Buna, Al Bundy! Iti urmaresc demult posturile pe forumurile de profil si apreciez mult priceperea si munca ta in folosul tuturor, chiar si a celor care nu sunt membri ci doar dau un search pe Google la necaz. Stima! Nu vreau sa te contrazic. Stiu si stim cu totii de pe Forum ca stii mult mai multe decat noi in acest domeniu. Doar discutam, nu vreau sa fiu inteles gresit. Eu sunt doar posesor de Skoda, (desi am o varsta si ani multi la volan), nu ma pot compara cu expertii in domeniu. Tu esti expert. Inca odata, jos palaria pentru ceea ce faci pentru noi! Imi expun doar parerea personala. Eu stiu ca un potentiometru arata altfel decat ceea ce se afla in pedala de acceleratie. Un potentiometru are alt rol, ca piesa electronica. De ex, un potentiometru este butonul cu care dai sonorul mai tare sau mai incet la un aparat de radio, este un dispozitiv cu un simplu ax rotativ. Potentiometru este butonul de la veioza. Potentiometru e butonul cu care cresti sau scazi intensitatea luminilor din bord. Alegi pozitia convenabila si gata. Nu se preteaza la miscari continue timp indelungat. In fine, nu conteaza, poate ca obiectul imbraca si alte forme. Personal as spune ca-i mai mult un reostat cu cursor, asa, ca la tramvaie, pastrand proportiile. Ati vazut, cand vatmanul mareste sau scade viteza in mers a tramvaiului, misca mereu stanga-dreapta o maneta. Cand pleaca de pe loc, misca acea maneta, ca si cum ar apasa acceleratia.. Acelasi principiu exista in pedala electronica. Revenind la subiect: Pe verso-ul placutei in cauza sunt niste circuite. Niste firisoare (contacte) de culoare aurie, care fac legatura cu circuitele de pe fata placii. Unesc niste gaurele unde se face contact cu ceea ce-i pe fata placii. La mine erau sterse acele linii aurii, ca sa ma exprim asa. Nu stiu ce procedeu a folosit mesterul. Daca l-a rezolvat in cateva minute si mi-a luat doar 5 lei, n-a fost ceva sofisticat, Hi-Tech. Oricum, materialul folosit este argintiu la culoare, precum fludorul. Poate ca e chiar fludor, nu stiu. Cert este ca acum circuitele nu mai sunt la nivelul placii, asa cum erau, materialul ala e putin iesit in relief. Cateva zecimi de mm, nesemnificativ la montarea placutei in pedala. Dar functioneaza. Nu l-am intrebat cum a procedat. Poate ca l-a ,,tratat'' ca pe orice cablaj electronic, asa cum faceau pe vremuri radioamatorii. Nu stiu. Am facut de atunci (o saptamana), peste 500 km si masina functioneaza absolut normal, ca inainte de incident. Sanatate, pace!