Jump to content

Clasament

Conţinut popular

Se afişează conţinutul cel mai apreciat din 09.03.2017 in Postări

  1. N-o sa ghitici ce masina am vazut ieri .. Land Rover Discovery Sport .. am zis de ce sa nu ma uit un pic peste gard .. la un model care ca si dimensiuni este mai mare decat Ateca, Sportage, Tucson, Tiguan .. dar este similar unui Kodiaq .. deci in primul rand cu dimensiunile m-as impaca 4,6 metri lungime, 2m latime x 1.7m inaltime (un pic mai mult chiar decat Skodiaq), masa 1775kg (Skodiaq are 1551kg .. deci +1 pentru LRDS in caz de crash frontal si -1 la dinamica). In prezent promoveaza o reducere de 15% la ce au pe stoc dar asta inseamna doar cateva masini din care una din show-room si unele echipare de baza (Pure) la care nici nu te poti uita pentru ca nu au cotiera (cum sa dai o caruta de bani pe o masina care nu are cotiera?! .. cutie automata cu 9 viteze, xenon, samd si fara cotiera .. stupid). 40000 eur pret final (cu TVA) diesel 150CP/380Nm (Ingenium) in echipare Pure + cutie automata 9 viteze, xenon, navigatie, volan piele (da, Pure initial are volan de poliuretan), senzori, bancheta spate culisanta si cu inclinare, scaune incalzite fata, climatronic (Pure standard are clima normala). 44000 eur pret final (cu TVA) diesel 150CP in echipare SE + cutie automata 9 viteze, xenon, scaune incalzite si in spate, navigatie, piele (cu stofa pe partea centrala, mult mai aspectuoasa decat stofa de la Pure), camera spate, oglinzi rabatabile electric. LE: deschidere/inchidere portbagaj clasica, nimic automat, nici deschidere nici inchidere pe buton. Motoarele sunt cele noi denumite Ingenium, de pe Jaguar, nu cele de pe Ford, cel de 150CP are 380Nm si teoretic 0-100 este 11.7s dar probabil se simte greu la drum daca Tiguanul de 150CP care are 9.3s la 0-100 l-am simtit un pic greu la plecarea de pe loc si are 150kg mai putin. In plus, am stat in masina cu motorul pornit iar vibratiile si zgomotul se simteau ca la o masina din 2000, deranjant, imi venea mereu sa inchid motorul ca sa ma pot concentra la finisaje. La Tiguan dieselul este mult mai discret. Nu am facut TD si nu cred ca voi face. Sunt sigur ca pe partea de 4x4 totul este ok la Land Rover, insa pe finisaje este cam mult plastic pe consola centrala si pe partea inferioara a usilor. Iar materialul de pe partea superioara a usilor si de pe partea inferioara a bordului, un fel de musama, mi se pare ciudat. Pielea de pe volan este foarte fina, la fel ca la VW. Stofa de pe scaune si bancheta (daca nu pui piele) este ceva foarte basic, ceva ce cred ca gasesti si pe Focus, Renault, Suzuki samd. Tehnologie: camera pentru AEB sub 50kmph si lane assist dar atat, nu franeaza peste 50kmph, nu are cruise control adaptiv, nu corecteaza din volan daca calci linia ci doar vibreaza, din punctul asta de vedere VW le are pe toate la un pret mult mai rezonabil, la LR sunt mii si mii de euro daca vrei radar. Sportage trage de volan cand te apropii de linie dar nu are adaptive cruise control. Prin urmare, la 44000 EUR este primul pret la care poti sa iei un Land Rover, pentru imagine sau pentru 4x4, sau pentru cutia ZF cu 9 rapoarte. Dar gandind la buzunar, cu aceiasi bani si chiar mai putin poti lua echipari de top cu multe optiuni si cu motoare diesel de 190CP sau benzine de 200CP pe Ateca, Tiguan sau Skodiaq si esti sigur ca ai cotiera, pilot automat adaptiv, active info display, mirroring (LR nu are nimic). Asa ca review-ul meu de mai sus intareste doar faptul ca unele marci se bat sa puna cat mai multe iar altele doar sa vanda masini cat mai scumpe.
    4 points
  2. ACC este util dar nu este ceva de care nu te poti lipsi, eu am la una din masini si la una nu am, ceea ce e destul de nasol pentru ca mai fac confuzii
    3 points
  3. Finally... de cand o asteptam E vorba de un Superb 3 Style, benzina, TSI220 DSG. Culoare Bej Cappuccino Pe langa toate bunatatile cu care vine standard Style (Kessy, portbagaj electric + pedala virtuala, Bi-Xenon + AFS, scaune incalzite fata, clima 3 zone, DMS, oglinzi antirobire, Park Pilot, Bolero + telefonie prin Bluetooth), am mai adaugat: Jante 19'' Sirius (235/40) Suspensie sport (-15mm) Directie progresiva Volan cu padele Interior Alcantara Parbriz incalzit Canton DAB Sunset Parking Assistant Prezoane antifurt Fabricatia a fost week 7, pe 6 Februarie Azi am intrat in posesia ei. Si pentru ca sunt in grupul "clientilor cu nevoie speciale" aka am OCD am fost prezent la tot ce inseamna pregatirea de livrare. Senzatia e majora, are asa un gust special. Inlaturarea foliilor de transport, inlaturarea blocatoarelor de transport si prima coborare pe suspensia ei... "smells like teen spirit" Asa cum spuneam si cu alta ocazie, masina asta e (cu evidenta adaptare la preferintele actuale) razbunarea mea pentru Golful 5 GTI la care visam acum 13 ani, dar care nu s-a materializat niciodata. Maine plecam in lumea larga, sa ardem benzina...cred ca o sa ranjesc ca prostul la pompa, in timp ce o sa am pistolul "verde" in mana, un gest de prea mult timp asteptat. (noroc ca nu pot alimenta cu motorina, un fel de "old habits die hard") Revin cu alte poze si impresii. Pana atunci, ceva de actualitate. Ultima poza e "pe picioarele" ei pentru prima oara.
    2 points
  4. Apărătorilor is OEM? Ca par ca nu se pupa cu aripile...
    2 points
  5. Ca sa zic asa sa o porti sanatos si sa te bucuri de ea in sfarsit ti-ai cumparat masina . Desigur problema ta nu vin eu sa dau cu parul ca fiecare decide pe banul lui ce face dar de la cautari si intrebari de un Suberb nou Passat nou ai ajuns sa cumperi un sh alergat binisor ,motoras mic cutie manuala in 5 trepte ? P.S. Nu o lua ca pe o rautate e doar o intrebare de curiozitate .
    2 points
  6. 17xy km Am mai finalizat comanda la: Distantiere MTM 20mm Sidewing JE Design In rest masina incepe sa imi provoace joy to drive...da....stiu...diesel...."crossover/compact suv"....insa pentru mine, pe moment, a fost o alegere facuta din inima si nu o regret (pana acuma ) Drumuri bune
    2 points
  7. Pai unul OEM costa cat o masina in ziua de azi. Si vb de amortizoare pansonate, nu etichetate.
    2 points
  8. Planul de întrerinere e următorul: Daca vad ca nu-si fac treaba sau îmi dau bătaie de cap le dau jos si le arunc la gunoi. Nu am dat bani multi pe ele asa ca nu o sa regret mare lucru. Am observat si eu ca sunt "putin" ? prea iesite in afara, dar sincer iti spun ca nu m-au deranjat cu nimic. Trebuie sa recunosc ca eu sunt mic copil fata de tine sau altii care bibiliti masina, e de apreciat ce faceti si încerc cat pot eu sa preiau anumite "obiceiuri si tradiții", dar eu abia am timp sa o duc la spălătorie. Sa zică mersi ca vede spălătoria o data pe saptamana. La interior mă interesează sa fie curata, dar nici acolo nu exagerez. O intretin sa nu se murdareasca, am grija sa scutur picioarele daca am noroi sau apa... Daca as avea timp de ea cu siguranta as bibili-o si eu. In schimb, cand vine vorba de un zgomot ciudat la motor, imediat o duc in service. O intretin asa cum trebuie, ea ma duce si aduce ca pentru asta a fost făcută. E o masina pana la urma, nu nevasta ?
    1 point
  9. Si pentru ca neuronul meu, ala liber se plictisea, azi am mai bricolat ceva. Inca nu pot sa-mi dau seama daca imi place sau displace.
    1 point
  10. Prea greu de crezut ca masina. aia din 2006 sa aive doar 120.000 km...mare gj..
    1 point
  11. Sunt Ergo Active seats și schimba toată mașina nu numai scaunul sofer. Toată mașina e piele artificiala, piele naturală și textil, inclusiv bancheta spate, spatele scaunelor, tetierele și cele doua cotiere. Piele artificiala pe fetele de usi in loc de plastic sau textil. Este unul din lucrurile care m-au făcut sa aleg G7 vs S2 sau O3. Și eu sunt curios cum tine scaunul șofer la km respectivi. Uzura poate sa apara in stânga unde se freacă de picior. Altfel in restul mașinii cred ca tine foarte bine. Volanul cred ca arată modul in care fostul proprietar obișnuia sa conducă, dar nu crrd ca in DE sunt gherțoi ca la noi care freacă volanul pana la fier.
    1 point
  12. @CristiALF eu încercam sa o compar cu tabla mașinii, unde inevitabil după o iarna, pe fata mașinii pietricele își lasă amprenta pe bara fata și capotă. Și cum se împacă cu căldura, ba a farului, ba a soarelui îmbinate cu dușurile reci ale spălătorii de faruri?
    1 point
  13. A aparut in configuratorul DE: http://www.volkswagen.de/de/models/arteon.html . Pret MARE de pornire fata de Passat B8, dar cu multe optionale incluse, pretul "la full" fiind cu aprox. 7.000,-euro mai mare ca un B8 in aceeasi configuratie. Ce m-a surprins (placut!) este ca este cu aproape 9.000,-euro mai ieftin ca un A5 Sportback, configurat la fel, dar are ceva mai multe optionale (Arteon-ul), inclusiv motorul cu +30cp mai puternic... Cam ciudata logica asta .
    1 point
  14. Problema am rezolvato , cauza martorilor abs&asr era banda magnetica roata spate stanga era ft ruginita . A trebuit schimbat cu tot cu rulment cost: 180 si manopera 50 lei
    1 point
  15. Îți dai seama cum se matuiește și ciupeste folia! Sa o mai poți dezlipi, dacă ii nevoie sa ii faci update!
    1 point
  16. Hater's gonna hate... fara tpoica sau etc. Intre timp... felicitati pentu paravanturi. Arata bestial. Au fost complicat de montat? esti sigur ca flapsurile pe fata sunt montate ok? intreb si io ca hater.. ca gap-ul ala e cam mare....
    1 point
  17. Poti sa o activezi linistit Rain closing. A mea are si consuma 20 mAh cu functia activata si geamurile inchise. Dupa 12 ore cu geamurile deschise si functia activa oricum inchide geamurile si trece la consumul minim. Poti opri functia dupa activare din optiunile din bord. E utila mai ales vara pe caldura.
    1 point
  18. Ala portocaliu ii parcat ziua la dealer în curte.
    1 point
  19. Da, stiu, stai linistit, intrebarea e foarte pertinenta, insa "exista o explicate" multi aproape m-au "blestemat" din cauza asta, idea e ca trebuia sa aman achizitia uneia noi si nu stiam exact cat dureaza amanarea, asa ca am luat decizia sa-mi iau ceva ieftin si bun, o solutie intermediara pana la achizitia unui Passat sau Superb.
    1 point
  20. salut @robert1523 Am avut si eu problema cu termoflot-ul. E normal sa scada un pic antigelul si sa mai apara un pic de ulei in vasul de expansiune. Inca mai ai ulei prin circuitul de racire (calorifer cabina, radiator, egr- daca e racit cu antigel). Singura solutie e sa mergi cu masina la 90 grade temp lichidului de racire la o turatie constanta (nu subturat si nici supraturat, gen 2000 ture) sa se inmoaie uleiul si pompa de apa sa il plimbe pana iese in vasul de expansiune. Nu cauta alte solutii gen radiator flush ca ai sa ajungi sa ai alte prostii in circuitul de racire.
    1 point
  21. Superba masina! Sa o conduci cu placere! Am vazut un Superb aseara in Militari (Bucuresti) cu numere rosii de BV, aceeasi culoare ca a ta si parca si aceleasi jante (tu cumva? :D). O combinatie foarte placuta ochiului (masina, jante, culoare).
    1 point
  22. si un consum nou de azi dimineata, am avut un traseu direct acasa - servici asa ca am facut doar vreo 9 km in loc de 15 cat fac in mod normal si se cunoaste la consum: 13.2% la o viteza medie de.... wait for it.... 8 Km/h. Magnific Bucurestiul , 1 ora si 10 minute tot traseul Ma lua somnul in masina. Subliniez ca am folosit si WAZE. De mentionat ca exact cu 700 - 800 de metri inainte sa opresc motorul, aveam un consum de 13.8 % in 8 km parcursi. A fost de ajuns o portiune relativ libera cu a 3-a ca sa scada consumul cu 0.6 %. Mie mi se pare foarte normal consumul avand in vedere viteza de croaziera Start-stop off mereu.
    1 point
  23. Mai am de facut ceva km cu ele si in special extraurban ca sa vad exact comportamentul lor si atunci voi scrie pe acel topic mai in detaliu. Plus ca trebuie si sa se mai rodeze. Asa in oras, usor mai dure fata de Conti TS860 de iarna, de asteptat fiind XL. GY Asymm2 erau ceva mai moi. Azi am pus folie pe faruri si proiectoare..lucru care trebuia facut mai de ceva vreme, dar tot amanat.
    1 point
  24. Vreau sa mai achizitionez o Jetta de noua de la PBN. 1.2 TSI-ul cum se misca? Cum este motorizarea asta? Consum, putere? La ce discount sa ma astept la plata cash? Mersi frumos.
    1 point
  25. Dupa facelift nu mai este cel de 140.
    1 point
  26. Am avut Mazda (Mazda 3, model 2014, cumparata de noua), am vandut-o dupa 1 an jumate si am luat Leon-ul. Mazda are multe neajunsuri fata de modelele cocncurente care nu se observa comparand brosuri, poze pe net si nici macar dupa un drive-test. In afara de design, nu am vazut nimic deosebit la aceasta marca.
    1 point
  27. @razvan.ac sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea fara probleme. Ar fi bine sa citesti urmatoarele articole, care te ajuta sa intelegi ce este DPF-ul si cum pot fi evitate problemele pe care le poate produce: Diesel particulate filters - everything you need to know (multumesc lui @DRAPAR pentru link) How to reset/regenerate/clear your DPF warning light (Diesel Particulate Filter) Ideea care se desprinde din cele doua articole este ca atunci cand iesi cu masina in extraurban (cu cat mai des cu atat mai bine) ar fi bine sa aloci 15 minute de sofat neintrerupt la turatii cuprinse intre 2000 si 2500 rpm (de preferat, probabil, spre limita superioara a intervalului). Personal, ma gandesc ca o data pe luna sa alimentez cu motorina cu cifra cetanica 55 (Rompetrol), care arde mai bine, inclusiv la buzunar
    1 point
  28. confirm @Doc Morelli, dealerii din Bucuresti te ajuta cu tichetul Remat si te pun pe lista de asteptare, e mai bine sa dai comanda din timp. @Andrei1980, nu vreau masina pentru "liniute", a trecut timpul; vreau doar o rezerva la care sa pot apela in caz de nevoie. Daca as fi condus 1.4 sau 1.8, poate mi-ar fi schimbat parerea; oricum vin de pe 1.7 80CP si 1.6 a parut si este cu totul altceva, dar nu indeajuns. Cat priveste discountul, a fost nevoie de mai multe vizite si contra-oferte, mi s-a comunicat ca este discountul maxim permis de Porsche pentru echiparea Style.
    1 point
  29. In calitate de posesor acestui motor. Acest motor se fabrica din 2013 pe masinile din concernul VAG si nu are nimic de a face cu vechile 2.0TDI, chiar nimic in afara de cilindree. Iar cu plusul de putere??? 1 minut nu as putea sa tin pasul cu 1.8TSI !!!! Doar consumul extraurban intr-adevar bun sta pe langa acest motor. Zgomotos , cu regenerari peste regenerari, si fiabilitate care inca nu prea se stie, sunt cazuri si cazuri. Se produce exact de cand se produce si noul 1.8TSI DE 180 CP. Eu am optat pentru acest motor ca fac 30 000 km pe an in marea lor majoritate extraurban. Dar in oras simt ca il omor... se pare ca nu voi mai avea atatea drumuri si parca acum si eu as lua clar tsi 1.4 sau 1.8... in fine ai dat comanda asta e, nu este capat de tara, nu este un motor rau, dar se simte ca nu prea ai citit despre noile TSI-uri si ai ramas cu sechele si preconceptii din vremea celor vechi... Noroc la asteptare!!! Ai primit un pret bun, in septembrie 2015 mi-ar fi placut asa pret cu asa echipare si motor la O3(acum aveam O3), dar ei o tineau cu reducerile lor de 500 euro...
    1 point
  30. Ti se ridica jambele singure si repede? Au fost schimbate. VW nu a echipat de fabrica Monroe.
    1 point
  31. Am zis si eu cat de cat, pt ca inca are probleme cu "fiabilitatea" vopselei si al asamblarii....mecanica stiu ca este buna,inca 1 data vorbesc din ce vad/aud. Nu am avut mazda.Dar problema cu rugina la mazda o vad tot timpul mai ales in zonele de munte.VW sta mai bine la acest capitol chit ca si aici este o problema la excrementele pasarilor ca sa zic asa ,dar cam atat Plus,ca o opinie personala, CX5 are un pret ok si parca arata si mai bine fata de un tiguan sportage
    1 point
  32. Salutare tuturor Revin pe forum cu noua mea masina Audi A4 B9 2.0 TDI 190 cai model 2017. Cateva dintre dotariile optionale - Audi Virtual Cockpit -Audi matrix led -Pachet de asistenta Tour ce cuprinde: adaptive cruise control, traffic jam assistant, Audi pre sense city, etc -Navigatie MMI plus cu MMi touch -Audi Connect -Audi drive select si multe altele. Deocamdata o sa urc doar trei poze, sunt singurele pe care le am acum, dar promit ca o sa revin cu altele:)
    1 point
  33. @skodita100Nu e bine la nici unele regenerari la fiecare 200 km ,doar ca la EA189 e mai rau ca toate componentele nu au fost proiectate pt acest interval de regenerari . Gandeste logic ce se intampla cu toate componentele care se incing la 600 grade la fiecare 200 km . Ciclul de dilatare/contractare afecteaza orice material/lichid
    1 point
  34. @razvan.acAm condus si conduc frecvent 1.8TSI 180CP urban si extra-urban pe Octavia 3 si se conduce fara nici un efort (comparatia o fac cu 2.0TDI 170CP de pe Superb). Daca te uiti la cuplul acestui benzinar ai cuplul similar cu 1.6TDI 115CP diesel, dar pe o turatie mult mai mare. La 1.8TSI nu-ti trebuie turatie ridicata pentru performanta, chiar daca il turezi 50-70% tot are mai multe rezerve de putere decat dieselul, nu mi se pare o motorizare fortata. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, dar iti recomand un drive test. Urmatoarele 3 motorizari au acelasi cuplu de 250Nm dar atentie la marimea plajei de turatie in care se obtine acest cuplu maxim (nu cumpara cu motoarele pe benzina fara turbo!): 1.8 TSI 180CP (250Nm 1250-5000 rpm) => cu ~1000 de euro (+ suspensie independenta spate) mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.6TDI 115CP (250Nm 1500-3000 rpm) => cu ~1500 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP 1.4TSI 150CP (250Nm 1500-3500 rpm) => cu ~2000 de euro mai ieftin decat 2.0TDI 150CP La rulajul de 16.000 km /an si 60-70% urban iti recomand TSI, de diferenta de bani poti sa-ti comanzi Rear View Camera chiar daca obliga la navigatie si altele (vezi configuratia ta atasata pentru 1.8TSI, inclusiv cu Rear View Camera, navigatie si altele costa cu 200 euro mai mult, sau daca mergi pe 1.4TSI mai scazi 1000 de euro). O3Style18TSI.pdf PS: Diesel-ul ramane cu 2 avantaje (fata de benzina turbo de noua generatie): 1) consumul mai mic (in medie cam cu 1-2 L/100km mai putin), si e perfect justificabil in continuare pentru un rulaj mare de peste 25.000 km, 2) cuplul mai mare (in medie cam cu 25-30% mai mult), si e perfect justificabil daca masina circula frecvent incarcata cu pasageri si bagaje multe.
    1 point
  35. Ori suflat cu aer comprimat ori fie cu un aspirator cu furtun subtire si putere de absorbtie mare.
    1 point
  36. Sa va purtați sănătoși unul pe altul! Jantele...motorul asta, is exact ceea ce are nevoie caroseria asta.
    1 point
  37. @shiretzicu: 21k pret de achizitie (daca prinzi rabla) pentru un SUV compact de 150CP bine dotat, suna a "Best Buy"!
    1 point
  38. Din pacate favoritismul pro-vag e in floare pe acest topic. Unii pur si simplu se pare ca nu pot accepta ca mai exista si alti producatori care pot face masini bune inafara de nemti. Va deranjeaza atat de tare ca 3008-ul nu are 4x4 dar unii nici macar nu realizati cat de putin folositi in viata de zi cu zi tractiunea integrala. Zicea cineva mai sus ca faptul ca are cutie automata cu convertizor si nu cu dublu ambreiaj o face sa para ieftina... pai atunci nu va mai uitati nici la mercedes cu al lor 7/9g-tronic, nici la bmw si nici la alti producatori care folosesc cutia zf-8 (pe care toata lumea o lauda) pentru ca nu sunt premium, alegem vag in continuare cu al lor minunat dsg7 de pe motoarele mici ca e premium, si la feeling si la reparatii. In familia mea detinem un peugeot 307 si masina din semnatura. 307-ele din 2005 si pana acum nu a avut atatea probleme si bani bagati in reparatii ca beetle-ul in 4 ani, si ma refer la orice tip de problema: mecanica, electrica sau de tinichigerie. Un prieten are un peugeot 2008, luat de nou (cam 18.000 euro) in 2013, si fara 4x4 merge si la munte si peste tot fara probleme. Sa nu mai zic ca singurele lui vizite la reprezentanta de cand a cumparat masina au fost STRICT pentru revizii (presupun ca faptul ca cineva i-a zgariat masina in parcare nu o punem ca problema de producator). Tot ce va spun nu sunt inventii pentru ca mi-a fost coleg de camera 2 ani de zile si coleg inca din generala deci am mers destul de mult cu el cu masina. Probabil unele persoane se vor simti ofensate de cele spuse de mine, dar trebuie sa fim realisti si sa facem comparatii corecte. Precum colegul @vdragos care compara 1.2 puretech de 130 de cai cu 1.4 tsi de 150 de cai, nu cu cel de 125 cum ar fi corect...
    1 point
  39. Avem si frane Brembo - alfa 166 - 4 pot x cupra r 323 mm
    1 point
  40. Imi pare rau de patanie, dar punandu-ti alarma nu vei elimina nici un risc pentru astfel de furturi. Acea navigatie ti-a fost sustrasa in 20-30 secunde maxim, ti-o lua oricum si cu mama goarnei pe masina.
    1 point
  41. Ms baieti. Nu ma intereseaza in ce tara s-au fabricat, doar sa fie destul de ok. Sunt TIGAR-uri la 170-180lei dar au clasa C si SAILUN parca (150-160lei) au clasa B. Tot B au si unele de firma si mi se pare ciudat. (ma refer la aderenta, nu la consum). Am gasit GOODYEAR parca la 280lei reduse de la 370 insa cu DOT 2015. Maine merg sa vad ce gasesc, iar daca nu comand Hankook ventus prime 3 cu dot 2017 la 237lei/buc. Ideea e ca nu as lua ceva scump, deoarece s-ar putea mai incolo sa trec la jante pe 17" si atunci am nevoie de alte anvelope. http://www.anvelodrom.ro/hankook-ventus-prime-3-k125-205-55r16-91v.html Daca te uiti jos, scrie ca anvelopele care se comercializeaza in Europa se fabrica in Ungaria. Daca le achizitionez, o sa revin cu impresii.
    1 point
  42. Si am prins vreme mai frumoasa, dupa o spalare cam asa arata.
    1 point
  43. Vine caldura, deci am inceput lucrarile agricole de primăvară la gurdon, răşini si praf de placute de frână. Si niste gadgets VW... cu antifurt cand vizitam România.
    1 point
  44. Nu iti impartasesc parerea @toni. Cred ca ce vine de fabrica e ideal ca si inaltime... dar chiar si atunci ai probleme la unele borduri sau iarna. Niste roti pe 18 cu et o idee mai mic si cam atat. Sau cel putin asta planuiesc eu.
    1 point
  45. Esti sigur? Le-ai taiat si nu a curs ulei din ele? Eu nu am gasit bucsa mare fara ulei, fie ea si no name. Poate erau scurse deja ale tale. Mai ales la piesa OEM.
    1 point
  46. Și oameni care vor cu 2000 de euro masina scoasă din reprezentanta.când una noua costa de 10 ori atâta. Sunt uni care la o zgârietură fac infarct. .La preț de aruncat la gunoi.aici e ca la Din Dragoste adevărul trebuie aflat din amândouă părți.
    1 point
Acest clasament este setat la Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!