Clasament
Conţinut popular
Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 13.03.2017 in Postări
-
Cum pasiunea moare greu nu am rezistat nici eu fara sa am si o bestiuta care sa ma faca sa uit de griji si sa iti aduca placerea de a conduce ceva sportiv, asa ca nu am mai asteptat si mi-am cumparat un Golf 7 R onxy white manuala Masina m-am hotarat de data asta sa o caut prin alte tari, dupa ceva cautari am gasit exact ce vroiam, asa ca trimis avans la neamt si urcat in avion si 48ore mai tarziu cu ea in tara Daca va intrebati de ce am optat pentru Manuala este pentru ca la ultimele 2 masini DSG adica Golf 5GTI si Golf 6 R am reparat la ele de mi-a ajuns, sunt proaste, se strica cand ti-e lumea mai frumoasa si sunt foarte scumpe de reparat, adica la Golf 6 R a costat 3500euro(reparatii componente mecanice), iar dupa ce a ajuns la noul proprietar dupa 2 luni a picat si mecatronicul, deci intr-un cuvant proaste O scurta descriere a masinii ar fi asa: Ca dotari mai interesante ar fi ca are trapa panoramica, incalzire in parbriz, navigatie mare discovery pro si nu are absolut nici o componenta revopsita sau zgariata, la interior inca miroase a nou 112mii de km cu istoric complet la reprezentanta Jante Oz Ultraleggera HLT 19" , cauciucurule sunt praf asa ca am comandat niste Goodyear Eagle F1 Assim 3 cu dot 2017 care trebuie sa ajunga azi Evacuare 76" cu catalizator sport de 200celule cu finala centrala si cu valva din buton Suspensie B16 PSS10 cu flanse amortizor eibach , anulatoare de dcc de la KW , pivoti reglabili... Etrieri fata spate revopsiti in albastru Admisie Carbon HF Series Ambreiaj Sachs Performance Stage 3 instalat de mine acum 2zile , tine 850nm Turbina hibridizata Volan si schimbator in alcantara Plafon si capace oglinzi folie neagra Motor refacut acum 5000km cu pistoanse,biele,supape, arcuri,cuzineti sport - facut la reprezentanta 7000euro (mai putin partea de alezat care a fost facuta la un service autorizat de reprezentanta din Germania) valoarea modificarilor este de 24000euro, mi-a dat facturi pentru toate Urmeaza upgrade frane si o verificare soft sa vad ce e prin el , revin si cu mai multe poze dupa ce rezolv cu numerele16 points
-
@CosminBalan26, @VW CC, @wonder_glf: Multumesc frumos de aprecieri @blordc: Ok. O sa il fac 5k, am rabdare, dupa 1 Mai cred ca o sa fiu in "full throttle" mode @Aerofan: auzi, aia de se fumeaza, zic ca arata putin altfel @ToniM: Mersi. Ha, ha, deci ai citit... In alta ordine de idei, am iesit la o plimbare ieri, am ajuns la 1,500km. Am terminat prima faza a rodajului, cea mai critica din punctul meu de vedere si ma bucur ca a fost "spot on" - desi obositor, recunosc. Intru in faza a doua a rodajului, urmand ca faza a treia sa se incheie la 5000km. Am observat si ca acceleratia a inceput sa raspunda mai usor, motorul e mai "free revving". De exemplu la retrogradare din 6 in 5 la urcarea unui deal, o lasa sa urce in 5 pana la 2500rpm si abia apoi schimba 6. In prima mie de km, la exact aceeasi faza o lasa in 5 doar pana la 2250 si apoi schimba in 6. Aceeasi presiune pe acceleratie din partea mea. Sunt foarte entuziasmat, masina asta e datatoare de mari bucurii si zambete largi O studiez in parcare si dimineata si seara mai gasesc unghiuri noi din care imi place si detalii de design pe care nu le-am observat la prima vedere, atat in interior cat si in exterior. Suspensia, directia si rotile sunt . Totusi, ieri am avut un "scenery road" si a trebuit ieri sa fac vreo max 3 km pe un drum peticit. Nu avea gropi, doar petice succesive. I-am facut cu doar 35-40km/h - "senzatie majora" Nu i-a placut deloc si mi-a dat clar de inteles asta. Compresia e setatat prea dur pentru genul ala de drum, iar rebound-ul prea rapid. Am facut spume albe la gura pana am facut aia 3km si mi-am facut procese de constiinta toata seara....pana mea. Un lucru e absolut clar. Cu suspensia asta nu "descopar" eu frumusetea tarii pe B roads dubioase. Trebuie sa ma rezum la autostrazi, DN-uri si drumuri pe care le stiu ca fiind bune, altfel o sa-mi pocneasca o vena in cap... Las si o "vedere" de la Cetatea Rupea...10 points
-
pai poate sa il includa si pe Dumnezeu...ca tot mult e.. Daca punem o masina la 37k sa zicem, cu 25% avans raman 27750 euro Tva inclus. La care mai adaugi cam 9-10k euro casco pe 5 ani. 20k euro dobanzi si comisioane, asa la prima impresie pare mult.. Daca ma uit mai bine, si la a doua si la a treia.3 points
-
Nevoia unei masini noi a inceput dupa ce a venit un nou membru in familie. De-atunci am inceput cautarile. Pentru ca eram sigur ca vreau 4x4, pe shortlist ramasesera Skoda Octavia/Scout, Seat Leon XPerience si Golf Alltrack. Singurul inconvenient la toate erau dimensiunile. Mi-as fi dorit ca viitoare masina sa nu depaseasca 4.5m. Singura pe gustul meu era Skoda Yeti, dar nu-i place jumatatii, deci exclus. Intamplator am zarit un promo la Ateca, cu mult inainte de lansare in Romania, ma uit la dimensiuni, 4.3, hmm bun, ma uit mai departe pe primele imagini, chiar arata bine, si imi placea. Am inceput sa caut mai multe informatii. Cand a aparut primul exemplar in Romania, a fost mutat, Ct-Tm-Cj, din pacate am ajuns in Constanta chiar in seara in care masina pleca. Dupa ce-am revenit in Bucuresti am gasit-o expusa in Afi. Am avut din prima feelingul ca e ceea ce cautam, fiind totodata si pe gustul sotiei. Asa am ajuns pe 22Octombrie la test drive la PBN si pe 23 plateam avansul pentru masina. Am optat pentru benzina, deoarece nu-mi place zgomotul de diesel, sincer sa fiu n-am fost nici foarte impresionat de TDI-ul de 150cp cu 4Drive testat. Eu am vrut ACC, ConnectivityBox, Full Link, Parbriz Incalzit si Pachet de Iarna, sotiei nu i-a placut tapiteria maro asa ca am optat pentru negru, iar la sugestiile dealerului am mai bifat cateva optiuni, nimic special. Configuratia finala arata cam asa: Nivel de echipare XCellence Adaptive Cruise Control Cartografie Europa cu MAPCARE Connectivity Box Enjoy Xcellence Full Link Parbriz incalzit Roata de rezerva de dimensiuni reduse Tapiterie Alcantara de culoare neagra Pretul de lista era 28145E. Pretul de achizitie, ramane confidential, sotia lucrand la Porsche, am obtinut reducere speciala valabila doar pentru angajati.2 points
-
2 points
-
In weekend am zis sa ii redau putin stralucirea si in acelasi timp sa trec si inapoi la rotile de vara. Si cum fara o sedinta foto scurta nu se putea, am zis sa ii fac cateva poze + un consum cu 2 persoane si bagaje in masina, mers regulamentar + 6666km In schimb, de la ultimul plin am facut cam 550km din care doar vreo 150km extraurban, iar restul de vreo 400km in Bucuresti la ore de varf, si desi n-am mai folosit decat de cel mult 2 ori incalzirea auxiliara, consumul la pompa a fost 8,85% in timp ce in bord era afisat 8,3% de la ultima alimentare. Ciudat, ar fi trebuit sa fie aproape de cel real consumul afisat.2 points
-
Daca nu include si alta masina sau nu e vreo oferta "doua la pret de una" , vorba lui @Luciosu, tot e mult2 points
-
@Adriannnnn Castrol Magnatec Professional OE 5w40 sau Castrol Edge Professional OE 5w30 sunt 505.01 ambele (fara 507.00)2 points
-
2 points
-
Eu am incetat sa mai trag concluzii din reviste de cand am auzit inside stories cu anvelope trimise "pentru teste", cu alta compozitie decat cea din comert. Cele mai bune sunt review-urile scrise de posesori (cat mai multe, si filtrate - sa vezi ca stie despre ce vorbeste, nu ca e fan marca aia) Am vazut Matador pe Adancata si am murit de ras la cat de bine tin Hai sa nu judecam dupa nume P.S: De avut in vedere ca majoritatea anvelopelor ce vin OE pe masini au alte specificatii fata de cele din comert (si alt cod). Exemplu: ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL MO (M0 = Original tyres for Mercedes-Benz) NU sunt acelasi lucru cu ContiSportContact 5 225/40 R18 92Y XL2 points
-
Bai nene, tu vorbesti serios?! Adica din prima cand vezi ca sunt probleme cu km, apar si dispar ca dupa ploaie, ar trebui sa eviti masina. Sunt totusi 17.000 EURO! Sau ma rog, poate la tine pica banii din cer. In iulie 2016 avea 136.000 km, pe 7 februarie, pe autovit avea 95.000 km, acum la vanzare are 127.500 km si tu inca esti interesat de masina? L.E. Cat despre faza cu Porsche, poate se cunoaste cu aia pe acolo si reusesc aia sa te vrajeasca cumva. Cum zicea si colegul mai sus, e aceeasi baza de date pentru tot grupul VAG (din ce stiu eu)1 point
-
Multumesc Bogdan, pot spune acelasi lucru despre tine si masina ta . Da, la tips 10cm , graba asta . In legatura cu fibra optica mi-am comandat una mai subtire pe care intentionez sa o montez mai adanc in acel gol si sa lumineze doar imbinarea, ceva in genul bandourilor cu iluminare OEM .1 point
-
Salut, Becul de la ESP s-a aprins din cauza faptului ca ai decuplat bornele bateriei (cred ca ai avut aprins si becul de la servodirectie). Nu cred ca din cauza asta nu a pornit masina. Din cate stiu eu pornirea nu are legatura cu ESP-ul. Probabil a fost doar o coincidenta.1 point
-
Fostul proprietar era vreun troll in trafic sau ceva.. Banuiesc ca e si foarte silent cu clapeta inchisa (evacuare prin toba finala)1 point
-
Am rezolvat si cu arcurile. Mai are sa se aseze putin masina, s-a lasat vizibil. Acum mai e distanta intre aripa si roata fix cat telecomanda pusa pe lat, la toate 4 rotile din fericire. Sper sa continue sa se aseze uniform pt ca am o greutate atipica scrisa pt axa spate, 900kg in conditiile in care toate arcurile indiferent de incarcarea pe fata pe spate au 890kg. E unghiul si cauciucul ud care face sa para ca e reverse rake. Nu s-a schimbat comportamentul prin bucuresti, ba chiar ceva mai lin pe limitatoarele de viteza.1 point
-
1 point
-
Pretul de achizitie a fost de 29000euro, plus drumul si ce am mai bagat acum ambreiaj 1200euro cu tot cu pompa noua, cauciucuri 3000ron, cred ca vineri rezolv cu numerele deci foarte posibil sa o vezi prin west gate:) , mai gasisem cateva cu km mai putini dar ori erau actele dubioase(gen e una in Italia care dupa vin apare in sistem 1.2 benzina) mai e una in polonia din 2016 cu 5000km care a fost dauna totala in SUA, deci atentie mare cand va decideti sa luati de afara masini, nu doar in romania se dau tepe1 point
-
Salutare tuturor, Am placerea sa va prezint masinuta" mea: 1.4 TSI, BMY, 140 cp+ race Chip+K&N si NGK 97000 km la achizitie acum 112500 km Are cam tot ce aveam nevoie de la o masina, dar si tetiera-consola/dvd pentru fata mea. Acum caut un player VW cu usb si niste boxe, cel mai probabil Hifonics sau Focal.1 point
-
Mai fac o incercare, mai ales ca la S2 erau tot prost reglate de fabrica si tot la Delcar am rezolvat. In extremis...da, o sa imi bag nasul singur. In rest...ai dreptate1 point
-
se inlocuieste display-ul, se monteaza altul nou. Pixeli morti, slabirea intensitatii la caldura, etc - acestea sunt defectele cele mai intalnite si care se rezolva prin inlocuirea display-ului1 point
-
1 point
-
TMBCS41ZX62232467.pdf WVWZZZ1KZ9W489642.pdf wvgzzz7lz9d004274.pdf VIN Gresit WV2ZZZ7HZDH111025.pdf TMBBJ21Z1C2013055_coloana.pdf TMBBJ21Z1C2013055.pdf Nu imi da exact pt masina ta. Ar trebui sa vorbesti cu uni care se pricep mai bine la calculatoare de coloana...adaptari, retrofit, etc TMBCR63U289006281.pdf WVWZZZAUZEP593416.pdf WVWZZZ1JZ3W691221.pdf wvwzzz3czbe741803.pdf1 point
-
Arata fooooarte bine, si a mea era ca si asta doar 1.4TSI... eu din pacate a trebuit sa o vand, era o masina foarte OK, am avut multe amintiri frumoase cu ea... te inteleg.1 point
-
1 point
-
Eu folosesc VPD sigur poate nu-i place la AXR-ul meu tipul asta de ulei Luna viitoare fac schimbul de ulei si revin la Castrol (revin cu pareri).1 point
-
Nu este din cauza la nici o turbina motorul si turbina mereg foarte bine plus ca masina am cumparato de noua si cum iti explici ca am trecut de la Castrol care consuma 500 ml in 10000 km si la Ravenol mananca ff mult.1 point
-
7 ani si 5 luni, a ajuns la ~126600km masina. In ultimele ~6 luni de cand am Superbul nu prea a mai adaugat km, decat vreo 3000, multi dintre ei in oras/prin jurul lui pe aproape. Asa ca in weekend-ul asta am zis sa o scot la plimbare si am facut vreo 300+ km, mare parte pe drumuri virajate, munte, etc. Masina se comporta exemplar chiar daca a cam stat pe bara. Pe parte estetica nu s-a schimbat nimic, sta in cea mai mare parte a timpului in garaj, acoperita, nu o bate soarele, ninsoarea, ploaia.. Desi Superbul este mai confortabil, mai rafinat si cu mult mai multe dotari, asta ramane masina mea de suflet, am ramas cumva atasat de ea pentru toate locurile prin care m-a purtat cu grija si fara probleme Cateva poze dupa o spalare in curte si niste ceara apoi + consumul scos pe un drum Ploiesti-Bucuresti-Ploiesti pe DN1, sambata, mers regulamentar - 80km/h localitati si 110km/h in afara.1 point
-
Nu e indicat sa mai mergi cu ea,posibil sa te lase in drum.1 point
-
Eu m-am lamurit de Ravenol ! zgomot pronuntat la motor i-l papa repede adica 500 ml la 1000 de km exagerat.Masina este un TDI motor AXR cu 110000 la bord.Inainte am folosit Castrol turbo diesel 5w40 si nu manca in halul asta.Tot odata am dat mail la Ravenol Germania si am solicitat mai multe detalii tehnice despre ulei si nimic 8 solicitari si nimic.1 point
-
E o fixatie cand vine vorba ca doar 4 palme de cauciuc fac legatura masinii cu asfaltul. Apa pe carosabil e aceeasi si la 200cp si la 50 si la 500cp. Toate pot sa atinga 100kmh. Franele indiferent cat de mari, nu reduc mult distanta de oprire in caz de o frana de urgenta si sunt conditionate de anvelope. Ideal este sa nu se ajunga in situatia in care intra ABS-ul la o franare de urgenta sau daca intra sa fie cat mai tarziu. Daca a intrat inseamna ca aderenta a ajuns la limita. Aderenta depinde de anvelopa si suprafata de rulare. E vorba strict de anvelopa de vara, folosita in sezonul corespunzator. De asta in teste este aceeasi masina, aceleasi conditii de carosabil, iar diferentele pe ud sunt si mai mari decat ar fi pe uscat. 1-2 teste nu sunt relevante, ci daca exista un trend constant. Asta strict legat de siguranta. Apoi mai este zgomotul la rulare, cum se comporta in timp, la uzura, cat e de rezistenta. Noi cu totii vrem ieftin si bun, e adevarat. La unele anvelope mai platesti si brand-ul nu neaparat calitatea, este si asta adevarat. Orice anvelopa are un compromis, fiecare alege compromisul pe care il vrea.1 point
-
Este ok ca norma si este bun ce ai indicat daca motorul consuma ulei dar nu exagerat...dar daca este segmentat si pus la punct nu ai ce cauta cu 5w40 in el si ca atare vei pune uleiul cu , care masina a iesit de pe poarta fabricii adica 5w30!!! Si nu eu nu ascult de motoare de cautare decat de cartea masinii si atat.1 point
-
Deacord cu skodita,si eu am fost aici in germania la reprezentanta vw in Frankfurt si nu era nimeni cu reclamatie legata de update.Iar de regenerari ce sa zic, o masina cand are 300000 de km te poti astepta la orice cad injectoarele ,cade turbina poate cad lucruri uzuale care sant firesti , eu am un prieten care avea un passat din 2011 cu 180000 de km.zice el, un mecanic la contrazis cu km,masina avea mult mai mult de cat a vea el in bord ,fapt ca masina avea km .da-ti inapoi cu vreo 60000 sau 70000, ce i-sa intamplat la 180000 cat avea in bord ,iau cazut injectoarela nu toate doar 2 ca sa schimbe injectoarele il costa undeva la 2000 euro, eu cred ca cei care au km multi se poate astepta la ori ce si cu update si fara update.eu, in privin ta mea stau linistit cu regenarila si cu spaculati de genul ca o sa cada nu stiu ce atata timp cat in bord nu se aprinde nici un martor de la motor stau linistit masina fuctioneaza perfect iar pe consum stau chiar bine 6 l.-6,8 chiar 7,2 in oras la aromeratie eu zic ca este un consum bun dupa update. Uleiul de aici care il pun eu recomandar de vw. aici aveti codul de ulei VW -NORM 504 00/ 507 00 5w-30 care poti merge cu el 25000 km. iar la motorina se stie in Romania motorina este mai slaba ca compzitie fata de aici asta este mai uleioasa asta inseamna o buna ungere si curatare a injectoarelor poate stiti si voi asta in rest ce sa va mai spun va tin la curent cu una cu alta1 point
-
1 point
-
Din fericire, cele de iarna au fost lipsite de evenimente. Trecand peste subiect, de saptamana viitoare o sa fie si arcurile pe masina.1 point
-
1 point
-
nu stiu de ce tot cautam tot felul de motive pentru a justifica calitatea din ce in ce mai proasta a autoturismelor vw grup . E clar ca multi dintre noi au masini cu f multi km la bord si cautam motive sa dam vina pe soft update . Am fost sapt trecuta la reprezentanta vw ,am dat tiguanul si omul a facut test la 2 service - reprez+service particular . La reprez am semnat ca nu sunt de acord cu update ptr tiguan ptr ca oricum urma in 2h sa nu mai fiu eu proprietarul si venisem ptr verificare nu ptr update . I-am spus ca exista un forum unde oamenii sunt nemultumiti de update si ingineru de acolo mi-a spus ca au facut mii de update dar pana acum nu au nici o reclamatie - chiar asa au spus - la cate mii de update au facut ar fi trebuit sa fie sute de oameni la reprez cu reclamatii - si omu chiar avea dreptte nu era nimeni in curte cu nici o reclamatie .1 point
-
cu regenerarile nu stiu , nu am dat inportanta sta bine cred... daca imi explica cineva ce si cum despre regenera cu trebuie sa fie poate voi intelege Ionel cati km avea masina ? ai luato de noua sau mana a doua din Germania1 point
-
Salut. Masina mea, Octavia RS 1 206 000 km. Masina are ca doatari de fabrica: Xenon adaptiv cu spalatoare pt far. Climatronic Incalzire in scaune Interior Piele+Texitl Volan, schimbator si frana de mana imbracate in piele perforata Trapa Portbagaj imens "Modificari" : Evacuare pe 70' Filtru de aer conic Cat despre poze, nu foarte multe. Interiorul necesita retusuri, asa ca il voi prezenta atunci cand va fi gata. Drumuri bune!1 point
-
Folosesc de 6 ani de cand am masina 5w-30 si nu am niciun fel de problema . pe BKP . In cartea masinii s-a alternat 5w-30 , 5w-40 depinde si de temperatura de afara masina are 300k , am facut eu 150k pana acum.1 point
-
3B0413031Q 4D0412137C 8D0412131F 3B7412377A 3B5513031B 893512137 3B0512131H 3B0513353 4B0512149 038105266AM 038141032N + 038141117A + 0B1141165 + 012141180B1 point
-
Am avansat la faza cu venitul caldurii, desi afara avem 2 grade celsius. Si am pus si mud flaps-urile. Am vopsit franele cu ceva vopsea gri metal (simplu si curat) rezistenta la temp inalte. Vopseaua e pentru eșapament... dupa ce am tratat esapamentul antirugina am zis de ce nu. Imi place cum au iesit.1 point
-
salutari tuturor ! Sunt printre cei care din imprudenta,necercetare amanuntita am facut update-ul la insistentele unui angajat vw!!! Insa din fericire (datorita colegului EEXCALADE-Catalin-un om cu o educatie ,deontologie si etica profesionala aparte ,cariua ii multumesc din nou pe aceasta cale ca m-a consiliat si sfatuit ) am reusit sa revin la softul anterior ,recastigandu-mi masina dealtadata care mergea ceas ! Ptr tipul de motor care il detin pe masina ,update-ul facut este dezastruos(eram hotarat sa vand masina ) - puere scazuta ,gatuita intre 1500-2000 ture,consum marit,regenerari din aproapre 200 in 200 km( monitorizat atent in 1000 si ceva de km indiferent ca au fost extern sau intern,zgomot mare la rece al injectoarelor ca de lant plus ca uleiul ca niciodata s-a consumat,ars probabil din cauza regenerarilor dese (de cand am masina niciodata nu a consumat ulei pana la update). Am reusit sa fac revenire la softul initial prin desfacere ecu si masina merge impecabil!!! regenerari in oras la 550-600-sper sa nu exagerez insa de la ultima am acum 550 km facuti 70% urban si restul extra ! Deci daca puteti evita update-ul e cea mai buna solutie! Asta este experienta mea pe tipul de motor CBDC 81kw ! pe celelalte nu ma pronunt! O experienta total dezamagitoare! Imi cunosc foarte bine masina , sunt o persoana meticuloasa ! iar cele mentionate au fost constatate cu mare atentie ! Multumesc !1 point
-
1 point
-
pai si TeDeI'ul ce are consatene? Daca omul isi doreste fiabilitate, nu mi'e rusine nici cu TeSeI'ul, intr'adevar... Intr'adevar, e ceva mai rafinat benzinarul, dar dupa 25k facuti cu diesel in ultimul an, chiar ma felicit de alegerea facuta primavara trecuta @RC94 cati km faci pe an?1 point
-
Salut. Am rezolvat problema cu țeava. Am scos scaunele din spate, plasticele șinei pe care se prind scaunele, am deșurubat ramele cu capacele compartimentelor de la picioare, am dat mocheta la o parte și am schimbat țeava. Aparent destul de ușor. A durat cam o ora jumătate tot procesul.1 point
-
Am trait s-o aud si pe asta, sa tractezi masina ca sa nu stresezi motorul si cutia pentru 2km. Am impresia ca vorbeste serios..1 point
-
Nu au nimic discurile, alea sunt urme de placute. Cand o sa mergi mai mult se vor curati singure1 point
-
doar atat sa uitat, la eroarea care apare si apoi la nivelul de incarcare al filtrului1 point
-
1 point
-
cred ca am rezolvat problema. Capatul metalic de la furtunul care vine de la vasul cu lichid si ntra in pompa servo are un oring care era putin indoit si pe acolo a zis mecanicul ca a curs. L-au indreptat si azi am pus lichid de servo in vas. Momentan totul e ok...servo merge, de curs nu se vede sa mai curga...sper sa nu mai apara ceva:P Multumesc tuturor pentru sfaturi :ceuameni:1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+03:00