in Ro are o Fabia de 230 cp cu frânele stock, so cauciucuri tigar și se plânge de wheelspin. Bun așa. Și inca o chestie, spunând că mașina a fost 40500euro nu faci altceva decât să agiți apele. Mai bine spuneai prețul final după discounturi.4 points
-
Salutare, am vazut si eu vlogul si nu stiam de unde imi este cunoscuta masina, frumoasa masina. Cred ca a fost cel mai slab vlog al respectivului youtuber. No offence, sa ai masina asta, sa o duci in launch control mode, turata maxim, si apoi sa zici "gata, nu dau launch ca nu pentru asta e tractiunea fata" ... man.. n-am cuvinte , cine se uita la un vlog cu un cupra se asteapta sa vada ceva plecari, 0-100 etc, nu tristetea aia ce a iesit la voi. Scuze de offtopic.. dar nu mai puteam, m-a enervat videoclipul maxim. Zi faina.4 points
-
3 points
-
@ciolib din fericire a iesit perfect si mi s-a luat o piatra de pe inima - nici nu imi venea sa trec pe la service pentru revopsire bara pentru doua puncte negre pe bara din cauza unui inapt. Restul zgarieturilor din jos s-au luat usor la polish. In ce priveste camera auto, am, dar nu o las in bord noaptea pentru simplul fapt ca am cativa cunoscuti care au ramas fara ele, paguba fiind mai mare decat valoreaza camera. Decat un geam spart prefer sa am grija pe unde parchez si sa fie cat mai putina inghesuiala in jurul ei. Din pacate unii si cand au spatiu sa intre cu un TIR nu-s in stare sa faca 2 manevre. Offtopic: acum o saptamana am patit o faza hilara, de rasu'-plansu' intr-o parcare in centrul Ploiestiului, cu Octavia. Tocmai parcasem, in spatele meu voia sa intoarca o fata cu un Rapid, cu senzori pe spate, i-am spus ca o ajut eu, fiind destul de strans spatiul, facandu-i semn fata/spate. A zis ca nu e cazul, sa plec, ca ea se descurca, are senzori. Zic ok. Cand intorc capul. aud POC - tocmai imi mutase masina din loc cu spatele (in bara mea spate, care din fericire nu a avut nici macar o zgarietura, noroc ca a dat drept in ea, ca daca o harjaia, ii spargeam capul..). Ma intorc la ea, zic pai cum ramane, te descurci? Da da. Pai zic tocmai ai intrat in masina mea. Aoleu, da? Am intrebat-o daca s-a uitat pe senzori si raspunsul a fost mega interesant: "Da, senzorii ziceau ca mai am destul spatiu, mi i-a setat un prieten sa arate diferit ca niciodata nu aveam loc sa parchez cu setarile lor din fabrica". Dupa faza aia am inceput sa ma resemnez si sa imi dau seama ca n-ai cum sa stai sa pazesti masina, efectiv unii sunt atat de prosti incat nu ai ce sa le ceri. Fata amabila de altfel, a zis ca facem amiabila daca vreau, dar pentru ce sa fac? Macar daca aveam vreo zgarietura. Doar ca ideea in sine m-a enervat. Nu inteleg de ce oamenii astia nu accepta ajutor cand stiu ca sunt incapabili.3 points
-
In prietenii astia DESTUI i-ai inclus si pe cei imaginari? Tot ei iti spun ca se strica dc o pui pe dyno si faci LC? Nu de alta dar s-ar elucida multe aspecte... Intamplator cunosc f bine comunitatea Seat, in special posesorii de Cupra si cam da cu virgula ce zici tu aici3 points
-
Nu exista masina de care sa fii sigur ca nu te tine prin service. Dar mai degraba ar fi sa mergi pe o marca mai comuna, inclusiv ptr perioada garantiei ai mai multe service'uri la indemana, ptr Honda (de ex), ai variante restranse. Kodiak, in 28k, cu integrala, nu prea intra "multa masina". Mai degraba ar fi Ateca/ Karoq, dar pe stoc nu prea sunt, iar livrarea dureaza. Kadjar cum ti se pare? 1.6dCi vine si cu integrala Per total, insa, cea mai buna afacere tot Kuga ramane, cat timp e valabila oferta aia3 points
-
Comentariile nu au aparut din felul in care-si foloseste masina, asta e fix problema lui. Ele au aparut din "nevoia de atentie" care au dus la contactarea unui vlogger, care sa faca un filmult despre el in masina in care nu face nimic pt ca se strica. Eu am vazut multa frustrare adunata dupa volanul ala...si nu masina trebuie sa iasa in evidenta ci proprietarul, asta fiind si ideea care a dus la vlog. La inceput a fost distractiv dupa care mi s-a cam facut mila. Darian, vlogul a avut efectul scontat, te-a facut "celebru" insa nu in felul pe care l-ai asteptat tu. Vloggerul vietii si-a cam batut joc de tine, cu ajutorul tau e adevarat, insa...3 points
-
Trebuie sa recunosc ca a frost cringe maxim sa ma uit la clipul ala. Esti sigur ca ai achizitionat masina potrivita pentru caracterul si nevoile tale ? PS : Franele alea scartaie pentru ca plang sa fie folosite, nu mangaiata frana3 points
-
Va Salut! Mai era putin si trecea un an de cand nu am mai scris pe aici Asta nu inseamna ca nu am fost frecvent pe forum... Mare lucru nu am mai facut pe la masina, am incercat sa ma bucur de ea, dar nici asta nu am reusit. De la ultima postare si pana in prezent, am facut in jur de 8k km, masina avand undeva la 251mii km. Mai mult sta stationata, aduna zgarieturi de la persoanele neatente.? Anul trecut prin Ianuarie, i-am pus o baterie noua, Fulmen Formula Xtreme de 77ah si placute ATE ceramic pe spate. Daca-mi amintesc bine, undeva anul asta am schimbat placutele de frana pe fata, dupa atatia ani era si timpul sa le schimb, tot cu ATE ceramic; lichidul de frana a fost schimbat si el. La 250k km am schimbat si uleiul impreuna cu filtele, iar ca tot am umblat pe acolo...am zis sa-i trag si un scut de metal. De ce nu? Altceva nu-mi amintesc sa mai fi facut, stiu ca trebuie sa-i schimb burdufele de la planetara, nu stiu cum...la mine se rup in prostie. In rest, merge....la fel ca anul trecut Ah, am uitat sa va spun, am montat camera de filmat traficul. Filmeaza ok, clar si ce imi place cel mai mul e ca pot downloada instant video-ul pe telefon. Ce nu imi place, nu filmeaza si cand stationeaza. Nici poze nu prea i-am facut, atasez ce am mai gasit prin telefon. Drumuri bune sa aveti!2 points
-
Daca le mai cauti mult nod in papura, te alegi cu nimic. O masina se mai alege si cu inima.2 points
-
@andrei0241: software doar se pune farul pe "pozitia de service". Apoi se regleaza clasic, cu surubelnita. Doar ca la mine a fost asa: - prima data mi s-a zis ca se face doar cu calculatorul (ori era masina prea noua, ori nu stiu ce sa zic) si totul "era perfect"; - a doua data au realizat ca totusi se face si cu surubelnita, au reglat insa a fost prea sus; - a treia oara au reglat iar cu surubelnita - insa putin prea jos, explicatia fiind ca farurile "se mai deregleaza de la gropi".... Ultimul reglaj, la alt service, a fost facut tot conectand calculatorul si apoi cu aparatul de masura in fata farului. Totul tine de mecanic si de constiinciozitatea cu care isi face meseria....2 points
-
Da, e vorba de drumul spre Muntele Rosu. De cabana nu stiu, nu am fost decat pentru o gura de aer si putin stat intins pe iarba, relaxare, sa mai ies din digitalizarea asta in care suntem captivi cu totii! @Andrei1980 multumesc, asta si era ideea. Am vrut ca masina asta sa arate bine, si dupa 9 ani pot sa zic ca arata mult mai bine decat alte masini de varsta ei. Acum, mai are o zgarietura, doua, dar per total incerc sa o tin intr-o stare cat mai buna, dar nici sa revopsesc un element pentru cea mai finuta zgarietura. Asta e drumul:2 points
-
In dec 2016, dealerul Seat din Cta avea la vanzare o Cupra noua la ~25k, dupa reduceri. Probabil nu avea toate optionalele masinii de fata, dar oricum aia 40k au fost mai degraba spre 30k2 points
-
Deschidere viaduct Gilau astazi > Cu aceasta ocazie s-a legat si lotul Gilau - Nadaselu, terminat de ceva vreme http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/46.739/23.577/02 points
-
Masina ta nu este FWD , motiv pentru care nu da socuri in motor @Sabrina2 points
-
De ce am ajuns sa comparam un Kuga de 24(?).000 cu un CRV care o sa fie peste 34.000(cu tot cu reducerea de la stat, daca o sa se incadreze) daca nu mai mult Adica eu sunt curios care e bugetul si ce se vrea de la masina, ca odata stiute astea e foarte simplu sa alegi cea mai buna varianta care se incadreaza in ele.2 points
-
2 points
-
1 point
-
Mazda s-a zis? Cu TVA intre 22-28000 euro, 9 sec. pana la 100 Km/h, Mazda CX-5 SKYACTIV-CD184 4x4, transmisie manuală în 6 trepte. In ea te simti ca si cand ai calatorit in viitor, afișaj de conducere activ color cu proiecție pe parbriz și recunoașterea semnelor de circulație,sistem de monitorizare de 360 de grade, portbagaj mare, etc.1 point
-
Putini cai raportati la o greutate mare, asta inseamna deramaraj slab, si evident consum marit. Daca zici ca masina va fi de firma/achitata de compania unde lucrezi, inseamna ca si cheltuielile or sa fie platite tot de ei, combustibil, revizii, deci nu iti pasa de cat consuma. Singura problema ramane demarajul. Nici nu stiu ce sa-ti recomand. Suzuki s cross 4x4 la 20-22.000euro e prea mic? e drept ca si acesta are demaraj slab. Auzi dar din moment ce este masina de companie, nu te poti uita si la altfel de motorizari? 2.2-2.5? sa ai cel putin 200cp la 1500-1700kg?1 point
-
Promisiunea de vanzare tine locul contractului de vanzare-cumparare pana cand producatorul ofera toate datele tehnice pentru modelul si motorizarea aleasa de utilizator/client: consum WLTP vs. NEDC, emisii CO2 WLTP vs. NEDC, putere WLTP, capacitate cilindrica WLTP (daca aceasta se schimba). Motorizarea 1.5 TFSI/TSI nu a fost omologata inca, din cauza introducerii OPF-ului. Se va rezolva pana la finalul acestui an.1 point
-
Si am ajuns la o cifra rotunda Condusă mai mult de sotie, ca eu am folosit transportul in comun.1 point
-
aici ai toate informatiile legate de masina care te intereseaza1 point
-
1 point
-
Aia nu e reclama, e anti-reclama! N-ar mai lua nimeni o masina de 40.500 de euro si 290 CP cu care nu poti sa faci launch control ca nu tine puntea fata, nu poti sa mergi tare ca da socuri in motor, nu poti sa franezi tare ca ceva, dai 2.500 de euro pe niste frane si scartaie... Sa continui? Si @deenman este totusi o mare de gri-uri, si daca tot suntem pe topicul acestei masini, multe alte culori foarte vii intre "hai sa-i rupem fasu' in bara la bara" si "am luat cele mai scumpe si potrivite anvelope pentru masina asta dar merg incet cu ele si nu franez brusc ca sa nu se toceasca"... Doar daca nu e ok alb, nu inseamna ca trebuie sa fie negru. Sunt atatia soferi de masini puternice care nici nu le "rup in gura" pe drumurile publice in fiecare moment petrecut la volan dar nici nu le menajeaza exagerat si fara motiv ca in cazul de fata. Dar, revin la parerea mea initiala, e masina lui si poate face fix ce vrea cu ea! Inclusiv sa faca un filmulet de prezentare in care se da mare cu cat de scumpa e masina si cat de bine arata si cat de puternica e dar nu poate merge tare cu ea si nici nu poate frana brusc si nici nu poate face launch control samd1 point
-
@Iulian M Inseamna ca usor usor, intram si noi in randul lumii civilizate. In alta ordine de idei, am ajuns la ~47k km si din pacate cineva in parcare s-a gandit din nou ca ar fi cazul sa-mi faca o bucurie. Din fericire, kit-ul de retus OE + putin polish la mana a rezolvat problema. Prima poza, cum am gasit masina, apoi poza 2 si 3, cum a ramas dupa un polish rapid la mana, iar ultima dupa ce am aplicat vopsea+lac din kit-ul de retus.1 point
-
Face conform legilor fizicii Cauta si tu pe google "wheel hop issues" (eventual adauga si "fwd") si nu te mai plange atat. Nu esti primul care conduce masini de sute de cai. Ai cateva rezolvari si in comentariile de pe youtube, daca le poti parcurge P.S: nu pierzi garantia daca faci upgrade la anvelope si mergi cu o presiune corespunzatoare.1 point
-
In bugetul ala karoq sau ateca. Ursul e mai scump.1 point
-
Cand iti iei masina de 290 de cai sa o conduci cu fulgu pe acceleratie si pe frana. All show and no go.1 point
-
NU e nevoie de cine stie ce statie de bruiaj. Este suficient doar ca cineva cu o telecomanda de pasat sa tine apasat pe unul dintre butoane in timp ce tu vrei sa incui masini. Ghici ce se intampla ?1 point
-
Felicitari pentru aparitie,dar totusi as vrea sa stiu de ce ai cumparat o masina atat de potenta daca tu nu profiti de calitatile ei?Practic masina aia nu o folosesti nici la 20% din capacitatea ei....Nu tu launch,nu tu circuit,nu tu top speed ?.Cand cumperi o masina de genul nu stai cu frica ca am accelerat prea brusc si peste 15 ani cand fac eu 100.000km o sa pice cutia...cutia daca o sa iti pice iti pica oricum?,atata timp cat ai garantie ti-o schimba...Franele alea fac groaznic ?,am si eu frane de TT RS,iti pot spune ca nu lert...si tot nu fac ca ale tale sau poate ale tale plang ca vor si ele putina actiune,nu doar 120-180 frana si iar frana in linie dreapta.?Totusi sa dai 2500e pe un pachet sa existe acolo doar vizual si sa nu il exploatezi corespunzator e ciudat...e o pierdere de bani,foarte bune erau si cele normale pentru ceea ce faci tu(iti zic ca le-am avut). EU nu zic sa omori masina aia,schimba uleiul la 10-15k,nu cand zice masina,ai grija de ea...e normal si eu am...dar totusi nu mai mangaia frana...daca ai dat 40k pe o cupra poti schimba niste placute periodic? ps:nu compara cupra cu R ca nu exista termen de comparatie,calitatea materialelor e net superioara,atat din perspectiva soferului cat si a pasagerilor.1 point
-
Salutare. Felicitari pentru partea a doua a vlog-ului. Cu siguranta mi-a schimbat perceptia facuta de prima parte! ?1 point
-
Au adăugat GTL în compoziție. Shell explica cel mai bine ce este GTL https://www.shell.com/energy-and-innovation/natural-gas/gas-to-liquids.html Au mărit un pic cantitatea de Bor (un lubrifiant solid), agenți de curățare, au scăzut un pic cantitatea de fosfor, punctul de picurare a scăzut la - 50 grade (de la - 46), a crescut TBN-ul la 8,61 (de la 6,46), indicele de vâscozitate a crescut la 181 (de la 164),esterii au rămas în continuare la un nivel de aproape 5% (majoritatea uleiurilor 504.00-507.00 folosesc undeva la 1-3%). Singurul aspect negativ, cenușa de sulf a crescut la 0,89% (de la 0,68%). Ar trebui să fie un ulei foarte bun cu cifrele astea, să zicem că ar ocupa o poziție din top 3 uleiuri 504.00-507.00. Acum, cum îl va digera mașina, cum îl veți percepe, este un alt subiect.1 point
-
Pana sa vad vlogul credeam ca OP-ul nici n-are permis, dupa ce "chestii" am vazut scrise de el p'aici . Acum ca l-am vazut la volan a crescut in ochii mei...oarecum1 point
-
1 point
-
Ma declar complet multumit de tura si de felul in care sta pe sosea GTI-ul XXL ?. Intalnirea a fost reusita in pofida glumelor cu laptele Doina1 point
-
1 point
-
eu de exemplu pentru etansarea baii de motor am folosit victor reintz care se gaseste in orice magazin auto.1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00