Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 25.10.2017 in Postări

  1. 4 points
  2. 1.6 hdi este mult mai fiabil (indiferent pe ce marca de masini este pus, vorbim de motor, nu de anexele de pe el, bujii, relee, dpf-uri, egr) decat orice motorizare din intreaga galaxie VAG TDI, poti sa pui ce motor vrei tu, si apoi eu iti spun ce interventii ai asupra unui motor vag intr-un anumit nr de km, cu toate punctele lui slabe. Exista ulei 5w40 cu continut mic de sulf care nu afecteaza dpf-ul, se incadreaza in normele unui ulei cu norma 507, chiar exista uleiuri 5w40 si 0w30 cu norma 507.00 LL ceruta de VW. Exista si oameni care nu respecta norma dar aleg un ulei de la o firma cu renume, gen Redline, Amsoil sau Eneos, unele dintre uleiurile lor nu respecta normele cerute de Vw , cu toate astea inca nu a cazut nici un motor din cauza ca uleiul se incadreaza in indicele de vascozitate la 40/100grade si la hhtc/tbn. Fiecare pune ce vrea in masina lui, nu te obliga nimeni sa faci nimic. Total sunt niste uleiuri ok pt pretul cerut, este si asta o varianta. Nu exista cel mai bun ulei, exista uleiul potrivit in functie de necesitati (temperatura de lucru, distanta parcursa, orele de functionare, rpm-urile la care functioneaza motorul). Cat despre testele de uzura intre diferite uleiuri, eu nu sunt neaparat interesat de acest aspect, si nu cred ca ar trebui luat in considerare, deoarece, astea sunt elocvente pt masini ce fac multi km pe an, si pt masinile care le lasi copiilor, cine tine o masina mai mult de 200.000km? ca sa te intereseze uzura?nimeni. Apoi, de ce m-ar interesa neaparat uzura? ma intereseaza cat de fluid este uleiul la rece, deoarece pana ajunge ulei la toate componentele din motor dureaza putin, iar pana ajunge ulei sa unga bine turbina iar dureaza, cu alte cuvinte, pt cei care circula in oras, si nu incalzesc bine uleiul ca sa -si atinga potentialul maxim de lubrifiere, un ulei mai fluid (eu de ex folosesc pt oras 0w30 Shell) asigura o protectie mai mare per total, decat un ulei gros care scoate uzuri mai mici longterm la mers pe autostrada, sau la mers tare, cu uleiul incalzit. Cumparati ulei in functie de nevoi, de stilul de condus si de locul unde conduceti (afara/oras), nu cumparati uleiul doar pentru ca respecta norma impusa de producator.
    3 points
  3. Am fender screw mod + aripile rolluite si umflate cam 10-15mm si carenajele modificate. Deci eu zic ca va fi ok cu distantiere Iti trimit detalii in PM putin mai tarziu
    3 points
  4. Daca tot e de sezon am zis sa povestesc despre jantele de iarna. Inițial eram in cautarea unor anvelope noi si jante din aliaj AM noi ca prima varianta sau niște table OEM sh ca varianta de buget. Căutând, am dat peste un set de jante OEM San Diego cu lacul în stare deplorabilă. Partea bună: erau încălțate cu Anvelope Continental Cross Contact Winter cu uzură minimă, fiind exact modelul pe care il preferam. Dupa verificarea, la o vulcanizare, le-am luat: Pasul doi a fost să le aduc la un nivel ok si din punct de vedere estetic. Asa ca jantele au fost sablate si vopsite electrostatic, având în vedere rolul lor de roți de iarna. Am considerat că le-ar sta mai bine intr-o culoare închisă dar negru era prea pretențios pentru condițiie de iarna si am ales RAL 7016 Anthracite grey. Rezultat:
    3 points
  5. Nu stiu ce fac exact cei de la Total dar in materie de teste de uzura ies extrem de bine in toate testele. Si acel Total INEO ECS C2 special pentru Peugeot/Citroen cu vascozitate redusa in toate testele e foarte ok. Bun o sa ziceti teste ca teste dar... in viata reala ? Sa o luam simplu... motoarele Peugeot HDI sunt considerate ca fiind foarte fiabile spre deosebire de Ford si Mazda care foloseste aceleasi motoare si de care toata lumea iti zice sa te feresti... Ma refer la motoarele 1.4 si 1.6 HDI . Diferenta de fiabilitate o face fix uleiul ... La noi TOTAL/ELF nu sunt prea bine vazute pentru ca sunt fabricate in Romania si sunt legate de marci auto Frantuzesti.
    2 points
  6. Neata buna, is silent follower la topic de cand am intrat pe forum....degeaba, ED35 are ceva aparte, care pe mine personal, ma atrage maxim! Sincere felicitari pentru masinuta
    2 points
  7. Update: A mers! Cand am ajuns la masina era cald! E drept, ma asteptam la asta pentru ca atunci cand am setat asta eram in masina, telefonul era conectat prin bluetooth si mi-am imaginat ca odata data comanda nu ar avea de ce sa nu mearga. Testul important l-am facut, insa, mai tarziu. In timp ce stateam linistit in casa, si masina statea inchisa si parcata, am pornit climatizarea si... a mers!! Am coborat sa plimb cainele si am verificat. Becul ala aprins, desi nu se vede prea bine e in dreapta volanului, e cel de AC si in masina incepuse sa se faca caldut. Problema era ca nu intelegeam cum merge... pentru ca din tot ce am citit si din ce mi-a fost zis, masina nu avea niciun fel de conexiune la internet. Intelegeam cum functioneaza la masinile dotate cu slot de SIM pentru acces la internet, dar eu nu avea asa ceva si Stick-ul de Car Net e compatibil doar cu Discovery Media (parca). Deci... dece merge?? Ei bine, raspunsul a venit ceva mai tarziu cand am gasit, intr-un final, asta: Am mai avut dubii pana acum... poate era mai bine sa mai dau putin pe Zoe pentru autonomie... poate trebuia sa mai astept pentru Smart... Dar asta e momentul in care masina asta primeste un avantaj... foarte mare din punctul meu de vedere. Sa poti sa stai in casa si sa comanzi climatizarea masinii mi se pare absolut genial si foarte normal in 2017 Si stiu ca asta este o optiune disponibila pe modelele superioare pe undeva pe la 1.000-1.500 de euro adunate toate cele necesare. Mai exista si Webasto tot pe acolo ca pret... Dar sa poti sa faci asta gratis (bine, timp de un an de zile...), si mai ales fara sa fi fost informat despre asta, mi se pare genial! Imi place din ce in ce mai mult masina asta!
    2 points
  8. Stiu variantele, insa nu stiu care e bifata pe masinile cu parbriz heliomat din fabrica, la asta ma refeream Am lasat cum era din fabrica, mi-a fost lene sa ma documentez In other news, astazi am primit niste bunatati Extensii de padele din aluminiu, asemanatoare cu cele pt MK7 care se gasesc pe net. Am scapat de panaramele alea din plastic Poza cu padelele pe volanul unui prieten, eu n-am reusit sa le pun azi Ne-am innoit si pe parte de jante. Cele OEM raman de iarna Si o poza in care m-a chinuit putin talentul In 2000 km urmeaza revizia si schimbul de ulei la cutie deci voi pune in sfarsit carcasele din aluminiu pt filtre de la CTS
    2 points
  9. A devenit gelos Golful de atentia primita de Rapid asa ca i-am luat si lui ceva frumos (dar la fel de subtil ca si la Rapid).
    2 points
  10. Si cu astea toate becurile sunt noi,inafara de xenoane.Pentru DRL am ales Philips Crystal Vision Ultra
    2 points
  11. Dis de dimineata am inceput operatiunea ceruirea. Cred ca am dat cam gros ca am frecat ceva timp .Efortul a meritat.
    2 points
  12. Salut Catalin! Vad ca nu stai degeaba si ingrijesti masina extraordinar de bine. Ma incanta ceea ce vad si sper sa te tina mult si bine, fara batai de cap. Eu am lasat-o mai moale cu mestereala, ca nu prea mai am ce sa ii fac, desi pe lista am: * o antena DAB OE * o cameraa marsarier in emblema (dar inca nu stiu de unde sa o iau fara riscuri) * o alarma ca a ta, pe care sper sa o montez fara probleme - pt ca m-am saturat sa primesc lovituri de portiere si sa nu prind faptasul. O problema destul de aiurea e faptul ca s-a blocat o incuietoare de la bancheta spate si nu o mai pot rabata. Concluzie: se pare ca eu nu am grija de ea atat de bine ca tine PS: Ce parere ai de 420Nm la CBAB? Mie mi se pare cam mult... Sa ne auzim cu bine!
    1 point
  13. 1 point
  14. @gheta.gabi CBAB-ul are egr normal ,in fata motorului ,valeo costa aprox 600 ron
    1 point
  15. Schimb anvelopele bianual. In martie cand am pus anvelopele de vara nu erau crapate. Circul in marea majoritate a timpului in Bucuresti. Repet, nu-mi aduc aminte de vreo groapa/damb luat la viteza mare. N-am nici timp si nici chef sa ma cert cu generali/avia. La 36 mii km, oricand se poate aduce ca argument folosirea necorespunzatoare. Faptul ca sunt 2 si opuse ma duce cu gandul la lot/design cu probleme. Prin comparatie, S2-ul vechi l-am dat la 120k km cu jante in regula (nici macar roluite/indreptate). Erau pe 16, dar am luat niste gropi.....3 galme am facut cu ele. Oricum, se aduna in lunga lista a micilor probleme care ma determina sa schimb producatorul la urmatoarea. Vb aia, cand nu merge stabilimentul, nu dai cu vopsea. Schimbi.....doamnele. Si ca sa raman cat de cat on topic, 360 lei sudura in argon. Montate pe spate.
    1 point
  16. Vreau să vă spun că uleiul 5w40 nu aduce cu sine o protecție mai mare la uzură. Pe oil-club.de sunt două analize făcute de un BMW 135 cu Total Quartz Ineo LL care are și norma 507 și Motul 300V 5w40 ambele la același număr de kilometri. Uzura obținută cu Total este mai mică decât cea obținută cu Motul. La prima vedere nu ai fi dat nici o șansă unui 507 în fața unui ulei sport full saps blindat cu aditivi dar cifrele spun altceva. Deci cei care cred că o vâscozitate mai mare protejează de uzură mai bine ar trebui să își reconsidere părerea. Același lucru trebuie să îl facă și cei care cred că un 507 nu oferă suficientă protecție. V-aș pune linkurile dar trebuie să fii înregistrat ca să ai acces la atașamentele cu rezultatele analizelor.
    1 point
  17. Imi mentin parerea ca ar fi aratat foarte bine pe negru, dar trebuie sa recunosc ca jantele in nuanta aleasa de tine sunt mai usor de intretinut. Arata foarte bine intr-o culoare inchisa, masina fiind alba. Mai e putin si vine vremea sa le montezi. Winter is coming!
    1 point
  18. @GabiB77 multumesc frumos de raspunsul rapid , de asemenea si de informatii !
    1 point
  19. @vdragos Mersi fain! Am avut ceva presiuni sa le fac negre dar...cred am făcut o alegere mai bună și ma bucur ca mai sunt si altii de părere.
    1 point
  20. @Aerofan, iti multumesc frumos pentru decodarea trimisa si vreau decat sa imi cer scuze daca asa a fost inteles. Nu asta a fost intentia si nu am cum sa acuz pe cineva care imi face un favor mai ales cum spui si tu benevol. Oricum inca odata imi cer scuze tuturor.
    1 point
  21. Art. 1, alin. 8 modificat de Art. III, punctul 10. din Ordonanta urgenta 8/2015) 8.1 Dacă ziua de început a perioadei de valabilitate a rovinietei este ziua în curs, valabilitatea acesteia începe la ora înregistrării informaţiilor privind achitarea tarifului de utilizare în baza de date a SIEGMCR şi expiră la ora 24,00 a ultimei zile a duratei pentru care acesta a fost achitat. DECI tu la ora la care ai fost inregistrat NU aveai rovigneta!! CNADR are la dispozitie 8 luni sa ti trimita procesul verbal(au modificat perioada sa aiba timp sa ti trimita P.V)!!
    1 point
  22. O3FL 2.0TDI 150CP, zgomotul este prezent.
    1 point
  23. Altfel nu puteau sa ajungă la filtrul de pe cutie.
    1 point
  24. in niciun caz, doar sa ai dimensiunea corecta la anvelope (f important) si sa nu fie uzate peste limita
    1 point
  25. Azi mi-a venit butonul de start/ stop, voi incerca sa il conectez pe direct, l-am luat strict pentru aspect. Cumparasem consola pentru keyless asa ca nu puteam lasa locul gol. Am cumparat praguri exterioare originale, astept sa se usuce afara un pic sa le lipesc. Si o poza cu sora mai mica:
    1 point
  26. Activarea de Sign, Side si Lane Assist nu cred ca este posibila daca nu este masina dotata cu camerele radar respective. Sau ma insel eu? Posibil ca un Supreme 2017 sa aiba camerele si doar sa necesite activarea?
    1 point
  27. Momentul ala cand treci in forta pe langa un grup de adolescenti
    1 point
  28. Si un consum extern al golfului ( 4persoane+bagaje / traseu buc-fundata si retur, la dus pe ploiesti-sinaia-bran-moeciu, la intors pe targoviste, total stat bara la bara ~ 1 ora, ac off, roti iarna 205 55 16, mers legal )
    1 point
  29. Ca fost posesor de golf 5 si actual posesor de altceva mai nou, recomand sa nu vinzi masina. La inceput o sa fii multumit de noua achizitie, dar treptat o sa-ti dai seama ca totul e mai slab facut, mai prost antifonat, tabla mai subtire, totul arata bine pana pipai sau asculti. Singura problema cu masinile vechi sunt probleme care apar si trebuie rezolvate. Acu tu stii ce pretentii ai, ca daca vrei sa treci de la golf la seria 3/5 atunci da, trecerea e buna, insa daca vrei sa treci de la golf la golf, nu recomand.
    1 point
  30. Cu adaptoarele din postul de mai sus
    1 point
  31. 1 point
  32. Foaie verde, frunza-n dunga Hai si eu cu o lunga.... 25.xyzkm... Sa incepem cu "neplacutul", poate ii ajuta pe cei cu Tiguan/Passat cu motorizare la fel.... Tin sa confirm si eu defectul semnalat in aria Passat, este o rola intinzatoare de la accesorii, a fost schimbata pe garantie, las un video cum facea inainte masina. In rest am mai schimbat stergatoarele, cea de la sofer nu mai era "top of the line" dupa noroiul adunat prin aventura mea din Parcul national Apuseni, asa ca le-am schimbat pe ambele din fata. Nu zgaria, scartaia, insa ii lua ceva timp pana sa stearga "curat", si ma zgaria pe ochi sa trebuiasca sa dau cu jet sa fie "bine" daca nu ploaa destul de tare. Ah, gasisem ceva dragut, +5hp desigur, poate ii ajuta pe colegii cu Ateca , eu ma asteptam sa o gasesc doar pe verde, cu logo-ul Skoda, insa se poate si cu Seat, locasul pe usita ar trebuie sa fie "by default" Cifra rotunda..."prinsa" Lasand la o parte partea de "simply-clever" de la Skoda, sunt multumit de masinuta, nu imi lipsesc prea multe. (tot timpul capra vecinului face cu ociul) La prastie s-a ajuns la un numar "rotund", am bifat acu 2 saptamani parca si prima revizie, ~800ron parca, nu mi se pare deloc putin pentru motoras.... Am trecut si la bocancii de iarna, am schimbat si capacelele de la BBS-uri cu logo-ul de Seat, fiecare cu piticii lui pe creier. Trecut si la Bruni la "celelalte" jante....design complet diferit desigur ^^ Saptamana asta vreau sa ajung cu cele de vara la reconditionat, sunt curios de pretul palariei, habar nu am daca se poate face doar "lacul", tind sa cred ca doar acesta este zgarit, astept verdictul desigur, oricum dupa reconditionare ajung ambele seturi de jante de 18 (la alegere pentru eventualul cumparator) cu pneurile de vara la vanzare, daca se vor vinde pana in primavara trec la 19, daca nu le mai pastrez inca un sezon estival...dauna "totala" mai jos Mai vroaim sa zic ceva minciuni insa nu mai prea tin minte....ah da.... Elementele cromate, care tot mai tare se matuiesc (nu toate, insa tringhiul din fata cat si din jurul usilor din spate) devin tot mai de groaza. Voi vedea daca la detailing redevin cromate, daca nu voi incerca acasa singur. Daca reusesc sa le redau cromul initial, le voi infolia cu folie de protectie, daca nu, cred ca le voi infolia in negru, timpul va avea ceva de spus aici.. Si sa termin epopeea fara rost: friendly advice - 2 botezuri intr-o luna dauneaza grav bugetului pentru detailing al masinii Saptamana usoara, winter is coming LE & PS: am uitat o poza de invazie cu portocale xD
    1 point
  33. Cum ziceam in ultimul post, O spalare cu degresare...bonus o ceara , plus un tratament pentru chedere ca tot vine sezonul rece Am curatat si deflectorul de aer si sinele de la panoramic. Ca bonus , am redus greutatea pe fiecare roata cu 2kg , BBS usor ca fulgu...au nevoie de ceva atentie pe partea de finsaj dar sunt super usoare ..in schimb sunt total dezamagit de Continental Sport Contact , nu au nici o legatura cu Michelinurile Pilot sport 3 pe care le-am avut....Michelin e peste la absolut orice!
    1 point
  34. Sau mai arunca ceva maruntis si ia o Cupra 300 4x4 DSG noua...zic si eu
    1 point
  35. Salut, Pe 1 septembrie mi-am comandat si eu noul Golf Variant, motorizare 1.4 TSI, black rubin. S-a confirmat comanda, iar termenul estimativ este "sfarsitul lunii noiembrie". Eu sunt din Iasi, dar am comandat la dealer-ul din Bacau - daca a mai comandat cineva de la acest dealer, poate sa-mi spuna care a fost timpul de livrare? Multumesc.
    1 point
  36. Multumesc @valentinbirsan pentru raspuns. Ei insista sa cumperi una configurata deja pentru ca de pe urma acelor masini au un procent mai mare de castig, se comanda loturi mari cu aceleasi dotari, dpdv logistic fabrica isi reduce mult costurile. Din pacate asta se simte in buzunarele lor, deloc in buzunarul clientului. Daca te grabesti si te pliezi pe ce au configurat ei e ok, insa daca vrei sa iti iei ce iti place intampini rezistenta, cel putin asta e impresia pe care mie mi-a lasat-o PBV1. Timp de 8 saptamani nu mi-au confirmat comanda si tot insistau sa merg pe una deja configurata. In urma unui mail la importator, concidenta sau nu, ziua urmatoare mi-au confirmat comanda cu livrare in octombrie. Merg foarte greoi lucrurile cu PBV1, nu ii recomand deloc. Trebuie sa te milogesti sa afli ceva, se comporta mai urat decat vanzatorii de legume din piata, zici ca ii arzi cu fierul cand le dai un telefon, habar n-au niciodata care e stadiul comenzii tale, nu iti salveaza nici amaratul de numar de telefon, te prezinti ca idiotul de fiecare data. Nu stiu daca o sa prind rabla ca habar n-au de starea comenzii, e fabricata, e pe transport, e in Europa, e in Mexic, e pe fundul oceanului, nimic. M-am scarbit, imi e sila sa ii mai sun sa ii intreb ceva ca parca le omor familia. PS. Experienta este pur subiectiva, poate am avut eu noroc de un angajat nemultumit de marirea de salariu de anul asta, dar
    1 point
  37. Cateva poze de la intalnirea Seat din Mendig si Nurburgring:
    1 point
  38. Keep going Catalin.
    1 point
  39. Ne-am mai plimbat aprox. 3000 km, e o placere de condus la drum lung. ACC pe valea oltului, Lane assist pe autostrazi, mode-> Sport pe serpentine.. chiar e fun Intre timp am mai adaugat cateva mici detalii: - colantat grila fata + partea din spatele numarului - folie de protectie LLumar pentru faruri - ornamente pentru pedale + footrest - ornamente FR Poze in ordinea enumerarii de mai sus + o poza din interior La intoarcere din Cluj am reusit sa incasez si o piatra in parbriz deci a trebuit schimbat pentru ca vineri avem RAR-ul. Urmeaza numerele + revizie DSG Drumuri bune!
    1 point
  40. Ii sta tare bine pe rosu, iar jantele alea o scot in evidenta si mai mult! Drumuri bune!
    1 point
  41. Multumesc Laurentiu ! Teritoriu strain pentru mine ,dar nu mai suport spalatoriile
    1 point
  42. Astazi "am scapat" de Dieselgate. Toata operatiunea a durat ~15 min, si s-a facut downgrade direct prin mufa de diagnoza a masinii fara demontarea ECU. Constatarile imediate: consum mai mic, cuplu/putere la fel ca inainte de Dieselgate in plaja pana in 2000rpm. Acum ramane sa monitorizez si regenerarile dar nu vad niciun motiv sa nu fie la fel de rare ca inainte. Versiunea pe care am avut-o inainte de Dieselgate era 2473 iar acum am versiunea 4010. Aceasta a fost ultima versiune oficiala, pre Dieselgate, pe care a gasit-o cel ce mi-a facut downgrade-ul. Dupa aprox. 150Km concluzia este ca mi-am recastigat masina.
    1 point
  43. In legatura cu minunatele amortizoare spate folosite la PDG - 1J0513025DJ ( fabricate de Monroe in Belgia, dupa cum e scris pe ele) - sunt cele mai mari panarame. Am schimbat 2 buc in garantie. Unul la 1500 km, era deja curs si apoi, dupa 10.000 km, acelasi amortizor inlocuit pe garantie, pierdea din nou ulei... L-am schimbat a doua oara, cu interventii, ca ii stiam pe baieti la service. Am inlocuit stg cu dr, ca si cum ar fi curs celalalt acum. Dupa cateva zeci de mii de km, a inceput sa curga iar unul, nu mai stiu care dintre ele, daca cel vechi sau cel inlocuit de 2 ori pe garantie. Dar acum aceasta expirase, asa a ramas pana in ziua de azi.... Concluziile le trageti voi singuri despre calitatea componentelor OEM... Culmea este, ca acum 2 ani, cand am facut ITP-ul, la amorizoarele spate au iesit valori egale, cu toate ca unul era deja curs de ceva vreme. Peste o luna trebuie sa refac ITP-ul si sunt curios ce va iesi acum la test. Am atasat si poza cu inculpatul, sa vedeti in ce hal arata. Celalalt, de pe partea dr a masinii nu are nicio picatura de ulei pe el, e uscat si cu putina rugina.
    1 point
  44. Se rescrie softul anterior ,si daca nu se poate se inlocuieste ECU cu unul cu softul vechi.
    1 point
  45. Buna seara! Am un Vw Golf mk5 1.6 FSI din 2005, cod motor BLF! Mecanicul imi recomanda ulei de motor Polytron (5W-30)! Are cineva vreo parere despre acest brand de ulei?
    1 point
  46. Daca tot e liniste pe aici, sa povestesc si eu faptul ca am reusit sa activez aprinderea/stingerea rapida a stopurilor de frana la actionarea franei de urgenta precum si aprinderea avariilor tot la franarea de urgenta. Focusul mai mult pe sosea, dar se vede ceva :)
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!