Clasament
- in Postări
-
Data personalizată
-
Tot timpul
31 Octombrie 2010 - 20 Octombrie 2025
-
Anual
21 Octombrie 2024 - 20 Octombrie 2025
-
Lunar
21 Septembrie 2025 - 20 Octombrie 2025
-
Săptămânal
14 Octombrie 2025 - 20 Octombrie 2025
-
Astăzi
21 Octombrie 2025 - 20 Octombrie 2025
-
Data personalizată
05.04.2017 - 05.04.2017
-
Tot timpul
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 05.04.2017 in Postări
-
6 points
-
Am comandat și eu Kodiaqul, cu livrare in săptămâna 20-21 (deci in jur de 15 mai). M-am grăbit sa îl comand, sa îl am măcar la toamna, dar se pare ca problema cotei mici pentru România nu a fost chiar problema. Am reușit sa fac și DT weekendul acesta, și împărtășesc cu voi câteva impresii: spațiu mare pe locurile din rândul 2 (am testat cu scăunelul copilului care in Octavia3 făcea locul din dreapta fata incomod (încerc sa atașez și o poza); mașina este antifonata mai bine ca O3, calitate plastice mai buna; sistemul Canton este și el mai bun ca in O3, însă nu se compara cu HK de pe Mercedes, BMW (chiar și X1); ținuta de drum este buna, și nu am avut deloc la frânare senzația de mașina grea pe care am experimentat-o in ML sau Land Cruiser. As indrazni sa spun ca se comporta mai degrabă ca un break. Mașina testata era echipata cu DCC, poate și asta a contat. Referitor la preț/discount, eu am optat pentru 2.0TSI, cu tapiserie piele, trapa, nav amusden si alte câteva optionale mai ieftine. Preț final 35.5k euro, după un discount foarte mic, sub 1000 euro. Am sperat sa mai scot ceva la rabla dar e exclus cu noile condiții de CO2, și încă sper la un Bonus de la Porsche Leasing. Pretul e mai bun decât la KIA Sorento sau Hyunday Santa Fee. Alte concurente le-am exclus din start fie din cauza dimensiunilor mai mici, fie din cauza prețurilor mult mai mari.5 points
-
5 points
-
Salut, Am decis sa prezint al doilea membru Seat, Leon FR 1.4 TSI 150CP ACT Technology Pack (2016) Ca si dotari in afara de cele FR: - Full LED headlights, Navigation System High and DAB radio, SEAT Media System Plus - Jante Performance 18' - iluminare interioare led rosu/alb - Iluminare placuta inmatriculare spate cu LED - senzori fata/spate, Full Link Pachet Comfort Drive - Oglinda retrovizoare interioara cu reglaj automat antiorbire - Functie aprindere automata a farurilor si Coming Home - Senzor de ploaie Deja ma gandesc la: - key cover de FR - pedale + footrest - duze stropitoare parbriz - Schimbare becuri proiectoare ceata cu unele LED (nu se potriveste deloc culoarea galbena cu farurile LED) P.S Am uitat sa va spun ca momentan sunt stabilit in UK dar sunt cu ochii pe forum2 points
-
@ToniM soluția ii doar pentru zonele cu piele. Scaune, zona din spate a scaunelor, fete de ușa, cotiera fata/spate. Pentru alcantara, atata timp cat la mine nu ii patata/murdară, am folosit o perie moale!2 points
-
2 points
-
Atat timp cat nu se pateaza alcantara, nu ai de ce sa dai pe ea cu solutii. Scamele/praful se curata instant cu o rola din aia "lipicioasa" cu care dai pe haine... Woops, iar o sa-mi sara lumea in cap ca "promovez" solutiile "babesti" si nu folosesc ultimele minuni alte tehnologiei2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Acum da, poti sa-l schimbi cand vrei, dar 74 mm era valoarea data de reprezentanta ca sa ti-l schimbe gratis in garantie sau kulanza. Asa ca totusi este o valoare oficiala. Acum cam toate masinile TSI cu lant au iesit din garantie, inafara de cateva Skode Rapid si Toledo la care s-au mai montat motoare cu lant pana la jumatatea lui 2015.1 point
-
Pai cred ca ar fi bine sa il verifici. Nu e vorba doar de eroare ci si de faptul ca probabil nu o sa iti sara airbagul in caz de accident1 point
-
1 point
-
nu a spus nimeni oficial, dar, statistic, cam la 70 000km se ajunge la fatidica intindere de 74mm...si atunci prevederea spune ca distributia trebuie schimbata. Exsta o circulara a VAG care recomanda ca, la alungirea lantului de 74mm sa se schimbe distributia (se face pe kulanza). Bine, ea tine mai mult, au fost oameni care au schimbat-o la 68 000km, uni la 34 000, altii au trecut de 80 000km cu lantul original...insa, numai la o masurare a intinderii lantului se poate spune cu precizie cand trebuie schimbata. Sunt curios daca tu stii ce alungire ai la lant in acest moment... spre ex eu am intindere de 73,1mm si 60 000km asa ca pe la 70 000km trebuie sa schimb lantul (zic eu).1 point
-
TL-H 100 (clona de little will) am eu de vreo 5 ani - pe Golf, Bora, Octavia, vreo 2 alfe 156 - si pe un Hyundai accent (asta ar avea plafon mai curbat) - nu am avut vreo problema de aderenta a magnetului. Viteza maxima pe bord cu dracia pe plafon, bineinteles pe autobahn, a fost de 220kmh. are aprox 1m - mie mi-e arhisuficienta.1 point
-
1 point
-
Cati ani au trecut de la ultimul schimb? Poate daca au trecut 4 ani te poti gandi, altfel nu cred ca are rost decat daca suspectezi tu ceva .. Frumoasa masina, intotdeauna mi-au placut TT-urile, sa te bucuri de ea!1 point
-
dupa cam 5 minute de mers mi se incalzea mie incat sa bage si caldura. Pana atunci, incalzirea in scaune e sfanta.1 point
-
1 point
-
da, sunt putine B7 cu incalzire parbriz -....dar nu este imposibil de gasit - trebuie doar sa ai rabdare si timp, sa le cauti1 point
-
Nu are de ce sa nu reuseasca. Se monteza, am facut de multe ori acest retrofit.1 point
-
1 point
-
Mersi pentru sfaturi. Eu o lasam, cat o curatam de zapada, pornita si nu se simtea deloc(fata de un astra g pe care-l aveam si se simtea o mica diferenta)1 point
-
Merci @quze daca n-as folosi masina aproape zilnic pe drumuri proaste ar fi pe jante 19 si cu o suspensie lasata dar asa a trebuit sa fac un compromis.1 point
-
Hai ca azi am patit una...misto Cum rulam eu "incet si sigur" si legal, dimineata la 8, rupt de somn, catre birou, ajungand intr-un sens giratoriu, ma trezesc ca un baiat cu o "bavareza" - evident, imi taie calea, perpendicular pe directia mea de mers. Raman relaxat, nu era cazul de franat din partea mea, era timp destul pentru celalalt sa degajeze... Cand colo...Superbul imi arde o frana de toata frumusetea, de la 50-55km/h la 20km/h in cativa metri spre deliciul propriu, al pasagerei si mai ales al taximetristului din spatele meu, care, evident, "didn't see this coming", ca de altfel nici eu M-am ingalbenit - nu de frana, ci de faptul ca ala din spate a fost pe punctul sa se urce pe mine S-a aprins cu rosu o pictograma pe tot display-ul maxi-dot-ului si that was that Setarile mele de FA sunt: "Afisare distanta - oprit" / "Preavertizare - medie" Din recunosc, limitata mea experienta pe acest subiect si cultura doar din ce am citit in manual, totusi nu ar fi trebuit FA sa "tipe" sa faca in vreun fel si apoi sa arda frana de rigoare daca eu nu as fi franat ? Am oprit voit setarea de "afisare distanta" intrucat ma enerva sa mi se tot aprinda pictograma in locul kilometrajului, mai ales ca se aprindea cu mult inainte de a fi cu adevarat nevoie. Ar trebui sa setez altfel "preavertizarea" ca sa dea un semnal sonor si sa am timp de reactie - adica sa franez eu inainte sa intervina masina ? Mersi de sfaturi...1 point
-
Nu stiu ce cred altii, dar forma acestei masini imi spune "sportivitate". Imi place mult.1 point
-
Pedalierul oricum presupun ca e mărime "standard" vag, am comnadat set cu footrest si pedalier dsg "standard" , revin oricum dacă se potrivesc, nu as vedea Dc sa fie acestea altfel. cat despre jante: gusturile nu se discuta însă in principiu tot ce e frumos merita întreținut1 point
-
1 point
-
1 point
-
On 1082 ,cam putin .Trebuia aprox 11501 point
-
motanelul, multumesc pentru opinie! Multumesc pentru incercarea de a ma ajuta! De la cunoscuti, pasionati, am aflat si eu despre cele de RS6/S6. Asa am aflat si de fatul ca sunt forjate si ca au o greutate redusa, lucru ce avantajeaza foarte mult "ride confort/control - ul" Exista si pe 19", tocmai ce le-am descoperit acum o saptamana. Au echipat din ce m-am documentat doar coupe-urile A5 vandute incepand cu 2015-2016. Tipodimensiunile sunt 9x19" et.33. Din ce am sapat, am vazut ca cele pe 19" ar avea greutatea cam tot in jurul valorii de 13kg/buc. Acum ramane de vazut cand vor ajunge. Uite si o poza cu cele vizate de mine1 point
-
cel dinspre cutie se aude ca o bataie ritmica - nu doar una singura cum spuenti voi - ce creste odata cu turatia rotilor. Se manifesta si la mers inainte, nu doar in curba.1 point
-
1 point
-
Marca o stabilesti in functie de buget si de performantele pe care le astepti de la masina1 point
-
@deenman poti sa incerci orice ulei 502 00/ 505 00/ 505 01 5w-40/30 iti place , nici eu nu sunt fan 507.00 sau service LL ,cat despre depuneri la tsi din cauza injectiei directe nu depinde de ulei1 point
-
1 point
-
Unde vezi tu ca am scris "senzor de biela fisurata"? Am specificat doar ca un senzor din motor din motiv ca nu am retinut exact numele lui. Da, acum ca ai zis "detonatie" imi aduc aminte ca avea legatura cu asta acel senzor.1 point
-
Am descarcat fisierul (unde se explica motoarele EA211), dar zice ca este corupt. Nu merge. mai poti sa-l pui odata? Nu stiu nimic despre motoarele astea EA211. La toate masinile stiam fiecare furtun sau senzor unde duce, pentru ce este, dar la asta nu stiu unde este termostatul, pompa de apa, nu stiu ce se aude cateodata zumzaind dupa ce opresc masina-ventilatorul sta. Nu vreau sa umblu in el, doar sa-l inteleg. Atasat versiunea in limba germana ssp511-ottomotoren-baureihe-ea211.pdf1 point
-
Mulțumesc și eu pt ca tocmai m ai făcut sa iau o decizie, ușoară. Spor.1 point
-
Reducerea pt soție e 4_8% la skoda 10% la seat și Vw. Am mers puțin cu Mazda 3 însă o sa fac și test drive. E mai prost antifonata, asta s a auzit din primele minute. Poziția de condus e mai înaltă ca la Vw Vw. Motorul trebuie turat bine ca sa depășești, treapta inferioara neapărat.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Samsarul nu vrea sa manance un colt de paine, el vrea cozonac. Si poate da cu matura sa manance, nu sa insele lumea.1 point
-
nu poti calcula motorina ca si in masina noua tot bagi. o iei in calcul daca treci pe un motor benzina/gpl sau electric si vrei sa vezi cat economisesti. Jetta este dsg 170 4motion? passat exista, unele chiar f frumoase.1 point
-
logic, pentru ca cei de la service nu au stiut sa scoata tot uleiul din cutie... se da drumu la ulei prin 2 locuri, nu doar prin unul... Si se umple pe la sonda de mers inapoi, nu pe la asazisul dop de umplere si nivel, pentru ca nivelul normal depaseste acel dop1 point
-
Eu scriu din experienta mea, de 1.4 tsi ACT de 140 cp, care este acelasi motor, doar varianta din 2014. Perfect multumit, foarte foarte foarte economic (am multe postari de consum aici pe forum, la nivel de diesel) foarte silentioasa, daca se opteaza pentru suspensii sport sau adaptive + roti de 17 atunci este chiar o sportiva, ce te face adesea sa zambesti larg. In 70.000 km fara probleme! Recomand! Pentru detalii se poate si in privat!1 point
-
Motoarele astea sunt destul de reusite,dar acum mai conteaza si ce noroc ai avut in momentul achizitionari(mai ales masina S.H.) cum a fost exploatata inainte,ce service i sa facut(schimburi de filtre,ulei & alte lichide)...nu cred sa fie alte probleme strict specifice motoarelor 2.5tdi V6. p.s.:fi sigur totusi ca masini ii este schimbata distributia,iar daca vrei sa dormi intradevar lnistit fai o verificare bara-bara & foloseste un ulei de calitate ca din cate am inteles sunt cam mofturoase si sensibile la acest capitol(eu unul ti-am mai spus folosesc numai longlife,acum ll3 pe care il schimb la 15000km).Cu respect Alex.1 point
-
eu zic sa nu faci amestecaturi d-astea. daca vrei sa faci o treaba, ia amortizoare + arcuri. daca nu vrei/permiti/whatever, tine-o cum e acum. Parerea mea :offtopic:1 point