Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2017 in Postări

  1. Gata si franele, inca sunt in rodaj cu ele deci nu pot sa va zic inca cum franeaza, dar arata demential, parca sa schimbat toata masina
    6 points
  2. Am comandat și eu Kodiaqul, cu livrare in săptămâna 20-21 (deci in jur de 15 mai). M-am grăbit sa îl comand, sa îl am măcar la toamna, dar se pare ca problema cotei mici pentru România nu a fost chiar problema. Am reușit sa fac și DT weekendul acesta, și împărtășesc cu voi câteva impresii: spațiu mare pe locurile din rândul 2 (am testat cu scăunelul copilului care in Octavia3 făcea locul din dreapta fata incomod (încerc sa atașez și o poza); mașina este antifonata mai bine ca O3, calitate plastice mai buna; sistemul Canton este și el mai bun ca in O3, însă nu se compara cu HK de pe Mercedes, BMW (chiar și X1); ținuta de drum este buna, și nu am avut deloc la frânare senzația de mașina grea pe care am experimentat-o in ML sau Land Cruiser. As indrazni sa spun ca se comporta mai degrabă ca un break. Mașina testata era echipata cu DCC, poate și asta a contat. Referitor la preț/discount, eu am optat pentru 2.0TSI, cu tapiserie piele, trapa, nav amusden si alte câteva optionale mai ieftine. Preț final 35.5k euro, după un discount foarte mic, sub 1000 euro. Am sperat sa mai scot ceva la rabla dar e exclus cu noile condiții de CO2, și încă sper la un Bonus de la Porsche Leasing. Pretul e mai bun decât la KIA Sorento sau Hyunday Santa Fee. Alte concurente le-am exclus din start fie din cauza dimensiunilor mai mici, fie din cauza prețurilor mult mai mari.
    5 points
  3. Teaser: Suspensia este inca pe setarea de iarna, inalta. Dupa ce o mai las fac poze mai multe
    5 points
  4. Salut, Am decis sa prezint al doilea membru Seat, Leon FR 1.4 TSI 150CP ACT Technology Pack (2016) Ca si dotari in afara de cele FR: - Full LED headlights, Navigation System High and DAB radio, SEAT Media System Plus - Jante Performance 18' - iluminare interioare led rosu/alb - Iluminare placuta inmatriculare spate cu LED - senzori fata/spate, Full Link Pachet Comfort Drive - Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire - Functie aprindere automata a farurilor si Coming Home - Senzor de ploaie Deja ma gandesc la: - key cover de FR - pedale + footrest - duze stropitoare parbriz - Schimbare becuri proiectoare ceata cu unele LED (nu se potriveste deloc culoarea galbena cu farurile LED) P.S Am uitat sa va spun ca momentan sunt stabilit in UK dar sunt cu ochii pe forum
    2 points
  5. @ToniM soluția ii doar pentru zonele cu piele. Scaune, zona din spate a scaunelor, fete de ușa, cotiera fata/spate. Pentru alcantara, atata timp cat la mine nu ii patata/murdară, am folosit o perie moale!
    2 points
  6. Nu prinde masina ta viteza la care sa iti zboare antena de pe plafon.
    2 points
  7. Atat timp cat nu se pateaza alcantara, nu ai de ce sa dai pe ea cu solutii. Scamele/praful se curata instant cu o rola din aia "lipicioasa" cu care dai pe haine... Woops, iar o sa-mi sara lumea in cap ca "promovez" solutiile "babesti" si nu folosesc ultimele minuni alte tehnologiei
    2 points
  8. LA masina ta? NU exista asa ceva.
    1 point
  9. schimba mecanicul
    1 point
  10. Mareste cantitatea injectata pana la 5-5,5 si o sa merga bine
    1 point
  11. Da,e normal,si e ok la 450 km
    1 point
  12. Acum da, poti sa-l schimbi cand vrei, dar 74 mm era valoarea data de reprezentanta ca sa ti-l schimbe gratis in garantie sau kulanza. Asa ca totusi este o valoare oficiala. Acum cam toate masinile TSI cu lant au iesit din garantie, inafara de cateva Skode Rapid si Toledo la care s-au mai montat motoare cu lant pana la jumatatea lui 2015.
    1 point
  13. Pai cred ca ar fi bine sa il verifici. Nu e vorba doar de eroare ci si de faptul ca probabil nu o sa iti sara airbagul in caz de accident
    1 point
  14. Imi mai trebuie cel de pe stanga exterior. Pe celelalte le am.
    1 point
  15. nu a spus nimeni oficial, dar, statistic, cam la 70 000km se ajunge la fatidica intindere de 74mm...si atunci prevederea spune ca distributia trebuie schimbata. Exsta o circulara a VAG care recomanda ca, la alungirea lantului de 74mm sa se schimbe distributia (se face pe kulanza). Bine, ea tine mai mult, au fost oameni care au schimbat-o la 68 000km, uni la 34 000, altii au trecut de 80 000km cu lantul original...insa, numai la o masurare a intinderii lantului se poate spune cu precizie cand trebuie schimbata. Sunt curios daca tu stii ce alungire ai la lant in acest moment... spre ex eu am intindere de 73,1mm si 60 000km asa ca pe la 70 000km trebuie sa schimb lantul (zic eu).
    1 point
  16. TL-H 100 (clona de little will) am eu de vreo 5 ani - pe Golf, Bora, Octavia, vreo 2 alfe 156 - si pe un Hyundai accent (asta ar avea plafon mai curbat) - nu am avut vreo problema de aderenta a magnetului. Viteza maxima pe bord cu dracia pe plafon, bineinteles pe autobahn, a fost de 220kmh. are aprox 1m - mie mi-e arhisuficienta.
    1 point
  17. M-am reîntors sa comand și clema pentru capacele (~9 lei) și soluția pentru întreținere piele.
    1 point
  18. Cati ani au trecut de la ultimul schimb? Poate daca au trecut 4 ani te poti gandi, altfel nu cred ca are rost decat daca suspectezi tu ceva .. Frumoasa masina, intotdeauna mi-au placut TT-urile, sa te bucuri de ea!
    1 point
  19. dupa cam 5 minute de mers mi se incalzea mie incat sa bage si caldura. Pana atunci, incalzirea in scaune e sfanta.
    1 point
  20. Confirm si eu...iarna ingheti...in timp ce aia in logan uri sunt relaxati.
    1 point
  21. da, sunt putine B7 cu incalzire parbriz -....dar nu este imposibil de gasit - trebuie doar sa ai rabdare si timp, sa le cauti
    1 point
  22. Nu are de ce sa nu reuseasca. Se monteza, am facut de multe ori acest retrofit.
    1 point
  23. e o carcasa ce ai 2 cleme laterale de care trebuie sa tragi de ele in sus sau jos pentru blocare/deblocare atasat ai cum arata capacul
    1 point
  24. Mersi pentru sfaturi. Eu o lasam, cat o curatam de zapada, pornita si nu se simtea deloc(fata de un astra g pe care-l aveam si se simtea o mica diferenta)
    1 point
  25. Merci @quze daca n-as folosi masina aproape zilnic pe drumuri proaste ar fi pe jante 19 si cu o suspensie lasata dar asa a trebuit sa fac un compromis.
    1 point
  26. Hai ca azi am patit una...misto Cum rulam eu "incet si sigur" si legal, dimineata la 8, rupt de somn, catre birou, ajungand intr-un sens giratoriu, ma trezesc ca un baiat cu o "bavareza" - evident, imi taie calea, perpendicular pe directia mea de mers. Raman relaxat, nu era cazul de franat din partea mea, era timp destul pentru celalalt sa degajeze... Cand colo...Superbul imi arde o frana de toata frumusetea, de la 50-55km/h la 20km/h in cativa metri spre deliciul propriu, al pasagerei si mai ales al taximetristului din spatele meu, care, evident, "didn't see this coming", ca de altfel nici eu M-am ingalbenit - nu de frana, ci de faptul ca ala din spate a fost pe punctul sa se urce pe mine S-a aprins cu rosu o pictograma pe tot display-ul maxi-dot-ului si that was that Setarile mele de FA sunt: "Afisare distanta - oprit" / "Preavertizare - medie" Din recunosc, limitata mea experienta pe acest subiect si cultura doar din ce am citit in manual, totusi nu ar fi trebuit FA sa "tipe" sa faca in vreun fel si apoi sa arda frana de rigoare daca eu nu as fi franat ? Am oprit voit setarea de "afisare distanta" intrucat ma enerva sa mi se tot aprinda pictograma in locul kilometrajului, mai ales ca se aprindea cu mult inainte de a fi cu adevarat nevoie. Ar trebui sa setez altfel "preavertizarea" ca sa dea un semnal sonor si sa am timp de reactie - adica sa franez eu inainte sa intervina masina ? Mersi de sfaturi...
    1 point
  27. Nu stiu ce cred altii, dar forma acestei masini imi spune "sportivitate". Imi place mult.
    1 point
  28. Pedalierul oricum presupun ca e mărime "standard" vag, am comnadat set cu footrest si pedalier dsg "standard" , revin oricum dacă se potrivesc, nu as vedea Dc sa fie acestea altfel. cat despre jante: gusturile nu se discuta însă in principiu tot ce e frumos merita întreținut
    1 point
  29. Am mai atins o borna, chiar daca am ratat de putin sa imortalizez kilometrajul rotund. (DISCLAIMER: viteza este legala, pe Autobahn) + un consum de Autobahn si o spalare meritata - a doua de cand am plecat din tara, ca deh... aici nu e cazul prea des.
    1 point
  30. 1 point
  31. motanelul, multumesc pentru opinie! Multumesc pentru incercarea de a ma ajuta! De la cunoscuti, pasionati, am aflat si eu despre cele de RS6/S6. Asa am aflat si de fatul ca sunt forjate si ca au o greutate redusa, lucru ce avantajeaza foarte mult "ride confort/control - ul" Exista si pe 19", tocmai ce le-am descoperit acum o saptamana. Au echipat din ce m-am documentat doar coupe-urile A5 vandute incepand cu 2015-2016. Tipodimensiunile sunt 9x19" et.33. Din ce am sapat, am vazut ca cele pe 19" ar avea greutatea cam tot in jurul valorii de 13kg/buc. Acum ramane de vazut cand vor ajunge. Uite si o poza cu cele vizate de mine
    1 point
  32. cel dinspre cutie se aude ca o bataie ritmica - nu doar una singura cum spuenti voi - ce creste odata cu turatia rotilor. Se manifesta si la mers inainte, nu doar in curba.
    1 point
  33. Ne apropiem de jumatate de suta si de ultima inspectie tehnica in garantia de 4 ani Pentru @adryan7 am pus pana acum doua bidoane de ulei deci 2 litri la 49000 km, you do the math
    1 point
  34. Marca o stabilesti in functie de buget si de performantele pe care le astepti de la masina
    1 point
  35. @deenman poti sa incerci orice ulei 502 00/ 505 00/ 505 01 5w-40/30 iti place , nici eu nu sunt fan 507.00 sau service LL ,cat despre depuneri la tsi din cauza injectiei directe nu depinde de ulei
    1 point
  36. Unde vezi tu ca am scris "senzor de biela fisurata"? Am specificat doar ca un senzor din motor din motiv ca nu am retinut exact numele lui. Da, acum ca ai zis "detonatie" imi aduc aminte ca avea legatura cu asta acel senzor.
    1 point
  37. Am descarcat fisierul (unde se explica motoarele EA211), dar zice ca este corupt. Nu merge. mai poti sa-l pui odata? Nu stiu nimic despre motoarele astea EA211. La toate masinile stiam fiecare furtun sau senzor unde duce, pentru ce este, dar la asta nu stiu unde este termostatul, pompa de apa, nu stiu ce se aude cateodata zumzaind dupa ce opresc masina-ventilatorul sta. Nu vreau sa umblu in el, doar sa-l inteleg. Atasat versiunea in limba germana ssp511-ottomotoren-baureihe-ea211.pdf
    1 point
  38. Mulțumesc și eu pt ca tocmai m ai făcut sa iau o decizie, ușoară. Spor.
    1 point
  39. Reducerea pt soție e 4_8% la skoda 10% la seat și Vw. Am mers puțin cu Mazda 3 însă o sa fac și test drive. E mai prost antifonata, asta s a auzit din primele minute. Poziția de condus e mai înaltă ca la Vw Vw. Motorul trebuie turat bine ca sa depășești, treapta inferioara neapărat.
    1 point
  40. Bineinteles ca cineva stie Sunt Luxon, unul din cele mai frumoase modele de jante de S2. Arata genial pe break Vezi mai jos
    1 point
  41. Pentru ca vine vara, m-a prins iară ideea de a mai avea un set de jante pe 18" OEM. Știe cineva ce model sunt jantele astea:
    1 point
  42. Samsarul nu vrea sa manance un colt de paine, el vrea cozonac. Si poate da cu matura sa manance, nu sa insele lumea.
    1 point
  43. nu poti calcula motorina ca si in masina noua tot bagi. o iei in calcul daca treci pe un motor benzina/gpl sau electric si vrei sa vezi cat economisesti. Jetta este dsg 170 4motion? passat exista, unele chiar f frumoase.
    1 point
  44. logic, pentru ca cei de la service nu au stiut sa scoata tot uleiul din cutie... se da drumu la ulei prin 2 locuri, nu doar prin unul... Si se umple pe la sonda de mers inapoi, nu pe la asazisul dop de umplere si nivel, pentru ca nivelul normal depaseste acel dop
    1 point
  45. Eu scriu din experienta mea, de 1.4 tsi ACT de 140 cp, care este acelasi motor, doar varianta din 2014. Perfect multumit, foarte foarte foarte economic (am multe postari de consum aici pe forum, la nivel de diesel) foarte silentioasa, daca se opteaza pentru suspensii sport sau adaptive + roti de 17 atunci este chiar o sportiva, ce te face adesea sa zambesti larg. In 70.000 km fara probleme! Recomand! Pentru detalii se poate si in privat!
    1 point
  46. Motoarele astea sunt destul de reusite,dar acum mai conteaza si ce noroc ai avut in momentul achizitionari(mai ales masina S.H.) cum a fost exploatata inainte,ce service i sa facut(schimburi de filtre,ulei & alte lichide)...nu cred sa fie alte probleme strict specifice motoarelor 2.5tdi V6. p.s.:fi sigur totusi ca masini ii este schimbata distributia,iar daca vrei sa dormi intradevar lnistit fai o verificare bara-bara & foloseste un ulei de calitate ca din cate am inteles sunt cam mofturoase si sensibile la acest capitol(eu unul ti-am mai spus folosesc numai longlife,acum ll3 pe care il schimb la 15000km).Cu respect Alex.
    1 point
  47. eu zic sa nu faci amestecaturi d-astea. daca vrei sa faci o treaba, ia amortizoare + arcuri. daca nu vrei/permiti/whatever, tine-o cum e acum. Parerea mea :offtopic:
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!